Hop til indhold

Hårvækst på mænd

Featured Replies

Skrevet

@BX!

Hvorfor er et yderst relevant spørgsmål, altså hvorfor det naturlige, vi er skabt med, er gået hen og blevet noget pyha.

Man kan for min skyld have de præferencer, man lyster, men når man mange steder ser ytringer som "Adr" som kommentar til en pige med en naturligt behåret mis, så er mine grænser overskredet. Ikke mindst når det antydes, at der er sammenhæng med behåring og manglende hygiejne.

Jeg ved, at jeg igen rider min kæphest, og jeg ønsker absolut ikke at generalisere, men jeg kan ikke helt frigøre mig for tanken om, at selvværd ligger latent gemt i disse udtalelser, sådan at forstå, at MANGE af den slags behov for styling er reciprok proportionelle med nævnte selvværd.

At der så blandt fortalerne for det naturlige look er lige så bastante ytringer i modsat retning, er så en anden sag, det er i hvert fald ikke fra mig, udsagnet stammer om, at yndere af intimbarbering i virkeligheden er skabspødofile.

Skrevet

Jeg begyndte for 2-3 år siden, at få vokset ALT i de nedre regioner. Inkl. balder.

Det er en fantastisk fornemmelse og jeg betaler glad - en gang hver 4.-5. uge - for at være glat.

Jeg gør det udelukkende for min egen skyld.

@ Onslow: Din bemærkning - som jeg læser det -om at man har pædofile tendenser, er sgu ikke ok.

Helt fint at du elsker et væg til væg ryatæppe, det er dit valg, så lad os der elsker det glatte look nyde vores fetish uden at blive "dømt" som pædofil.... :mrgreen:

Skrevet

@Jydeka'l

@ Onslow: Din bemærkning - som jeg læser det -om at man har pædofile tendenser, er sgu ikke ok.

Helt fint at du elsker et væg til væg ryatæppe, det er dit valg, så lad os der elsker det glatte look nyde vores fetish uden at blive "dømt" som pædofil.... :mrgreen:

Kan du ikke læse, hvad jeg skriver, du må have en dårlig tilgang til emnet, når du konverterer min afstandtagen fra ytringer som om, jeg selv har fremsat dem. :o

Skrevet

Jeg tror nogen misser pointen her...

Vi ændre os med alderen og får hår de mærkeligste steder og dem vi allerede havde ændre sig i farve og bliver mere stive. Der er vel ikke noget unormalt i at prøve at holde sin behåring nogenlunde i ave i forhold til dengang man var 18-20 år?

For mig er det ikke naturligt og have hår på tæerne, ryggen og skuldrene - derfor fjerner jeg dem.

Behåringen omkring pikken bliver vildere og vildere med alderen, derfor skal den som minimum studses. Jeg fandt dog ud af at jeg er ekstra følsom på nosserne, når jeg er glat, derfor fjerner jeg alle hår der.

Skrevet

det var faktisk det modsatte han sagde.... nemlig at selv om han elsker ryatæpperne - så er han ikke samtykkende med dem der mener at babyrumpe-tilhængerne er skabspædofile!!

at jeg så selv synes at HELT glatte venusbjerge (ikke skamlæber) for meget ligner 12årige - det er så en anden sag... jeg synes ikke det er frækt når en pige er helt glat for jeg får omgående associationer til min niece på 8 år... det er bare FORKERT!!!!

jeg synes der skal være en stribe på piger som indikerer at de har passeret den seksuelle lavalder :)

Skrevet

@Jydeka'l

Kan du ikke læse, hvad jeg skriver, du må have en dårlig tilgang til emnet, når du konverterer min afstandtagen fra ytringer som om, jeg selv har fremsat dem. :o

Har lige læst igen... OG.... Beklager... :oops: :oops:

Skrevet

Alt forladt - godt ord igen. :)

Skrevet

Først og fremmest fordi det giver størrre følsomhed, men også fordi jeg synes, det er lettere at holde mig ren, barberer jeg mig flere gange om ugen i skridtet.

Jeg bruger ikke en billig engangsskraber, da det er min erfaring, at man lettere kommer til at skære sig med den, end med en bedre skraber. ALDIs skraber kan anbefales.

Om der, som Onslov antyder, kan være andre dybtliggende grunde til skraberiet, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Jeg tror, der for også for mænd er en grad af "mode" i sagen. I det mindste har jeg lagt mærke til, at i "min" svømmehal er det nu ikke usædvanligt at se en mand, der er studset/barberet.

;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.