Hop til indhold
Orgasmic

Er dette en god annonce(mand)

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Orgasmic skrev, for 7 timer siden:

Jeg søger lidt konstruktiv kritik. Er dette en god annonce? Mangler der noget?
https://annoncelight.dk/showad/315340

Din  annonce er  mangelfuld  og  slet ikke  tiltalende  på nogen  som  helst  måder,  siger jeg som  har  leget  som  tøs  i lidt  over  10 år. 

Du virker  usikker  i din  tekst,  og  hvad har  du  at  tilbyde.

Derudover  er  de fleste  kvinder/tøser  ikke  interesseret  i pik  billeder.  Du  virker  bare  liderlig.

Lyt  til  Nannas  fremragende  råd,  og  slet  for  pokker  de  nøgenbilleder.  Tag  et  foto  med  pænt  tøj  på.  

Såfremt  du  ikke  er en erfaren, goodlooking, selvsikker  herre, så  tror  jeg  du  skal  indstille  dig  på  at  måtte  betale  for  leg  med  en  tøs,  medmindre  du  er  i  stand  til  at  score  et  eller  andet  irl.  

Og  du  tager  fejl  af  de  fleste  tøser,  de  er  som  regel  stærke, selvstændige  kvinder  som  kender  deres  værd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden:

Åh, den sætning har jeg det svært med. Aktivt at håbe på at finde en tøs med lavt selvværd. 

Nå, videre i teksten. 

For det første må du nok være forberedt på at ligegyldigt hvor fed en annonce du laver, er det ikke sikkert der er bid. Der er bare få kvinder derinde som søger noget gratis. 

Der er én stor forskel på købesex og gratis sex ift. at lave annonce. Hvis du som mand laver en annonce og tilbyder penge, så er det til sammenligning ligesom en arbejdsgiver som søger en ny ansat. Derfor er det helt fint at have fokus på dine egne krav og forventninger. Lige modsat hvis du søger sex gratis. Når du søger gratis sex er du den jobsøgende som laver en uopfordret ansøgning. Derfor skal der være fokus på hvad du kan tilbyde. Hvad er dine skills? Hvad kan du gøre for den anden part? Hvad gør dig til en attraktiv partner?

Er du erfaren? er du dygtig med dine fingre? kan du få hende til at føle sig som en beskidt tøs? vil du gøre hende til din lille kneppedukke? kan hun overlade kontrollen til dig? 

Jeg tror måske ikke at dette passer helt på dig, men jeg har lige skrevet et udkast til en annonce, som jeg selv som tøs ville blive interesseret i, som stemmer nogenlunde overens med dine præferencer. For at give dig en ide om hvad jeg mener :)

"Er du en submissiv tøs, som trænger til at overgive kontrollen til en hård men retfærdig Herre? 

Hos mig kan du give slip på hverdagen og udfolde dig som den beskidte tøs du inderst inde er. Her vil du blive taget hårdt og nådesløst og blive brugt som min lille kneppedukke. Jeg er meget til mindgames og vil bruge dig og ydmyge dig, til du forstår at du ikke er andet end en brugsgenstand som skal fyldes op. Jeg kommer til at gennempule din røv og kneppe dit ansigt til du savler og gagger ud over alt og bruge dig til du næsten ikke kan være i dig selv.

Som min tøs forstår du, at din fornemste opgave er at tilfredsstille mig. Til gengæld vil jeg forme dig til at nå dit fulde potentiale, respektere men samtidig udfordre dine grænser, og belønne dig når du er dygtig. 

Jeg er en stor mand på 100 kg og bruger alle 100 til at dominere dig. Derfor skal du tænde på en rigtig mand hvis du vil være sammen med mig. Jeg er længe om at komme, hvis jeg overhovedet kommer, så mit fokus ligger altid på oplevelsen, ikke på målet. Derfor kan du forberede dig på lange og intense møder." 

Det er ikke fordi din annonce er dårlig, men måske kunne den godt bruge et lille pift til at gøre den mere fristende og stimulerende :)

Skrevet på mobilen så beklager eventuelle småfejl.

Meget fint forslag fra Nanna. Meget filmisk beskrevet. Et fint pift om man må sige. Håber at TS læser Nannas indlæg.

Tråden: Du godeste, hvor tråden dog har udviklet sig til det lidt mere uforskammede. Det må skyldes ned med et glas Sequoia Grove. 

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Og  du  tager  fejl  af  de  fleste  tøser,  de  er  som  regel  stærke, selvstændige  kvinder  som  kender  deres  værd.  

Bravo! 

Og de tøser som ikke er det, er det da usympatisk at udnytte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden:

Bravo! 

Og de tøser som ikke er det, er det da usympatisk at udnytte. 

Jeg  kan  ikke  være  mere  enig  med  dig.  Der  er  så  stor  forskel  på  at  udnytte  en  svag usikker  kvinde  eller  lege  med  en  tøs. 

Tak  Nanna 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 17 timer siden:

Åh, den sætning har jeg det svært med. Aktivt at håbe på at finde en tøs med lavt selvværd. 

Nå, videre i teksten. 

For det første må du nok være forberedt på at ligegyldigt hvor fed en annonce du laver, er det ikke sikkert der er bid. Der er bare få kvinder derinde som søger noget gratis. 

Der er én stor forskel på købesex og gratis sex ift. at lave annonce. Hvis du som mand laver en annonce og tilbyder penge, så er det til sammenligning ligesom en arbejdsgiver som søger en ny ansat. Derfor er det helt fint at have fokus på dine egne krav og forventninger. Lige modsat hvis du søger sex gratis. Når du søger gratis sex er du den jobsøgende som laver en uopfordret ansøgning. Derfor skal der være fokus på hvad du kan tilbyde. Hvad er dine skills? Hvad kan du gøre for den anden part? Hvad gør dig til en attraktiv partner?

Er du erfaren? er du dygtig med dine fingre? kan du få hende til at føle sig som en beskidt tøs? vil du gøre hende til din lille kneppedukke? kan hun overlade kontrollen til dig? 

Jeg tror måske ikke at dette passer helt på dig, men jeg har lige skrevet et udkast til en annonce, som jeg selv som tøs ville blive interesseret i, som stemmer nogenlunde overens med dine præferencer. For at give dig en ide om hvad jeg mener :)

"Er du en submissiv tøs, som trænger til at overgive kontrollen til en hård men retfærdig Herre? 

Hos mig kan du give slip på hverdagen og udfolde dig som den beskidte tøs du inderst inde er. Her vil du blive taget hårdt og nådesløst og blive brugt som min lille kneppedukke. Jeg er meget til mindgames og vil bruge dig og ydmyge dig, til du forstår at du ikke er andet end en brugsgenstand som skal fyldes op. Jeg kommer til at gennempule din røv og kneppe dit ansigt til du savler og gagger ud over alt og bruge dig til du næsten ikke kan være i dig selv.

Som min tøs forstår du, at din fornemste opgave er at tilfredsstille mig. Til gengæld vil jeg forme dig til at nå dit fulde potentiale, respektere men samtidig udfordre dine grænser, og belønne dig når du er dygtig. 

Jeg er en stor mand på 100 kg og bruger alle 100 til at dominere dig. Derfor skal du tænde på en rigtig mand hvis du vil være sammen med mig. Jeg er længe om at komme, hvis jeg overhovedet kommer, så mit fokus ligger altid på oplevelsen, ikke på målet. Derfor kan du forberede dig på lange og intense møder." 

Det er ikke fordi din annonce er dårlig, men måske kunne den godt bruge et lille pift til at gøre den mere fristende og stimulerende :)

Skrevet på mobilen så beklager eventuelle småfejl.

Mange tak for den besked. Jeg kan godt se at jeg langt fra har solgt mig selv så godt som jeg kunne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 18 timer siden:

Åh, den sætning har jeg det svært med. Aktivt at håbe på at finde en tøs med lavt selvværd. 

Nå, videre i teksten. 

For det første må du nok være forberedt på at ligegyldigt hvor fed en annonce du laver, er det ikke sikkert der er bid. Der er bare få kvinder derinde som søger noget gratis. 

Der er én stor forskel på købesex og gratis sex ift. at lave annonce. Hvis du som mand laver en annonce og tilbyder penge, så er det til sammenligning ligesom en arbejdsgiver som søger en ny ansat. Derfor er det helt fint at have fokus på dine egne krav og forventninger. Lige modsat hvis du søger sex gratis. Når du søger gratis sex er du den jobsøgende som laver en uopfordret ansøgning. Derfor skal der være fokus på hvad du kan tilbyde. Hvad er dine skills? Hvad kan du gøre for den anden part? Hvad gør dig til en attraktiv partner?

Er du erfaren? er du dygtig med dine fingre? kan du få hende til at føle sig som en beskidt tøs? vil du gøre hende til din lille kneppedukke? kan hun overlade kontrollen til dig? 

Jeg tror måske ikke at dette passer helt på dig, men jeg har lige skrevet et udkast til en annonce, som jeg selv som tøs ville blive interesseret i, som stemmer nogenlunde overens med dine præferencer. For at give dig en ide om hvad jeg mener :)

"Er du en submissiv tøs, som trænger til at overgive kontrollen til en hård men retfærdig Herre? 

Hos mig kan du give slip på hverdagen og udfolde dig som den beskidte tøs du inderst inde er. Her vil du blive taget hårdt og nådesløst og blive brugt som min lille kneppedukke. Jeg er meget til mindgames og vil bruge dig og ydmyge dig, til du forstår at du ikke er andet end en brugsgenstand som skal fyldes op. Jeg kommer til at gennempule din røv og kneppe dit ansigt til du savler og gagger ud over alt og bruge dig til du næsten ikke kan være i dig selv.

Som min tøs forstår du, at din fornemste opgave er at tilfredsstille mig. Til gengæld vil jeg forme dig til at nå dit fulde potentiale, respektere men samtidig udfordre dine grænser, og belønne dig når du er dygtig. 

Jeg er en stor mand på 100 kg og bruger alle 100 til at dominere dig. Derfor skal du tænde på en rigtig mand hvis du vil være sammen med mig. Jeg er længe om at komme, hvis jeg overhovedet kommer, så mit fokus ligger altid på oplevelsen, ikke på målet. Derfor kan du forberede dig på lange og intense møder." 

Det er ikke fordi din annonce er dårlig, men måske kunne den godt bruge et lille pift til at gøre den mere fristende og stimulerende :)

Skrevet på mobilen så beklager eventuelle småfejl.

Ser du det også som et problem med nøgenbilleder? Ikke close up billeder af pikken, men bare nøgenbilleder i fuld figur. Jeg vil selv gerne se, hvad jeg kan se frem til, før jeg møder en kvinde, og har en forestilling om, at det er bedre at vise den slags billeder med det samme som en hurtig måde at få sorteret lidt mellem dem som kunne være interesseret og dem som ikke er. Færre eller ingen beskeder, hvor hvis der kommer en besked, så er det fra en som har set en nøgen og stadig er interesseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men du har måske solgt sig selv mere ærligt. Det kræver en enorm selvsikkerhed og, oveblik og kreativitet at være en god master.
 

Bevares - hvem drømmer ikke om det. Men de gange jeg har været i sådanne forhold stiller det altså store krav. Alene at du spørger herinde gør mig i tvivl om du har den profil. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 1 time siden:

Men du har måske solgt sig selv mere ærligt. Det kræver en enorm selvsikkerhed og, oveblik og kreativitet at være en god master.
 

Bevares - hvem drømmer ikke om det. Men de gange jeg har været i sådanne forhold stiller det altså store krav. Alene at du spørger herinde gør mig i tvivl om du har den profil. 
 

 

Tror du at dominerende mænd generelt er meget selvsikre? Jeg har nemlig et helt andet indtryk. Nemlig at en del af dem i virkeligheden er bange små drenge indeni, og gerne vil have en som er submissiv, fordi de har svært ved for meget modspil. At det som de viser ikke stemmer overens med det indre. Lidt ligesom de meget succesfulde kvinder som er total slavetøs når de kommer hjem, hvor de kan opgive kontrollen og bare overgive sig til deres mand.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

God pointe - aner det jo ret beset ikke.
 

Men jeg tror man skal være sikker i det man gør - i legen. I det mindste skal man virke sikker. Men det betyder jo ikke at man ikke kan være usikker i andre situationer. Men jeg tror man skal føle sig på hjemmebane i legen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Orgasmic skrev, for 7 timer siden:

Tror du at dominerende mænd generelt er meget selvsikre? Jeg har nemlig et helt andet indtryk. Nemlig at en del af dem i virkeligheden er bange små drenge indeni, og gerne vil have en som er submissiv, fordi de har svært ved for meget modspil. At det som de viser ikke stemmer overens med det indre. Lidt ligesom de meget succesfulde kvinder som er total slavetøs når de kommer hjem, hvor de kan opgive kontrollen og bare overgive sig til deres mand.

De  små  usikre  mænd  som  vil  dominere går  jeg  en  stor  bue  udenom,  de  søger  en  sub. af  de  helt  forkerte  årsager.  Sådan  en  type  vil  aldrig  som  i aldrig  få  lov  til  at  dominere mig,  og  har  i min  optik  ikke  fattet  hvad  det  vil  sige  at  være  en  god  herre. 

Jeg  som  tøs  tiltrækkes  kun  af  selvsikre mænd, som  hviler  i  sig  selv  og  ved  hvilket  ansvar  de  har  når  de  leger  med  en  tøs. De  ved  også  at  en  ægte  tøs  er  hende  der  i sidste  ende  bestemmer  om  hun  vil  lade  sig  dominere og give  sig  hen  til  en  herre. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 7 timer siden:

Tror du at dominerende mænd generelt er meget selvsikre? Jeg har nemlig et helt andet indtryk. Nemlig at en del af dem i virkeligheden er bange små drenge indeni, og gerne vil have en som er submissiv, fordi de har svært ved for meget modspil. At det som de viser ikke stemmer overens med det indre. Lidt ligesom de meget succesfulde kvinder som er total slavetøs når de kommer hjem, hvor de kan opgive kontrollen og bare overgive sig til deres mand.

Kun godt have lyst til at skrive noget om din intelligens, ud fra de tråde du har oprettet, og ikke mindst din annonce, som du linker til. 

En mand der opretter en total fantasi forladt annonce hvor han søger gratis sex, på et site hvor målgruppen er mænd der søger købesex!!! 

"i virkeligheden er bange små drenge indeni"... tal for dig selv! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 55 minutter siden:

Kun godt have lyst til at skrive noget om din intelligens, ud fra de tråde du har oprettet, og ikke mindst din annonce, som du linker til. 

En mand der opretter en total fantasi forladt annonce hvor han søger gratis sex, på et site hvor målgruppen er mænd der søger købesex!!! 

"i virkeligheden er bange små drenge indeni"... tal for dig selv! 

Takt og tone :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...