Hop til indhold
Orgasmic

Er dette en god annonce(mand)

Recommended Posts

Tekst til dem som foretrækker ikke at klikke på et link
"Jeg er en mand på 32 år fra nordjylland, som søger en submissiv tøs som er glad for lidt hård sex som deepthroat(måske mundknep) og analsex. Jeg er også glad for almindelig sex, men en del af tiden vil jeg tage dig i røven samtidigt med at du tilfredsstiller dig selv med dine fingre eller en vibrator.

Min højde er 1,68 og jeg vejer ca. 100 kg, så det er vigtigt at du er glad for at blive brugt af tykke mænd. Jeg er ret langsom til at opnå orgasme, og det er slet ikke sikkert at det sker i løbet af et besøg, så jeg søger en som ikke bare har fokus på at få mig til at komme, men som er i stand til at give sig hen og bare nyde den tid vi har sammen, med eller uden orgasme.

Hvis du kunne være interesseret så send en mail til [email protected]. Gerne med et billede eller to, så jeg ved hvad jeg kan se frem til hvis vi mødes."

To billeder nederst i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil foreslå at du skriver lidt om hvad du regner med at give hende af kontanter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil foreslå at du skriver lidt om hvad du regner med at give hende af kontanter. 

Forhåbentligt gratis. Det kunne også være fedt at få lidt. Bare for at kunne sige at jeg har solgt sex :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det skal ske uden betaling, så tror jeg ikke du skal sætte forventningerne for højt op.

Søger du en GP, der kan opfylde det du ønsker, så tror jeg også, at det ville være bedst at skrive hvad du vil betale m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et andet spørgsmål. Når man som jeg har barberet brystet, er det så vigtigt at det på maven kommer med også? Jeg fjernede det øverste fordi der er mere i den ene side som ser tåbeligt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 4 minutter siden:

Forhåbentligt gratis. Det kunne også være fedt at få lidt. Bare for at kunne sige at jeg har solgt sex :D

Der tror jeg, du bliver skuffet desværre.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

Der tror jeg, du bliver skuffet desværre.:(

Det tror jeg også. Jeg har dog fået nogle beskeder af mænd som jeg sikkert kunne få lidt penge af. Gid man kunne vælge at blive biseksuel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Orgasmic skrev, 1 time siden:

Jeg søger lidt konstruktiv kritik. Er dette en god annonce? Mangler der noget?
https://annoncelight.dk/showad/315340

ønsker dig held og lykke men tænker at en fedladen mand med en lille tissemand ikke skal regne med den store afregning... men kan tage fejl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, 1 time siden:

Jeg søger lidt konstruktiv kritik. Er dette en god annonce? Mangler der noget?
https://annoncelight.dk/showad/315340

Du skal nok lige skrive hvor i Nordjylland, der er trods alt stor forskel på Aalborg og Skagen, og så skal du nok skrive, om det foregår hos dig, eller om du kører ud.

Forestil dig så, hvis det nu var en kvinde, som havde tilsvarende annonce, om du så selv ville reflektere på den. Vil du kontakte en mailadresse, og vil du sende billeder af dig selv? Det tror jeg de færreste vil.

Good luck - ser frem til en anmeldelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
kenderen skrev, for 14 minutter siden:

ønsker dig held og lykke men tænker at en fedladen mand med en lille tissemand ikke skal regne med den store afregning... men kan tage fejl :)

Vil gå så langt at sige at han er en smule naiv også :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 16 minutter siden:

ønsker dig held og lykke men tænker at en fedladen mand med en lille tissemand ikke skal regne med den store afregning... men kan tage fejl :)

Med mindre man siger ja til mænd. Dem er det nemt at få tilbud af :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 1 time siden:

Jeg søger lidt konstruktiv kritik. Er dette en god annonce? Mangler der noget?
https://annoncelight.dk/showad/315340

Det udstilller jo forskellen på mænd og kvinder det her. Som mand har du ikke en chance.
 

Var du kvinde vil du have mange henvendelser. Vi mænd er bare ikke i høj nok kurs hos kvinderne hvis vi ikke kan noget særligt. Var du en erfaren master vil du også kunne få noget - men det er hårdt arbejde. 

men måske er din annonce ment som en joke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Forstår ikke at din indbakke ikke allerede er fyldt med sexhungrende kvinder, måske det er fordi det er sidst på måneden, så med lidt tålmodighed tror jeg det vælter ind efter lønningsdag  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 2 minutter siden:

Det udstilller jo forskellen på mænd og kvinder det her. Som mand har du ikke en chance.
 

Var du kvinde vil du have mange henvendelser. Vi mænd er bare ikke i høj nok kurs hos kvinderne hvis vi ikke kan noget særligt. Var du en erfaren master vil du også kunne få noget - men det er hårdt arbejde. 

men måske er din annonce ment som en joke? 

Nemlig. Kvinder skal have en puls over 0 for at få noget. Mænd skal have a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v  for at få noget. Eller penge :D
Men nej den er ikke en joke. Jeg håber på at der sidder en tøs måske/måske ikke med lavt selvværd som gerne vil bruges af fede mænd. Men det er måske mest mænd som besøger annoncelight. Måske jeg skulle prøve en dating side i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 3 minutter siden:

 

Forstår ikke at din indbakke ikke allerede er fyldt med sexhungrende kvinder, måske det er fordi det er sidst på måneden, så med lidt tålmodighed tror jeg det vælter ind efter lønningsdag  

Hehe. Den eneste kvinde var det teknisk set manden i et cuckold forhold som skrev. Jeg har ikke hørt noget siden jeg sendte billeder.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 2 minutter siden:

Nemlig. Kvinder skal have en puls over 0 for at få noget. Mænd skal have a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v  for at få noget. Eller penge :D
Men nej den er ikke en joke. Jeg håber på at der sidder en tøs måske/måske ikke med lavt selvværd som gerne vil bruges af fede mænd. Men det er måske mest mænd som besøger annoncelight. Måske jeg skulle prøve en dating side i stedet.

Tror ratio for mænd/kvinder der søger sex på annoncelight er 99,8% i mænds favør, og det nok lav sat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydedreng skrev, Lige nu:

Det er mega gode billeder. Dem skal der nok være en masse skønne kvinder der tænder på. Specielt det sidste! Du er en charmetrold. 

Det er så svært at se om tekst er sarkasme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Orgasmic skrev, for 1 time siden:

Nemlig. Kvinder skal have en puls over 0 for at få noget. Mænd skal have a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v  for at få noget. Eller penge :D
Men nej den er ikke en joke. Jeg håber på at der sidder en tøs måske/måske ikke med lavt selvværd som gerne vil bruges af fede mænd. Men det er måske mest mænd som besøger annoncelight. Måske jeg skulle prøve en dating side i stedet.

Åh, den sætning har jeg det svært med. Aktivt at håbe på at finde en tøs med lavt selvværd. 

Nå, videre i teksten. 

For det første må du nok være forberedt på at ligegyldigt hvor fed en annonce du laver, er det ikke sikkert der er bid. Der er bare få kvinder derinde som søger noget gratis. 

Der er én stor forskel på købesex og gratis sex ift. at lave annonce. Hvis du som mand laver en annonce og tilbyder penge, så er det til sammenligning ligesom en arbejdsgiver som søger en ny ansat. Derfor er det helt fint at have fokus på dine egne krav og forventninger. Lige modsat hvis du søger sex gratis. Når du søger gratis sex er du den jobsøgende som laver en uopfordret ansøgning. Derfor skal der være fokus på hvad du kan tilbyde. Hvad er dine skills? Hvad kan du gøre for den anden part? Hvad gør dig til en attraktiv partner?

Er du erfaren? er du dygtig med dine fingre? kan du få hende til at føle sig som en beskidt tøs? vil du gøre hende til din lille kneppedukke? kan hun overlade kontrollen til dig? 

Jeg tror måske ikke at dette passer helt på dig, men jeg har lige skrevet et udkast til en annonce, som jeg selv som tøs ville blive interesseret i, som stemmer nogenlunde overens med dine præferencer. For at give dig en ide om hvad jeg mener :)

"Er du en submissiv tøs, som trænger til at overgive kontrollen til en hård men retfærdig Herre? 

Hos mig kan du give slip på hverdagen og udfolde dig som den beskidte tøs du inderst inde er. Her vil du blive taget hårdt og nådesløst og blive brugt som min lille kneppedukke. Jeg er meget til mindgames og vil bruge dig og ydmyge dig, til du forstår at du ikke er andet end en brugsgenstand som skal fyldes op. Jeg kommer til at gennempule din røv og kneppe dit ansigt til du savler og gagger ud over alt og bruge dig til du næsten ikke kan være i dig selv.

Som min tøs forstår du, at din fornemste opgave er at tilfredsstille mig. Til gengæld vil jeg forme dig til at nå dit fulde potentiale, respektere men samtidig udfordre dine grænser, og belønne dig når du er dygtig. 

Jeg er en stor mand på 100 kg og bruger alle 100 til at dominere dig. Derfor skal du tænde på en rigtig mand hvis du vil være sammen med mig. Jeg er længe om at komme, hvis jeg overhovedet kommer, så mit fokus ligger altid på oplevelsen, ikke på målet. Derfor kan du forberede dig på lange og intense møder." 

Det er ikke fordi din annonce er dårlig, men måske kunne den godt bruge et lille pift til at gøre den mere fristende og stimulerende :)

Skrevet på mobilen så beklager eventuelle småfejl.

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er nødvendigt at indrykke sådan en annonce for at finde en kvinde, har man allerede fejlet. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 4 timer siden:

Forhåbentligt gratis. Det kunne også være fedt at få lidt. Bare for at kunne sige at jeg har solgt sex :D

Jeg tror du lever i en drømme verlden :biggrin: . 
 

Du er nødt til at betale min ven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio

Skal læse den her tråd mere nøje ... efter jeg har set samtlige serie og film på Netflix. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er super at være optimistisk, men du skal nok også være realistisk, jeg er ked af at sige det, men jeg tror at det kun der er et meget lille antal kvinder der finder dig tiltrækkende. Skal du have nogen som helst chance for gevinst, skal du nok "hører" efter hvad Nanna siger/skriver. Uden at skulle ride på den høje moralske hest, prøv at tabe dig 25 kg. så tror jeg du får mere held i "sprøjten". Held og lykke med dit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...