Hop til indhold
Eva Nadine

Tips og tricks

Recommended Posts

Kan dele en af de mindre geniale idéer, men til gengæld sjove historier jeg har været involveret i. Jeg har en birolle i historien. Helten er en sexkøber fra min fortid.

Moralen i historien er:
Hvor der er vilje er der vej. Tænk ud af boksen hvis ting vælter som Domino-brikker. Det skal nok lykkes!

Jeg har skrevet om denne "oplevelse" før. Ikke på nettet, og ej heller på dansk og SLET ikke hvor jeg indrømmer at jeg selv spiller en birolle i den virkelige historie. Det var skrevet som fiktion og er ret længe siden, så jeg tvivler på jeg kommer i vanskeligheder for det. Vi får se :ph34r:

Det ligger en del år tilbage.
Det meste af historien fik jeg først at vide ret længe efter det skete. 

Der var engang... En af mine faste betalende elskere. Han havde et godt betalt job i en top-stilling i en større dansk virksomhed og han var glad for damer. Slipsedyr og alt for dyre armbåndsure og det pjank. En kvinde i hver havn, er jeg sikker på.
Han kom hjem fra en længere forretningsrejse i et af de varme lande hvor prostitution kan resultere i at sexarbejderen (kvinden) bliver stenet. Så der havde været HELT lukket for det varme vand. Længe!

I Københavns Lufthavn bliver han rullet! 
Han står dér med skægget i postkassen HELT uden kontanter, kort, pas eller noget som helst andet end sin kuffert. Bankerne er lukket for i dag.
Han bor ikke i København så vi skal ses (som så ofte før) på "stamhotellet" i Lufthavnen hvor han tager en overnatning før han flyver videre hjem dagen efter. 
Værelset er booket og betalt - ingen problemer dér. Nogen i receptionen på hotellet kan kende ham og han får allernådigst lov til at komme på værelset uden ID. Han bor der relativt ofte. HURRA! Manden har tag over hovedet. Problemet med billetten til flyet i morgen må kunne løses på samme vis, måske.
Men hvad nu med damebesøget? Dullekontoen er ikke tilgængelig... hvad gør en klog mand så?

Først ringer han til mig og siger han måske er nødt til at aflyse eller i det mindste bliver ret forsinket.
Han spørger mig IKKE om han kan skylde!
Han siger intet om at det er pga. penge eller noget. Jeg bliver helt vildt skuffet da det er længe siden vi har set hinanden og vi har mailet næsten dagligt i de alt for mange måneder han var væk. Vi har haft et skriftligt forspil i ugevis og jeg er spændt som en flitsbue og opsparings-liderlig efter lige netop HAM.
Så jeg laver "Kællingen" i telefonen og jeg skælder ham lidt ud... bare lidt. Småfornærmet, forsmået og forvirret. Men kærligt ment. 
Han siger "OK. Jeg kan høre det ikke kan vente. Jeg prøver at finde ud af det og ringer til dig så snart jeg ved noget".

Han ringer så til en ven han har i København. Vistnok ovenikøbet en tidligere arbejdskollega så vidt jeg erindrer. Vennen forstår problemet, og tilbyder ham at låne nogle penge. Vennen kommer og afleverer pengene til ham på hotellet. Det er så slet ikke nok til den pris vi har aftalt for de 12-14 timer jeg skal være på besøg. Men det er i nærheden.
Vennen er en rigtig krejler. Han er fuld af gode idéer. Han har pant flasker og dåser i hobetal i sin garage eller hvor de nu står han har skullet aflevere i årevis men aldrig fået det gjort. Der må være masser af penge at hente dér. Han har også nogle amerikanske dollars og nogle svenske kroner hjemme i skuffen.
Drengene kører til kammeratens bolig og tømmer garage og skuffer for pant og fremmed valuta. Kammeratens kone er ovenud lykkelig for at pantflaskerne endelig bliver afleveret. Hun antyder at der nok "falder noget af" hvis han også lige napper diverse småt brændbart til skraldepladsen, når nu han er i gang og har en ven til at hjælpe. 
Det begynder at ligne noget, og tegner til at de begge får held i sprøjten med hver sin dame i nat. Kone eller betalt halv-kæreste... Kartoffel kartoffel. 

De kører til en flaskeautomat på en P-plads ved et supermarked og får omsat det hele til flaskebon'er. Ind imellem holder de en pause så andre kan komme til da køen hurtigt vokser. Flinke fyre.
De har bare ikke helt nok, og tiden er ved at være knap. Jeg har ringet (til krejler-telefonen) og sagt at jeg kører hjemmefra om max en halv time. 
Hvad gør en gentleman med krejlerven som sidevogn så?
Krejler-vennen begynder spontant og i lettere panik at tilbyde de folk der står i kø til automaten at købe deres flaskebon'er på kredit!
De får folks kontaktoplysninger og formår faktisk at overtale vildt fremmede mennesker til at låne dem penge. Nogle vil have ting i pant og andre tilbyder et tilskud til projektet i rede kontanter oveni. Andre donerer sågar deres flasker for at slippe for køen og der jokes med at konerne er så glade når der er tomt for pant derhjemme, at det er nemmere bare at gi' dem væk. Der udveksles navne og adresser og alt muligt. Der er en opløftet stemning og de har det skidesjovt og får talt med en masse fremmede mennesker. Nogle folk går bare hovedrystende derfra. Jeg ved ikke hvor meget af sandheden de fortæller folk. Til sidst lykkes det dem at få skrabet de sidste penge sammen i flaskebon'er og småpenge med løfter om store gevinster "engang i næste uge" til fremmede folk.
Hurra! Det helt vanvittige projekt lykkedes! Han ringer til mig (igen) og siger at han godt kan alligevel - med forsinkelse. Jeg tilgiver alt og duller mig lidt ekstra op til den dyre date. Nu ruller vi. Flitsbuen er spændt hårdt. Nu er det lige om lidt det er nu!

Det viser sig så... at imens de har krejlet og gøglet og ringet til mig er klokken nu blevet så mange at supermarkedet har lukket! :D 
Så står de dér med enorme summer i flaskebon'er og kan ikke få pengene udbetalt! Butikken er lukket for i dag. Kom igen i morgen. F#CK!

Han ringer til mig - IGEN - for at aflyse. Jeg skælder ordentligt ud denne gang og siger at det er for meget frem og tilbage, og hvad fanden foregår der? Nu vil jeg altså knalde ellers kan alting være lige meget! For evigt! Nu eller aldrig igen! Den får hele armen. Jeg er jo opsparingsliderlig og han har allerede aflyst een gang samme dag fra receptionen i hotellet imens jeg stod under bruseren derhjemme. Jeg var misfornøjet for at sige det mildt... rødglødende nærmere.
Han siger "Øh... ja. Jeg ved det godt. Undskyld! Nu spørger jeg lige... kan jeg betale dig i flaskebon'er?"

Jeg tror han er klar til indlæggelse på den lukkede afdeling eller noget og vi har efterfølgende den mærkeligste samtale jeg nogensinde har haft med en knaldemand. Med eller uden betaling involveret.

Det ender med at vi råboller, kæresteboller og opsparings-boller hele natten... for blandet valuta - og flaskebon'er!!!

Han er gået på pension nu og bor i udlandet permanent. Måske han stadig køber damer med flaskebon'er... jeg ved det faktisk ikke, men jeg savner ham lidt :wub:

Nostalgiske og varme tanker, 
Eva


 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

Det ender med at vi råboller, kæresteboller og opsparings-boller hele natten... for blandet valuta - og flaskebon'er!!!

Tak for tippet, Eva. 

Jeg tømmer min garage for års opsamling af tomme flasker i weekenden, så fruen ikke kan se mit kommende besøg hos dig, på vores fælles konto :D

Vi ses hvis du har plads på balkortet :wub:

Redigeret af Løsgænger
Tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...