Hop til indhold
Eva Nadine

Tips og tricks

Recommended Posts

Hej rødder og kolleger :) 

Efterhånden får jeg (for) mange henvendelser som er af sådan mere coaching-agtig karaktér herinde. Da jeg har alt for travlt med både almindelig karriere, hobbyjobbet som elskerinde og livet i almindelighed, opretter jeg denne tråd - og måske andre med tiden - for at spare lidt på presset på indbakkerne hist og pist. 
Det lader til at der er et relativt stort behov for idé- og erfaringsudveksling, hvilket vel egentlig er en af grundpillerne her på Eroguide.dk 

Jeg synes der lidt mangler en tråd med tips og tricks andre kan have glæde af som ikke lige omhandler en specifik sexarbejder eller sexkøber, men har mere generel relevans. 

Jeg lægger ud herunder med et par af dem jeg lige kan komme i tanker om.

Lad os se om vi kan være til glæde og nytte for hinanden. 

I bedste mening og med kærlig hilsen, 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

WORDFEUD! <3

En del af mine faste betalende elskere har brug for meget diskretion. Nogle mere end andre. Det kan være han er gift, har nysgerrige børn, en hobby eller et arbejde eller andet hvor han er nødt til at være meget forsigtig. 

Et af de "tricks" eller "workarounds" jeg har brugt i en rum tid og stadig bruger med stor succes er at kommunikere via ikke-til-formålet-designede tjenester og apps på via min mobiltelefon. 
Bl.a. bruger jeg Wordfeud som kommunikations platform. 

Wordfeud er en app med en slags konkurrence-krydsord mellem to spillere. 
Man har en spiller-profil som er anonym og man kan kalde sig hvad man vil. 
Man kan tilføje "spil-venner" eller hvad det nu hedder, så man altid kan finde hinanden igen. Initiativ til kontakt er jo så bare en spil-invitation.

Fordelene ved at kommunikere via Wordfeud er mange. 
I selve spillet med modstanderen er der en chat funktion hvor man kan sende korte beskeder til hinanden.
Den pling-lyd der kommer når nogen har skrevet eller det er din tur i spillet er den samme uanset om der er skrevet en besked, eller det er din tur. 
Derfor er det en lyd folk vil identificere som en helt uskyldig "det er din tur til at foretage et træk"-lyd, og beskeden fra mig til ham er dermed "camoufleret" som noget helt uskyldigt. Det er ligegyldigt hvad tid jeg skriver en besked, fordi "det er din tur"-lyden altid kommer fra modspillere når de er blevet lavet. I indstillingerne på sin telefon kan man selvfølgelig styre hvornår eller om man overhovedet ønsker at få en lyd-advarsel. 

En anden fordel for mig er at jeg kan bruge min allermest private telefon til at kommunikere med netop VIP-elskere med sær-status. Der er jo ingen der kender mit Wordfeud-navn medmindre jeg har udleveret det, og ingen "modspillere" kan se andet end mit brugernavn og det billede jeg har valgt at uploade som avatar. I mit tilfælde bare et hjerte. 

Det fungerer for mig sådan at det kun er de helt faste som har brug for høj grad af diskretion jeg kommunikerer med på denne måde. Dem der altid gerne må forstyrre mig uanset hvad jeg laver, og som ved at jeg ikke svarer før jeg har tid. 
Man behøver strengt taget kun at foretage et træk i spillet hver 3. dag, og chatten/beskederne bliver gemt i vistnok 3 dage efter spillet er vundet eller tabt, hvorefter man så kan starte et nyt op. 

Der findes så mange spil-apps derude, og jeg er sikker på at mange andre end Wordfeud er egnede. 
Jeg har en fast elsker som bor på et andet kontinent og med ham bruger jeg "Jalla Ludo" - fordi ingen af os er gode nok til Wordfeud på engelsk til at det er sjovt samtidigt at spille. 

Idéer og kommentarer modtages med virtuel kyshånd.

Kh. Eva :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Da jeg altid kommer/får udløsning så utrolig hurtigt, så er min fremgangsmåde a lá:

Når jeg er sammen med en pige. Når hun lige er kommet ind i rummet står jeg ofte og få hende til at flette fingre med mig mens jeg ser hende i øjnene.

Ja, øjnene. 

Jeg ser ikke på brysterne, halsen,øerne men øjnene i mere end 5 sekunder.

Først smilene øjne og derefter, misforstå mig nu ikke, lidt med sammenknebne øjne mens jeg spidser munden/bider/sutter lidt på min læbe sol går over i et forsigtigt smil.

Og ser stadig pigen i øjnene, mens jeg måske har armene let bøjet omkring hendes hofter.

Bøjer mig langsomt, spørger om jeg må kysse hende. Kysser hendes hals forsigtigt og spørger hvad hun kan lide mens jeg langsomt bevæger mig ned mod hendes mere følsomme steder på kroppen med bløde kys og rolige, runde  bevægelser med hænderne.

Når vi så endelig ligger ned og jeg "går ned" på hende omkring hendes mis, elsker jeg, når jeg kan mærke hendes greb intensiveres i mine hænder, når min tunge rammer følsomme punkter.

Duften og smagen af en pige er ubeskrivelig når jeg følger vi har de samme rolige, bølgende bevægelser.

Men..

Jeg ville ønske det var så let for piger, som for og lige så ofte som drenge/mænd, at sprøjte (af glæde) når de kommer. 

Det giver sådan en ro i kroppen, når man har været oppe og ringe.

At være sammen med en pige som når klimaks, selvom hun skal vise mig hvordan,  er så dejligt for mig <3

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ppd 
Det var bare overhovedet ikke det jeg mente med hvad der manglede :mrgreen: 
Men sådan er det jo - ting får sit eget liv når der kommer inputs fra forskellige sider. 

Min tanke med tråden var at det der mangler herinde er de ting vi gør der er interessant for andre at kopiere. Det er trods alt mere eller mere uinteressant for laaaaangt de fleste hvordan jeg lægger mascara så den ikke løber, eller hvordan du styrer det med øjenkontakt. Ikke at det er uinteressant, men er det ikke mere sådan "Kære Dagbog"-agtigt og mest interessant for dig selv? Sådan lige i denne sammenhæng i hvert fald.

Jeg siger ikke at det bare er hamrende uinteressant hvordan du er en bedre elsker end andre. Men nok ikke så brugbart for de fleste, andet end som høvle-inspiration. Eller tager jeg fejl? :wub: 
Hvis du får en trillion hjerte-knap-klik på dit indlæg så tager jeg grueligt fejl og beklager min naivitet ;)

Kh. Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Eva. 

Det er helt i orden og det kan også være mig der misforstår emnet.:lol:

Jeg blev bare grebet af hele situationen og så tændt sådan en "små- regnfuld-kedelig" lørdag eftermiddag og så tager det ene ord det andet.:P

Erfaringsmæssigt arbejder jeg hen imod at blive bedre til at slikke en pige, så hun kan mærke det kilder og får den der gode følelse bagefter, men det kræver noget mere øvelse.

Kys & Kram<3

ppd

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

@Eva Nadinetroede at du ville give sex tricks så selve sex'en blev bedre. 

Det er jeg ret sikker på ville blive en låst tråd meget hurtigt og jeg ville endnu en gang få skudt i skoen at jeg kun kæfter op herinde fordi jeg vil reklamere gratis, og denne gang med rette ;)

Hokus pokus - tips og tricks i fokus :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

WORDFEUD! <3

En del af mine faste betalende elskere har brug for meget diskretion. Nogle mere end andre. Det kan være han er gift, har nysgerrige børn, en hobby eller et arbejde eller andet hvor han er nødt til at være meget forsigtig. 

Et af de "tricks" eller "workarounds" jeg har brugt i en rum tid og stadig bruger med stor succes er at kommunikere via ikke-til-formålet-designede tjenester og apps på via min mobiltelefon. 
Bl.a. bruger jeg Wordfeud som kommunikations platform. 

Wordfeud er en app med en slags konkurrence-krydsord mellem to spillere. 
Man har en spiller-profil som er anonym og man kan kalde sig hvad man vil. 
Man kan tilføje "spil-venner" eller hvad det nu hedder, så man altid kan finde hinanden igen. Initiativ til kontakt er jo så bare en spil-invitation.

Fordelene ved at kommunikere via Wordfeud er mange. 
I selve spillet med modstanderen er der en chat funktion hvor man kan sende korte beskeder til hinanden.
Den pling-lyd der kommer når nogen har skrevet eller det er din tur i spillet er den samme uanset om der er skrevet en besked, eller det er din tur. 
Derfor er det en lyd folk vil identificere som en helt uskyldig "det er din tur til at foretage et træk"-lyd, og beskeden fra mig til ham er dermed "camoufleret" som noget helt uskyldigt. Det er ligegyldigt hvad tid jeg skriver en besked, fordi "det er din tur"-lyden altid kommer fra modspillere når de er blevet lavet. I indstillingerne på sin telefon kan man selvfølgelig styre hvornår eller om man overhovedet ønsker at få en lyd-advarsel. 

En anden fordel for mig er at jeg kan bruge min allermest private telefon til at kommunikere med netop VIP-elskere med sær-status. Der er jo ingen der kender mit Wordfeud-navn medmindre jeg har udleveret det, og ingen "modspillere" kan se andet end mit brugernavn og det billede jeg har valgt at uploade som avatar. I mit tilfælde bare et hjerte. 

Det fungerer for mig sådan at det kun er de helt faste som har brug for høj grad af diskretion jeg kommunikerer med på denne måde. Dem der altid gerne må forstyrre mig uanset hvad jeg laver, og som ved at jeg ikke svarer før jeg har tid. 
Man behøver strengt taget kun at foretage et træk i spillet hver 3. dag, og chatten/beskederne bliver gemt i vistnok 3 dage efter spillet er vundet eller tabt, hvorefter man så kan starte et nyt op. 

Der findes så mange spil-apps derude, og jeg er sikker på at mange andre end Wordfeud er egnede. 
Jeg har en fast elsker som bor på et andet kontinent og med ham bruger jeg "Jalla Ludo" - fordi ingen af os er gode nok til Wordfeud på engelsk til at det er sjovt samtidigt at spille. 

Idéer og kommentarer modtages med virtuel kyshånd.

Kh. Eva :wub:

Tak  for  input. 

Ved  diskretion  anvender  jeg  mail  kontakt,  eller  pb  herinde. 

Har  en  enkelt  hvor  der  anvendes  snap  ( den  kan  indstilles  så  den  ikke  popper  op).

Det  har  fungeret  gnidningsfrit og  uden  problemet. 

Tak  for  en  interessant  tråd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet er egentligt relevant nok. Når jeg skal snige mig ud tænker jeg ofte. Kommer jeg hjem og dufter af parafyme eller kamfer duft olie hvis det er fræk massage jeg er efter. Eller kunne folk tænke kan jeg komme ind til massøren uden at blive opdaget hvor parkere jeg bare lige hurtige tanker vh. Sniger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniger skrev, for 9 minutter siden:

Spørgsmålet er egentligt relevant nok. Når jeg skal snige mig ud tænker jeg ofte. Kommer jeg hjem og dufter af parafyme eller kamfer duft olie hvis det er fræk massage jeg er efter. 

Enig.

Jeg roser altid massørerne/GP'erne hvis de kun har meget diskret parfume på/ eller intet, da det er rart når man skal ud i det virkelig liv bagefter og ikke dufter for voldsomt af pigeparfume i bilen, på cyklen, i bussen, toget, metroen etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 27.3.2021 at 17:55:

@Sniger og @ppd 
Men hvad har I så af tips og tricks til af løsninger til duft- og parkerings-udfordringer?

Man kan jo stadig dufte dejligt uden brug af parfumer. Jeg selv bruger altid uparfumeret rulle og så kan jeg tage lidt edt på ved siden af hvis jeg skal noget. Ellers så dufter man så bare af dig selv eller svagt af sæbe.

Værrer er nok at man kan risikere at lugte af røg i mine øjne.

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften

Spændende tråd. 

Jeg har to tips og tricks

1) Duftudfordringen

Jeg oplever helt på samme måde at der kan være en duftudfordring ved besøg. Jeg tager altid et bad efter legen - men det er ligesom nogle dufte bare hænger ved. Røglugt i lokalet er gift for en gift :-) og meget afslørende for en ikke ryger som mig. Det kan være svært at forklare hvorfor man lugter af røg. En hurtig udluftning i hyggerummet får altså ikke lugten væk. 

Jeg medbringer altid min egen sæbe og deo. Mange steder står for eksempel Sanex men den er altså ikke altid uden parfume. Et andet cover er at vi har mulighed for at få massage på arbejde af ikke erotisk karakter :-). Men det kan bruges som en dækhistorie. Da man lugter af mandelolie. Alternativt kan man jo også bruge at man har været til fysioterapeut.  Man kan jo også kamuflerer duft ved at bruge en creme som for eksempel helosan. Hvis man gør det i hverdagen, så kan det også bruges til at skjule duften af et frækt besøg

2) Undgå en telefon til det frække

I stedet for at skulle gemme en ekstra telefon. Så har jeg bestilt et ekstra abonnement hos Oister med basis abonnement. Det gemmer sig blandt familiens andre abonnementer. Så er det kun et ekstra sim kort som skal gemmes. Og der kan man altid sige at det er et gammelt simkort. Man skal selvfølgelig huske at slette opkaldshistorik og sms inden man sætter sit normale simkort i. 

Ved oister kan man slå fra med ca. en dags varsel om navnet skal være skjult på nr portaler. Det er altså on and off. Man kan også vælge kun at vise navn uden adresse. Ulempen er at man kun kan vise hele sit navn fra folkeregistret. Der havde det været smart man kunne skjule sit mellemnavn. 

Ved ikke om andre kan bruge disse tips og tricks
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 10 timer siden:

Man kan jo stadig dufte dejligt uden brug af parfumer. Jeg selv bruger altid uparfumeret rulle og så kan jeg tage lidt edt på ved siden af hvis jeg skal noget. Ellers så dufter man så bare af dig selv eller svagt af sæbe.

Værrer er nok at man kan risikere at lugte af røg i mine øjne.

Øh, ja jeg tænkte ikke så meget på tips og tricks til hvordan jeg vasker mig med sæbe og ikke bruger parfume. Lad os håbe at alle herinde ved hvordan man gør det :D 

Men hvordan løser I det med at pigen I besøger ikke dufter af parfumebutik eller rygerklub? 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Messenger hvor Pigen hedder Peter og undlader at skrive søde,  hjertesmileys etc. Eller i hvert fald ikke i starten af beskeden. uanset ens indstillinger med notificationer etc er det ikke mistænkelig der tikker en besked ind fra Peter

men i teorien er det jo bare det samme som Wordfeud ideen. Men man slipper da for at downloade en ny app og sætte sig ind i den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ALTERNATIVE BETALINGSMETODER 

Nogle mænd foretrækker ikke at betale med "kolde kontanter". Hvorfor og hvorfor ikke er et helt emne for sig selv, så det vil jeg lade ligge lige her. 

En god og for mig hyggelig metode er Kontantkort. 
Så vidt jeg er orienteret er det indtil videre kun Danske Bank der tilbyder denne service. 
Det er sikkert bedst egnet mellem elskere og elskerinder der ses relativt ofte. 
En af mine mest faste elskere har fået lavet et kontantkort til mig. Vi kan kalde ham Poul-Erik. Det fungerer sådan at jeg har kortet, og han sætter penge ind på det via sin netbank når vi ses. Så vi taler aldrig om penge. Han sætter et beløb ind før vi ses, og jeg kan sende en sms til 3326 (som ejes af Danske Bank) fra min egen mobiltelefon  (eller en hvilken som helst anden) med ordet SALDO efterfulgt af kort-nummeret. Straks efter får jeg en auto-genereret sms tilbage fra "Danske Bank" med de seneste bevægelser. 
Anonymiteten er intakt mellem Poul Erik og jeg, da kortet ikke er personligt. Det fungerer ligesom et gavekort til et center eller en butik. Har du kortet, så er det dit. Det virker ikke med touch-betaling eller hvad det hedder. Man skal stikke det i maskinen og bruge koden.
Eneste ulempe ved kontantkort er det samme som rigtige kontanter. Hvis jeg taber kortet, så mister jeg pengene, da kortet kan bruges anonymt af alle hvis de har koden. Koden er (desværre) den samme for alle kontantkort, og kan ikke ændres. Det arbejdes der på med tiden at lave om på hos Danske Bank. 
Det kan heller ikke bruges til online betalinger, da der ikke er nogen CVC kode på bagsiden af kortet (heddet det vist?) 
Jeg kan hæve kontanter på kortet i alle hæveautomater og betaler med det i alle butikker der tager imod kort i øvrigt. 

Du kan læse mere om Kontantkort her: https://danskebank.dk/privat/produkter/kort/kontantkort 

På billedet fra min mobiltelefon nederst i indlægget kan du se et eksempel på en sms fra Danske Bank i sommers som for det trænede øje viser at Poul-Erik og jeg har mødtes to gange indenfor et par uger. Først en (for os) quickie og et par uger senere en not so quickie ;) og at jeg har været både i Irma og på apoteket 

Bemærk også Poul-Eriks vellykkede forsøg på at "flirte med tal" i overførslen. Beløbet han sætter ind er aldrig det samme, og det er en intern ting vi har sammen som vidner om at når han overfører, så er det ikke bare noget der skal overstås, men han bruger lidt tid på at lave fis med det, hvilket jeg elsker. 
Og jeg tænker på ham hver gang jeg bruger kortet, hvadenten det er i Irma, på apoteket, i Wolford, Magasin eller kiosken. Det er for os mere personligt og både mindre tidskrævende end kontanter, og mere anonymt end mobilepay eller bankoverførsel. 

Det var i øvrigt Poul-Erik der fik idéen. 
Det hænder at et eller andet i netbank ikke spiller og han må hæve kontanter alligevel, og så gør vi da bare det. 

Poul Erik er i fast forhold (med mindst een anden end mig :D) men det er mit indtryk at det egentlig ikke er derfor vi har den her løsning. 

Hvis du har flere elskerinder du ser fast kan du få lavet flere kontantkort. Jeg ved ikke om der er loft på, men hvis den primære målgruppe for Danske Bank er lommepenge-i-kort-form til afkommet er der jo folk der har mange børn, så mon ikke det er muligt at få lavet mange? 

Der er måske også et loft på max. overførsel årligt. Det må du selv nærlæse på Danske banks hjemmeside. 

God fornøjelse!
Kh. Eva <3
 

IMG_2532.thumb.jpg.155ae62b9b141862c78293fcd379723a.jpg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 39 minutter siden:

Messenger hvor Pigen hedder Peter og undlader at skrive søde,  hjertesmileys etc. Eller i hvert fald ikke i starten af beskeden. uanset ens indstillinger med notificationer etc er det ikke mistænkelig der tikker en besked ind fra Peter

men i teorien er det jo bare det samme som Wordfeud ideen. Men man slipper da for at downloade en ny app og sætte sig ind i den. 

Tak for et godt tip!

Ja, det bruger jeg også med succes. Jeg er kodet ind i nogle af mine VIP's mobiler som "Martin" eller "Martin fra værkstedet" eller lign. 
Så har vi den aftale at jeg altid skriver som en mand og jeg synes det er lidt sjovt at skrive i koder. For nogles vedkommende har vi med tiden udviklet ret avancerede kodesprog og smileys der betyder noget mindre uskyldigt end de ligner. Piratflag, gorillaer og balloner mellem Poul-Ejnar og jeg i en sms betyder noget ganske andet. Skulle nogen læse dem ville de bare tænke at Martin fra værkstedet har knald i låget og er nok nogle gange småfuld når han sms'er. Det er Martin ikke. Martin er frikvarters-liderlig og har fået et hul i kalenderen i dagtimerne på en hverdag, hvilket passer bedst ind i Poul-Ejnars hverdag, og dårligst ind i Martins, og derfor ses de ikke så ofte som de gerne ville. 

Det er en god idé til dem hvor det ikke er troværdigt at de spiller Wordfeud eller Ludo :wub: 
For mig er det dog en ulempe at jeg ikke kan kommunikere via sms fra min mest private telefon på denne måde, da jeg ikke har lyst til at udlevere mit mest private telefonnummer til Poul-Ejnar, Poul-Anker, Poul-Anders men gerne til Poul-Erik, og derfor er der meget lang svartid til de tre første, fordi jeg ikke render rundt med frækkofonen hele tiden. 

Kh. Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

Øh, ja jeg tænkte ikke så meget på tips og tricks til hvordan jeg vasker mig med sæbe og ikke bruger parfume. Lad os håbe at alle herinde ved hvordan man gør det :D 

Men hvordan løser I det med at pigen I besøger ikke dufter af parfumebutik eller rygerklub? 

Lige først et spørgsmål. Er denne tråd til tips og tricks for andre end dig selv? 

Mit indlæg var ikke skrevet for at oplyse dig om hvordan du skal bruge vand og sæbe, men mere som en generel oplysning. Og nej, personlig hygiejne er ikke logisk for alle. Mange kender ikke ordet intimsæbe og andre har stadig ikke fået lært at vaske hænder efter toiletbesøg eller inden man skal lave mad. Så jeg er helt sikker på at ikke alle herinde ved den slags. Ingen grund til at latterliggøre mit input, hvis det altså et korrekt opfattet af mig.

Vedrørende at sikre mig selv imod udefrakommende dufte, så er det ret svært at vide hvad man går ind til ved f.eks ny gp. Jeg er så heldig at jeg selv vasker mit tøj, så mine spor er hurtigt slettet. Har gerne en jakke og trøje på jeg sjældent bruger, så tager hverdagsjakken ikke den duft til sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@frddblk Det var ikke min hensigt at latterliggøre dig. Jeg tænker bare at når du selv nævner noget der er en udfordring, og ikke kommer med en løsning, så er der ikke så meget tip eller trick i det.
Vi kan vel dele erfaringer uden at være rørende enige om det hele, tænker jeg.
 

frddblk skrev, for 7 minutter siden:

Lige først et spørgsmål. Er denne tråd til tips og tricks for andre end dig selv? 

Det håber jeg bestemt ikke. Indtil videre har jeg bidraget med mere end jeg har fået. Jeg får rigtigt mange mails hist og pist fra folk der gerne vil have råd til dit og dat, så jeg ved at behovet er derude. Her på eroguide er grund-idéen vel at man udveksler erfaringer og hjælper hinanden på den måde at man deler hvad man ved eller synes, og spørger om hjælp til det man ikke ved og har brug for at vide?
Det får jo hurtigt sit eget liv hver gang nogen opretter en tråd. Det stikker også hurtigt af i andre retninger. Ofte fordi den ene bliver fornærmet over noget en anden har skrevet eller ikke er enig i ;) 

Jeg savner stadig en løsning på hvordan man sørger for at den pige man besøger ikke efterlader duft-spor. Kan kun se du beskriver problemet, men ikke hvordan man løser det? 

I bedste mening og med venlig hilsen
Eva
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 15 minutter siden:

@frddblk

Jeg savner stadig en løsning på hvordan man sørger for at den pige man besøger ikke efterlader duft-spor. Kan kun se du beskriver problemet, men ikke hvordan man løser det? 

I bedste mening og med venlig hilsen
Eva
 

Løsningsforslag.

1. Lav fast aftale med samme pige som har forståelse for problemet.

2. Gå i bad på stedet efter besøg og brug samme dufte-shampoo etc som vanligt.

3. Som jeg skrev brug andet tøj og gem det væk til udluftning efter brug.

4. Besøg kun gp ved samtidig leje af hotelværelse etc. Så kan der vaskes og stryges der.

 

P.s. Forklar venligst hvorfor der er penge imellem elskerinde/elsker. Er det så ikke bare prostitution som f.eks SD ?

 

 

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg er derhjemme begyndt at bruge den samme showet sæbe som hos min pige, den lugter Mega godt, et problem løst.

hvis man er til en lille gave i ny og næ, kunne man give sin pige, den samme parfume som konen bruger, har givet parfume, men ikke den samme, der var en anden grund.

gå en tur i fitness efter et besøg. ( når de åbner igen ), det skal nok fjerne mistænkelige dufte og lugt.

Jeg vil til enhver tid fravælge en pige som ryger, og det kun på grund af hvad jeg selv kan komme til at lugte til/af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er derhjemme begyndt at bruge den samme showet sæbe som hos min pige, den lugter Mega godt, et problem løst.

hvis man er til en lille gave i ny og næ, kunne man give sin pige, den samme parfume som konen bruger, har givet parfume, men ikke den samme, der var en anden grund.

gå en tur i fitness efter et besøg. ( når de åbner igen ), det skal nok fjerne mistænkelige dufte og lugt.

Jeg vil til enhver tid fravælge en pige som ryger, og det kun på grund af hvad jeg selv kan komme til at lugte til/af.

Fine forslag. Men kræver helt klart at det er samme faste sted man besøger.

Og enig med dig at tobak er no-go

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Eva Nadine... tak for gode ideer og forslag ... Wordfeud ideen er tæt på genial (hvis man har en fast GP -eller et par stykker) - det vil nok være en udfordring med nogle af de udenlandske piger :)   indtil videre har jeg brugt messenger -og det har den ulempe at ´kvinden jo dukker op på diverse lister  som mulig ven selv om kommunikationen er slettet - så den med wordfeud vil jeg prøve at anvende.

Jeg har selv ogsåbrugt KIK-app'en - den det kræver også at begge er oprettet - og så forsvinder lidt af fidusen jo

Keep em coming

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 5 timer siden:

Keep em coming

Jeg har en hel liste... jeg har i årevis arbejdet med optimering af arbejdsprocesser og projektudvikling. Derfor er jeg vant til at få penge for "geniale idéer". Meget kan jo bruges i flere forskellige sammenhænge. Men jeg skal jo også have tid til både at passe mit arbejde (de gode idéer til vanvittigt opskruede priser) og til knalde-frikvarter og alt muligt andet. 
Jeg vil glæde mig til at andre får overhalet mig indenom og kommer med masser af gode tips og tricks før det er min tur igen :) 

Kh. Eva

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...