Hop til indhold
Onslow

Pasfornyelse

Recommended Posts

Aben04 skrev, for 1 time siden:

Du har ikke svaret på dette:
Forstår ikke. Jeg ringede i eftermiddags til Syd- og Sønderjyllands Politi, og de oplyste, at man skal i karantæne i 4 dage når man kommer hjem - og man får en bøde på 3.500 kr., hvis man ikke overholder den.

Det kan jeg ikke give dig noget svar på, jeg skulle bare vise mit pas, og jeg så heller ikke andre blive taget ind til karantæne.
Måske har politiet ikke svaret på det, du spurgte om, men måske har de troet, at dit spørgsmål drejede sig om ferierejser, men her kender jeg ikke reglerne, og vi var mange danskere, der handlede ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 timer siden:

Det kan jeg ikke give dig noget svar på, jeg skulle bare vise mit pas, og jeg så heller ikke andre blive taget ind til karantæne.
Måske har politiet ikke svaret på det, du spurgte om, men måske har de troet, at dit spørgsmål drejede sig om ferierejser, men her kender jeg ikke reglerne, og vi var mange danskere, der handlede ind.

men hvor var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Padborg Grænseovergang

OK, det var dem, jeg spurgte. De sagde, at man skulle i karantæner i 10 dage, når man kommer hjem, 4 hvis man kunne fremvise en negativ test.
Men hvorfor skulle politiet også kunne finde ud af det, vi er alle skrupforvirrede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...