Hop til indhold
NUCH2019

Massage fra 6. april??

Recommended Posts

Hobrofyr skrev, Lige nu:

Nogen der har prøvet podning gennem næsen?? Skulle være ret ubehageligt :huh:

Den med de korte vatpinde kilder bare lidt. De lange har jeg ikke prøvet, og har ikke lyst heller. PCR er superfint.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 50 minutter siden:

Hvorfor tror du, at vi kommer til at omgå GDPR, når massøren, frisøren mv ikke gør?

De eneste oplysninger gæsterne skal dele er, om de er vaccineret, testet eller har været syge. 

Hvis gæsten åbner appen mens man ser det, holder finger over (hvis det er nødvendigt på den app, det ved vi jo endnu ikke), så kan han ikke snyde, da den ikke bliver åbnet fra fotos.

Du vælger selv hvordan du kører din butik!

Diskretion har altid,  og vil altid være i højsæde hos mig. 
Jeg stoler på mine gæsters dømmekraft, og ikke på en 72 timer gammel test.

Hvis man fortsat frygter Corona smitten så ville jeg undlade mit erhverv. 

Jeg er selv vaccineret og testes to gange ugl. Det kommer jeg aldrig til at fremvise for mine gæster .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 6 minutter siden:

Du vælger selv hvordan du kører din butik!

Diskretion har altid,  og vil altid være i højsæde hos mig. 
Jeg stoler på mine gæsters dømmekraft, og ikke på en 72 timer gammel test.

Hvis man fortsat frygter Corona smitten så ville jeg undlade mit erhverv. 

Jeg er selv vaccineret og testes to gange ugl. Det kommer jeg aldrig til at fremvise for mine gæster .

hvis du er vaccineret hvorfor bliver du så testet ?

i øvrigt gælder at der skal bæres mundbind og visir hos frisører og tattovører osv... bliver lidt svært i branchen her at overholde de retningslinier eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 18 minutter siden:

Du vælger selv hvordan du kører din butik!

Selvfølgelig gør jeg det, ligesom du gør. Bemærk, at jeg her udelukkende forholder mig til det der er meldt ud, ikke hvordan jeg i praksis vil gøre, når vi åbner. Ligesom dig vægter jeg også diskretion højt (mon ikke de fleste gør det?), det mener jeg ikke er uforeneligt med hvad der er meldt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 25 minutter siden:

Hvis man fortsat frygter Corona smitten så ville jeg undlade mit erhverv

Jeg har holdt lukket i begge nedlukninger, og været yderst forsigtig i tiden imellem, det agter jeg at blive ved med, ikke af frygt, men af respekt for mine gæster og min familie. Ligesom jeg ikke selv vil være syg, ønsker jeg heller ikke at smitte andre. Hvad du gør, blander jeg mig ikke i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har holdt lukket i begge nedlukninger, og været yderst forsigtig i tiden imellem, det agter jeg at blive ved med, ikke af frygt, men af respekt for mine gæster og min familie. Ligesom jeg ikke selv vil være syg, ønsker jeg heller ikke at smitte andre. Hvad du gør, blander jeg mig ikke i.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, 1 time siden:

hvis du er vaccineret hvorfor bliver du så testet ?

i øvrigt gælder at der skal bæres mundbind og visir hos frisører og tattovører osv... bliver lidt svært i branchen her at overholde de retningslinier eller ?

Testes to gange ugl. indtil min vaccine er fuldt virkende. 
Vaccinen er heller 100% sikker, og med mit job vil jeg hellere agere safe than sorry .

Mundbind bruger jeg kun ved rollespil under sygeplejerskelege :-)

Min sikkerhed! Men aldrig en årsag til at kræve Coronapas eller fremvise mit eget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Selvfølgelig gør jeg det, ligesom du gør. Bemærk, at jeg her udelukkende forholder mig til det der er meldt ud, ikke hvordan jeg i praksis vil gøre, når vi åbner. Ligesom dig vægter jeg også diskretion højt (mon ikke de fleste gør det?), det mener jeg ikke er uforeneligt med hvad der er meldt ud.

Så ber du bare om at se Coronapas 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 24.3.2021 at 08:03:

Du kan holde en finger over navnet, eller som @Kim Nielsen skrev, gå direkte til siden med test, hvor navnet ikke vises. Det er muligt at følge reglerne uden at bryde diskretionen.  

Den går så ikke. For i forbindelse med fremvisning af testresultat eller coronapas skal man også vise legitimation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...