Hop til indhold
NUCH2019

Massage fra 6. april??

Recommended Posts

Guest Den flittige
NUCH2019 skrev, for 24 minutter siden:

Vil det være muligt at få massage fra

6. april???

Ja, og hold øje med hvor på AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 14 minutter siden:

Tænker de også skal se coronapas.:evil:

Det er så det næste spørgsmål.

"Hvis du er blevet færdigvaccineret mod COVID-19, kan du downloade dit personlige Coronapas for COVID-19 vaccination. Vi anbefaler, at du downloader og printer passet, så du sikrer dig, at du altid vil kunne fremvise det til en udenlandsk myndighed, hvis du skal rejse".

https://www.sundhed.dk/borger/min-side/corona/vaccinationspas/

Samt kunne der stå "vise det til bordeller og lysthuse samt selvstændige piger i hele Danmark, som virkelig er trængende på mange måder".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 1 time siden:

Vil det være muligt at få massage fra

6. april???

JA, og nøj hvor jeg glæder mig :P 

Håber den første GP jeg besøger har et meget stort kondom... Altså ikke at den er stor. Men den er godt nok fyldt ;)

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 47 minutter siden:

Tænker de også skal se coronapas.:evil:

Mon ikke det er nok at jeg er testet NEGATIV indenfor de sidste 3 døgn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 7 minutter siden:

Mon ikke det er nok at jeg er testet NEGATIV indenfor de sidste 3 døgn?

Ja, Måske skal man vise den sms man får fra Copenhagen Medical eller en anden udbyder når man har været til test.

Det står både ens navn og resultat på engelsk..

Ved besøg kan man så vise sms'en og billedlegitimation til pigen inden man fortsætter mødet.

Men så overtræder man måske nogle digitale retningslinjer osv.

Der går jo et stykke tid inden alle er vaksineret 2 gange.

De fleste GP'er og Lysthuse er vel interesseret i at starte så hurtigt så muligt og med så mange kunder som muligt, hvis pigerne altså savner pik og penge og lysthusene fyldte reserveringer og penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 8 minutter siden:

Ja, Måske skal man vise den sms man får fra Copenhagen Medical eller en anden udbyder når man har været til test.

Det står både ens navn og resultat på engelsk..

Ved besøg kan man så vise sms'en og billedlegitimation til pigen inden man fortsætter mødet.

Men så overtræder man måske nogle digitale retningslinjer osv.

Der går jo et stykke tid inden alle er vaksineret 2 gange.

De fleste GP'er og Lysthuse er vel interesseret i at starte så hurtigt så muligt og med så mange kunder som muligt, hvis pigerne altså savner pik og penge og lysthusene fyldte reserveringer og penge.

Ja men så bør den vel gå begge veje ? Og så forsvinder discretionen jo ret meget når man lære hinandens rigtige navne osv. Men er helt op på der selfølgeligt skal passes på hinanden lige meget omstændighederne, men mon ikke det bliver ned til common sense i sidste ende

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 41 minutter siden:

Med den aktivitet der er på AL og EG mf. kunne det da godt ligne, at rigtig mange GP og mænd er ligeglade med Corona og et evt. pas. 

Er det nu du kommer med en moral prædiken? Eller snuser du også bare rundt her som os andre og venter på der gives lov til at besøge piger igen?   Og velkommen til... Kan se du er sprit ny på forummet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 5 minutter siden:

Nej ingen prædiken fra mig. Er ny i dette forum, men er startet på det under coronaen... Men bare min konstatering, som måske er forkert. 

Du skal have et stort velkommen. Vi er altid glade for ny medlemmer :D Vi er nok mest vant til nye polske bagmænd på sitet, så dejligt der kommer én der ikke laver reklame :D (Nu får jeg en advarsel) :rolleyes:

Hvad du konstatere er jo din sag.   Hvis der er nogen der skulle bryde reglerne, så må det stå for Mette F´s regning.. Det er jo hende der siger vi ikke må.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Ja, Måske skal man vise den sms man får fra Copenhagen Medical eller en anden udbyder når man har været til test.

Det står både ens navn og resultat på engelsk..

Ved besøg kan man så vise sms'en og billedlegitimation til pigen inden man fortsætter mødet.

Men så overtræder man måske nogle digitale retningslinjer osv.

Der går jo et stykke tid inden alle er vaksineret 2 gange.

De fleste GP'er og Lysthuse er vel interesseret i at starte så hurtigt så muligt og med så mange kunder som muligt, hvis pigerne altså savner pik og penge og lysthusene fyldte reserveringer og penge.

Man kan holde en finger over navnet, når man har klikket på linket fra lyntesten. Nu ved vi jo endnu ikke, hvordan coronapas appen kommer til at se ud, men mon ikke man kan gøre noget tilsvarende der.

For mit vedkommende er det vigtigere at holde mine gæster og jeg selv raske, end at komme hurtigt i gang, så her bliver det coronapas til at begynde med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 52 minutter siden:

Dig selv inklusive !

Ja åbentbart, men til mit forsvar, hvis der da er sådan et i denne sammenhæng, så er jeg vaccineret 2 gange, og har ved alle test været uden smitte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Liv skrev, for 2 timer siden:

Man kan holde en finger over navnet, når man har klikket på linket fra lyntesten.

Ikke nødvendigt hvis man bruger app'en MinSundhed:

Efter at have logget ind klikker man på forsiden (hvor ens navn står) på knappen "Se dine COVID-19 svar".

Så kommer man ind på en ny side hvor der ikke står navn, men der står dato og klokkeslet og (forhåbentlig) "IKKE PÅVIST".

Den side hvor ens navn altså ikke står, men hvor datoen og prøveresultatet står, og som er den man har brug for, kan man så vise frem.

Der er ingen grund til at vise siden med ens navn, men hvor der ikke står prøveresultater.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 12 minutter siden:

Der er ingen grund til at vise siden med ens navn, men hvor der ikke står prøveresultater.

Nej, naturligvis ikke. Jeg har endnu ikke hentet app’en, og refererede til det link man får fra lyntesten hos Falck.

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 5 timer siden:

Med den aktivitet der er på AL og EG mf. kunne det da godt ligne, at rigtig mange GP og mænd er ligeglade med Corona og et evt. pas. 

Du har nok ret i, at rigtig mange er fucking ligeglad med det Coronapas når det kommer til købesex.  For mit vedkommende er det vigtigste om det er lovligt eller ej, for GP´erne at modtage gæster.   Hvis stedet eller Kvinden vil se et Coronapas, så vil jeg fremvise det, ellers er jeg nok også lidt ligeglad i den situation.  Der er bestemt andre aktiviteter hvor jeg mener at passet kommer mere til til ret.   Sådan er vi jo så forskellige. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 3 timer siden:

Ja åbentbart, men til mit forsvar, hvis der da er sådan et i denne sammenhæng, så er jeg vaccineret 2 gange, og har ved alle test været uden smitte. 

Godt du tager ansvar. 
 

Det samme gør mine gæster - og jeg forlanger ikke Corona pas!

Ej heller garanti fra lægen på at herpesvirus ikke er påvist, fnat mider ikke fundet osv osv 

I denne branche handler alt om tillid og sund fornuft. 
 

Er du syg og eller i tvivl - SÅ bliv hjemme. Er der mulighed for du kan være smittet med Covid19 - så bliv testet. 
 

På et tidspunkt vil mange heldigvis være vaccinerede. Og vaccinen er gudskelov frivillig.  

Er selv vaccineret, og testes to gange ugl.


Jeg går ind for 100% diskretion så intet bevis med navn eller cpr.nr hos mig. 
 

Pt. kan dette pas kun hentes på sundhed.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 5 timer siden:

Jeg går ind for 100% diskretion så intet bevis med navn eller cpr.nr hos mig

Du kan holde en finger over navnet, eller som @Kim Nielsen skrev, gå direkte til siden med test, hvor navnet ikke vises. Det er muligt at følge reglerne uden at bryde diskretionen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Du kan holde en finger over navnet, eller som @Kim Nielsen skrev, gå direkte til siden med test, hvor navnet ikke vises. Det er muligt at følge reglerne uden at bryde diskretionen.  

Hvor læser du om reglerne for at besøge vores branche?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 4 minutter siden:

Hvor læser du om reglerne for at besøge vores branche?

Indtil videre har vi haft samme regler som tatovør, massør, frisør mf. så mon ikke det fortsætter... Følg evt linket højere oppe i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Indtil videre har vi haft samme regler som tatovør, massør, frisør mf. så mon ikke det fortsætter... Følg evt linket højere oppe i tråden.

Vi har været lukket ned på lige fod med ovenstående men det er ikke ens betydende med vi skal omgå GDPR lovgivningen .

Gad vide hvor mange gæster der ønsker at delagtiggøre disse oplysninger.

Iøvrigt kan det med lethed “svindles” på din måde! Et screenshot af en negativ test !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 13 timer siden:

Vi har været lukket ned på lige fod med ovenstående men det er ikke ens betydende med vi skal omgå GDPR lovgivningen .

Gad vide hvor mange gæster der ønsker at delagtiggøre disse oplysninger.

Iøvrigt kan det med lethed “svindles” på din måde! Et screenshot af en negativ test !

Hvorfor tror du, at vi kommer til at omgå GDPR, når massøren, frisøren mv ikke gør?

De eneste oplysninger gæsterne skal dele er, om de er vaccineret, testet eller har været syge. 

Hvis gæsten åbner appen mens man ser det, holder finger over (hvis det er nødvendigt på den app, det ved vi jo endnu ikke), så kan han ikke snyde, da den ikke bliver åbnet fra fotos.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...