Hop til indhold
Default User

Åbning efter påske

Recommended Posts

Efter Pussygalores som nu skifter Lindevang/Fredeiksberg ud med Lyngbyvejen i Postnummer 2900, så melder andre sig heldigvis også på banen, med åbning samme dag

 

Romantica på Østerbro i København bekræfter at det bliver en festdag.

Det er med stor glæde, vi kan fortælle, at vi åbner dørene op igen TIRSDAG d. 6/4 kl. 10. Glæder os til at møde gamle og nye gæster.
Kys pigerne

 
Håber Dina får nogle aftenvagter og at det også lykkedes at tiltrække andre smukke,slanke mørk og lyshårede modelhøje feminine piger som har lyst til at blive tilfredsstillet og tjene til studierne.
 
Savner Laura så meget.
 
Seductiongirls er også klar.
 
 
Sexyclub i Gladsaxe hænger meget i bremsen. Ved ikke hvad der er sket, men det har været foruroligende skidt i mange år efterhånden. Lige siden Laura, Clara og Alia ønskede at livet skulle føre dem mod nye udfordringer.  Uerstattelige piger på hver deres unikke måde.
 
 
 
Nogle nævner Coronapas. Hvor langt er vi med det?
 
Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg krydser fingre for at vi vil se flere annoncer fra dejlige danske piger her efter genåbningen. Men der kan sagtens være nogle som ikke vender tilbage :-(  Der er i hvert fald mange steder med danske piger som er forsvundet allerede før Corona. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 6 minutter siden:

Jeg krydser fingre for at vi vil se flere annoncer fra dejlige danske piger her efter genåbningen. Men der kan sagtens være nogle som ikke vender tilbage :-(  Der er i hvert fald mange steder med danske piger som er forsvundet allerede før Corona. 

Tragisk!!

Jo længere tiden går og jo ældre jeg bliver, jo mere  glad og taknemmelig for at jeg nåede at opleve både GB på Pussygalores. Nordiske og de omtalte unge danske piger ( som vel var de 21-23 år) dengang alt var mere uskyldigt og på en eller anden måde mere enkelt og ligetil.

 

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med et negativ test kommer vi langt. Passet må vi vente lidt på.

 

Et coronapas betyder, at man skal kunne vise en negativ coronatest, der højst er 72 timer gammel, eller dokumentation for, at man har været coronasmittet eller er blevet vaccineret. 

Ifølge de nyeste tal fra Statens Serum Institut er der de seneste 24 timer blevet foretaget 128.920 pcr-tests

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønt at se, at der allerede er kommet liv i anmeldelsestrådene. :D

Har desværre ikke selv været afsted endnu, først i næste uge når pcr-testen sætter mig fri :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...