Hop til indhold
Default User

Åbning efter påske

Recommended Posts

 

Hurra.  Endelig sejrede fornuften, og der åbnes for de liberale erhverv efter påske. Det gælder bl.a. frisører, massage, etc. etc.

Nu er der en del huller der skal fyldes, myoser der skal behandles, og enøjede der skal fælde tårer.

Man burde kunne bestille tid allerede nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En test forhindrer ikke smitte - den viser om man er smittet.

En vaccination, som jeg har, forhindrer eller nedsætter risikoen for smitte..

Jeg har både test og vaccination, så klap kamelen do.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Hvorfor skrive du ens opslag ?

Er det fordi du tror vi er tungnemme ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

6. april med mundbind besøger vi frisører og massører.

13. april besøg til storcentre ( under 15.000 m2) , hvis man ønsker at shoppe. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 22 minutter siden:

Hvorfor skrive du ens opslag ?

Er det fordi du tror vi er tungnemme ?  

Slap nu af !! det kan være at @Default User er ramt på korttidshukommelsen hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Muggi skrev, for 10 minutter siden:

Slap nu af !! det kan være at @Default User er ramt på korttidshukommelsen hehe

ja eller også er han bare lalleglad .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Desuden skal man vise det såkaldte corona pas, sætter nok en dæmper på begejstringen hos nogle inkl mig selv da jeg ikke ønsker en vaccine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 15 minutter siden:

Desuden skal man vise det såkaldte corona pas, sætter nok en dæmper på begejstringen hos nogle inkl mig selv da jeg ikke ønsker en vaccine.

"Coronapas" er en samlet betegnelse og en negativ test taget inden for 72 timer gælder også som fremvisning- mere så folk ikke tror at det kræver en vaccine for at benytte det liberale erhverv..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Frodige Misser skrev, for 2 minutter siden:

"Coronapas" er en samlet betegnelse og en negativ test taget inden for 72 timer gælder også som fremvisning- mere så folk ikke tror at det kræver en vaccine for at benytte det liberale erhverv..:)

Det er jeg helt med på, men i morgen nyheder på news er der stor bekymring hos nogle selvstændige erhvervsdrivende, da stadig mange ikke vil lade sig teste af den ene eller anden grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 3 minutter siden:

Det er jeg helt med på, men i morgen nyheder på news er der stor bekymring hos nogle selvstændige erhvervsdrivende, da stadig mange ikke vil lade sig teste af den ene eller anden grund.

Det er nok til alles bedste at den slags folk forsat holder sig på afstand af os andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
DETH skrev, for 7 minutter siden:

Det er nok til alles bedste at den slags folk forsat holder sig på afstand af os andre. 

Formoder at den indirekte var rettet mod mig, men kan berolige dig med at jeg ikke er en af dem som ikke lader mig teste, er testet løbende.

Jeg siger blot at der stadig er mange som ikke vil lade sig teste iflg tv 2 nyheder.

Vi må så også håbe at de piger du besøger også lader sig teste :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Frodige Misser skrev, for 17 minutter siden:

"Coronapas" er en samlet betegnelse og en negativ test taget inden for 72 timer gælder også som fremvisning- mere så folk ikke tror at det kræver en vaccine for at benytte det liberale erhverv..:)

Negativ test, vaccine eller overstået infektion. Har man haft corona går det også ind under passet i forbindelse med genåbningen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 2 minutter siden:

Formoder at den indirekte var rettet mod mig, men kan berolige dig med at jeg ikke er en af dem som ikke lader mig teste, er testet løbende.

Jeg siger blot at der stadig er mange som ikke vil lade sig teste iflg tv 2 nyheder.

Vi må så også håbe at de piger du besøger også lader sig teste :lol:

Den er rettet mod de fjolser der kan ende med at kuldsejle det sidste års indsats mod corona. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Den er rettet mod de fjolser der kan ende med at kuldsejle det sidste års indsats mod corona. 

fjolser, store ord, husk på nogle af de fjolser du omtaler kan være alvorlige psykiske syge og ikke kommer ud af deres hjem .

Så nemt at sidde bag en skærm og pege fingre af såkaldte fjolser :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan og hvem tjekker at "bordelmutter" tjekker passet?

Og hvad hvis jeg ikke lige synes at hun skal vide, hvem jeg i virkeligheden er :-o

Og skal jeg ikke kunne tjekke hendes coronapas?

Der er mange ubesvarede spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Brutus skrev, for 1 minut siden:

Hvordan og hvem tjekker at "bordelmutter" tjekker passet?

Og hvad hvis jeg ikke lige synes at hun skal vide, hvem jeg i virkeligheden er :-o

Og skal jeg ikke kunne tjekke hendes coronapas?

Der er mange ubesvarede spørgsmål. 

Vi kan pænt vise hinanden vores coronapas med fingeren for navnet  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tidligere i historien, nærmere i 1940'erne , der oplevede befolkningen og andre steder i verdenen jo noget lignende.
Det var noget med at, alle skulle ensrettes, der var de rene racer og så de andre og udvalgte skulle så også gå rundt med en gul stjerne på overarmen, så alle kunne genkende dem og håne dem.
Der var vidst nok en hel del der døde på den bekostning ...
Så velkommen til nogle nye år 2021 A & B hold (måske bliver der også plads til C & D med tiden ), det skal nok samle befolkningen.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu vær med at blande egen politiske holdninger ind i dette. Faktum er at planen er som den er og at det kræver en test for at få adgang til en del ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Elprebsi skrev, for 2 minutter siden:

Lad nu vær med at blande egen politiske holdninger ind i dette. Faktum er at planen er som den er og at det kræver en test for at få adgang til en del ting.

Nu er det et demokratisk land og et åbent forum, så er der vel også plads til holdninger, der går imod dine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Elprebsi skrev, for 21 minutter siden:

Lad nu vær med at blande egen politiske holdninger ind i dette. Faktum er at planen er som den er og at det kræver en test for at få adgang til en del ting.

politiske holdninger ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 27 minutter siden:

Nu er det et demokratisk land og et åbent forum, så er der vel også plads til holdninger, der går imod dine

Du er meget velkommen til at mene noget andet end mig. Du har dog ikke ret i at det er et åbent forum. Det er er privatejet forum, hvor reglerne siger at der ikke ønskes politik. Det burde efterhånden stå klart for de fleste herinde, men kan se det åbenbart er gået et par enkelte forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 11 minutter siden:

politiske holdninger ? 

Læs Agurkens indlæg der, i hvert fald i mine øjne, er et ret polisk indlæg med hans holdning til coronapasset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...