klinikfuckers 1181 Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 30 minutter siden: Jeg foreslår at folk bare ignorerer AalborgLook. Ham har jeg blokket, havde en diskution i pb med ham, han har generelt bare en rigtig træls holdning i hans svar rundt omkring her på sitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 19. Marts, 2021 klinikfuckers skrev, for 15 minutter siden: Det er jg glad for at læse, så er du ikke psykopat, nogle mænd er jo kun ude på en ting med disse piger. God weekend. Det er jeg i hvert fald ikke. Jeg er typen som endda kan begynde at græde hvis jeg ser andre lide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 19. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 29 minutter siden: Du spørger efter hvad du fejler, prøv at opsøge en psykiater så kan du få et korrekt svar. Jeg har ikke set hele klippet med kvinden, men på mig virker hun som en god skuespiller, eller en meget psykisk forstyrret kvinde. Der er forskel på lavt selvværd og at have psykiske lidelser. At tænde på personer som tydeligvis har psykiske problemer - hvad synes du selv om det? Det føles ikke normalt, men ikke noget der bekymrer mig, når jeg ønsker det bedste for folk, og ønsker at de har det godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 19. Marts, 2021 klinikfuckers skrev, for 16 minutter siden: Ham har jeg blokket, havde en diskution i pb med ham, han har generelt bare en rigtig træls holdning i hans svar rundt omkring her på sitet. Jeg kan ikke se en bloker knap. Er den bare godt skjult? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 5 timer siden: Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? de er også nemmere at få i kassen uden det store wine/dine-show... men pas på dig selv fordi de er svære at slippe af med igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 19. Marts, 2021 kenderen skrev, Lige nu: de er også nemmere at få i kassen uden det store wine/dine-show... men pas på dig selv fordi de er svære at slippe af med igen Fedt. Jeg bliver hvis de spreder benene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 1 minut siden: Fedt. Jeg bliver hvis de spreder benene jamen så er du jo en meget ond mand der ikke ønsker at hjælpe ! pas på karma den rammer når du mindst venter det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 19. Marts, 2021 kenderen skrev, Lige nu: jamen så er du jo en meget ond mand der ikke ønsker at hjælpe ! pas på karma den rammer når du mindst venter det Ville du være i et forhold uden sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, Lige nu: Ville du være i et forhold uden sex? jeg vil ikke et forhold - kun sex... mit point er at den type kvinder forelsker sig i deres frelser og ikke bare kan skrabes af igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 19. Marts, 2021 De er nemme at nedlægge og bruge og svære at slippe af med de kvinder med lavt selvværd og ofte finder de ud sf at sex er vejen til en betinget bekræftigelse nogen lige då svage mænd vil så benytte muligheder for at udleve sadistiske og perversitet og eksperiment med disse kvinder. Andre gode mænd tager for sig sf retterne og er glade fir støtte og hjælpe et medmenneske “mod betaling” Hvor TS er i scenariet vil jeg ikke gætte på dbh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konstruktøren 126 Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 6 timer siden: Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? Jeg syntes altså at hun virker lidt mere som om at hun er på stoffer... Sikkert også en masse rod i bagagen, men tror ikke det er det eneste her.... Den slags kvinder og mennesker skal forøvrigt hellere have hjælp og et kram, fremfor et erhverv indenfor prostitution - efter min mening... Men derfor kan jo godt syntes de er smukke, jeg tænder bare ikke på det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 19. Marts, 2021 Konstruktøren skrev, for 28 minutter siden: Jeg syntes altså at hun virker lidt mere som om at hun er på stoffer... Sikkert også en masse rod i bagagen, men tror ikke det er det eneste her.... Den slags kvinder og mennesker skal forøvrigt hellere have hjælp og et kram, fremfor et erhverv indenfor prostitution - efter min mening... Men derfor kan jo godt syntes de er smukke, jeg tænder bare ikke på det... Helt enig. Kram og kærlighed plus hjælp fra en professionel som ikke er totalt inkompetent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 19. Marts, 2021 Konstruktøren skrev, for 1 time siden: Jeg syntes altså at hun virker lidt mere som om at hun er på stoffer... Sikkert også en masse rod i bagagen, men tror ikke det er det eneste her.... Den slags kvinder og mennesker skal forøvrigt hellere have hjælp og et kram, fremfor et erhverv indenfor prostitution - efter min mening... Men derfor kan jo godt syntes de er smukke, jeg tænder bare ikke på det... Hun var også testet positiv for meth og nogle få andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 19. Marts, 2021 Konstruktøren skrev, for 7 timer siden: Jeg syntes altså at hun virker lidt mere som om at hun er på stoffer... Sikkert også en masse rod i bagagen, men tror ikke det er det eneste her.... Den slags kvinder og mennesker skal forøvrigt hellere have hjælp og et kram, fremfor et erhverv indenfor prostitution - efter min mening... Men derfor kan jo godt syntes de er smukke, jeg tænder bare ikke på det... Sådan er vores verden så forskellige og ikke ensbetydende med hun hverken er på stoffer (ved jeg ej) eller om hun har valgt forkert erhverv? Men hun er her og burde et eller andet sted accepterers uanset hvad vi tror og tænder på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 19. Marts, 2021 - jeg tænder på kvinder der er dygtige til at lave mad og som elsker at spise mad. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 21. Marts, 2021 cassanova skrev, den 19.3.2021 at 20:53: - jeg tænder på kvinder der er dygtige til at lave mad og som elsker at spise mad. Hehe. Jeg er glad for dem som er næsten anorektiske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg