Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? Redigeret 19. Marts, 2021 af Orgasmic 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 12 minutter siden: Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? Du er ikke alene Og du fejler intet, du må har det noget godt i din hjerte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Sebmus skrev, for 11 minutter siden: Du er ikke alene Og du fejler intet, du må har det noget godt i din hjerte Det har du så ikke ret i ! Der er stor forskel på at tænde på svage kvinder og have empati for svage kvinder. Det kunne jo være at man selv var bange for resurse stærke og selvstændige kvinder ! Ligefrem at tænde på noget, har intet med et godt hjerte at gøre . Redigeret 19. Marts, 2021 af BlackStockings Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 Sebmus skrev, for 10 minutter siden: Du er ikke alene Og du fejler intet, du må har det noget godt i din hjerte Det har jeg helt sikkert. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Orgasmic skrev, for 37 minutter siden: Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? Nu skal jeg ikke lege den store psykolog, men det er måske noget med at du derved føler større kontrol i forholdet og ligefrem føler dig magtfuld. Hvis du ikke føler disse ting i din hverdag, så kan det jo være en indre balance du opnår. Men det kan jo også være at du tænder på tanken om at kunne hjælpe dem og få din indre godhed frem.... Det kunne også bare tænkes at du føler de er svage og lette ofre. Men hjælper man andre som er i en svag position kan det jo ikke være helt negativt.... Redigeret 19. Marts, 2021 af Blækspruttemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 39 minutter siden: Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? Det er fordi du er svag og har problemer samt lavt selvværd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 5 minutter siden: Det er fordi du er svag og har problemer samt lavt selvværd. Ja jeg er svag og har intet selvværd. Mon det er noget med at man tiltrækkes af folk man har noget til fælles med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 BlackStockings skrev, for 24 minutter siden: Det har du så ikke ret i ! Der er stor forskel på at tænde på svage kvinder og have empati for svage kvinder. Det kunne jo være at man selv var bange for resurse stærke og selvstændige kvinder ! Ligefrem at tænde på noget, har intet med et godt hjerte at gøre . Han har jo ikke påstået at det er fordi jeg tænder på den slags kvinder at jeg har et godt hjerte. Måske han bare mener at der ligesom i mange andre også er noget godt i mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 19. Marts, 2021 Tænder på hvordan?... Hvis det er rent seksuelt, er jeg nok på linje med @AalborgLook. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Orgasmic skrev, for 2 minutter siden: Han har jo ikke påstået at det er fordi jeg tænder på den slags kvinder at jeg har et godt hjerte. Måske han bare mener at der ligesom i mange andre også er noget godt i mig. Du tiltrækkes svage kvinder pga dit lave selvværd, derfor kan du godt have et godt hjerte samtidig . Nu skrev at du TÆNDER på svage kvinder, havde du skrevet empati for svage kvinder, er det at have et godt hjerte . Man kan også have empati for udsatte børn og ønsker at hjælpe dem, men at bruge ordet Tænde er noget seksuelt og sygt i disse sammenhænge . Redigeret 19. Marts, 2021 af BlackStockings Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Svendsenaalborg skrev, for 22 minutter siden: Tænder på hvordan?... Hvis det er rent seksuelt, er jeg nok på linje med @AalborgLook. Jeg ved ikke helt om det er seksuelt. Altså jeg fik ikke stiv pik af at se videoen, men hun er tiltrækkende. Nok også meget mere end hvad hun ville være uden de problemer. Redigeret 19. Marts, 2021 af Orgasmic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Jeg har desværre altid haft en mistanke om, at Dr. Phil bruger skuespillere i sine pladdersentimentale programmer.......tror desværre hende her er en af dem. Dette er simpelthen alt for overspillet og indstuderet. Det amerikanske publikum er slet ikke så kritiske/oplyste og sluger disse ting råt sammen med deres tv-dinner. Bare en fornemmelse jeg altid har haft, men kan godt følge dig i at tænde på de mere trashy og underdanige kvinder. Tror også det handler om at være overlegen og dominant som mand. Redigeret 19. Marts, 2021 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 2 timer siden: Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? Orgasmic skrev, for 2 timer siden: Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? Hvordan tænder du på dem, er det fordi du kan få et skrald fisse fordi de er påvirket eller hvad tænder du på, eller har du et stort hjerte og kan mærke at de trænger til kærlighed og at det er det der tænder dig? Hvis det er det sidste så hatten af for dig, der var en pige i Aalborg området som mindede om hende her på videoen, hvad der er blevet af hende ved jeg ikke, og jeg har heller ikke selv haft kontakt med hende, men læste om hende her på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 352 Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic - du får et pluspoint for din ærlighed ... men det du udtrykker - not so much - med mindre det er fordi du faktisk har det lidt skidt over det Jeg vil ikke motivforske i dine bevæggrunde - det overlader jeg trygt til de andre i tråden - vi er alle forskellige. Men jeg er til gengæld ret sikker på at du selv føler at det nok ikke er det smarteste - på den måde er der da håb. Uden det skal blive #metoo-agtigt - så er der ikke så meget godt at sige om at udnytte afmagt/underlegenhed ------ Personligt har jeg også selv brugt en masse ressourcer på at samle "forpjuskede fugleunger op" i alle mulige sammenhænge (også i denne branche) -men motivationen har været at se dem vokse og udvikle sig - (ja-ja- jeg ved godt at det lyder både corny og noget corporate-like) se dem indfrie et potentiale. Det lykkes ikke altid - nogle mennesker har en selvdestruktiv adfærd/ eller jeg er den forkerte til opgaven - og hvem er vi til at dømme de valg mennesker tager ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden: Jeg ved ikke helt hvordan jeg kan forklare det. Jeg bliver bare tiltrukket af kvinder som er lidt ødelagte, men samtidigt ønsker jeg at de får det bedre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Herbert skrev, for 3 minutter siden: Orgasmic - du får et pluspoint for din ærlighed ... men det du udtrykker - not so much - med mindre det er fordi du faktisk har det lidt skidt over det Jeg vil ikke motivforske i dine bevæggrunde - det overlader jeg trygt til de andre i tråden - vi er alle forskellige. Men jeg er til gengæld ret sikker på at du selv føler at det nok ikke er det smarteste - på den måde er der da håb. Uden det skal blive #metoo-agtigt - så er der ikke så meget godt at sige om at udnytte afmagt/underlegenhed ------ Personligt har jeg også selv brugt en masse ressourcer på at samle "forpjuskede fugleunger op" i alle mulige sammenhænge (også i denne branche) -men motivationen har været at se dem vokse og udvikle sig - (ja-ja- jeg ved godt at det lyder både corny og noget corporate-like) se dem indfrie et potentiale. Det lykkes ikke altid - nogle mennesker har en selvdestruktiv adfærd/ eller jeg er den forkerte til opgaven - og hvem er vi til at dømme de valg mennesker tager ? Altså jeg har ikke skrevet noget om at udnytte nogen. De er bare mere tiltrækkende. Ikke noget jeg på nogen måde har det dårligt over, men jeg tænker også at det vel ikke er helt normalt. Redigeret 19. Marts, 2021 af Orgasmic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 19. Marts, 2021 Herbert skrev, for 3 minutter siden: Orgasmic - du får et pluspoint for din ærlighed ... men det du udtrykker - not so much - med mindre det er fordi du faktisk har det lidt skidt over det Jeg vil ikke motivforske i dine bevæggrunde - det overlader jeg trygt til de andre i tråden - vi er alle forskellige. Men jeg er til gengæld ret sikker på at du selv føler at det nok ikke er det smarteste - på den måde er der da håb. Uden det skal blive #metoo-agtigt - så er der ikke så meget godt at sige om at udnytte afmagt/underlegenhed ------ Personligt har jeg også selv brugt en masse ressourcer på at samle "forpjuskede fugleunger op" i alle mulige sammenhænge (også i denne branche) -men motivationen har været at se dem vokse og udvikle sig - (ja-ja- jeg ved godt at det lyder både corny og noget corporate-like) se dem indfrie et potentiale. Det lykkes ikke altid - nogle mennesker har en selvdestruktiv adfærd/ eller jeg er den forkerte til opgaven - og hvem er vi til at dømme de valg mennesker tager ? Tænk, at der alligevel skulle gå hele to timer, før selvfedheden og trangen til at pudse sin glorie gjorde sit indtog i tråden her; det må være det tidlige tidspunkt på dagen og generel coronasløvhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 31 minutter siden: Tænk, at der alligevel skulle gå hele to timer, før selvfedheden og trangen til at pudse sin glorie gjorde sit indtog i tråden her; det må være det tidlige tidspunkt på dagen og generel coronasløvhed Jeg ser ikke noget problem i hans kommentar. Gør du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 2 timer siden: Ja jeg er svag og har intet selvværd. Mon det er noget med at man tiltrækkes af folk man har noget til fælles med? Hvis du erkender, at du selv er svag og mangler selvværd, så kan det også have noget at gøre med, at du forsøger at finde en, der har endnu mindre selvværd end du selv har; med det formål at føle dig stærkere end vedkommende. Det er ret menneskeligt at man forsøge at finde bekendtskaber, især seksuelle, med folk, der har endnu mindre af dét man savner hos sig selv. Det er ikke skrevet i sten, at det er sådan, men det er måske noget du skal tænke lidt over... Iøvrigt synes Jeg kvinden i videoklippet virker mere "psykologisk forstyrret" end egentligt svag, men Jeg er ikke psykolog.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 48 minutter siden: Jeg ser ikke noget problem i hans kommentar. Gør du? Ja, jeg synes, det er et ærgerligt indlæg, selv om det måske ikke er tænkt sådan. Jeg ser to ting; den første er jeg måske ene om og læser bare indlægget, som Fanden læser Bibelen: Kommentaren om trygt at overlade motivforskningen i dine bevæggrunde til andre - fair nok, men når man nu specifikt nævner, at man ikke selv vil gøre det, bliver det nemt unødigt provokerende for de andre i tråden, at de, og deres grunde til at skrive i tråden, skal inddrages. I bedste fald en unødig kommentar. Dernæst den personlige beretning om, hvordan man har hjulpet folk med de bedste hensigter og helt renset, som jeg læser det, for fx seksuelle hensigter. Du har startet en tråd, hvor du problematiserer et ret seriøst issue, og der er ikke engang kommet en afklaring på, hvad der egentlig ligger i dit “tænder på”. Jeg ser det som en decideret afsporing at komme med sådan et indlæg; det gør det ret svært at fortsætte den diskussion, du har startet, når der kommer sådan et indlæg, som dårligt kan undgå at få nogle folk, der har et reelt problem med det her, til at føle sig forkerte og afstå fra at deltage af den grund. Håber det er uddybning nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden: Ja, jeg synes, det er et ærgerligt indlæg, selv om det måske ikke er tænkt sådan. Jeg ser to ting; den første er jeg måske ene om og læser bare indlægget, som Fanden læser Bibelen: Kommentaren om trygt at overlade motivforskningen i dine bevæggrunde til andre - fair nok, men når man nu specifikt nævner, at man ikke selv vil gøre det, bliver det nemt unødigt provokerende for de andre i tråden, at de, og deres grunde til at skrive i tråden, skal inddrages. I bedste fald en unødig kommentar. Dernæst den personlige beretning om, hvordan man har hjulpet folk med de bedste hensigter og helt renset, som jeg læser det, for fx seksuelle hensigter. Du har startet en tråd, hvor du problematiserer et ret seriøst issue, og der er ikke engang kommet en afklaring på, hvad der egentlig ligger i dit “tænder på”. Jeg ser det som en decideret afsporing at komme med sådan et indlæg; det gør det ret svært at fortsætte den diskussion, du har startet, når der kommer sådan et indlæg, som dårligt kan undgå at få nogle folk, der har et reelt problem med det her, til at føle sig forkerte og afstå fra at deltage af den grund. Håber det er uddybning nok Det er det. Tænder på som i jeg får ikke stiv pik af at se nogen have det dårligt, men ødelagte kvinder er på en måde mere tiltrækkende, om så det er en som hende med et narko problem, eller nogen som fx har levet i et voldeligt forhold, er blevet voldtaget eller lignende. Hvis usikkerheden og det lave selvværd er tydeligt er det tiltrækkende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. Marts, 2021 @Orgasmic = Troll. Prøv at se hans tidligere indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 19. Marts, 2021 Jeg foreslår at folk bare ignorerer AalborgLook. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 4 timer siden: Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige? Du spørger efter hvad du fejler, prøv at opsøge en psykiater så kan du få et korrekt svar. Jeg har ikke set hele klippet med kvinden, men på mig virker hun som en god skuespiller, eller en meget psykisk forstyrret kvinde. Der er forskel på lavt selvværd og at have psykiske lidelser. At tænde på personer som tydeligvis har psykiske problemer - hvad synes du selv om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 19. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 2 timer siden: Jeg ved ikke helt hvordan jeg kan forklare det. Jeg bliver bare tiltrukket af kvinder som er lidt ødelagte, men samtidigt ønsker jeg at de får det bedre. Det er jg glad for at læse, så er du ikke psykopat, nogle mænd er jo kun ude på en ting med disse piger. God weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg