Hop til indhold
Filosoffen

Hvilket køn er det bedst af være?

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Hvis alle mænd ville være kvinde, så forbliver jeg mand og kommer på overarbejde, hehe :lol:

Tag fx. til Libanon der er 30-40% flere kvinder end mænd :D

Ja Nille, men hvad f.. hjælper det at tage til Libanon, når alle kvinderne går rundt og ligner en sammenklappet markeds parasol. Du aner ikke hvad du får med hjem. MEN Island har vist samme problem, og bortset fra temperaturen så ved jeg godt hvor min single ferie burde gå til :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ha, ha, ha Filosof, hvor er det en fed tråd :)

Kan ikke lade være med at tænke på gode gamle Darwin, der ikke kunne finde ud af om han skulle gifte sig og systematisk, som han var, stillede fordele og ulemper op.... nogle af de gode var:

- tab af tid

- kan ikke læse om aftenen

- Bliver fed og doven

- færre penge til bøger

- konen kan måske ikke lide London? så må vi flytte og Forfalde til en uvidende og sløv idiot

- tab af frihed til at rejse hvorhen man vil

- Tvunget til at modtage besøg af slægtninge.. et forfærdeligt tidsspilde

+ børn

+ under alle omstændigheder bedre end en hund

+ en til at tage sig af hjemmet

+ er der noget bedre end en sød blid kone på en sofa og ild i pejsen

Der endte med at være flest plusser og Darwin giftede sig med sin kusine :lol::lol:

Nu må vi jo nok accepterer det køn vi har, medmindre vi tyr til kniv og hormoner, men derfor bidrager jeg da alligevel gerne til debatten.... nu er jeg generel og putter i kasser.. noget jeg egentlig hader, men synes det er en sjov leg vi her har gang i :) :

At være mand:

+ Vi kan leve det promiskuøse liv uden at blive anklaget for at være en billig tøjte

+ Vi kan selv bore huller i væggen og sætte billeder op

+ vi kan lave en parallelparkering :lol: .. sorry.. kunne ikke dy mig :lol:

+ I visse stillinger (snakker ikke sex ;)) får vi stadig mest i løn

+ vi kan selv lappe cyklen når den punkterer

+ vi trækker maven ind og synes stadig vi er pisselækre når vi ser os i spejlet

- vi får for lidt sex

- piger har som regel et lavere sexdrive end vi har

- vi får for lidt sex

- vi har hele tiden lyst til sex

- vi får for lidt sex

- det bliver dyrt hvis vi skal blive tilstrækkeligt tilfredsstillet

- vi får for lidt sex

:lol::lol::lol:

At være kvinde:

+ Vi KAN leve et promiskuøst liv :lol:

+ hvis vi bare smiler lidt sødt får vi lappet vores cykel, boret et hul i væggen eller lavet vores bil på 2 sekunder

+ Hvis vi er liderlige kan vi få opfyldt vores behov på 2 sek

- uagtet at vi er involveret i halvt så mange uheld som mænd, får vi stadig skudt i skoene at vi er dårlige bilister (http://www.avisen.dk/kvinder-koerer-bed ... 75346.aspx)

- Vi bliver anklaget for at være billige tøjter når vi lever et promiskuøst liv

- når vi står foran spejlet lader vi maven falde ned og synes vi ser tykkere ud end sidst vi kiggede

God dag fra Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nille, men hvad f.. hjælper det at tage til Libanon, når alle kvinderne går rundt og ligner en sammenklappet markeds parasol. Du aner ikke hvad du får med hjem. MEN Island har vist samme problem, og bortset fra temperaturen så ved jeg godt hvor min single ferie burde gå til :mrgreen:

Du tager helt fejl her ! Kvinder i Libanon er meget liberale og veluddannet, de går i sexy tøj på gaden som her i vesten,de er ikke tilsløret og de er meget smukke og feminine :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

+ Vi kan selv bore huller i væggen
Tænker du her på gloriehuller? :lol::lol:

Libanon eller Island? Tjah, jeg ved bare, at hvis jeg havde været en orne, ville jeg helst have været det i De Tusind Søers Land ;);) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du tager helt fejl her ! Kvinder i Libanon er meget liberale og veluddannet, de går i sexy tøj på gaden som her i vesten,de er ikke tilsløret og de er meget smukke og feminine :D

Nille, bukker mig i støvet og sætter mig ned for at læse op på status i Libanon.

De er sgu lidt lækre de der mørke piger! Eksotiske er nok ordet :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, bukker mig i støvet og sætter mig ned for at læse op på status i Libanon.

De er sgu lidt lækre de der mørke piger! Eksotiske er nok ordet :?:

Arbejder sammen med et par piger fra Libanon og jeg skulle hilse at sige at libanesisk mad er den bedste arabisk mad du kan få.

Hilsen

din udsendte mellemøstkorrespondent :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bonobo skrev:

+ Vi kan selv bore huller i væggen

Tænker du her på gloriehuller? :lol: :lol:

Naturligvis X. Hvorfor søren skulle man ellers bore huller i væggen?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud over det, så har vi en højere fedtprocent og en lavere forbrænding... Hvor fair er det lige???

Kvinder uden højere fedtprocent end mænd, ville godt nok være en kedelig omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...