Hop til indhold
Filosoffen

Hvilket køn er det bedst af være?

Recommended Posts

Foranlediget af Nikatas indlæg om kvinders menstruation i en anden tråd, kom jeg til at tænke på, hvilket køn det er bedst at være?

F.eks.:

Kvinder, ulemper:

Menstruation

Graviditet

En fysik der er svagere end det modsattes køn

Kvinder, fordele:

At blive begæret af det modsatte køn

At der bliver vist unormalt hensyn til en, fordi man er det "svage" køn

At man kan tillade sig, at forvente gaver, blomster, gratis drinks mv., betalt af det modsatte køn.

Mænd, ulemper:

Høj/ikke-kontrolbar sex-trang

Bruger store ressourcer på at begære det modsatte køn

At der er unormalt høje forventninger til en, fordi man er det "stærke" køn

Mænd, fordele:

En fysik der er stærkere end det modsattes køn

Ovenstående er selvfølgelige generelle/gennemsnitlige antagelser. Det er jo ikke sådan, at ALLE mænd er stærkere end ALLE kvinder. Det findes selvfølgelig end del svage mænd, og en del stærke kvinder. Men generelt/gennemsnitligt set, må det være fornuftigt at antage, at mænd generelt set har en stærkere fysik end kvinder.

Er der andre der kan komme på yderligere fordele/ulemper??

Og hvilken side af køns-hegnet er det bedst at stå på??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Er der andre der kan komme på yderligere fordele/ulemper??
For mænd, især yngre, er det en decideret ulempe, at en (uønsket) erektion kan være svær at skjule. F.eks i svømmehallen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fnis... :)

Jeg synes, at det er bedst at være kvinde! Og jeg ville ikke være andet! Menstruation, siddende tissestilling og at blive begæret på trods. ;)

Med hensyn til debatten, du linker til, Filosof, så følte jeg, at det var lidt for letkøbt at sige, at jeg ikke måtte kalde det for noget skidt... For når man har lidt utrolig meget under det, så bliver det til et nødvendigt onde, som jeg derfor helt lovligt godt må betegne som noget skidt... Ynke ynke. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fnis... :)

Jeg synes, at det er bedst at være kvinde! Og jeg ville ikke være andet! Menstruation, siddende tissestilling og at blive begæret på trods. ;)

Piger får mere sex end mænd og de behøver ikke at betale for det, tværtimod, hehe. Jeg vil også være pige i mit næste liv og lege med mine bryster hele dagen :lol:

"Good girls go to heaven bad girls go everywhere" also to heaven :D :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

siddende tissestilling

Den har i sgu ikke patent på. Hvis man skal om natten kan man godt tage en lille skraber på tønden. :oops:

og lege med mine bryster hele dagen

Det er der også nogle mænd der kan gøre ;) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Foranlediget af Nikatas indlæg om kvinders menstruation i en anden tråd, kom jeg til at tænke på, hvilket køn det er bedst at være?

Hmmm... Er det ikke bedst, bare at være køn??? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hmmm... Er det ikke bedst, bare at være køn??? ;)
Jo så afgjort, men det er desværre ikke os alle beskåret :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kvinde, helt sikkert kvinde - med den erfaring jeg har gennem 60 år som mand.

Tænk at kunne få orgasme mange, mange gange i timen - og de bliver bare bedre og bedre, istedet for den ynkelige ene eller to gange vi mænd kan. Nå ja tre fire stykker når man er ung, men de er dårlige alle fire.

Tænk at være den der har magten. "Du skal male hus i weekenden skak-husk det er mig der har fissen" :D

Tænk at kunne sige. Gider ikke, har hovedpine, du har dårlig ånde, du har ikke været sød, men hvis du anstrenger dig, såeeeee imorgen måske. Og manden gør alt hvad han kan for at gøre sig attråværdig igen.

Tænk at være fri for at blive mistænkt for at tisse ved siden af. ( Vi ved alle at det er stænk fra toilettet når det skyller.) Kvinderne bruger det som våben til at få os til at sætte os ned og tisse. De er så p.... misundelige på at de ikke bare kan stille sig op og stråle 1/2 liter citronvand ned i roserne.

Tænk at kunne gå i byen og være bare en lille smule pågående, og så er der bid. Er vi mænd pågående får vi fingeren, og ikke der hvor vi gerne vil have den.

Og bedst, tænk ikke at skulle barbere sig hver morgen.

Og det ALLER bedste, tænk på alle de lækre mænd med lækre tissemænd du helt uden besvær kan score :lol:

Og det ALLER, ALLER bedste. Tænk at der ikke er nogen der forventer andet af dig end du er sød og lidt klog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg ville svare som den smukke kvindlige hovedrollefigur i en amerikansk actionwestern, da hun af en mandlig figur blev stillet spørgsmålet med henvisning til hendes voldsomme handlekraft : " hvad ville du helst være hvis du kunne bestemme - mand eller kvinde ?"

Svaret var : "Both, then I could fuck myself when I wanted"

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger får mere sex end mænd og de behøver ikke at betale for det, tværtimod, hehe. Jeg vil også være pige i mit næste liv og lege med mine bryster hele dagen :lol:

Hahaha... jeg ville du af sult, hvis jeg havde babser - jeg ville ikke komme uden for en dør.... bare ligge og rage på mig selv :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opsummering:

DETH: Mænd kan står op og tisse;) = +1 til manden

Borende X: en (uønsket) erektion kan være svær at skjule = +1 til kvinden

Nikita: Jeg synes, at det er bedst at være kvinde! = tjaa, det er vel kun en subjektiv holdning, og kan vel ikke betegnes som en fordel/ulempe :?

Nille: Piger får mere sex end mænd = +1 til kvinden

Nille: de behøver ikke at betale for det = +1 til kvinden

Nille: lege med mine bryster hele dagen = +1 til kvinden

BTB: Det er der også nogle mænd der kan gøre = +1 til manden

Bumsen: Er det ikke bedst, bare at være køn??? = +1 til både manden og kvinden

Borende X: det er desværre ikke os alle beskåret = -1 til både manden og kvinden

Århuselsker: at kunne få orgasme mange, mange gange i timen = +1 til kvinden

Århuselsker: at være den der har magten = +1 til kvinden

Århuselsker: at kunne sige. Gider ikke, har hovedpine = +1 til kvinden

Århuselsker: at være fri for at blive mistænkt for at tisse ved siden af = +1 til kvinden

Århuselsker: at kunne gå i byen og være bare en lille smule pågående, og så er der bid = +1 til kvinden

Århuselsker: ikke at skulle barbere sig hver morgen = +1 til kvinden

Århuselsker: alle de lækre mænd med lækre tissemænd du helt uden besvær kan score = +1 til kvinden

Århuselsker: at der ikke er nogen der forventer andet af dig end du er sød og lidt klog = +1 til kvinden

Bundstokken: Both, then I could fuck myself when I wanted = +1 til begge

Hmm, af hvad jeg kan regne mig frem til, skulle den står 3 – 13 til KVINDEN…

He he, det er jo et klart budskab. At være kvinde, er det bedste, selv til trods for menstruationen (eller "skidt" som nogle ynder at kalde det) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opsummering: Hmm, af hvad jeg kan regne mig frem til, skulle den står 3 – 13 til KVINDEN…
Det er jo, med enkelte strålende undtagelser, jo overvejende et mandeforum, så er konklusionen så overraskende?

Men i øvrigt et ganske morsomt indfald, du har har fået :)

Borende X: det er desværre ikke os alle beskåret = -1 til både manden og kvinden
Nu var det sådan set bare mig selv, jeg tænkte på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nårnår... Jeg kan godt komme med nogle ulemper, Filosof!

Århusælskeren klager over barbering...



  • [*:39optwcm]Kan du sige barbering af armhuler, missekat og ben. Tit!
    [*:39optwcm]Prøv så lige at si', et bad tager mindst en time, hvor jeres tager max 10 minutter!
    [*:39optwcm] Vi skal osse bruge mange flere penge på tøj, tasker, sko og hvad ved jeg, og i forstår det ikke!
    [*:39optwcm]Ud over det, så har vi en højere fedtprocent og en lavere forbrænding... Hvor fair er det lige???
    [*:39optwcm]Strækmærker!
    [*:39optwcm]Telefonsamtaler tager kun 30 sekunder for jer.
    [*:39optwcm]I er som regel ikke angste for edderkopper!
    [*:39optwcm]I kan selv åbne jeres marmeladeglas!
    [*:39optwcm]Jeres frisør tager ikke halvdelen af jeres løn.
    [*:39optwcm]I bliver ikke overbegloet, når i spiser en banan!
    [*:39optwcm]og alle jeres orgasmer er ægte! :lol:

Må jeg se en ny opsummering, Hr. Filosof? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo så afgjort, men det er desværre ikke os alle beskåret :(

Hedder det så INTETKØN???? :D

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det her jo en side der mest omhandler sex, så jeg vil mene at vi efterstræber hinandens køn :lol:

Har du en penis hvad ønsker du dig så? en vaginia ;)

Har du en vaginia, hvad ønsker du dig så? en penis :lol:

Hvem er vinder, hvem er taber, jeg er bare glad for at jeg er i live, og kan efterstræbe det andet køn :lol::lol:

Vil dog godt komme med et citat af LOC (fra sangen, Helt min egen)

"Man kan ikke stole på nogen der kan bløde i fem dage uden at dø"

;):(:o:shock::?:lol:

Forviret? Følg med i næste afsnit af: Hvilket køn er det bedst af (at) være, her på EuroGuide ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nårnår... Jeg kan godt komme med nogle ulemper, Filosof!



  • Hehe Nikita du er sjaw, lige nogle kommentarer med fra undertegnet.

    [*:35wq9z5p]Prøv så lige at si', et bad tager mindst en time, hvor jeres tager max 10 minutter
    Det er derfor vi ikke bliver rent, hvis det kun tager 10min.
    [*:35wq9z5p] Vi skal osse bruge mange flere penge på tøj, tasker, sko og hvad ved jeg, og i forstår det ikke!
    Vi skal bruge en masse penge på piger og biler og anden dyr hobby.
    [*:35wq9z5p]Telefonsamtaler tager kun 30 sekunder for jer.
    Det kommer hvis an på om man bager på piger eller ej, jeg har haft mange dyre indenrigs og udenrigs tlf. samtaler...
    [*:35wq9z5p]I bliver ikke overbegloet, når i spiser en banan!
    nå ikke :L Er det fordi du slikker den og laver deep throat, hehe.
    [*:35wq9z5p]og alle jeres orgasmer er ægte! :lol:
    Det hænder at jeg faker en orgasme, for at knalde flere piger :L
    Vores orgasmer tager kun 5 sek.

N.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som det er umiddelbart linet op, vil jeg helst være kvinde :)

Men i min verden ser det ikke helt sådan ud ;)

Synes Yin Yang beskriver det meget godt

Yin.... feminin, mørket, træthed, modløshed, negativ

yang.... maskulin, energi, lyset, positiv

Og synes faktisk det passer nogenlunde på kønnene. Altså når man ser på, hvordan vi håndterer tingene

Hvis en mand kommer ud for en uvant problemstilling, jamen så sætter han alle sejl for at løse det. F.eks er der aldrig nogen der har vist mig, hvordan man hænger hylder op, men første gang jeg skulle prøve det... DET KAN JEG DA SAGTENS, DET ER BARE AT GÅ IGANG :) sådan reagerer bedre halvdel ikke just på nye problemstillinger.

Tværtimod, bruger hun meget energi på at bekymre sig over problemmer der ikke er opstået endnu :) :) :) og har måske ikke den mest effektive måde at prøve at løse dem på :roll:

Generelt arbejder mænd også mere end kvinder (også selvom der ikke er børn involveret) og det er da fordi vi har lysten/energien til det

Men jo, det er da lidt øv, at kvinder generelt ikke har samme sexdrive og lyst til nye partnere... men det kan man betale sig fra. Og ja, der er en tendens til, at bære dem frem i erhvervslivet, men de bliver altså tilsvarende handicappet af graviditeter ;) Nå ja, det er kvinden der bliver begæret..... HELL YEA... kan da slet ikke lade være. Man bliver sgu da superglad over at have en nøgen pige liggende, som man har lov til at røre ved.

Nu er kvinder ikke ren Yin og mænd ikke ren Yang.... det er lidt blandet :) og fordelingen er individuelt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syne Yin Yang beskriver det meget godt

Hvis en mand kommer ud for en uvant problemstilling, jamen så sætter han alle sejl op på at løse det. F.eks er der aldrig nogen der har vist mig, at hænge hylder op, men første gang jeg skulle prøve det... DET KAN JEG DA SAGTENS, DET ER BARE AT GÅ IGANG :) sådan reagerer bedre halvdel ikke just på nye problemstillinger.

Tværtimod, bruger hun meget energi på at bekymre sig over problemmer der ikke er opstået endnu :) :) :) og har måske ikke den mest effektive måde at prøve at løse dem på :roll:

Taler du om dig og din kone, hehe :lol:

Mænd tænker for meget med pikken og laver dumme ting, se bare Berlusconi får syv års fængsel i sexsag. Han havde ikke en chance mod de 3 middelaldrende kvindelige dommere: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ngsel.html

Apropos YY, der er en flot FKK-klub som hedder Yin Yang, i Holland nær den tyske grænse :D

http://www.yinyang.nl/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Taler du om dig og din kone, hehe :lol:

Mænd tænker for meget med pikken og laver dumme ting, se bare Berlusconi får syv års fængsel i sexsag. Han havde ikke en chance mod de 3 middelaldrende kvindelige dommere: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ngsel.html

Apropos YY, der er en flot FKK-klub som hedder Yin Yang, i Holland nær den tyske grænse :D

http://www.yinyang.nl/

Jeg har ingen udtalelser om, hvem jeg snakker om :lol:

Men ærlig talt, tror sgu Berlusconi har haft det meget sjovt ;) hellere komme galt afsted end slet ikke komme afsted hehe

Kan være man skal til Holland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Mænd kan står op og tisse;)

Kvinder kan da også stå op og tisse. Der er dog bare ingen garanti for det ikke løber ned af benene:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kvinder kan da også stå op og tisse. Der er dog bare ingen garanti for det ikke løber ned af benene:)

Stod som nr 3 i køen ved vandhanen på en festival. Pigen foran mig vender pludselig siden til, smider trusserne, hiver godt ud i skamlæberne og pisser, virkelig pisser som en hest. Da hun er færdig, er det hendes tur til at bruge vandhanen. Hurtig vask af hænder og ansigt, og så bukker hun sig ned og giver bæveren en ordentlig vaske tur. Færdig med det drejer hun rundt mod mig " Der var du sgu ikke hurtig nok makker" Ahh hva??? var mit intelligente svar.

Altså jeg vil stadig være kvinde, og sidde og få missekatten til at spinde medens jeg studser knurhårene - Frk. Nikita!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...