Hop til indhold

Renlighed.

Featured Replies

Skrevet

For nogen tid siden besøgte jeg en pige, som jeg var blevet anbefalet af en anden pige. Den pige jeg var sammen med nævnte, at den anden pige havde fortalt hende lidt om mig. "Nå, hvad fortalte hun så?", spurgte jeg nysgerrig. At jeg var sød?? At jeg var en god elsker?? At jeg ikke var for krævende?? At jeg var gammel men OK alligevel?? At jeg ikke var særlig god til sex men var god at snakke med??

Nej, at jeg var meget ren!

Jeg tabte kæben. Er det virkeligt det vigtigste ved en kunde? Har vi ikke allesammen lige været i bad, når vi besøger en pige? Nej, svarede hun, nogle mænd får mig til at spekulere over, om de nogensinde tager bad.

Kan det virkeligt passe makker? Personligt synes jeg at det viser overordenligt mangel på respekt for pigen, hvis ikke man møder op velsoigneret. Vi kræver jo, at de altid er nyvaskede og nydelige, så er det ikke kun rimeligt at vi også er det?

• Svar 88
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Det stemmer meget godt overens med det jeg har hørt - renlighed og frisk ånde er det væsentligste...skarpt forfulgt af evnen til at komme hurtigt :)

Skrevet

......skarpt forfulgt af evnen til at komme hurtigt :)

Som Mutter sagde til pigerne: Husk piger, kunden kommer altid først... ;)

Skrevet

Hej Cuddler,

Selvfølgelig er det vigtigt at gæsten, som jeg skal så tæt på, er ren. Ellers slukker jeg totalt. Det er det vigtigste sammen med andre ting, for at jeg kan være med på sjov. ;)

Hvis gæsten er ren, men ikke sød, så dutter det ikke. Hvis gæsten er sød, men ikke ren, så dutter det heller ikke. Forstår du? ;)

Så det hele er vigtigt!

At gæsten er god i sengen, er ikke et af mine "adgangskrav". Man kan jo altid lære ham at blive bedre. :)

...skarpt forfulgt af evnen til at komme hurtigt

:lol: :lol: :lol:

Heine, din slambert! :D

Som vi talte om i "er det ikke ubehageligt" debatten, så ville man (læs: jeg) ikke være særlig kæk, hvis alle mine gæster kunne knalde i timer af gangen... Alt med måde ik'... ;)

Skrevet

Hvis gæsten er sød, men ikke ren, så dutter det heller ikke.

Og heldigvis har de fleste seriøse steder mulighed for at tilbyde gæsten et bad inden "behandlingen" begyndes.

Man må jo formode, at en del gæster kommer direkte fra arbejde i forbindelse med at de eventuelt har oplyst madammen der hjemme, at de har overarbejde/et "møde" på arbejdet, og derfor kommer senere hjem end normalt.

Skrevet

Man må jo formode, at en del gæster kommer direkte fra arbejde

Jep! Og de må hjertens gerne låne badet. Så dutter det fint. :)

Skrevet

Man kan jo altid lære ham at blive bedre. :)

Dvs du har oprettet et kursus? Får man så en lille hue på hovedet hvis man består? ;)

Spøg til side, renlighed samt frisk ånde må da være en selvfølgelighed. Husk at behandle andre som man selv vil behandles. Som kunde har vi vel heller ikke lyst til at komme på besøg hos en der lugter af fisk.

Skrevet

Dvs du har oprettet et kursus? Får man så en lille hue på hovedet hvis man består?

Hihi, jeg pakker kurset ind i diskrete instruktioner. ;) Og hue får man ikke, men så får du til gengæld en veltilfreds Nikita. :D

Faktisk har det været et reelt kursus de gange, hvor jeg har haft en jomfru på besøg, men det har de så osse efterspurgt. :)

Skrevet
.. Og hue får man ikke ....
Jo jo da, men den kommer ikke til at sidde oppe på hovedet ;);) :lol:
Skrevet

Jo jo da, men den kommer ikke til at sidde oppe på hovedet ;);):lol:

nej men nede på hovedet :lol::lol:

Skrevet

Faktisk har det været et reelt kursus de gange, hvor jeg har haft en jomfru på besøg, men det har de så osse efterspurgt. :)

Det skulle man have tænkt på den gang for mange år siden. :)

Og hue får man ikke

Man kan jo få huer i alle størrelser ;)

Skrevet

I svømmehallens omklædningsrum ser jeg af og til nogle mænd sprøjte sig med deo både her og der. Det stinker som regel afskyeligt og jeg henstiller da også af og til, nogle af dem om at vente med at putte det på, til de er kommet ud på gangen eller gøre det under tøjet. Selv venter jeg til jeg er kommet hjem eller helt udenfor. Men mon ikke det også smager lige så afskyeligt ?

Engang jeg besøgte en glædespige og havde bestilt en ½ time, var jeg lige på toilettet først og ville så lige inden hun kom ind igen efter betalingsdelen, tørre hovedet af tissemanden af med en af hendes fugtighedsservietter, som desværre var præpareret med parfume, så da hun til min overraskelse startede med superfransk, som jeg egentlig ikke havde regnet med ville være med i min bestilling, så hun noget mærkelig ud i hovedet :o

Skrevet

I svømmehallens omklædningsrum ser jeg af og til nogle mænd sprøjte sig med deo både her og der. Det stinker som regel afskyeligt og jeg henstiller da også af og til, nogle af dem om at vente med at putte det på, til de er kommet ud på gangen eller gøre det under tøjet. Selv venter jeg til jeg er kommet hjem eller helt udenfor. Men mon ikke det også smager lige så afskyeligt ?

Engang jeg besøgte en glædespige og havde bestilt en ½ time, var jeg lige på toilettet først og ville så lige inden hun kom ind igen efter betalingsdelen, tørre hovedet af tissemanden af med en af hendes fugtighedsservietter, som desværre var præpareret med parfume, så da hun til min overraskelse startede med superfransk, som jeg egentlig ikke havde regnet med ville være med i min bestilling, så hun noget mærkelig ud i hovedet :o

HELLER parfume end sur numse som mange mænd desværre lugter af når man nærmere sig de dele i forbindelse med fransk... :? Desværre er der en del ( ja Sorry min ærlighed her men sandt ) der lige glemmer at vaske mere end diller og boller, når de gør sig klar inden hyrde turen og tro mig det er ikk lige så ophidsede... Favorit gæst, uden hår ALLE steder for neden og grundig vask, helst bad inden ;)

Skrevet

HELLERE parfume end sur numse som mange mænd desværre lugter af når man nærmere sig de dele i forbindelse med fransk... :? Desværre er der en del ( ja Sorry min ærlighed her men sandt ) der lige glemmer at vaske mere end diller og boller, når de gør sig klar inden hyrde turen og tro mig det er ikk lige så ophidsede... Favorit gæst, uden hår ALLE steder for neden og grundig vask, helst bad inden ;)

Ja, I svømmehallen ser jeg jo også, hvordan mange vasker sig med badeshorts på :evil: - nogle kan lige strække sig til at trække lidt ud foran og på den måde fange lidt vand ned til de ædlere dele, inden de går ind og dypper deres beskidte numser i det vand vi andre svømmer rundt i :evil: Og jeg skal gøre opmærksom på at det ikke bare er indvandrere og deres efterkommere der gør det! - de har så bare osse underbukser på indenunder badeshortsene :evil: :evil:

Skrevet
... Favorit gæst, uden hår ALLE steder for neden ...
Hæhæ, så ses vi jo nok ikke ;)
Skrevet

HELLER parfume end sur numse som mange mænd desværre lugter af når man nærmere sig de dele i forbindelse med fransk... :? Desværre er der en del ( ja Sorry min ærlighed her men sandt ) der lige glemmer at vaske mere end diller og boller, når de gør sig klar inden hyrde turen og tro mig det er ikk lige så ophidsede... Favorit gæst, uden hår ALLE steder for neden og grundig vask, helst bad inden ;)

Kan godt forstille mig at lugten af muggen mås ikke er ophissende. :(

Men hvorfor lugter nogle kvinder af fisk forneden, og det sker? Er det også mangel på renlighed eller er der andre grunde til det?

Skrevet
  • Author

Tanken om at nærmere sig sådan et uvasket område på en mand med munden er så frastødende, at jeg slet ikke forstå hvordan I kan få jer til det! For ikke at tale om at bevare lysten til de andre.

Skrevet

En god gæst er en ren og sød gæst, som kommer hurtig og kan lide at hyggesnakke resten af tiden eller falder i søvn.

Jeg er ikke en god gæst jeg kommer ikke så hurtig :lol:

Synes jeg nu ikke, jeg vil også gerne have noget ud af det ;) og jeg har mine veninder/ vagtpige at snakke med, så nej SEX er det vigtigste og gerne i lang tid... ;)

Skrevet

Hæhæ, så ses vi jo nok ikke ;)

Jo hvis du ren, sagde jo favorit og ikke et must, lige som i mænd kan være til store babser, har vi kvinder jo også nogle ting vi bedst kan lide ikk :) knus

Skrevet

Efter al den debat herinde om renlighed, har jeg ændret mine klinikbesøg :)

Altså jeg er da kommet ren før.....

Men nu spørger jeg direkte pigen, om jeg må rykke badet, så det ligger før sexen? indtil videre har det været en god løsning, kvikker også lidt op ;)

Så kan man ved samme lejlighed lige teste pigen lidt (hvis man ikke har prøvet hende før) Lader være med at tørre mig ordentlig på brystkassen, hvis hun tager håndklædet og dutter en tør, så er hun opmærksom og klar. Og man kan lige kigge hende lidt i øjnene inden man "springer " på hende ;)

Skrevet

Så kan man ved samme lejlighed lige teste pigen lidt (hvis man ikke har prøvet hende før) Lader være med at tørre mig ordentlig på brystkassen, hvis hun tager håndklædet og dutter en tør, så er hun opmærksom og klar. Og man kan lige kigge hende lidt i øjnene inden man "springer " på hende ;)

Du har mange ideer og teorier :lol: , man bør kigge pigen i øjnene inden man tager beslutningen om at være sammen med hende. Kemi eller ej ved første blik.

Skrevet

Du har mange ideer og teorier :lol: , man bør kigge pigen i øjnene inden man tager beslutningen om at være sammen med hende. Kemi eller ej ved første blik.

Ja det ældgamle tricks, hvor du står og vifter med en pengeseddel, hvis hun så smiler og evt blinker til dig, så er der kemi, slår aldrig fejl :lol::lol: :lol:

Skrevet

Kan godt forstille mig at lugten af muggen mås ikke er ophissende. :(

Men hvorfor lugter nogle kvinder af fisk forneden, og det sker? Er det også mangel på renlighed eller er der andre grunde til det?

Ved det ikke, de piger jeg har smagt/ kender lugter ikke grimt, får også altid at vide jeg selv smager og dufter godt.., måske kan det være i forbindelse med det månedlige " skidt" som nikita så fint beskriver det, ubalances i homomer, eller og forhåbentlig ikke renlighed.., har altid fået at vide af min læge at den må IKKE lugte, så det håber jeg ikke det sker :)... Men lige som jeg pænt henviser til en omgang vask mere hvis jeg opdager en ( mis) lugt, ja så mener jeg da også i mænd burde gøre det, det skal da være rart for ALLE!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.