Hop til indhold

Renlighed.

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror ikke at det handler om målgrupper.

Men der er absolut en stor forskel på hvilken slags klinik man er på.

I København træffes jeg kun privat og det er en anden slags gæster en på en stor klinik med et stort flow i huset.

Og der oplever jeg det stort set aldrig.

Men at sige at nogle piger tiltrækker de knapt så rene og andre de top super nyvaskede er måske nok lige at stramme den en anelse ;-)

Trine

Enig, den påstand må vist også ligge på hans eget bord og måske uvidenhed samt fordomme, ved det ikke, men kan da med sikkerhed sige ,at er der nogen der er hys med lugte/ hygiejne, så det mig og forøvrigt også de piger jeg kender.. Og ja Trine, du har ret, det handler både om kultur på stedet/ antal gæster og igen kan der også være byer der er mere udsatte end andre og så vidt vides så arbejder vi alle i de forskellige byer...

• Svar 88
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Nu er jeg jo stor fan af Trine. Og falder nok liiiige i hendes målgruppe. Og jeg går altså i bad hver onsdag, uanset om jeg er beskidt eller ej ;);)

Spøg til side, så mener jeg jo godt at I kan tillade jer at sende folk i bad hvis de trænger til det. Det kan altså ikke fornærme nogen.

Tvr

Skrevet

Oplevelse fra i dag....

Mit regelsæt/forhåndsviden

Jeg har af princip i Hvidovre: Du skal i bad, før vi er sammen, uanset om "du kommer lige hjemme fra badet" ( alle seancer/samvær bliver ødelagt, af at oplyse herren undervejs om......"øøøøøh du har altså numsepapir og "andet" i numsen, med det resultat at herren garenteret ikke når frem til en "afslutning/udløsning/orgasme") altså bades der først i herrens "tid" (det begrænser, den der "Jeg spiller den lige af i badet")eller jeg bader lige i 20 min. Og så først begynder "min(herrens)" tid)

Efterbad, eftersnak om seancen (sm), sodavands nydning, smøghygge og landing i danmark, er efter Herrens tid er endt....og desværre har jeg ikke noget æggeur til "den tid"

På mit badeværelse forfindes 1 stk fremlagt badelagen, 2 almindelige håndklæder(da jeg ikke ejer en tørretrumpler, er du ikke i tvivl om mine håndklæder er rene,), kurv med et utal af vaskeklude, alskens forskellige duftcremsæber (så herren forhåbentlig kan finde en der minder om "hjemmets" duft) engangsskraber, engangstandbørster.

Efter hver gæst, bliver badeværelset gennemgået, armatur osv renset og poleret, toilet og bruseområde gennemgået for ting/bakterier....(folk der også er til sm, ved hvad det kan sige, så det udpensler jeg ikke, men fantasien må godt gå på tur) nye håndklæder fremlagt!

Nu er scenen sat! Jeg er ikke til pjat ang. renlighed!

slave i dag....sniksnak....penge....du skal i bad!

Jamen jeg vil have nettotid for mine penge!

Her skal du i bad først!

scene 2 slaven bader efter seance, og går hjem.

(brusevandet løber i bruseren)

Scene 3 Jeg går ud og gennemgår badeværelset, her ligger alt urørt, ingen brugte håndklæder og måske 4 minimale vanddråber på amaturet.

Så er det der bliver tænkt:

Slaven tørrede sig i badeforhænget?

Slaven tørrede sig i bademåtten?

Slaven brugte bruseren til at spule gulv med?

Cherie har selvfølgelig en kæmpe udgave af en håndtørrer?

Mulighederne er mange....jeg er ikke selv kommet frem til det rigtige svar endnu?

Indsæt venligst selv smileyer, der hvor de mangler. :mrgreen:

Skrevet

Nogen steder a la Låsby Svendsen huse, baggårdsbordeller og lign. hvor de ikke engang har råd til ordentlig belysning og husnummeret er bare malet på væggen. Er det nok desværre sådan at man tænker at de piger, der finder sig i at arbejde sådanne steder, nok heller ikke går så meget op i det med renlighed :evil:

Skrevet

Mit regelsæt/forhåndsviden

Jeg har af princip i Hvidovre: Du skal i bad, før vi er sammen, uanset om "du kommer lige hjemme fra badet" ( alle seancer/samvær bliver ødelagt, af at oplyse herren undervejs om......"øøøøøh du har altså numsepapir og "andet" i numsen, med det resultat at herren garenteret ikke når frem til en "afslutning/udløsning/orgasme") altså bades der først i herrens "tid" (det begrænser, den der "Jeg spiller den lige af i badet")eller jeg bader lige i 20 min. Og så først begynder "min(herrens)" tid)

Hvorfor står det ikke på din hjemmeside, hvis det er et krav til alle besøgende?

Skrevet

Jeg tror ikke at det handler om målgrupper.

Men der er absolut en stor forskel på hvilken slags klinik man er på.

I København træffes jeg kun privat og det er en anden slags gæster en på en stor klinik med et stort flow i huset.

Og der oplever jeg det stort set aldrig.

Men at sige at nogle piger tiltrækker de knapt så rene og andre de top super nyvaskede er måske nok lige at stramme den en anelse ;-)

Trine

Som du selv er inde på, er målgruppen og dine private gæster anderledes end dem du møder på diverse klinikker, så er det jo svært at hævde at der ikke kan tegnes nogle mønstre.

Skrevet

Line

Mig bekendt har jeg ikke skrevet, at forskellen i renlighed skyldes pigen, at nogen så har læst det således, gør det jo ikke til min påstand.

Jeg kunne så også udtrykke det således: Hvis den samme piger vælger at trække både på gaden og på en eksklusiv klinik, vil hun opleve det taler om, og det jeg mener med ordet målgruppe.

Skrevet

Line

Mig bekendt har jeg ikke skrevet, at forskellen i renlighed skyldes pigen, at nogen så har læst det således, gør det jo ikke til min påstand.

Jeg kunne så også udtrykke det således: Hvis den samme piger vælger at trække både på gaden og på en eksklusiv klinik, vil hun opleve det taler om, og det jeg mener med ordet målgruppe.

Ordmagi, måske jeg misforstod, måske det kunne misforstås..,??? Men tak for at udpensle for mig :) knus line

Skrevet

Bluejacket - Det kan godt være at du selv mener at du er klar i mælet !

Men ALLE piger oplever uhygiejniske gæster.

Og det sker på ganske respekterede danske klinikker og privat !

Og det noget sludder at først antyde at det sker hyppigere for nogle 'typer' piger end andre....opdelt efter hvad du mener er målgrupperne for de forskellige piger - for så derfor at mene at primært at gadepiger der oplever det hyppigst.

Det sker for alle og vi syntes alle lige skidt om det.

Det handler om respekt for mig/os !

Man går jo heller ikke hos tandlægen uden at børste tænder....vel :-)

Trine

Skrevet

Bluejacket -

Trine

Nå DET tror du ikke - der er sg'u nogen man hurtigt lærer at give eftermiddagstider :evil: det er dem med et gab så ulækkert som en Komodovaran

Venligst

Bundstokken/Spunsen :geek:

Skrevet

Nå DET tror du ikke - der er sg'u nogen man hurtigt lærer at give eftermiddagstider :evil: det er dem med et gab så ulækkert som en Komodovaran

Venligst

Bundstokken/Spunsen :geek:

Så fik vi jo så hermed slået mere fast at de mænd kommer over alt ( og kvinder i know) uden omtanke for selv noget så intimt som et tandlægebesøg også er... Og de ( tandlægerne) må da om nogen stå for hygiejne osv :roll:

Skrevet

Argh, Blue, nu trækker du den vist liiiiige lovligt langt.

Hvis pigerne siger at hygiejnen er et generelt problem, tror jeg ikke at hverken du eller jeg kan begynde at kategorisere det, i forhold til om de arbejder privat/diskret eller på klinik.

Jeg kan bestemt heller ikke se at Trine (som du jo skriver) skulle tiltrække flere uvaskede gæster end andre. Personligt ville jeg mene det modsatte, men det er jo sikkert lige så forkert. Der kan simpelt hen ikke udledes noget som helst andet end, at der er nogle af os gæster der ikke vasker sig ofte nok.

Og bare fordi DU går i bad lige før et besøg, er det nok også at stramme den, at konkludere at alle andre, der ikke besøger gade piger eller privat/diskret, også gør; underforstået at dem der besøger privat/diskret IKKE vasker sig ???!!! :evil:

Det er simpelt hen for langt ude, og grænser sig til det fornærmende. Både for pigerne (Trine og andre) og gæsterne (andre og jeg).

Det vi bør blive enige om er da, at hvis pigerne mener der er et hygiejne problem, så ER der et. Nøglen til at løse det problem ligger hos os, gæsterne: så vi skal bare se at komme i bad, eller låne et bad hos pigerne vi besøger, hvis det kan lade sig gøre. Længere er den vel ikke.

TVR

Skrevet

Det sker for alle og vi syntes alle lige skidt om det.

Det handler om respekt for mig/os !

Trine

Vi er slet ikke uenige om, at folk har forskellig tilgang til renlighed, og det gælder for øvrigt også pigerne. Vi er heller ikke uenig om, at alle burde have dyb dyb respekt for, mod betaling at blive lukket ind i pigernes mest intime univers.

Vi er heller ikke uenige omkring, at alle ikke respektere pigerne som de burde, herunder at der eksistere et problem omkring hygiejne. Vi er så blot uenige omkring, om det eksempelvis skyldes tilfældigheder, at Nikita som oftest giver udtryk for, at hun sjældent oplever hygiejniske problemer hos hendes kunder og i øvrigt andre former for respektløs optræden.

Skårret over en kam, tillader jeg mig så at mene, at det ikke skyldes tilfældigheder, at nogle piger, klinikker m.v. har færre kedelige episoder omkring respektløs optræden end andre. Og ja, det kræver nok en længere smøre, hvis man dels ønsker at beskrive de mange forskellige forhold der kan have indflydelse her på, og ja, når man udtrykker sig kort, som jeg gjorde i første indlæg, så kan man hurtigt få startet en noget ensidig debat, hvor man så at sige ikke får nævnt alle de forskellige forhold, der har indflydelse på problemet.

Jeg er såmænd også bevidst omkring, at når man så efterfølgende begynder dykke ned i forskellige elementer der kan have indflydelse, så kan det såmænd sagtens opfattes som "rygcrawl". ;) Det ændre dog ikke på, at jeg gerne står på mål for min holdning "Det skyldes ikke tilfældigheder"

For øvrigt synes jeg at tråden har budt på mange gode indlæg om et emne, der bestemt har relevans.

God weekend til alle

Skrevet

Tvr

Jeg føler måske nok, at du har draget lidt for firkantede konklusioner, på baggrund af mine indlæg. Men jeg er bestemt enig i, dine generelle pointer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.