michael40 25 Skrevet 15. Marts, 2021 Kat Thai massage Randers konkurs er der nogen der ved om hun starter op et andet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 15. Marts, 2021 (edited) michael40 skrev, for 1 time siden: Kat Thai massage Randers konkurs Hvor har du den information fra? Redigeret 15. Marts, 2021 af møgsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 25 Skrevet 15. Marts, 2021 Hvis du googler CVR nummer ! først under konkurs og nu ophørt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Marts, 2021 michael40 skrev, for 8 minutter siden: Hvis du googler CVR nummer ! først under konkurs og nu ophørt Er du sikker på det er cvr nummeret på den Kat der har været det senest du har Googlet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 15. Marts, 2021 (edited) Hun bliver desværre nok ikke den sidste der må lukke. Jeg kan se der er kommet en anden massør på adressen. Hentet fra Stiftstidende: Ved dekret af 21.01.2021 har Skifteretten i Randers taget Kanoknan Jongnomklang CVR-nr.: 32180965 Lunden 10 8920 Randers NV Sagsnr.: SKS 62-5720/2020 under konkursbehandling efter begæring modtaget den 11.12.2020. Kanoknan Jongnomklang har drevet virksomheden Kanoknan Thai Massage, Vester Kirkestræde 2, 8900 Randers C, CVR-nr. 32180965. Redigeret 15. Marts, 2021 af Bamsefyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 15. Marts, 2021 Bamsefyr skrev, for 6 minutter siden: Hun bliver desværre nok ikke den sidste der må lukke. korrekt ! det er hvad man kan forvente i det lille land . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Marts, 2021 tronheim skrev, Lige nu: korrekt ! det er hvad man kan forvente i det lille land . Hun åbner nok igen når massageklinikkerne får lov. Der står jo bare at klinikken er ophørt, ikke at den er gået konkurs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 15. Marts, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Hun åbner nok igen når massageklinikkerne får lov. Der står jo bare at klinikken er ophørt, ikke at den er gået konkurs. Der er kommet en ny på adressen. Se på google maps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 15. Marts, 2021 Bamsefyr skrev, for 3 timer siden: Jeg kan se der er kommet en anden massør på adressen. Er der noget info nogen steder om dette sted? er det måske nogen vi kender i forvejen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 16. Marts, 2021 Hvem skal så slikke min røv? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 16. Marts, 2021 Jyskpik skrev, for 3 timer siden: Hvem skal så slikke min røv? Det må du så nok klare selv fremover, ellers må du på banen og finde en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 16. Marts, 2021 Jyskpik skrev, for 4 timer siden: Hvem skal så slikke min røv? Måske kan et af de "nye" toiletter til ca. 30k klare opgaven og muligvis vil det være billigere på den lange bane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 16. Marts, 2021 Jeg tror at der er mange klininker som har stoppet under coronaen. Mon ikke de fleste starter op igen efter påske. Vestre ringgade 172 i århus er også lukket, i 2020, men butikken er da ikke ryddet endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 19. Marts, 2021 Bamsefyr skrev, den 15.3.2021 at 16:53: Der er kommet en ny på adressen. Se på google maps Der står da ikke noget på Google maps? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 21. Marts, 2021 Mastager skrev, den 19.3.2021 at 11:57: Der står da ikke noget på Google maps? Beklager. Det er mig der ikke havde set, at billederne på google street map var fra 2010 Det tvungen opsparing er ved at gøre mig skør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 30. Marts, 2021 Nogen der ved om hun starter op igen eller om der er en ny på adressen, har sådan en kløe i jernet:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8940randers 4 Skrevet 1. April, 2021 Det er klart du har kløe i jernet hvis du er stamkunde hos hende , måske du skulle søge læge. Hvis hun ikke tager til thailand kunne hun måske dukke op hos Anni på Mariagervej de har så vidt jeg ved arbejdet sammen førhen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FAT 27 Skrevet 7. April, 2021 Var forbi butikken idag og der er tomt! Arg, hvad er der da blevet af den gode Kat? Er der nogen som reelt har hørt om hun er et andet sted (evt. hos Anny på Mariagervej), eller om hun starter op igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brysthår Skrevet 23. April, 2021 Er der ikke nogen der har set hende andre steder endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FAT 27 Skrevet 23. April, 2021 Jeg har netop hørt (fra Anny på Mariagervej) at Kat er hos hende :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 23. April, 2021 Ja jeg så hende også deroppe igår læsse ting fra bilen. Så den er nok go nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brysthår Skrevet 23. April, 2021 FAT skrev, for 2 timer siden: Jeg har netop hørt (fra Anny på Mariagervej) at Kat er hos hende Spændende Hvad er deres åbningstider? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riset 0 Skrevet 30. April, 2021 Brysthår skrev, den 23.4.2021 at 11:45: Spændende Hvad er deres åbningstider? Er der nogen der har Kat’s nye telefon nummer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 1. Maj, 2021 Nummeret til Anny, Mariagervej er 50510277 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 2. Maj, 2021 Det er trist at høre, at Kat har lukket sin forretning, eller været nødsaget til dette. Forhåbentligt får hun en ny start, således at man stadig kan få den gode massage, og den gode sex, hvis humøret går i den retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg