Hop til indhold
salla123

Knep mig. Fræk dansk MILF Østjylland

Recommended Posts

Guest Thaimig
salla123 skrev, for 3 timer siden:

 Nogle der ved hvor hun er hun svarer ikke på beskeder

Mærkeligt, hun burde da svarer såfremt du skriver lige så meget til hende som i tråden :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 14 timer siden:

Mærkeligt, hun burde da svarer såfremt du skriver lige så meget til hende som i tråden :huh:

skriv en mail til hende så svarer hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
sergent-254 skrev, for 4 timer siden:

skriv en mail til hende så svarer hun

Den oplysning har Salla 123 nok mere brug for, jeg har ingen kontakt problemer med den omtalte Gp, såfremt lysten sku byde sig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Frankie38xl skrev, den 1.5.2021 at 14:01:

Jer der har besøgt hende, hvordan er hun og sexe med. 

Undskyld det sene svar, og måske burde det komme fra en anden? :rolleyes:

Altså forstå mig ret, jeg syntes det er træls at udlevere andre også selvom det idet tilfælde er en Gp 

I min verden er hun speciel, ikk så meget fordi hun sexer uden (det gør hun uden at spørge kunden først, uden tøven) 

Men lad nu den ligge, det er stadig op til kunden selv? 

Men min oplevelse er direkte på og knep som du lyster og uden der bliver kikket på klokken

Men hun er meget speciel uden jeg vil give hentydning til hvorfor :huh:

Go Weekend :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monty skrev, den 19.3.2021 at 16:56:

På det ene foto kan du faktisk se en del af ansigtet, som jeg kan se det ser hun ikke værst ud i ansigtet.thumbnail?appid=YMailNorrin

 

 Hun er sød udmærket  stille    vil bare have pik  sutter godt   en dejlig våd fisse     og hun er super tændt på creampie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Hun lyder faktisk rigtig dejlig, og jeg overvejer stærkt et besøg. Er der nogle af Jer som ved om hun tilbyder/kan overtales til en omgang græsk ?

ps. Ved godt jeg bare kan ringe eller skrive til hende B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækFyr skrev, den 20.6.2021 at 09:36:

Hej.

Hun lyder faktisk rigtig dejlig, og jeg overvejer stærkt et besøg. Er der nogle af Jer som ved om hun tilbyder/kan overtales til en omgang græsk ?

ps. Ved godt jeg bare kan ringe eller skrive til hende B)

Hendes fisse er eller udmærket   og dejlig våd    hun er jo vild med creampie

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt denne dame. 
Hun virker godt nok underlig. Ingen smil når man kommer, bare et lavmælt "hej". Hun lugter af røg og virker halvfuld eller på stoffer
Hun havde ikke meget tid sagde hun så fik 20 min for 500,- .. Jeg var ude igen efter 10 min.  
Dårlig oplevelse øv 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo hun virker stille  men vil have pik   men har en dreng i weekender  så sørger om det kan være i bil-     så  vi kørte en tur  hvor der er ro om bag i   lidt kys    men hurtigt til pikken  og sutter godt op  før hu n smider sine løse bukser og trusseløs  sæder var lægt ned på forhånd   så hun hurtigt lægger på ryggen  lige adgang  til fissen  ind med dyret     ja hun virker passiv men nyder dybe stød       og visker kom i mig       og hun får  hvad hun ønsker   og pikke bliver slikket ren    kører hende næsten hjem.     Hun er mest kun alene  hverdage  formiddage    nu bedre i sengen   hvis hul rullede helt for vinduet

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 4 minutter siden:

Nogle de har besøgt hende på det sidste.

Sidste opdatering af hendes profil er 22/12 2019 12:23.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 1 time siden:

Besøgte hende for en 3 måneder siden. Sex er stille og rolig, hun sluger til sidste dråbe.

  Var du i huset eller    i bil    lidt væk    var forbi  i august    pga. drengen bor der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 7.1.2023 at 14:24:

Var en formiddag i rækkehuset

Spurgte hun om brug af gummi    eller var hun bare dejlig liderlig  og skulle  have et knald.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i efteråret. Det var ikke en specielt god oplevelse. Sexen var okay, men jeg synes hun lugtede grimt forneden. Så ingen fisseslik, kun blowjob og knep. Ingen spm om gummi …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en update på denne frækkert. Jeg besøger hende Ca 2-3 gange om måneden. For det meste til deepthroat bj uden gummi som er min favorit hos hende. Hun kan virkelig sutte pik på den gode måde. Og hun tager det gerne i munden.

Jeg får altid lov til at gi den fuld gas med deepthroat indtil hun gagger og savler ud over det hele.

Stor anbefaling herfra. Hun er virkelig sød og fræk. Nem at snakke med.

Kom nu i gang med at besøge hende vener. God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nv Herre skrev, den 10.5.2023 at 20:50:

Lige en update på denne frækkert. Jeg besøger hende Ca 2-3 gange om måneden. For det meste til deepthroat bj uden gummi som er min favorit hos hende. Hun kan virkelig sutte pik på den gode måde. Og hun tager det gerne i munden.

Jeg får altid lov til at gi den fuld gas med deepthroat indtil hun gagger og savler ud over det hele.

Stor anbefaling herfra. Hun er virkelig sød og fræk. Nem at snakke med.

Kom nu i gang med at besøge hende vener. God aften.

Lyder skønt    knepper du hende-     har ikkeværet der siden sidste forår     hvor hun virkelig nød en tur i ske og kom i hende      og et dejligt blow tror snart skal  forbi.   Har hun stadig nogle gode priser og ikke tænker på tid .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, den 14.1.2023 at 10:35:

Besøgte hende i efteråret. Det var ikke en specielt god oplevelse. Sexen var okay, men jeg synes hun lugtede grimt forneden. Så ingen fisseslik, kun blowjob og knep. Ingen spm om gummi …

Har du besøgt hende siden efterår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...