Hop til indhold
salla123

Knep mig. Fræk dansk MILF Østjylland

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende, men det er et par år siden

Hun er stille og rolig, tror hun sender manden afsted, når hun har besøg

Jeg kan kun anbefale hende

Prøv at skrive en mail, måske er du heldig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 18 timer siden:

Hun har ikke redigeret sin profil siden 22.12.2019, så hun er nok ikke aktiv længere 

Hun svare på mail og sender fisse billed

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 12 timer siden:

Hvad mon hendes pris er man får ikke noget svar.  Hvad har i andre lavet med hende.

Måske er hun træt af folk, der spørger om det samme, som de kan læse i annoncen:

30 min er 800,- hvor vi har dejlig sex og jeg afslutter med at sluge din sperm og slikke dig helt tom og ren.

Måske skal du lave et møde med hende, før hun er til mere avanceret og længere møder

Del dette indlæg


Link til indlæg
elpva skrev, den 13.3.2021 at 20:57:

hun vil gerne stadig gerne kneppes har kneppet hende 3 gange i år og hun vil gerne kneppes og skriver til mig når hun har menstruation er venner med hende på facebook

Hvordan var hun     har du noget link til hende   har kun hendes mail og et fisse billed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til mig har hun skrevet at hun havde menstruation så det måtte vente til det var over.

Så hvad er rigtigt, har ikke den store tiltro til hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det ene foto kan du faktisk se en del af ansigtet, som jeg kan se det ser hun ikke værst ud i ansigtet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Frankie38xl skrev, for 3 timer siden:

Ja ok. Men ikke meget man kan, tænkte har hun et købt ansigt mm. 

No, det er ægte foto og hun er faktisk ok smuk som på billedet om man vil

Håber dog ej jeg har skrevet noget som ikke er tilladt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa gutter.

Jeg knepper hende jævnligt, hun er fra Kroatien, er en pæn dame med lidt strækmærker på maven og meget små bryster (synes hun selv). Hun bor alene med sin voksne søn. Hun er mega fræk og bliver nemt meget liderlig og våd. Og hun får de vildeste orgasmer når man slikker hende!! Det koster 800,- for en halv time og du bestemmer selv om det er med gummi eller ej.Har lige haft en pause fra hende da hendes fisse lugtede fælt sidst jeg var der. Hun havde vist ikke lige været i bad. Men ellers er hun sød og fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djurslandgutten skrev, den 23.3.2021 at 12:29:

Hejsa gutter.

Jeg knepper hende jævnligt, hun er fra Kroatien, er en pæn dame med lidt strækmærker på maven og meget små bryster (synes hun selv). Hun bor alene med sin voksne søn. Hun er mega fræk og bliver nemt meget liderlig og våd. Og hun får de vildeste orgasmer når man slikker hende!! Det koster 800,- for en halv time og du bestemmer selv om det er med gummi eller ej.Har lige haft en pause fra hende da hendes fisse lugtede fælt sidst jeg var der. Hun havde vist ikke lige været i bad. Men ellers er hun sød og fræk.

thumbnail?appid=YMailNorrin  Det lyder da som ok at besøge hende når fissen er ren hvor gammel er hun      er fissen ok stram og god komme i eller sluger hun  

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, den 30.3.2021 at 17:12:

thumbnail?appid=YMailNorrin  Det lyder da som ok at besøge hende når fissen er ren hvor gammel er hun      er fissen ok stram og god komme i eller sluger hun  

Prøv at læse annoncen,   hun sluger og slikker den ren bagefter skriver hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med hende for et par år siden. Da døren blev åbnet sagde hun, at aftalen var aflyst. Jeg spurgte om, hvorfor den var det, men det gad hun ikke svare på og lukkede døren. Synes hun virkede lidt beruset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elpva skrev, den 19.3.2021 at 13:10:

hun vil gerne kneppes uden gummi .men hun skrev til mig i onsdags hun har fået konstateret klamydia så det går nok et stykke tid enden hun vil noget igen

Så må man da håbe hun er blevet bedre til at passe på sig selv og sine kunder - noget tåbeligt på den måde at rende rundt at sprede kønssygdomme!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 6.4.2021 at 12:17:

Så må man da håbe hun er blevet bedre til at passe på sig selv og sine kunder - noget tåbeligt på den måde at rende rundt at sprede kønssygdomme!

Hun er en flot kvinde   så må hun lige over  dette kla---    dejligt at komme i  fissen  og se når det kommer ud igen vildt frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 2 timer siden:

Hun er en flot kvinde   så må hun lige over  dette kla---    dejligt at komme i  fissen  og se når det kommer ud igen vildt frækt. 

Har du besøgt hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...