Hop til indhold
Michaelxl

Chelina gold, vær opmærksom på

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Hvorfor  dit  behov  for  at  nævne  mig i denne  her  kommentar? Ja  jeg  synes  sku  at  det  er  grådighed at  bede  om  250 kr  i afbestillingsgebyr  i  denne  her  branche.  At du  har  én  anden  mening  skal  du  have  lov  til,  men  det  gør  ikke  min  mening  mindre  rigtig.

Og  dine  efterfølgende  kommentarer  i denne  her  tråd  hvor  du  skriver  hvad  andre  bør  mene  er  upassende.  Bliv  dog  lidt  voksen og lad være  med  at  hakke  på  dem  der  har  en  anden  holdning  end din. ( det  kaldes  rummelighed  og  empati).

Det  er  vist  din  mås  der  i sidste  ende  er  lidt  øm. 

Du blev nævnt fordi det virkede mig forrykt at man som pige gå ind og ytre sin mening negativt om andre piger i en tråd man bare kunne have holdt sin næse ude af.. Det virker som om man lige skulle smide en af sine egne under bussen som egentlig ikke er gået imod nogle hverken skrevne eller uskrevne regler.. Du skal ikke fortælle mig at du synes det er hammer fedt når du har brugt flere timer på en gæst der så er nødt til at aflyse af enten den ene eller anden grund (som man alle har hørt 500 gange).. Sådan noget her er endnu en af grundene til at menigmand tror at branchen består af en flok høns der ikke kan organiserer sig og når vi ikke engang selv respekterer hinandens prissættelser eller tid så forstår jeg sku også godt at mænderne heller ikke gør det, dem der ikke gør det altså.. 

Og i "denne branche" ringer umiskendeligt af at vores tid ikke skal respekteres på højde med tandlægens, frisørens eller kirurgens.. Det synes jeg da bestemt den skal.. 

Ergo ipso factum.. Jeg nævnte dig fordi det du sagde virkede som noget man i "mit hoved" bare ikke burde gøre.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Du blev nævnt fordi det virkede mig forrykt at man som pige gå ind og ytre sin mening negativt om andre piger i en tråd man bare kunne have holdt sin næse ude af.. Det virker som om man lige skulle smide en af sine egne under bussen som egentlig ikke er gået imod nogle hverken skrevne eller uskrevne regler.. Du skal ikke fortælle mig at du synes det er hammer fedt når du har brugt flere timer på en gæst der så er nødt til at aflyse af enten den ene eller anden grund (som man alle har hørt 500 gange).. Sådan noget her er endnu en af grundene til at menigmand tror at branchen består af en flok høns der ikke kan organiserer sig og når vi ikke engang selv respekterer hinandens prissættelser eller tid så forstår jeg sku også godt at mænderne heller ikke gør det, dem der ikke gør det altså.. 

Og i "denne branche" ringer umiskendeligt af at vores tid ikke skal respekteres på højde med tandlægens, frisørens eller kirurgens.. Det synes jeg da bestemt den skal.. 

Ergo ipso factum.. Jeg nævnte dig fordi det du sagde virkede som noget man i "mit hoved" bare ikke burde gøre.. 

Det  virker  fuldstændig  forrykt at  jeg  ikke  kan  have  en  anden  holdning  end  den  du  ligger  for  dagen.  Skam  dig. 

Hvis  du  vidste  hvor  mange  hadske  mails og  et  par  enkelte  pb herinde jeg  har  modtaget  fra  klinik piger, fordi  jeg  sutter  pik  uden kondom,  er  det  okay?

Jeg  har  min  holdning  og  giver  udtryk  for  denne, men  jeg forsøger  ikke  at  blive  personlig. 

At  sammenligne  købesex  branchen  med  kirug, tandlæge og  frisør  er  lidt  ude  i  hampen.  

Selvfølgelig  er  det  træls  med  afbrændere,  men hvis  du  læser  lidt  med  herinde  er  der  stort  set  også  lige  så  mange  gp'er  som  brænder  mænd  af.  Ikke  at  det  gør  det  mere  legalt,  men  denne  her  branche er  sku  speciel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

Det  virker  fuldstændig  forrykt at  jeg  ikke  kan  have  en  anden  holdning  end  den  du  ligger  for  dagen.  Skam  dig. 

Hvis  du  vidste  hvor  mange  hadske  mails og  et  par  enkelte  pb herinde jeg  har  modtaget  fra  klinik piger, fordi  jeg  sutter  pik  uden kondom,  er  det  okay?

Jeg  har  min  holdning  og  giver  udtryk  for  denne, men  jeg forsøger  ikke  at  blive  personlig. 

At  sammenligne  købesex  branchen  med  kirug, tandlæge og  frisør  er  lidt  ude  i  hampen.  

Selvfølgelig  er  det  træls  med  afbrændere,  men hvis  du  læser  lidt  med  herinde  er  der  stort  set  også  lige  så  mange  gp'er  som  brænder  mænd  af.  Ikke  at  det  gør  det  mere  legalt,  men  denne  her  branche er  sku  speciel 

Lad være med at lyde som om du er min mor.. Jeg skammer mig på ingen måder.. 

Du kalder det altså "ikke personlig" at kalde en anden pige for grådig:blink:.? Det virker også som du prøver at hentyde at jeg har været personlig.. Du må gerne påpege hvor.. 

Har jeg sagt det er okay.? Er det fordi jeg påpeger det ikke er okay af dig at gøre du så udleder at jeg synes det er okay af de andre at gøre.? 

Hvordan er det ude i hampen:huh:.? Det vil jeg altså virkelig gerne vide.. Og det er jo løgn at der er stortset lige så mange af os der brænder af.. Jeg tvivler på der findes den mand der kan sige at 15 GP'er brændte ham af på en dag.. 

Ooog btw så har jeg ikke fortalt nogen hvad de skulle.. Andet end at jeg har fortalt en at de burde respekterer andres tid fordi ellers forstår jeg sku godt mænderne ikke gør det heller.. Og så fortalte jeg at det i mine øjne lignede en ondt i måsen kommentar.. Intet personligt og ikke andet end et forsvar af branchen og pigen generelt.. 

Redigeret af JenniferRomantica
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@JenniferRomantica @Frodige Ida @Nemtøs

Næste gang i afspore en tråd med hvad der mest af alt kan betegnes som fnidder og bitchfight, befinder i jer meget tæt på ferie!

Et par af jer holder jer bestemt ikke tilbage med rapporter på andre brugere, og så ter i jer alligevel selv på denne måde! 

Hovedrystende!!!

• Synes godt om 2
  • Tak 2
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...