JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 24 minutter siden: Hvorfor dit behov for at nævne mig i denne her kommentar? Ja jeg synes sku at det er grådighed at bede om 250 kr i afbestillingsgebyr i denne her branche. At du har én anden mening skal du have lov til, men det gør ikke min mening mindre rigtig. Og dine efterfølgende kommentarer i denne her tråd hvor du skriver hvad andre bør mene er upassende. Bliv dog lidt voksen og lad være med at hakke på dem der har en anden holdning end din. ( det kaldes rummelighed og empati). Det er vist din mås der i sidste ende er lidt øm. Du blev nævnt fordi det virkede mig forrykt at man som pige gå ind og ytre sin mening negativt om andre piger i en tråd man bare kunne have holdt sin næse ude af.. Det virker som om man lige skulle smide en af sine egne under bussen som egentlig ikke er gået imod nogle hverken skrevne eller uskrevne regler.. Du skal ikke fortælle mig at du synes det er hammer fedt når du har brugt flere timer på en gæst der så er nødt til at aflyse af enten den ene eller anden grund (som man alle har hørt 500 gange).. Sådan noget her er endnu en af grundene til at menigmand tror at branchen består af en flok høns der ikke kan organiserer sig og når vi ikke engang selv respekterer hinandens prissættelser eller tid så forstår jeg sku også godt at mænderne heller ikke gør det, dem der ikke gør det altså.. Og i "denne branche" ringer umiskendeligt af at vores tid ikke skal respekteres på højde med tandlægens, frisørens eller kirurgens.. Det synes jeg da bestemt den skal.. Ergo ipso factum.. Jeg nævnte dig fordi det du sagde virkede som noget man i "mit hoved" bare ikke burde gøre.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Du blev nævnt fordi det virkede mig forrykt at man som pige gå ind og ytre sin mening negativt om andre piger i en tråd man bare kunne have holdt sin næse ude af.. Det virker som om man lige skulle smide en af sine egne under bussen som egentlig ikke er gået imod nogle hverken skrevne eller uskrevne regler.. Du skal ikke fortælle mig at du synes det er hammer fedt når du har brugt flere timer på en gæst der så er nødt til at aflyse af enten den ene eller anden grund (som man alle har hørt 500 gange).. Sådan noget her er endnu en af grundene til at menigmand tror at branchen består af en flok høns der ikke kan organiserer sig og når vi ikke engang selv respekterer hinandens prissættelser eller tid så forstår jeg sku også godt at mænderne heller ikke gør det, dem der ikke gør det altså.. Og i "denne branche" ringer umiskendeligt af at vores tid ikke skal respekteres på højde med tandlægens, frisørens eller kirurgens.. Det synes jeg da bestemt den skal.. Ergo ipso factum.. Jeg nævnte dig fordi det du sagde virkede som noget man i "mit hoved" bare ikke burde gøre.. Det virker fuldstændig forrykt at jeg ikke kan have en anden holdning end den du ligger for dagen. Skam dig. Hvis du vidste hvor mange hadske mails og et par enkelte pb herinde jeg har modtaget fra klinik piger, fordi jeg sutter pik uden kondom, er det okay? Jeg har min holdning og giver udtryk for denne, men jeg forsøger ikke at blive personlig. At sammenligne købesex branchen med kirug, tandlæge og frisør er lidt ude i hampen. Selvfølgelig er det træls med afbrændere, men hvis du læser lidt med herinde er der stort set også lige så mange gp'er som brænder mænd af. Ikke at det gør det mere legalt, men denne her branche er sku speciel Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 44 minutter siden: Det virker fuldstændig forrykt at jeg ikke kan have en anden holdning end den du ligger for dagen. Skam dig. Hvis du vidste hvor mange hadske mails og et par enkelte pb herinde jeg har modtaget fra klinik piger, fordi jeg sutter pik uden kondom, er det okay? Jeg har min holdning og giver udtryk for denne, men jeg forsøger ikke at blive personlig. At sammenligne købesex branchen med kirug, tandlæge og frisør er lidt ude i hampen. Selvfølgelig er det træls med afbrændere, men hvis du læser lidt med herinde er der stort set også lige så mange gp'er som brænder mænd af. Ikke at det gør det mere legalt, men denne her branche er sku speciel Lad være med at lyde som om du er min mor.. Jeg skammer mig på ingen måder.. Du kalder det altså "ikke personlig" at kalde en anden pige for grådig.? Det virker også som du prøver at hentyde at jeg har været personlig.. Du må gerne påpege hvor.. Har jeg sagt det er okay.? Er det fordi jeg påpeger det ikke er okay af dig at gøre du så udleder at jeg synes det er okay af de andre at gøre.? Hvordan er det ude i hampen.? Det vil jeg altså virkelig gerne vide.. Og det er jo løgn at der er stortset lige så mange af os der brænder af.. Jeg tvivler på der findes den mand der kan sige at 15 GP'er brændte ham af på en dag.. Ooog btw så har jeg ikke fortalt nogen hvad de skulle.. Andet end at jeg har fortalt en at de burde respekterer andres tid fordi ellers forstår jeg sku godt mænderne ikke gør det heller.. Og så fortalte jeg at det i mine øjne lignede en ondt i måsen kommentar.. Intet personligt og ikke andet end et forsvar af branchen og pigen generelt.. Redigeret 19. Marts, 2021 af JenniferRomantica 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. Marts, 2021 Men jeg kan så godt se at det er forkert af mig at slår et slag for sisterhood.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 19. Marts, 2021 @JenniferRomantica @Frodige Ida @Nemtøs Næste gang i afspore en tråd med hvad der mest af alt kan betegnes som fnidder og bitchfight, befinder i jer meget tæt på ferie! Et par af jer holder jer bestemt ikke tilbage med rapporter på andre brugere, og så ter i jer alligevel selv på denne måde! Hovedrystende!!! 2 2 3 Del dette indlæg Link til indlæg