Hop til indhold
Michaelxl

Chelina gold, vær opmærksom på

Recommended Posts

Havde en aftale med Chelina gold idag. Bliver så desværre ringet op at min kollega jeg har gået med hele ugen er testet positiv for Corona idag, og jeg skulle isolere mig og testes om nogen dage.

Kontakter så Chelina gold og forklarer det hele. Og da jeg vælger det mest ansvarlige at gå i isolation, så jeg ikke smitter hende eller andre.

For så pænt afvide at hun kræver et afbuds gebyr på 250kr 

Så hvis i booker tid med hende og er lige så uheldig som mig, så koster det desværre penge at være fornuftigt og melde afbud.

Så må folk jo selv vudere om de vælgere at besøge hende selv om de er mulige smittet eller hvad de gør.

☺️Link

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Du har vel forhåbentligt ikke betalt noget forud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Michaelxl skrev, for 5 minutter siden:

Så hvis i booker tid med hende og er lige så uheldig som mig, så koster det desværre penge at være fornuftigt og melde afbud.

Er det ikke det eneste rigtige at gøre under alle omstændigheder? Hvis pigen har afsat tid til dig, og du aflyser.... Jeg er med på at "lede kyniske svin" nok bare bliver væk eller dukker op alligevel. Men helt ærligt, er det vel ikke dem du vil i bås med? Eller hvad?

Så det er ikke et spørgsmål om at det koster penge at være fornuftig. Det er det, at man naturligvis kompenserer for den tid man optager, uanset om man så bruger den eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har forhåbentlig ikke betalt de gebyret? 

Det er i mine øjne noget pjat at komme med den slags, når du nu er høflig og ansvarlig og aflyser i stedet for bare at blive væk. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 3 minutter siden:

Du har forhåbentlig ikke betalt de gebyret? 

Det er i mine øjne noget pjat at komme med den slags, når du nu er høflig og ansvarlig og aflyser i stedet for bare at blive væk. 

Da det kun var 250kr sendte jeg dem bare. Det er jo ingen ting og tog det som lærer penge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg skriver i øvrigt i min annonce at jeg har afbuds politik - hvis man melder afbud for sent - kræver jeg gebyr, da jeg har sagt nej til gæster pga. dig<3

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige her sige at jeg virkelig ville ønske det bare var den normale politik.. Jeg har siddet dage med 10-15 bookinger der bare udeblev.. Hvor jeg havde sagt nej til op til 3 andre i timen fordi tiderne var booket.. Det sku ikke hammer fedt kan jeg lige fortælle jer.. Og den der corona begrundelse har jeg hørt 25 gange i sidste uge.. På et eller andet tidspunkt bliver vi også trætte af det.. Måske er du nummer 35 der har meldt afbud med den grund.. 

• Synes godt om 7
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
CelinaGold skrev, for 17 minutter siden:

jeg skriver i øvrigt i min annonce at jeg har afbuds politik - hvis man melder afbud for sent - kræver jeg gebyr, da jeg har sagt nej til gæster pga. dig<3

Og så skal vi også kompenseres når vi udsættes for at der pludselig ikke bliver svaret som aftalt eller når luderen 10 min før påstår at være blevet syg eller lignende?? Efter man har kørt fx 100 km?

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Giorgio skrev, Lige nu:

Og så skal vi også kompenseres når vi udsættes for at der pludselig ikke bliver svaret som aftalt eller når luderen 10 min før påstår at være blevet syg eller lignende?? Efter man har kørt fx 100 km?

Giorgio skrev, Lige nu:

Hvad er rimeligt ? Også 250 kr??

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
CelinaGold skrev, for 52 minutter siden:

Jeg tilbød at sende dem Tilbage, og der står i øvrigt i min annonce ang sfbestillings politik ! God dag frække fyre <3

Arh, ikke helt.. du skrev faktisk du ville sende dem tilbage da jeg skrev jeg ville advare andre her inde ;) og der er ikke kommet nogen penge tilbage endnu, hvis folk ville vide det.

Til det skal der siges, det er ikke mig der er smittet med Corona men en kollega jeg har gået sammen med hele ugen og arbejdet, som blev testet positiv idag. Så tænkte jeg gør det rigtige, og melder afbud og går i isolation, som den flinke dame fra smitte opsporing bedte mig om og så skulle jeg testes, på 4 dagen og 6 dagen.

Kunne self bare have tænkte nå ja, jeg føler mig rask så jeg er ikke syg, og have smitte Celina, samt de kunder hun nu må have haft efterfølgende hun var blevet smittet

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel
tvr skrev, for 1 time siden:

Er det ikke det eneste rigtige at gøre under alle omstændigheder? Hvis pigen har afsat tid til dig, og du aflyser.... Jeg er med på at "lede kyniske svin" nok bare bliver væk eller dukker op alligevel. Men helt ærligt, er det vel ikke dem du vil i bås med? Eller hvad?

Så det er ikke et spørgsmål om at det koster penge at være fornuftig. Det er det, at man naturligvis kompenserer for den tid man optager, uanset om man så bruger den eller ej.

Helt enig -dersom det har været en del af den fælles aftale fra starten....

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Jeg vil lige her sige at jeg virkelig ville ønske det bare var den normale politik.. Jeg har siddet dage med 10-15 bookinger der bare udeblev.. Hvor jeg havde sagt nej til op til 3 andre i timen fordi tiderne var booket.. Det sku ikke hammer fedt kan jeg lige fortælle jer.. Og den der corona begrundelse har jeg hørt 25 gange i sidste uge.. På et eller andet tidspunkt bliver vi også trætte af det.. Måske er du nummer 35 der har meldt afbud med den grund.. 

Kan ikke være mit problem hvad andre gør, jeg gjorde skam bare det hvad hende den flinke dame fra smitte opsporing bedte mig om. Tage straks hjem, selv isolere, blive testet på 4 og 6 dagen. Så de næste 6 dage ihvertfald er jeg låst inde der hjemme. 

At andre bruger det som en undskyldning kan aldrig blive mit problem.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Det forstår jeg godt. Det er satme ikke i orden bare at blive væk. Og Corona er da en helt rimelig undskyldning. Men det er ligeså rimeligt at kompensere for den tid man "beslaglægger", uanset om man bruger den eller ej.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
SchnitzelGebitzel skrev, Lige nu:

Helt enig -dersom det har været en del af den fælles aftale fra starten....

Og det er det jo. Det står ligesom i annoncen der besvares med en booking.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Michaelxl skrev, for 4 minutter siden:

Kunne self bare have tænkte nå ja, jeg føler mig rask så jeg er ikke syg, og have smitte Celina, samt de kunder hun nu må have haft efterfølgende hun var blevet smittet

Det kunne du da godt. Ville det være det rigtige at gøe synes du?

Michaelxl skrev, for 2 minutter siden:

Undskyldning for hvad? At løbe fra regningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Og det er det jo. Det står ligesom i annoncen der besvares med en booking.......

Det stod der ikke i annoncen før det er noget hun har skrevet ind efter jeg lagde opslaget her, så inden det så stod det ikke sidst i annoncen 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Michaelxl skrev, Lige nu:

Det stod der ikke i annoncen før det er noget hun har skrevet ind efter jeg lagde opslaget her, så inden det så stod det ikke sidst i annoncen 

Annoncen er senest opdateret kl 0800 i morges. Din anmeldelse er ca. 1 time gammel. Så det er jo simpelt hen ikke rigtigt...... Hendes seneste opdating af annoncen er ældre end dit opslag..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michaelxl skrev, for 8 minutter siden:

Arh, ikke helt.. du skrev faktisk du ville sende dem tilbage da jeg skrev jeg ville advare andre her inde ;) og der er ikke kommet nogen penge tilbage endnu, hvis folk ville vide det.

Til det skal der siges, det er ikke mig der er smittet med Corona men en kollega jeg har gået sammen med hele ugen og arbejdet, som blev testet positiv idag. Så tænkte jeg gør det rigtige, og melder afbud og går i isolation, som den flinke dame fra smitte opsporing bedte mig om og så skulle jeg testes, på 4 dagen og 6 dagen.

Ba og eftersom du så Havde lavet opslaget - ser jeg ingen grund til du får dem Tilbage. 
god vind :wub:

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Det kunne du da godt. Ville det være det rigtige at gøe synes du?

Undskyldning for hvad? At løbe fra regningen?

Kan se hun nu har skrevet aflyser man 30min før skal man betale det aflysning gebyr, jeg havde en tid 11.45 og kan se jeg skrev sms kl 10.50 ca. Så ca en time før. Så selv om hun har ændret teksten har hun glemt det var ca 1 time før jeg aflyste

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
CelinaGold skrev, Lige nu:

Ba og eftersom du så Havde lavet opslaget - ser jeg ingen grund til du får dem Tilbage. 
god vind :wub:

Vel, nu aflyste jeg ca 1 time før, og du skyndte dig ind og rette det til 30min før. Næste gang husk lige hvornår folk har en tid inden du retter i teksten. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Det forstår jeg godt. Det er satme ikke i orden bare at blive væk. Og Corona er da en helt rimelig undskyldning. Men det er ligeså rimeligt at kompensere for den tid man "beslaglægger", uanset om man bruger den eller ej.....

Nogen gange har jeg modtaget en booking 1 time før aftale og så lige 10 min inden har jeg fået en besked med at bilen ikke vil starte eller man ikke kan komme væk hjemmefra og det er jo alt sammen noget der kan ske men hvem skal straffes for det.? Personen som ikke tjekkede om bilen kunne kører eller som er gift og ikke vil opdages eller pigen der bare har udført sit arbejde.? Altså jeg synes jo bestemt det burde være den der aflyser.. Det dejligt at se at andre er af samme mening.. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Annoncen er senest opdateret kl 0800 i morges. Din anmeldelse er ca. 1 time gammel. Så det er jo simpelt hen ikke rigtigt...... Hendes seneste opdating af annoncen er ældre end dit opslag..... 

Den blev oprettet imorges kl 8 vil jeg tro det der betyder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michaelxl skrev, for 10 minutter siden:

Kan ikke være mit problem hvad andre gør, jeg gjorde skam bare det hvad hende den flinke dame fra smitte opsporing bedte mig om. Tage straks hjem, selv isolere, blive testet på 4 og 6 dagen. Så de næste 6 dage ihvertfald er jeg låst inde der hjemme. 

Men det bliver det jo så automatisk hvilket situationen her tydeligt viser.. Du kan ikke sige det ikke er dit problem når det tydeligt blev det.. Hvis det var situationen.. Egentlig all in all så virker det bare rimeligt uanset hvad.. Melder du ikke afbud til tandlægen få man også mange steder et gebyr.. 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...