Hop til indhold
Michaelxl

Chelina gold, vær opmærksom på

Recommended Posts

Guest tvr
Dinosdk69 skrev, for 34 minutter siden:

Og aflysningspolitikken står til at være 30 min og TS siger at han meldte afbud en time før.

Og?? Det er da ikke urimeligt at kompensere for den tid man har bestilt, blokerer for andre kunder og så ikke møder op til.  Det er godt nok småligt at argumentere det

Dinosdk69 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg ved ikke hvorfor det er så vigtigt for dig at vide, hvad jeg mener? Jeg tillader mig bare at bringe lidt fakta ind i tråden.

Det er sådan set ikke så vigtigt hvad du mener. Men når du nu har en mening omkring hvad jeg "har forbigået i stilhed", når det modsatte rent faktisk er tilfældet, kunne det da være interessant at vide om din manipulation var fordi du var på "lad os behandle  pigerne som skidt"-holdet. Og en del af dit "fakta" forholdt sig modsat........ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
MichaelJJ skrev, for 2 minutter siden:

Den er vist kun i dit hoved,og hvor mon det er lige nu???:ph34r:HAhaha

Tjah, hvis du virkelig ikke kender forskel, tror du sikkert selv på at det kun er i mit hovede. Det kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved. Den dansk sprog er en svær en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelJJ

Den dansk sprog er en svær en

Ja du er heller ikke så god til at bruge det,men øvelse gør mester,så fortsæt du bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
MichaelJJ skrev, for 1 minut siden:

Ja du er heller ikke så god til at bruge det,men øvelse gør mester,så fortsæt du bare.

Nå for søren. Men din whataboutery er bare ikke så relevant i denne tråd, ligesom det ikke er så relevant ift din misforståelse her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelJJ
tvr skrev, Lige nu:

Nå for søren. Men din whataboutery er bare ikke så relevant i denne tråd, ligesom det ikke er så relevant ift din misforståelse her.

Nej selvfølgelig,du er den enste der er relevant,den har vi forstået,fakta bli'r til "fakta",og du har fortalt ALLE hvordan situationen i virkeligheden er,som sædvanligt når tvr rykker ind på sin hvide "hest" og forsvarer pigernes "ære" ,og så er fakta ikke så vigtige,.....Talk to the hand my friend,kan du ha' det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
MichaelJJ skrev, for 1 minut siden:

Nej selvfølgelig,du er den enste der er relevant,den har vi forstået,fakta bli'r til "fakta",og du har fortalt ALLE hvordan situationen i virkeligheden er,som sædvanligt når tvr rykker ind på sin hvide "hest" og forsvarer pigernes "ære" ,og så er fakta ikke så vigtige,.....Talk to the hand my friend,kan du ha' det godt.

Mærkeligt indlæg.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 1 time siden:

Det er det jeg vil kalde et ikke svar.  

Sååå.. Du har mistet penge på at pigen har aflyst eller.? Fordi pigen mister penge på at du har booket og ikke er kommet.. Ligesom tandlæger osv gør.. Tandlægen betaler dig heller ikke hvis de skal aflyse pga evt fejl i booking eller lignende.. Og nu snakker vi jo om mange flere penge end bare hvad du evt har brugt i benzin.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ligesom om at GP'erne tror at alt kan tillades og lade sig gøre i disse tider.

....nu er de jo heller ikke booket fuldt op 24/7, så gad vist hvor mange hun har sagt nej til.

Hun skal vel også have kr. 2000 i strtgebyr for en time og så kommer der alle mulige tillæg ???

Jeg ville holde mig langt, langt væk.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Hold da op de Grønne er tålmodig idag :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Michaelxl skrev, for 5 timer siden:

Havde en aftale med Chelina gold idag. Bliver så desværre ringet op at min kollega jeg har gået med hele ugen er testet positiv for Corona idag, og jeg skulle isolere mig og testes om nogen dage.

Kontakter så Chelina gold og forklarer det hele. Og da jeg vælger det mest ansvarlige at gå i isolation, så jeg ikke smitter hende eller andre.

For så pænt afvide at hun kræver et afbuds gebyr på 250kr 

Så hvis i booker tid med hende og er lige så uheldig som mig, så koster det desværre penge at være fornuftigt og melde afbud.

Så må folk jo selv vudere om de vælgere at besøge hende selv om de er mulige smittet eller hvad de gør.

☺️Link

@Michaelxl  har du læst nederest i hendes annonce denne tekst ---> AFLYSNINGS POLITIK !
Hvis du aflyser 30 min før aftalen skal der indbetales 250kr!

hvor lang tid for aftalen aflyste du?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama

Er det sølle 250kr der gør at du nu har valgt at brænde dine broer hos den smukke @CelinaGold hvis du overvejede at ville besøge hende når du var frikendt, ville jeg da ikke tøve med at betale det lille gebyr, og mon ikke hun ville have behandlet dig ekstra pænt når du så dukkede op igen.

Havde du ikke tænkt dig at besøge hende ville jeg ikke have sendt dem, i første omgang, 
men at betale dem, også hyle herinde syntes jeg er YNKELIGT og dumt. 
Men godt pigen fik lidt for ulejligheden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GlatM skrev, for 53 minutter siden:

Det er ligesom om at GP'erne tror at alt kan tillades og lade sig gøre i disse tider.

....nu er de jo heller ikke booket fuldt op 24/7, så gad vist hvor mange hun har sagt nej til.

Hun skal vel også have kr. 2000 i strtgebyr for en time og så kommer der alle mulige tillæg ???

Jeg ville holde mig langt, langt væk.

Jeg er altid fuldt booket og har vente lister... 

så jo det tager meget i min tid ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Du kunne jo ha sendt hele beløbet for den aftalte tid, når du aflyser med så kort tid, med en undskyldning der er blevet rigtig populær. 

Så havde du haft den tid tilgode, når du er klar igen, tiden havde du jo under alle omstændigheder afsat til hende. 

Du må være single kan jeg regne ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Michaelxl skrev, for 5 timer siden:

Da det kun var 250kr sendte jeg dem bare. Det er jo ingen ting og tog det som lærer penge 

Altså det står i hendes annonce og du skriver at de 250 kr var ingenting og tog dem som lære penge....

Hvad er problemet helt præcis:huh:

Du kunne jo også lade være med at betale hvis det var så uretfærdig for dig, hun kan ikke tvinge dem ud af dig.

Men en genleman betaler og læser hele annoncen:)

Ville kalde dig det da du vælger at gå i isolation, aflyse din aftale og betale et lille gebyr til hende....

Men sådan du reagere ellers i denne tråd/anmeldelse, bliver " genlemann" streget ud og udskiftet med rimelig barnlig. Sorry to say....

Screenshot_20210311-174317_Chrome.jpg

Redigeret af Melody

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Melody skrev, for 1 minut siden:

Altså det står i hendes annonce og du skriver at de 250 kr var ingenting og tog dem som lære penge....

Hvad er problemet helt præcis:huh:

Du kunne jo også lade være med at betale hvis det var så uretfærdig for dig, hun kan ikke tvinge dem ud af dig.

Men en genleman betaler og læser hele annoncen:)

Ville kalde dig det da du vælger at gå i isolation, aflyse din aftale og betale et lille gebyr til hende....

Men sådan du reagere ellers i denne tråd/anmeldelse, bliver " genlemann" streget ud og udskiftet med rimelig barnlig. Sorry to say....

Screenshot_20210311-174317_Chrome.jpg

Ja og manden aflyste en time før,så melody streges ud og erstattes med båthorn,manden gjorde alt det rigtige,og alt hvad han skriver i det oprindelige oplæg er at man skal være opmærksom,hun kunne måske skrive det lidt højere i annoncen,nogle mobil skærme er ikke så store.Efter det oprindelige oplæg kører tingene lidt af sporet,men ændrer ikke på at manden gør det rigtige!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Note to self......hvis du bliver måske smittet med corona og har bestilt tid ved en GP. ring til hende og fortæl at du måske er smittet men selvfølgelig kommer........ :-) hvis hun sa aflyser opkræver du bare de 250kr :-) god dag 

• Tak 1
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
MichaelJJ skrev, for 18 minutter siden:

Ja og manden aflyste en time før,så melody streges ud og erstattes med båthorn,manden gjorde alt det rigtige,og alt hvad han skriver i det oprindelige oplæg er at man skal være opmærksom,hun kunne måske skrive det lidt højere i annoncen,nogle mobil skærme er ikke så store.Efter det oprindelige oplæg kører tingene lidt af sporet,men ændrer ikke på at manden gør det rigtige!!!

Nu er det kun ham selv der har skrevet midt i det hele at han sørme aflyste 1 time før. Og ikke 30 min.

Om det er rigtig eller ej er der ingen beviser på.

Han valgte at betale pengene til hende, så kan man ikke tillade sig at brokke sig over det bagefter.

Det er så enkelt.

(,hun kunne måske skrive det lidt højere i annoncen,nogle mobil skærme er ikke så store.Efter det oprindelige oplæg kører tingene lidt af sporet,men ændrer ikke på at manden gør det rigtige!!!)

Skrevet det højer op i hendes annonce?? For ellers bliver det overset?

Du må lave sjov nu.

Alle mobiler der kan gå på nettet kan spole op og ned, når man læser noget. 

Og mon ikke at der er blevet kigget på hendes billeder som er i bunden af annoncen?

Det handler hvis mest om at læse hele annoncen istedet.

Redigeret af Melody

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Melody skrev, for 7 minutter siden:

Nu er det kun ham selv der har skrevet midt i det hele at han sørme aflyste 1 time før. Og ikke 30 min.

Om det er rigtig eller ej er der ingen beviser på.

Han valgte at betale pengene til hende, så kan man ikke tillade sig at brokke sig over det bagefter.

Det er så enkelt.

(,hun kunne måske skrive det lidt højere i annoncen,nogle mobil skærme er ikke så store.Efter det oprindelige oplæg kører tingene lidt af sporet,men ændrer ikke på at manden gør det rigtige!!!)

Skrevet det højer op i hendes annonce?? For ellers bliver det overset?

Du må lave sjov nu.

Alle mobiler der kan gå på nettet kan spole op og ned, når man læser noget. 

Og mon ikke at der er blevet kigget på hendes billeder og hendes nr som er i bunden? 

Det handler hvis mest om at læse hele annoncen istedet.

BÅTBÅTBÅThorn,pointen er stadig at manden gør det rigtige og aflyser en time før hvilket hun absolut IKKE har protesteret imod at han siger,så det er nok rigtigt,men lad os da endelig gå udfra at alt hvad han siger er løgn og omvendt,og HVIS aflysningsgebyr er en del af det burde man måske skrive det et sted hvor det er lidt tydeligere,sammen med priserne måske?????OG IGEN BÅTBÅTBÅTHORN,han brokker sig ikke i det oprindelige oplæg,du hopper osse let hen over FAKTA,og fokuserer på min kommentar om mobilen?,du må lave sjov nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
MichaelJJ skrev, for 38 minutter siden:

BÅTBÅTBÅThorn,pointen er stadig at manden gør det rigtige og aflyser en time før hvilket hun absolut IKKE har protesteret imod at han siger,så det er nok rigtigt,men lad os da endelig gå udfra at alt hvad han siger er løgn og omvendt,og HVIS aflysningsgebyr er en del af det burde man måske skrive det et sted hvor det er lidt tydeligere,sammen med priserne måske?????OG IGEN BÅTBÅTBÅTHORN,han brokker sig ikke i det oprindelige oplæg,du hopper osse let hen over FAKTA,og fokuserer på min kommentar om mobilen?,du må lave sjov nu.

Waow snak om at være barnlig. Sådan som du skaber dig skulle man tro at du var den forudrettet<_<

Der er ingen facts i det du skriver.

Det er bare ord imod hinanden.

Jeg kan ikke sige hvem af dem der taler sandt, da jeg ikke har været der.

Siger bare det eneste bevis er at det står i hendes annonce, så det er det eneste der er at kunne for holde sig til.

Desuden har jeg ikke skrevet mere om hvem der har ret eller ej.

Jeg har skrevet at det er banligt at betale og så brokke sig over det bag efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CelinaGold skrev, for 7 timer siden:

Jeg tilbød at sende dem Tilbage, og der står i øvrigt i min annonce ang sfbestillings politik ! God dag frække fyre <3

Celina, bliver du brændt af på et senere tidspunkt, skal du skynde dig at komme til Nordjylland, så skal jeg denondelynemig holde dig til :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Melody skrev, for 57 minutter siden:

Waow snak om at være barnlig. Sådan som du skaber dig skulle man tro at du var den forudrettet<_<

Der er ingen facts i det du skriver.

Det er bare ord imod hinanden.

Jeg kan ikke sige hvem af dem der taler sandt, da jeg ikke har været der.

Siger bare det eneste bevis er at det står i hendes annonce, så det er det eneste der er at kunne for holde sig til.

Desuden har jeg ikke skrevet mere om hvem der har ret eller ej.

Jeg har skrevet at det er banligt at betale og så brokke sig over det bag efter.

Tror du skal lære at læse,hvis du læser det OPRINDELIGE opslag,som jeg siger!Han brokker sig ikke og det er absolut FACTS,hvis du ellers kan læse,som jeg så sagde,efter det kører tingene lidt af sporet.Så flyver beskyldingerne lidt rundt i lokalet,men sjovt nok er der INGEN der stiller ? ved om han aflyste en time før,det begynder du så på,så i kommentar nr 65-70 er manden sikkert fyldt med,eller skal vi sige søreme nok fyldt med løgn?,hyggeligt grundlag at føre en samtale på.Efter min bedste overbevisning opfører han sig som en gentleman,hvor mange tror du havde betalt de 250kr?,og manden brokker sig ikke,han skriver stille og roligt i en pæn tone at man skal være opmærksom,så begynder nogle at kalde ham åndsvag for at betale andre kalder manden idiot for ikke at læse det hele,så ville hun ha' betalt tilbage men nu vil hun ikke fordi han har skrevet opslaget,og igen jeg syntes jo det er et sobert opslag,med overskriften-vær opmærksom på,jeg syntes det kører af sporet og man bli'r lidt træt af det,og det kan da godt være at min formulering efterhånden bærer præg af det,men jeg mener 100% hvad jeg skriver.OG nej jeg er ikke den forudrettede,men celina og tvr kan godt li' hvad du skriver:blink:,og så tror jeg vi holder her,pas godt på dig selv:)

Redigeret af MichaelJJ
"stavefejl"

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 5 timer siden:

bla...bla...bla...

....din manipulation...

Du ser jo syner.

På et anonymt forum er der flere sider af samme sag, men det er jo tydeligt, at du har valgt parti. Tillykke med det. Jeg håber, at det giver dig en god nats søvn. Det lader til, at du trænger til det.

Slut herfra. Du graver fint din egen grav uden min hjælp B)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Michaelxl skrev, for 10 timer siden:

Havde en aftale med Chelina gold idag. Bliver så desværre ringet op at min kollega jeg har gået med hele ugen er testet positiv for Corona idag, og jeg skulle isolere mig og testes om nogen dage.

Kontakter så Chelina gold og forklarer det hele. Og da jeg vælger det mest ansvarlige at gå i isolation, så jeg ikke smitter hende eller andre.

For så pænt afvide at hun kræver et afbuds gebyr på 250kr 

Så hvis i booker tid med hende og er lige så uheldig som mig, så koster det desværre penge at være fornuftigt og melde afbud.

Så må folk jo selv vudere om de vælgere at besøge hende selv om de er mulige smittet eller hvad de gør.

☺️Link

God  stil  og  det  helt  rigtige  at  gøre.  De  fleste  mænd  ville  blot  blive  væk. 

Jeg  kunne  ikke  finde  på  at  kræve  et  afbestillingsgebyr,  så  er  man  sku  lidt  for pengegrisk i min  optik.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

God  stil  og  det  helt  rigtige  at  gøre.  De  fleste  mænd  ville  blot  blive  væk. 

Jeg  kunne  ikke  finde  på  at  kræve  et  afbestillingsgebyr,  så  er  man  sku  lidt  for pengegrisk i min  optik.  

Tænker jeg også.

Mon ikke hun kunne have fået en anden puttet ind med en times varsel nu da hun efter egen udsagn er helt booket op og med flere ventelister;)

• Synes godt om 5
  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til 2200kr timer er hun langt fra optaget hele tiden, ud fra hun ikke tilbyder noget man kan finde andre steder. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...