Hop til indhold

Undgå Maria Full Service,the best blowjob...Rumænsk når det er dårligst

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Ja altså jeg er mega nysgerrig:lol:.. Hvad er rumænsk når det er værst.? Nu har jeg ventet 2 timer på en anden skulle spørge:P.. 

Polish  :ph34r:

My name is Maria ,my eyes are shining, my smile is electrified, and I'm going to use them to charm you. My body is incredible and magical. I want to hear all about your forbidden fantasies! I want you to feel fast and horny from the moment we met.

:biggrin:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er rumænsk når det er værst.?

Et kvalificeret gæt er, at @M48 mener fup og svindel. Meget loves, men uendelig lidt holdes, og udseende/ydelser er væsentligt anderledes i negativ retning end indikeret.

Hvorfor dette lige kaldes rumænsk, må vi hellere lade være med at komme nærmere ind på, hvis vi vil undgå at tråden tager en politisk drejning.

Tak til @M48 for anmeldelsen.

Skrevet

Jeg går sq vis det ikke er pigen på billedet. Sjovt  nok blive de pisse sure, har så gar prøvet en der vil havde 400 kr. For at jeg havde spildt hindes tid... 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

Nu har jeg ventet 2 timer på en anden skulle spørge

Der er ingen der har spurgt, for ingen var i tvivl......

Skrevet

Tre af de dejligste kvinder, jeg har købt mig til, har været rumænske. De har fortryllet mig i en grad, så jeg i et øjebliks momentan sindssyge fik overvejelsen at skride fra kone og børn og emigrere til Rumænien for at finde en sød pige, for der må da være flere end bare de tre. Jeg har naturligvis også haft dårlige oplevelser med rumænske kvinder, ligesom jeg også har haft dårlige oplevelser med kvinder af alle mulige andre nationaliteter uden jeg af den grund har skåret de kvinder over en bred, national kam. 

Skrevet

Jeg er helt enig med @rødebaron. Hold nu op med at nedgøre kvinder på baggrund af deres nationalitet. Der er gode og dårlige kvinder med enhver baggrund og nationalitet, og at kalde noget ”rumænsk når der er værst tænkeligt og dårligst” er virkelig dårlig stil, som på en eller anden måde rubricerer rumænske kvinder som speciel dårlige eller falske, uden i virkeligheden at informerer om noget som helst. ”Dansk når det er værst tænkeligt og dårligst” fortæller nøjagtig lige så meget - eller lige så lidt. Og hvor hun kommer fra, fremgår ikke af hendes annonce, hvilket egentligt bare gør det hele mere snæversynet.

Skrevet
Goodmann skrev, for 11 timer siden:

Jeg er helt enig med @rødebaron. Hold nu op med at nedgøre kvinder på baggrund af deres nationalitet. Der er gode og dårlige kvinder med enhver baggrund og nationalitet, og at kalde noget ”rumænsk når der er værst tænkeligt og dårligst” er virkelig dårlig stil, som på en eller anden måde rubricerer rumænske kvinder som speciel dårlige eller falske, uden i virkeligheden at informerer om noget som helst. ”Dansk når det er værst tænkeligt og dårligst” fortæller nøjagtig lige så meget - eller lige så lidt. Og hvor hun kommer fra, fremgår ikke af hendes annonce, hvilket egentligt bare gør det hele mere snæversynet.

Fundamentalt uenig. Der udgår fra Rumænien en vifte af problematiske aktiviteter. Organiseret tiggeri, organiseret indbrudstyveri, organiseret alfonseri er faktorer vi konstant skal forholde os til. Erfarne brødre herinde ved præcis hvad der menes med betegnelsen “rumænsk”: at noget kommer fra organiseret østeuropæisk alfonseri. At der findes søde, dejlige rumænerinder ophæver ikke den virkelighed.

Meningen med dette forum er, at vi frit kan tale om tingene som de er. Det har vi tænkt os at blive ved med.

Skrevet
shiny skrev, for 10 timer siden:

Erfarne brødre herinde ved præcis hvad der menes med betegnelsen “rumænsk”: at noget kommer fra organiseret østeuropæisk alfonseri. At der findes søde, dejlige rumænerinder ophæver ikke den virkelighed.

Det er rigtigt at særligt romapiger udnyttes groft af en kynisk rumænsk mafia. Pga. den fordom lyver de gode rumænske piger om deres nationalitet hvilket yderligere forstærker fordommene. Det er en uheldig dynamik som man også lige skal have for øje.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.