Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Hvad tjener en udenlandsk pige?

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden:

Tja nok af samme grund som fik dig til at moralisere :D

Jeg moraliserer ikke. Så du svarer ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

jo billigere jo bedre , er du tilhænger af ?

-Enkelthed,  ærlighed og god massage evt. ex. i ny og næ... -det vil jeg gerne betale for, men ikke på forhånd;-) En høj prise er ikke en garanti for kvalitet;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 33 minutter siden:

Det er rigtig godt, at vi som kunder italesætte netop PRISER -da de kun går 1 vej

Jeg er enig i at det kan være gavnligt at kunder diskuterer priser - jeg er sådan set også enig med @Aarhuselsker i at det ikke var trådens emne, men som du selv påpeger hænger tingene sammen.

Det med at priserne kun går én vej er jeg ikke helt enig i. Jeg synes der er tendenser til differentiering på baggrund af en udvikling der har vist stagnerende eller direkte faldende priser - inflationskorrigeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De folk som virkelig tror de udenlandske piger har 3-4 gæster om dagen må da aldrig have prøvet at booke en tid ved de populære piger og ikke kunne få en tid.. Jeg har da selv siddet og måtte rykke rundt i skemaet for at kunne give flere tider og jeg er ikke engang udenlandsk:P:lol:.. 

Følelsen af at være træt og brugt kommer ikke af hvor mange gæster man har men mere det der med afbrudt søvn og at skulle være klar 24/7.. Jeg er såååå glad for jeg bare slukker telefonen klokken 24 og så det godnat for den dag.. Første gang vi prøvede det her privat diskret var vi alle indstillede på at vi bare skulle arbejde igennem.. Anden gang blev vi enige om at det simpelthen ikke var det værd.. Men vi er jo så heller ikke unge 21 årige der bare "power" igennem trætheden:lol:..

Tallet er uanset hvad for både danske og især udenlandske piger aaaaalt for lavt sat.. En jeg kender laver snildt 40.000-50.000 om måneden og hun arbejder kun hveranden uge fra 10-23 ca.. Og når jeg siger hveranden uge så snakker vi fra tirsdag til og med fredag.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 11 minutter siden:

Det med at priserne kun går én vej er jeg ikke helt enig i. Jeg synes der er tendenser til differentiering på baggrund af en udvikling der har vist stagnerende eller direkte faldende priser - inflationskorrigeret.

-Men det er så heldigt vi ikke behøver, at være enige;-) Men det jeg går efter, og det jeg kan se, jeg slet ikke går efter, når jeg lure annoncer og det jeg reelt betaler, når jeg er på besøg er hverken bleven mindre eller stagnerede på nogen måde...gg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Det er rigtig godt, at vi som kunder italesætte netop PRISER -da de kun går 1 vej

Uhh så vil jeg gerne vide hvilken vej da:ph34r:.. Jeg har selv lige sænket min pris på en time med 300 og hvis man køber en time med mig og min veninde så ryger der lige 200 mere af min reelle timepris.. Da jeg arbejdede i saunaen fik jeg reelt set 1100 kr for en time.. Så der var min pris hele 1000 kr mindre end lidt længere nede af vejen på seduction.. Lagde man det huset krævede i entré i saunaen var prisen på en time med mig stadig 200 kr mindre end i seduction.. I udregningen gå jeg ud fra den pris jeg første gang tog for de udbuddet ydelser hvilket var 1200 for en halv time og 2100 for en time.. Jeg kender kvinder der har arbejdet i branchen i 15 år med en lønstigning på ca 200 kr fra de startede og til de sluttede.. For 15 år siden kunne ikke en eneste gæst finde på at bede om fransk uden eller tungekys (den berømte Pretty Woman regel) på de steder de arbejdede.. Gæsterne krævede mindre og for næsten samme timepris.. I dag tror jeg hver anden der skriver spørger om fransk uden og hver tredje om tungekys..

Priserne må i sku gerne snakke om for min skyld.. Hvis i sååå gerne vil ødelægge illusionen ved at snakke om hvor mange vi knalder på en uge.. Den illusion som ellers er super vigtig for begge parter i større eller mindre udstrækning.. Husk på at alle kvinder er opdraget til at være gode piger.. Jeg har sku ikke engang selv lyst til at tælle sammen efter sådan en travl vagt.. Jeg forstår ikke denne lyst til at vide alt når mystik egentlig er så attråværdigt.. Du snakker selvom om GFE som noget ønskeligt men samtidig vil du gerne lige snakke om hvor mange penge hende du skal lades som om er din kæreste har tjent på at knalde andre.? Det giver ingen mening.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Jeg forstår ikke denne lyst til at vide alt når mystik egentlig er så attråværdigt.. Du snakker selvom om GFE som noget ønskeligt men samtidig vil du gerne lige snakke om hvor mange penge hende du skal lades som om er din kæreste har tjent på at knalde andre.? Det giver ingen mening.. 

Godt formuleret. Nej det giver ingen mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Uhh så vil jeg gerne vide hvilken vej da:ph34r:.. Jeg har selv lige sænket min pris på en time med 300 og hvis man køber en time med mig og min veninde så ryger der lige 200 mere af min reelle timepris..

-Vejen er opad -det kan naturligvis være undtagelser som dig og dine veninder;-) Men hvorfor havde i behov for at sætte prisen ned? Hvordan ser din/veninder indkomst ud pr. måned/årsbasis?? i forhold til tidligere...

Kravene +forventningerne til, hvad en kunde regner med, at kunne få -grænser til det urimelige af hvad man kan forvente af en person man slet ikke har en relation til -og forstår godt, at en del ikke kan leve op til disse ydelser i længden. Det er måske den hårdeste branche, at være i både fysisk og mentalt...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

-Vejen er opad -det kan naturligvis være undtagelser som dig og dine veninder;-) Men hvorfor havde i behov for at sætte prisen ned? Hvordan ser din/veninder indkomst ud pr. måned/årsbasis?? i forhold til tidligere...

Kravene +forventningerne til, hvad en kunde regner med, at kunne få -grænser til det urimelige af hvad man kan forvente af en person man slet ikke har en relation til -og forstår godt, at en del ikke kan leve op til disse ydelser i længden. Det er måske den hårdeste branche, at være i både fysisk og mentalt...  

Når du snakker om opadgående priser så må du her snakke om de udenlandske piger og der må jeg sku indrømme at jeg med glæde også har set at deres priser er stigende.. Det giver os danske piger mulighed for at være mere konkurrencedygtige på priserne selvom vi beholder vores penge i Danmark og bruger dem der hvor priserne nu engang er som de er.. Det har også altid gjort mig lidt trist til mode når jeg har set unge piger med skønhed der overstiger hvad selv hollywood har kunne præsterer sælge sig selv til håndører.. Jeg tænker mændernes indstilling har været anderledes og måske netop derfor er den "lave" pris blevet målestokken for hvad købesex burde koste.. 

Prisen har vi kunne sænke fordi vi nu arbejder uden tele osv.. Det er faktisk ikke mere kompliceret end det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

I denne tråd bliver der tegnet et lyserødt billede af hvad en pige tjener.

Der er mange piger, som ikke tjener i nærheden af hvad i skriver

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

Når du snakker om opadgående priser så må du her snakke om de udenlandske piger og der må jeg sku indrømme at jeg med glæde også har set at deres priser er stigende.. Det giver os danske piger mulighed for at være mere konkurrencedygtige på priserne selvom vi beholder vores penge i Danmark og bruger dem der hvor priserne nu engang er som de er.. Det har også altid gjort mig lidt trist til mode når jeg har set unge piger med skønhed der overstiger hvad selv hollywood har kunne præsterer sælge sig selv til håndører.. Jeg tænker mændernes indstilling har været anderledes og måske netop derfor er den "lave" pris blevet målestokken for hvad købesex burde koste.. 

Prisen har vi kunne sænke fordi vi nu arbejder uden tele osv.. Det er faktisk ikke mere kompliceret end det.. 

-"arbejder uden tele osv.."  -og hvad er det?

Jeg kigger mest på "Annoncelight" -og her er priserne opadgående både dansk og udenlandsk piger...  (jeg kan ikke huske hvornår Al. begyndte, men bare i den tid)

Jeg deler din tristhed i forhold til de helt unge piger -de burde slet ikke være i denne branche... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 53 minutter siden:

Sådan nogle tråde her vil uundgåeligt dreje sig om dem der tjener mest.. Ligesom når plastikkirurgers indtjening diskuteres eller den almindelige håndværkers..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 54 minutter siden:

-Men er det så ikke dem der har det som hobby -ved siden af et andet arbejde??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

-"arbejder uden tele osv.."  -og hvad er det?

Jeg kigger mest på "Annoncelight" -og her er priserne opadgående både dansk og udenlandsk piger...  (jeg kan ikke huske hvornår Al. begyndte, men bare i den tid)

Jeg deler din tristhed i forhold til de helt unge piger -de burde slet ikke være i denne branche... 

Du virker "hell-bent" på at vide alt omkring en branche du ikke selv arbejder i.. Det forekommer mig mærkeligt.. Når man jo netop for gæsternes skyld omgærer sig med mystik for at beholde illusionen.. 

I de 6 år ( snart 7 år) jeg har arbejdet har prisen på en time på klinik været den samme hele vejen igennem.. Tror måske vi havde en stigning på 100 kr for en halv time ( et "optisk trick" der fik det til at virke som om en time bedre kunne betale sig ).. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Du virker "hell-bent" på at vide alt omkring en branche du ikke selv arbejder i.. Det forekommer mig mærkeligt.. Når man jo netop for gæsternes skyld omgærer sig med mystik for at beholde illusionen.. 

I de 6 år ( snart 7 år) jeg har arbejdet har prisen på en time på klinik været den samme hele vejen igennem.. Tror måske vi havde en stigning på 100 kr for en halv time ( et "optisk trick" der fik det til at virke som om en time bedre kunne betale sig ).. 

-What ever -Jeg er sådan set ligeglad med, hvordan jeg virker på dig -og din hygge med mystik og beholde illusionen -det bekræfter mig bare endnu engang i -jeg skal holde mig til det enkle og det er ikke dansk;-) Jeg stillede dig et direkte enkelt spørgsmål -hvis du ikke vil svare -kunne du bare skrive det -i sted for, at fortælle mig hvordan jeg virker... Det virker som om du gerne vil holde det på det mystiske og komplicerede niveau -og det er også fint med mig -det bliver bare et "Nejtak" herfra;-) over and out...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 40 minutter siden:

-What ever -Jeg er sådan set ligeglad med, hvordan jeg virker på dig -og din hygge med mystik og beholde illusionen -det bekræfter mig bare endnu engang i -jeg skal holde mig til det enkle og det er ikke dansk;-) Jeg stillede dig et direkte enkelt spørgsmål -hvis du ikke vil svare -kunne du bare skrive det -i sted for, at fortælle mig hvordan jeg virker... Det virker som om du gerne vil holde det på det mystiske og komplicerede niveau -og det er også fint med mig -det bliver bare et "Nejtak" herfra;-) over and out...

Hvordan bliver det kompliceret af at man ikke synes du har ret til at vide hvad vi tjener.? Jeg spørger heller ikke mine gæster om hvad de tjener..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Møffe skrev, 1 time siden:

-Men er det så ikke dem der har det som hobby -ved siden af et andet arbejde??

Nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Viste det var et springfarligt og ømtåligt  emne -og man kan hurtig komme til at træde nogen over tæerne;-) Det har jeg ingen problemer med i forhold til emnet -Og det viser bare det er noget om snakken -Kapitalister og overdreven luksus -skyhøje forventninger og krav til indlevelse tager, jeg max afstand fra... Og vil alle dage kæmpe i mod det;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody

Hmm jeg må indrømme jeg forstår ikke helt hvorfor denne tråd er blevet lavet? Hvad er formålet helt præcis?

Jeg forstår heller ikke at gp'er tør at fortælle en junalist hvad de tjener. ( mest med tanke om at det er nemt at røve en gp, da det er en udsat gruppe.)

En tredje ting er at jeg syns lidt den her tråd bære præg af et urealistisk og fordom præget syn.( mener at den giver folk tendens til at tænke at gp'er bare ruller rund i penge) Der kun i sidste ende kan ende med et negativt udfald.

Ingen kan sige 100 procent hvad en gp tjener. Ikke engang en anden gp kan fortæller hvad gp'er ca tjener. De kan kun gå efter deres eget. 

Jeg ved foreksempel ikke hvad jennifer,nemtøs eller lady c ( bare et  eksempel) tjerner. Og er enlig også ligeglad.

Nogle gp'er kan tjene meget og nogen tjener ikke så meget. Der er så mange ting der har indflydelse på indtægten.

1: nogle har sat et mål/krav om en hvis indtægt pr måned/år, af forskellige grundlagt og vil aldrig gøre noget for at overstige den eller ligge under.

2: nogle er mere populære end andre.

3: økonomien har også indflydelse på hvor i landet man er.

4: ens arbejdstider.

5: gp'ens priser.

6: antal kunder/stamkunder.

7: det psykiske og fysiske.

8: og den sidste er omgivelserne. Er man i hus eller lejlighed, er det diskret, parkeringsmuligheder, nemt at finde, er stedet flot eller ikke så flot osv.

Selv hvis vi sagde en gp tjener gode penge på 1 måned. Er det sjældent at hun så har alle pengene til sig selv og som hun kan bruge til det hun vil.

Der er udgifter til:

1: husleje og varme og strøm.

2: tøj, make up,parfume,shampoo.

3: tøj vask ( håndklæder,sengetøj m.m)

4: telefoni evt internet og tv ( i de stille timer)

5: skønhedsbehandlinger for nogen. ( eks frisør,hårfjerning diverse steder, massage, ansigt behandlinger, retning af bryn osv. Mange gp'er bruger meget tid på sig selv for at se så godt ud for kunderne som muligt.

6: for nogen er går det også til at holde vægten. Træning og motion.

7: mad mens man er på arbejde.

8: de hyggelige ting som evt stearinlys, snack,vin osv.

9: moms og skat evt reviser til dem der betaler det.

Hvis man skulle gå efter hvad en gp tjener skal det være hvad hun har i hænderne når alt er betalt. Det er mest fair. Og hvad det er, vides ikke.

Det jeg bare vil frem til er at der er alt for mange facts om gp'ers indtægt og udgifter som vi ikke kender til.

Og derfor syns jeg det er spild af tid at skulle diskutere hvad gp'er tjener. For ingen kan sige det på nær gp'en selv og hun kan ikke snakke for andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt, at jeg tager fejl, men jeg kunne forestille mig, at @Møffes spørgsmål om månedsindtægten skyldes nysgerrighed og interesse mere end det var for at udstille nogen.

Som @JenniferRomantica skriver, så kan omsætningen for den enkelte pige altså være ganske stor. Et hurtigt eksempel (hvor man selv kan ændre på parametrene, hvis man synes noget er sat for højt eller lavt): En pige sælger 2 hele og 2 halve timer i løbet af en vagt til en gennemsnitspris på 1500 kr pr time. Som i Jennifers eksempel arbejder pigen fire dage hver anden uge. Hun tjener dermed brutto 18.000 kr på 14 dage (hvor hun så har arbejdet i fire af dagene). Arbejdede samme pige i tre uger med en enkelt fridag og havde ligeledes gæster til 2 hele og 2 halve timer, ville hun tjene 90.000 kr brutto på 20 arbejdsdage. Altså i begge tilfælde noget, som understøtter de tal, som er angivet tidligere i tråden.

Hvis man orker det, kan man så prøve at skyde sig ind på, hvad pigens udgifter i samme periode løber op i. @Melody har ret i, at der er meget at holde styr på, hvis man vil regne alt ud.

Jeg har som kunde ikke noget ønske om at vide, hvad den GP tjener, som jeg besøger. Jeg under dem hver krone, for det er ikke en branche, hvor pengene kommer flydende af sig selv. Heller ikke selvom nogen tjener ret pænt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Vejen er opad

Prøv lige at give nogle eksempler, som er dækkende og ikke udtryk for markedsdifferentiering. Priserne på danske bordeller i kbh. er faldet set over 15 år omregnet efter forbrugerprisindeks.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De 24.000 kr er vel ikke helt ved siden af... 

Der bliver nævnt 50.000 kr på 8 arbejdsdage, men mange har jo kun 1 ugentlig arbejdsdag, så altså 4 vagter om måneden. Så er vi jo på de 25.000 kr. Og så tjener nogle mere eller mindre end det beløb, som er sat som gennemsnit. 

Man kan så være lidt grov og antage, at der ikke bliver betalt skat af hele indtjeningen, så er 20-25.000 kr udbetalt jo fint. 

Mange har også i tidens løb nævnt, at det giver en vis frihed, at være glædes pige, så hvorfor arbejde mere end økonomisk nødvendigt? 

Nogle skal bare have til de faste udgifter, andre vil spare op til noget sindsygt dyrt, så må de jo "jerne igennem" :lol:

Udgifter har så intet med indtjening at gøre. Indtjening er jo det beløb, som tikker ind på kontoen eller i lommen, før skat er betalt. Skatte fradraget er jo også individuel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 38 minutter siden:

Prøv lige at give nogle eksempler, som er dækkende og ikke udtryk for markedsdifferentiering. Priserne på danske bordeller i kbh. er faldet set over 15 år omregnet efter forbrugerprisindeks.

-Du har sikkert ret -jeg har ingen ide om priser derover på djævleøen... Men jeg ved for ikke så længe siden -var prisen på f.eks.: 1) fp 1 time 1000kr. -nu -kan du nærmest ikke få det nogen steder til den pris... 2) massage 1 time 300kr. nu 400-500kr. 3) massage 1 time med håndtrold 500kr. -nu 800-1000kr. konkrete eksempler -men kikker du på AL -må du da indrømme priserne kun går en vej opad? Og det er ikke for at udstille nogen -eller nedgøre pigerne. Men hvis priserne på danske bordeller i kbh. er faldet over de sidste 15år (og vi i forvejen ved lønningerne i kbh. er de højeste i kongeriget) må det vel handle om konkurrencen fra de private og udenlandske damer er blevet større og det er flere af dem nu end tidligere... selvom jeg tænker der også er flere kunder end tidligere -da der er mange flere singler end for 15år siden... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 2 timer siden:

Du er jo helle ikke kunde;-) der betaler... Mange af de ting du opremser er jo noget alle folk betaler ud af deres løn... I dette forum giver det god mening også at kunne italesætte pris/indtjening/ydelse/service -det er mange det mener priserne er urimelige, i forhold til, hvad man får/ikke får... Også de udenlandsk vs. danske -der er sikkert også noget nysgerrighed og misundelse -konkurrence om kunderne deres penge...;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...