den stiveste 114 Skrevet 5. Marts, 2021 Mine frækkeste oplevelser i "sexindustrien" var sammen med en pige som kaldte sig for Baggårdskatten Vicky. Hun var pivfræk og nogle år ældre end mig, men hun tændte mig i den grad. Og måske omvendt. For når hun hun sad i en cowboy, sprøjtede hun mens hun havde dyret helt oppe. Jeg kan tydeligt huske hendes ansigt da det skete. Den første gang jeg var sammen med hende, undskyldte hun og var halvflov. Men jeg synes bare at det var pivfrækt og et "klap på skulderen" til mig for at den dog kunne bruges til noget godt. Jeg tror jeg besøgte hende 12-15 gange og jeg har fået noget af det bedste sex med hende bl.a fordi hun sprøjtede. Så JA TAK herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9939 Skrevet 5. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 13 minutter siden: "Sprøjtesaft" er urin. Kvinder har ikke et kirtel eller en blære ved skeden der kan producere væske. Ud over den volumenmæssigt lille mængde kussesaft har kvinder kun urinblæren til at producere "sprøjtesaft" med. Det er utroligt så mange der tror at der ikke er tale om urin, da det er notorisk er urin hvilket man også nemt kan smage. Hvis det smager marginalt anderledes end urin, så er det på grund af den lille mængde kussesaft som det blandes med. Smagsforskellen er ret markant. Sprøjtesaft kan være svagt sødt eller syrligt over i citron, og er ret forskelligt fra kvinde til kvinde, mens urin er mere salt/bittert. Der er også forskel i konsistensen. Jeg har dog ikke nogen bud på hvor det skulle komme fra pånær blæren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 114 Skrevet 5. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 17 minutter siden: "Sprøjtesaft" er urin. Kvinder har ikke et kirtel eller en blære ved skeden der kan producere væske. Ud over den volumenmæssigt lille mængde kussesaft har kvinder kun urinblæren til at producere "sprøjtesaft" med. Det er utroligt så mange der tror at der ikke er tale om urin, da det er notorisk er urin hvilket man også nemt kan smage. Hvis det smager marginalt anderledes end urin, så er det på grund af den lille mængde kussesaft som det blandes med. Om det er ulækkert eller ej at få "sprøjtesaft" (urin) på sig, må være en personlig smag. Det er der nok mange piger som er uenige i. Det har været diskuteret ofte herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 5. Marts, 2021 Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden: Mange kvinder bruger at lægge et håndklæde under Kunne du skrive til Cassannova Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 5. Marts, 2021 Lauersen skrev, for 6 minutter siden: Smagsforskellen er ret markant. Sprøjtesaft kan være svagt sødt eller syrligt over i citron, og er ret forskelligt fra kvinde til kvinde, mens urin er mere salt/bittert. Der er også forskel i konsistensen. Jeg har dog ikke nogen bud på hvor det skulle komme fra pånær blæren 90 % af tiden, smager urin af dårlig kaffe, endnu værre er det når der også ryges. Havde en session med June, hvor det var lidt sødligt med et tydeligt strejf af kokos......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 24 minutter siden: Det er utroligt så mange der tror at der ikke er tale om urin, da det er notorisk er urin hvilket man også nemt kan smage. Hvis det smager marginalt anderledes end urin, så er det på grund af den lille mængde kussesaft som det blandes med. Det er altså ikke korrekt. Der er mange undersøgelser der påviser et meget lille indhold af urin i sekretet. Det smager overhovedet ikke af urin. Det er ret smagsneutralt, nærmest som almindelig skedesekret fra en kvinde der afgiver meget sekret. Det er ikke så fedtet som skedesekret, men væsentligt mere end urin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9939 Skrevet 5. Marts, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 2 minutter siden: 90 % af tiden, smager urin af dårlig kaffe, endnu værre er det når der også ryges. Havde en session med June, hvor det var lidt sødligt med et tydeligt strejf af kokos......... Nu kom jeg lige i tanke om at jeg godt kunne tænke mig et besøg hos hende. Det har bare aldrig lige passet med hendes åbningstider og mine chancer for at snige mig afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden: Det er altså ikke korrekt. Der er mange undersøgelser der påviser et meget lille indhold af urin i sekretet. Det smager overhovedet ikke af urin. Det er ret smagsneutralt, nærmest som almindelig skedesekret fra en kvinde der afgiver meget sekret. Det er ikke så fedtet som skedesekret, men væsentligt mere end urin. Nu er det jo ikke Vorherre som frembringer et mirakel i form af "sprøjtesaft" der kommer ud af ingenting. Når lægevidenskaben ikke har fundet en kirtel hos kvinder som kan producere væske i mængder svarende til urin, så er der enten tale om et mirakel, eller også er det urin. Da det ikke er så nærliggende at tro på mirakler, så er der ikke andre muligheder tilbage end at det er urin. Det ændrer intet at der er kvinder som hævder at de selv tror på, at det ikke er urin. Dette siger de muligvis fordi de ikke ved bedre og reelt har ufrivillig vandladning, eller for at være interessante, hvilket er udtryk for ren fantasi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden: Det er ikke så fedtet som skedesekret, men væsentligt mere end urin. Hvis det er tilfældet tyder det på, at der er en lille mængde kussesaft i urinen som gør urinen lidt mere fedtet. Nogle tror så tilsyneladende at blandingen af urin med en lille smule kussesaft er et helt tredje sekret i form af "sprøjtesaft". Man kan da godt kalde blandingen af urin med en smule kussesaft for "sprøjtesaft", hvilket ikke ændrer ved at der reelt er tale om urin. Men at tro at "sprøjtesaft" ikke er urin, men opstår uden at kvinden har et organ der kan producere det, svarer til at tro på spøgelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 7 minutter siden: Hvis det er tilfældet tyder det på, at der er en lille mængde kussesaft i urinen som gør urinen lidt mere fedtet. Nogle tror så tilsyneladende at blandingen af urin med en lille smule kussesaft er et helt tredje sekret i form af "sprøjtesaft". Man kan da godt kalde blandingen af urin med en smule kussesaft for "sprøjtesaft", hvilket ikke ændrer ved at der reelt er tale om urin. Men at tro at "sprøjtesaft" ikke er urin, men opstår uden at kvinden har et organ der kan producere det, svarer til at tro på spøgelser. Du vrøvler og det er en omgang pis at lukke ud. Der er lavet flere undersøgelser, hvor det fremgår af væsken kommer fra små kirtler i blæren, ( som minder om mandens sædvæske), væsken kan være blandet med urin. Men det er altså ikke bare urin - sorry to say. Jeg kan selv sprøjte, og den væske der kommer ud har ikke samme farve, lugt eller konsistens som min urin har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 27 minutter siden: Der er lavet flere undersøgelser, hvor det fremgår af væsken kommer fra små kirtler i blæren, ( som minder om mandens sædvæske), væsken kan være blandet med urin. "Små kirtler i blæren"? Kvinder har ikke nogen kirtler i blæren som mænd ikke har. Og da det jo kommer fra urinblæren, så er det urin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 4 minutter siden: "Små kirtler i blæren"? Kvinder har ikke nogen kirtler i blæren som mænd ikke har. Og da det jo kommer fra urinblæren, så er det urin. Er du gynækolog siden du er så påståelig eller bare en smule stivnakket?? Deborah Sundahl, har forsket i den kvindelige ejakulation og g-punktet i 30 år. Hun siger: “Ejakulations-væsken bliver dannet i ”seke-kirtlerne”, som blandt andet er den samling kirtler, der danner g-punktet. G-punktet kaldes også den kvindelige prostata. Kvindens prostata-lignende kirtler, danner en basisk væske, der til dels ligner mandens sædvæske. Når kvinden sprøjter, kommer væsken ud af urinrøret, og hermed reguleres syre/base værdien i urinrøret. Hvis hun ikke sprøjter under sex, vil hun tisse væsken ud efter. Derfor giver det også mening, at der kan findes urin i ejakulationsvæsken, da væsken bliver blandet med den lille mængde urin der kan ligge i blæren. Nogen kvinder oplever at de kan sprøjte store mængder af klar væske hurtigt efter hinanden. At kirtlerne ved stimulering, generer ejakulationsvæske hurtigere, end vi kan fylde blæren”. https://www.chrichri.dk/lifebeyond/sexolog-parterapeut-amanda-lagoni/2020/10/sproejteorgasmen-tis-eller-ej/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 (edited) Amanda Lagoni som har skrevet den artikel du henviser til er ikke læge, men derimod sanger, forfatter og "sexolog" som ikke er en beskyttet titel, men som derimod kan benyttes af enhver, også af dig, Nemtøs Prøv at læse en lidt mere velfunderet litteratur som ikke er skrevet af en sanger, men som derimod er et resultat af undersøgelser foretaget af et hold franske gynækologer (læger med speciale i kvinders underliv), som er citeret i Politiken: https://politiken.dk/viden/art5561923/Forskere-afslører-kilden-til-sprøjteorgasme Det fremgår blandt andet, at "Den grundige franske undersøgelse tyder på, at det ganske enkelt er urin, der kommer ud af urinrøret i forbindelse med en sprøjteorgasme og ikke et ejakulat fra en særlig kirtel, som man kender det fra mænd i form af sæd." Politiken henviser til forskningsresultatet som findes omtalt på https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jsm.12799 og hvoraf det fremgår, at "squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists". Med andre ord: Der er tale om tis. Jeg er sikker på at du selv tror på at der kommer en mystisk sprøjtevæske ud af dig, Nemtøs, men reelt har du bare ufrivillig vandladning. Redigeret 6. Marts, 2021 af Kim Nielsen justering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: ...det er en omgang pis at lukke ud. Ja, netop! Det er pis! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 (edited) Kim Nielsen skrev, for 18 minutter siden: Amanda Lagoni som har skrevet den artikel du henviser til er ikke læge, men derimod sanger, forfatter og "sexolog" som ikke er en beskyttet titel, men som derimod kan benyttes af enhver, også af dig, Nemtøs Deborah Sundahl som har skrevet den artikel som sangeren henviser til er i øvrigt heller ikke læge, men derimod skuespiller. Både skuespilleren og sangeren har sikkert langt bedre forstand på de lægevidenskabelige spørgsmål, som der er tale om, end det franske hold af gynækologer der konkluderede, at "sprøjteorgasmer" bare er ufrivillig vandladning Redigeret 6. Marts, 2021 af Kim Nielsen justering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 6. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 3 timer siden: Deborah Sundahl som har skrevet den artikel som sangeren henviser til er i øvrigt heller ikke læge, men derimod skuespiller. Både skuespilleren og sangeren har sikkert langt bedre forstand på de lægevidenskabelige spørgsmål, som der er tale om, end det franske hold af gynækologer der konkluderede, at "sprøjteorgasmer" bare er ufrivillig vandladning Der er sku en som ikke har oplevet en sprøjte orgasme. Væsken har intet med pis at gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 4 timer siden: Amanda Lagoni som har skrevet den artikel du henviser til er ikke læge, men derimod sanger, forfatter og "sexolog" som ikke er en beskyttet titel, men som derimod kan benyttes af enhver, også af dig, Nemtøs Prøv at læse en lidt mere velfunderet litteratur som ikke er skrevet af en sanger, men som derimod er et resultat af undersøgelser foretaget af et hold franske gynækologer (læger med speciale i kvinders underliv), som er citeret i Politiken: https://politiken.dk/viden/art5561923/Forskere-afslører-kilden-til-sprøjteorgasme Det fremgår blandt andet, at "Den grundige franske undersøgelse tyder på, at det ganske enkelt er urin, der kommer ud af urinrøret i forbindelse med en sprøjteorgasme og ikke et ejakulat fra en særlig kirtel, som man kender det fra mænd i form af sæd." Politiken henviser til forskningsresultatet som findes omtalt på https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jsm.12799 og hvoraf det fremgår, at "squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists" Du er nu meget sjov, læser du hele den franske undersøgelse som du henviser til, står der netop at mængden af urin variere, og det ikke er ren urin. Det samme siger den sidste, artikel. Så det er ikke bare urin. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jsm.12799 Hvis du oplevede sprøjt irl ville du også vide/kunne se, smage og dufte at det ikke bare er urin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 6. Marts, 2021 Jeg stemmer på kogt spaghettivand..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Det samme siger den sidste, artikel. Så det er ikke bare urin. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jsm.12799 Netop. Som jeg skrev fremgår det af denne artikel, som jeg henviste til, at "a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists". "A marginal contribution" betyder at der er marginalt (altså meget lidt) i "sprøjtevæsken", som ikke er urin. Kvinder har som bekendt ikke nogen organer der kan producere de mængder "sprøjtevæske" som der er tale om, så det er fri fantasi og måske også lidt drømmeri om noget mystisk at hævde, at det skam slet ikke er urin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 6. Marts, 2021 Mr_HBX(2) skrev, for 4 timer siden: Der er sku en som ikke har oplevet en sprøjte orgasme. Væsken har intet med pis at gøre Du har jo lov til at blive i troen, men du tager fejl. Der er i overvejende grad tale om urin, iblandet en marginalt lille andel af andre kropsvæsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 6. Marts, 2021 @Nemtøs @Kim Nielsen Skal vi ikke bare blive enig om at det er kropsvædske der kommer ud når en kvinde sprøjter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9939 Skrevet 6. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 18 minutter siden: @Nemtøs @Kim Nielsen Skal vi ikke bare blive enig om at det er kropsvædske der kommer ud når en kvinde sprøjter? Og at der ikke noget somhelst ulækkert ved det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 Lauersen skrev, for 21 minutter siden: Og at der ikke noget somhelst ulækkert ved det. Jeg finder heller ikke urin ulækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 51 minutter siden: @Nemtøs @Kim Nielsen Skal vi ikke bare blive enig om at det er kropsvædske der kommer ud når en kvinde sprøjter? Vi kan blive enige om at når jeg sprøjter, er det ikke bare ren urin. Jeg kan efter at have sprøjtet meget og hvor jeg føler mig tømt, have trang til at tisse. Jeg har smagt på både mit urin, mine almindelige safter og dem der kommer når jeg sprøjter. Det er ikke det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 6. Marts, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Vi kan blive enige om at når jeg sprøjter, er det ikke bare ren urin. Jeg kan efter at have sprøjtet meget og hvor jeg føler mig tømt, have trang til at tisse. Jeg har smagt på både mit urin, mine almindelige safter og dem der kommer når jeg sprøjter. Det er ikke det samme. Hmm, jeg gad godt smage alle tre varianter hos dig en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg