Hop til indhold

Når kvinder sprøjter!

Featured Replies

Skrevet
Jydedreng skrev, for 2 timer siden:

Hmm, jeg gad godt smage alle tre varianter hos dig en dag:P<3

Meget  lang  tid  siden  at  jeg  har  givet  én  mand  urin,  det  er  frækt  at  blive  slikket  for  dernæst  at  tisse  og  lade  manden  slubre  urinen  i sig.  

• Svar 54
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Personligt sætter jeg mere pris på, når en debat bliver indledt med et nogenlunde nuanceret eller konstruktivt indlæg. Nu valgte @cassanova så provokationen i stedet, men emnet er da egentlig ok.

• Mange kvinder synes det er ulækkert, når mænd sprøjter - næsten ligemeget hvor det så sker - og i munden er oftest totalt no-go Hvorfor er der ikke flere kvinder, der efterspørger mænd, der ikke

• Fedtsprøjten
    Fedtsprøjten

Jeg synes det er pisse frækt når en kvinde sprøjter og jo mere jo bedre 

Postede billeder

Skrevet
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

Meget  lang  tid  siden  at  jeg  har  givet  én  mand  urin,  det  er  frækt  at  blive  slikket  for  dernæst  at  tisse  og  lade  manden  slubre  urinen  i sig.  

Jeg tror ikke ligefrem, at jeg kunne slupre det i mig, men smage - ja tak;)

Skrevet

Hvis man tisser under sex, kunne det måske være en god ide at få tømt blæren først, med mindre man er til urinlege.

Skrevet

Foretrækker  til  hver  en  tid,  ægte  liderlighed  og  mænd som  kan  få  mig  til  at  sprøjte.

20210306_222139.jpg

Skrevet

Det er er da bare så lækkert når en kvinde sprøjter hendes safter ud over mit ansigt så jeg rigtig kan smage på dem 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.