Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Nu ændrer også Frisko navnet på Eskimo-is - navnet bliver Solbær Stang

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Så holdt Frisko ikke til presset længere :D
Men Solbær Stang!! Det skal du nok få problemer med. 

Jeg kom til at tænke på: Er der andre end mig der har oplevet at pigen får mens under knalderiet, og det først opdages når man trækker stang---- øh tisseren ud ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kom til at tænke på: Er der andre end mig der har oplevet at pigen får mens under knalderiet, og det først opdages når man trækker stang---- øh tisseren ud ? 

Sjovt du lige kom til at tænke på dette da du nævnte "solbærstang"... Tsk tsk tsk.... :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Åh jo kom netop i tanke om dengang vi heller ej måtte spise Neggerboller, 

Ha ha, hva bliver det næste de finder på, åh jo de smager stadig ens, blot med nyt navn, i Guder hva tænker de på?

Måske de helt er holdt op med at tænke, eller mangel på samme :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da også på tide at de fik ændret det navn så de stakkels eskimoer i Danmark ikke føler sig stødt sagde ingen nogen sinde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nu at citere en højt profileret figur.

Oh My God.... Who the hell cares?

Det er en is.

Det er lige så vigtig en diskussion som 1: hvilken vej toiletpapiret vender og 2: om der skal ananas på pizza. (FYI, (det er Peter Griffin) 1: det er ligemeget hvilken vej det vender, det virker på begge sider. 2: det er ligegyldigt, hvis du kan lide ananas på pizza, så skal du da have det)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu må man så udlede at de kære folk hos Frisko er en flok tøsedrenge.

Folkeslaget har i mange år heddet inuitter og ikke eskimoer, så hvori består egentlig problemet.

Spændende at se om Frisko tør at bringe Black Kung Fu isen tilbage, den var da om noget politisk ukorrekt. Nå nej, slap af, det var bare en god ispind. Hvis man må sige ispind i vore dage, det ligger nok for tæt på det mandlige forplantningsorgan.

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Diskusprolaps skrev, for 2 minutter siden:

ispind i vore dage, det ligger nok for tæt på det mandlige forplantningsorgan.

;)

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 2 timer siden:

Folkeslaget har i mange år heddet inuitter og ikke eskimoer, så hvori består egentlig problemet.

Så hvis man ikke vil virke nedladende, så skulle det nye navn have været Inuit-is?

Del dette indlæg

Link til indlæg

The whole aim of Newspeak is to narrow the range of thought. In the end we shall make thoughtcrime literally impossible because there will be no words in which to describe it. Rebellious or unorthodox thoughts will be impossible and so, too, will the true concept of individual freedom.

It's a beautiful thing, the destruction of words. Don't you see the beauty Winston?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidder lige og spiser morgenmad og kigger på mælkekartonen fra Arla. Her er der et billede af to stk sortbrogede malkekøer... Er det ikke bare en alt for stereotyp afbildning af køer? De kan da se ud på mange andre måder. Overvejer kraftigt at hælde resten af mælken i vasken, destruere kartonen og gå over til et andet mærke. Men på den anden side - har lige åbnet den og den koster sgu da alligevel 9,50 kr... Ahhh..... Må lige se om ikke de økonomiske kræfter alligevel får overtaget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Diskusprolaps skrev, den 3.3.2021 at 23:02:

Hvis man må sige ispind i vore dage, det ligger nok for tæt på det mandlige forplantningsorgan.

bedre end omvendt. Vil du have en vaffelis eller en pindis??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 3.3.2021 at 18:22:

Been there done that - begrebet også bedre kendt som BLODPØLSE ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Aarhuselsker skrev, den 3.3.2021 at 18:22:

Så holdt Frisko ikke til presset længere :D
Men Solbær Stang!! Det skal du nok få problemer med. 

Solbær Stang går ganske godt hånd i hånd med Akasut, i det nabolag ..............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Bicycle Repairman skrev, for 16 minutter siden:

Solbær Stang går ganske godt hånd i hånd med Akasut, i det nabolag ..............

Jeg mener at Akasut er intimmassøse på Grønlandsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...