Hop til indhold
Guest Nytilsex

Piger i Ukraine

Recommended Posts

Tak for den Hestendk

Særligt brugeren Joe Roberts har skrevet et indlæg i den tråd, som er guld værd for alle der kan overveje en tur til Kiev.

Men det er sevlgjorte erfaringer, og en personlig gruldgrube af viden, der gør at Joe Roberts kan navigere udenom optrækkeri, fælder og faldgruber.

Hvis vi alle kan omsætte den information, til egne lignende oplevelser i Kiev, består grundlaget for en potentiel succesfuld tur til Kiev.

Selv er jeg med rette eller urette nervøs, for om det at prostitution ikke er legalt, og at landet er bundkorrupt, kan bringe en i vanskeligheder.
Eksempelvis hvis man med forbindelser og egne guider, omgår systemet af klubber og bureauer, for at finde søde semi proof piger.

Men de muligheder Joe Roberts beskriver frister, og det kunne være værd at arrangere sig med en lokal agent med egne pige forbindelser, før en tur.
Eksempelvis en af de lejligheder med 6 - 7 piger, hvis vi kom 3 - 4 danske mænd til en glad aften, og ikke er fedtede efter lokale forhold.

Men det skulle være gennem en, som kunne forhandle lokalt inden turen, gerne med en plan klar inden at vi ankommer.

Såvel som en mulighed solo, eller flere sammen hvis nogle vil  med.

Joe Roberts har serveret mulighederne på et sølvfad for tråd starter, som alle vi andre, uanset setup.

Jeg kunne godt finde på, på anbefaling at sende nogle dollar eller euro som forskud til en lokal agent, før en tur.

En lokal guide lyder som det stik modsatte af gorilla dørmænd, og taxa platugler som findes alle vegne, for at platte os for vores penge.

For eget vedkommende kan der godt gå de næste 6 - 8 måneder, med at netværke om, og med at planlægge sådan en tur.

Jeg skal ingen steder før til efteråret, med mindre det mod forventning viser sig muligt tidligere.

Jeg fandt links til  3 steder, som Joe Roberts omtaler:

Men's Club 007
https://club007.com.ua/ 

Dolls
http://dolls-club.kiev.ua/ 

Salon Dream
http://salondream.kiev.ua/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes så stripclubberne er noget dårligt i kyiv, Ja hvis det kun er strip så okay.
Men Takeaway er ALT for dyrt.

Ideen med at finde en lokal inden der kan hjælpe er en god ide, men det kræver man er der og kender nogle der kan hjælpe.
Dette kan IKKE arrangeres uden man kender en fra en tidligere tur

TaxaPlatugler, med Uber/Bolt og andre apps så er disse blevet meget få.
Uber/Bolt chaufførene kender OGSÅ lejlighederne :)

Ja det er illegalt at være prostitueret, men rissikoen for kunderne er meget minimale.
Det er derfor jeg faktisk holder mig fra lejlighederne, for det er dem der raides engang imellem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestendk skrev, for 25 minutter siden:

Ja det er illegalt at være prostitueret, men rissikoen for kunderne er meget minimale.

Skal det forståes sådan, det ikke er kriminelt hvis kunden betaler pigerne for sex?

Hestendk skrev, for 25 minutter siden:

Ideen med at finde en lokal inden der kan hjælpe er en god ide, men det kræver man er der og kender nogle der kan hjælpe.
Dette kan IKKE arrangeres uden man kender en fra en tidligere tur

Præcis og hvis en som kender en lokal, som han er fortrolig med, og som han vil anbefale os til, så er det værd at sætte en lokal på lønningslisten allerede inden en tur.

Nu ved jeg ikke hvad købekraften er for hver 100 kr i Ukraine, men hvis faktoren er 5 - 10 i sammenligning med Danmark, ligner det noget som kunne blive en god aftale, i begge ender af forbindelsen.

Hvis vi har en guide med forbindelser til lokale piger, kunne man jo også selv leje et hus eller en større lejlighed, og få besøg af pigerne hos os.

Eksempelvis med sushi til pigerne,  mad og drikke i huset.

Og så sørge for som Joe Roberts skriver, at lade tips sidde lidt løst, og ikke være nærige i en lokal kontekst.

Han skrev om en pige på en mindre strip klub, som han var på rum med i 1,5 timer for 500 -700 kr.

Når det var på klub, så rækker de samme penge nok til mere, med piger det kommer på besøg, udenom et system af klubber og bordeller.

Men det er virkelig et spørgsmål om viden, erfaring og netværk, for at det kan lade sig gøre.

Og det  alt sammen, har vi brug for adgang til, hvis ikke vi skal være prisgivet turistfælder og strip klubber.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden det nu breder sig til generelle fordele og ulemper:

Husk kondom. Ukraine har mildt sagt slet ikke styr på HIV/AIDS. Der dør mange tusind hvert år, hvilket er helt forrykt i et land med kun 43 mio indbyggere (i hele EU er tallet et godt stykke under 1.000). Langt de fleste er stiknarkomaner, men det store problem er de mange øvrige, som er uvidende om at de er smittede - de får ikke behandling og derfor kan de også smitte videre. Estimater siger at helt op mod 7% af de prostituerede har HIV. Det er altså et højt tal. Her et studie med 5,6% hiv-positive kvinder (!) der sælger sex (blandt sexarbejdere er det normalt mænd der har høj hiv-risiko). Bemærk der refereres et estimat om, at 10% af kvindelige sexsælgere i 2011 var  HIV+. Ikke så overraskende selvfølgelig mest udbredt blandt dem der trækker på gaden eller samtidig er stiknarkomaner. Men altså ikke begrænset til dem.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5266724/

Her refereres et estimat om at 23% af de kvindelige sexsælgere i Kyiv er hiv+. Jeg har ikke tjekket kilden for estimatet:

https://www.avert.org/professionals/hiv-around-world/eastern-europe-central-asia/ukraine

 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den undersøgelse med HIV mener jeg drager nogle forkerte konklussioner.
De fleste undersøgelser forklare ikke hvae en sex sælger er, hvis vi taler en alm . prostitueret som sex sælger altså en der arbejder med det 3-5 dage om ugen ja så kan jeg acceptere det. Men I ukraine er der mange piger som bruger det som eksrtra indkomst et par gange om måneden eller året endda, disse tæller jo ikke som sex arbejdere i denne undersøgelse og bør vel heller ikke  gøre det.  Men så det vigtigt at Vi heller ikke tæller dem med.

Ligeledes er der store forskelle.
I odessa er der næsten lige så mange opdagede Hiov tilfælde som i Kyiv. Det er en koloenorm forskel.
Jeg ved at i øst altså nede ved donestk der findes også rigtigt mange tilfælde.

Det er igen derfor jeg aldrig tager en gadepige, som jeg så heller ikke ser nogle af.
Plus jeg ikke bruger lejlighederne da de simpelthen har fpr mange kunder.

Og jeg har knaldet en del uden kondom men det aldrig første møde, og vi begge er altid blevet testet inden vi beslutter det skal ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Hestendk skrev, for 1 time siden:

Den undersøgelse med HIV mener jeg drager nogle forkerte konklussioner.
De fleste undersøgelser forklare ikke hvae en sex sælger er, hvis vi taler en alm . prostitueret som sex sælger altså en der arbejder med det 3-5 dage om ugen ja så kan jeg acceptere det. Men I ukraine er der mange piger som bruger det som eksrtra indkomst et par gange om måneden eller året endda, disse tæller jo ikke som sex arbejdere i denne undersøgelse og bør vel heller ikke  gøre det.  Men så det vigtigt at Vi heller ikke tæller dem med.

Ligeledes er der store forskelle.
I odessa er der næsten lige så mange opdagede Hiov tilfælde som i Kyiv. Det er en koloenorm forskel.
Jeg ved at i øst altså nede ved donestk der findes også rigtigt mange tilfælde.

Det er igen derfor jeg aldrig tager en gadepige, som jeg så heller ikke ser nogle af.
Plus jeg ikke bruger lejlighederne da de simpelthen har fpr mange kunder.

Og jeg har knaldet en del uden kondom men det aldrig første møde, og vi begge er altid blevet testet inden vi beslutter det skal ske.

Er også selv vildt med sex uden kondom :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestendk skrev, for 2 timer siden:

Og jeg har knaldet en del uden kondom men det aldrig første møde, og vi begge er altid blevet testet inden vi beslutter det skal ske.

Okay, det er interessant, synes jeg. Dvs. din generelle erfa siger, at de forlanger kondom som udgangspunkt?

Nu er der sådan set flere undersøgelser og ikke kun én. Den brede definition af sexsælgere omfatter også de hobbysælgere, du fokuserer på. Som jeg skrev er det klart at gadeprostituerede og iv-stofbrugere står for en stor andel.

 

Jeg siger bare det er hamrende naivt at ignorere, at der slet ikke er styr på HIV i Ukraine. Uanset, hvordan man definerer en lille subgruppe af prostituerede, så er udbredelsen I befolkningen meget større og især er det et problem med de ukendt smittede. Pga. "borgerkrigen" er nogle fordrevet og økonomisk desparate. Det medvirker helt sikkert til spredning blandt sexkøbere og -sælgere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 8 minutter siden:

Okay, det er interessant, synes jeg. Dvs. din generelle erfa siger, at de forlanger kondom som udgangspunkt?

Nu er der sådan set flere undersøgelser og ikke kun én. Den brede definition af sexsælgere omfatter også de hobbysælgere, du fokuserer på. Som jeg skrev er det klart at gadeprostituerede og iv-stofbrugere står for en stor andel.

 

Jeg siger bare det er hamrende naivt at ignorere, at der slet ikke er styr på HIV i Ukraine. Uanset, hvordan man definerer en lille subgruppe af prostituerede, så er udbredelsen I befolkningen meget større og især er det et problem med de ukendt smittede. Pga. "borgerkrigen" er nogle fordrevet og økonomisk desparate. Det medvirker helt sikkert til spredning blandt sexkøbere og -sælgere.

Stort set alle jeg har mødt har krævet Kondom til at starte med.
Dem jeg så har set over længere tid der har vi altid aftalt test af os begge og derefter så uden.

Jeg siger ikke der er styr på Hiv der, men jeg siger at det især gør sig gældende i en gruppe som man bør undgå.
Ligeledes så tager jeg aldrig til Odessa og ser ikke piger derfra (har en jeg flyver til kyiv engang imellem men hun bliver også testet) Odessa og Donestk er virkelig Hiv Hotspot.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Advarsel !

Også til Hestendk for kritisk opfølgning.

Men hvorom er!

Ikke fordi det behøver at komme helt bag på en, hvis man følger lidt med.

Men Advarsel får situationen skåret ud i pap, så det lægger en dæmper på min begejstring for en tur til Ukraine.

Jeg skal selvfølgelig heller ikke dyrke analt eller vaginalt samleje uden kondom, men de statistikker og den information tæller med i mine overvejelser.

Så er der også fordele ved at holde sig til lande med klubber, og test krav.

Samt i det hele taget et fungerende sundheds system, med adgang til test og behandling, og lav udbredelse af HIV.

Selv HIV positive i korrekt behandling kan næsten ikke, elle måske slette ikke smitte.

Advarsel har virkelig givet anledning til, at rette ens interesse til anden side.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Tusind tak Advarsel !

Også til Hestendk for kritisk opfølgning.

Men hvorom er!

Ikke fordi det behøver at komme helt bag på en, hvis man følger lidt med.

Men Advarsel får situationen skåret ud i pap, så det lægger en dæmper på min begejstring for en tur til Ukraine.

Jeg skal selvfølgelig heller ikke dyrke analt eller vaginalt samleje uden kondom, men de statistikker og den information tæller med i mine overvejelser.

Så er der også fordele ved at holde sig til lande med klubber, og test krav.

Samt i det hele taget et fungerende sundheds system, med adgang til test og behandling, og lav udbredelse af HIV.

Selv HIV positive i korrekt behandling kan næsten ikke, elle måske slette ikke smitte.

Advarsel har virkelig givet anledning til, at rette ens interesse til anden side.

Venlig hilsen

Rejsenetværk


Synes bare frygten er lidt misplaceret....
For f.eks. i Danmark er det hele tiden mindst +100 piger fra ukraine som er sexarbejdere, det tydeligt at se når jeg flyver frem og tilbage at de ikke bare er der for at gå på sieghtseeing.
Tror du disse er mere eller mindre smittede end de piger der arbejder I ukraine ? 

Jeg er overbevist om at pris og smitterissiko hænger sammen også.
Tager man de helt billige piger ja så er der ingen penge til test, tager man de piger som vil have lidt mere eller som også har et job ja så passer de bedre på sig selv.

Ligeledes kan man jo hive tøsen med på klinik og tage en instant test hvis man vil det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er landet i Odessa, jeg har været ude og rejse siden corona kom til verden, og primært virker det som som det er nemmest at pickup girls i marokko, tunisen er pigerne lidt trist, i istanbul er pigerne dyre, i ukraine er pigerne i grupper og her synes jeg det hjælper man har en wingman med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...