Hop til indhold
Guest Bicycle Repairman

Lad de små børn komme til mig!

Recommended Posts

Gæst

Min opfattelse er, at tråden ikke hører under general debat, da artiklen ikke omhandler prostitution eller emner, der kan relaterer dertil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist mange som har noget at bede om tilgivelse for. Ikke underligt at den slags mennesker er katolikker. Det der med at tro på frelse og tilgivelse er vist en stor del af katolicismen så vidt jeg har forstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 1 time siden:

Min opfattelse er, at tråden ikke hører under general debat, da artiklen ikke omhandler prostitution eller emner, der kan relaterer dertil.

Who give a f#ck

Del dette indlæg

Link til indlæg

det må efterhånden være lysende klart for enhver, at denne organisation har været magnet for mænd med visse tilbøjeligheder

eller er det mig der overfortolker ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Hmm tror nu ikke at katolikker er mere eller mindre pædofile - de gejstlige katolikker - munke præster kardinaler nonner biskopper og hvad det alt sammen hedder, må ikke gifte sig eller have sex, derfor tror jeg drifterne tager over og børn er nemme ofre og ja så misbruges de desværre - religion er rode. Til meget godt og ondt selv - hvis jeg skulle vælge religion ville jeg have to jeg ville være i mellem Aser tro eller Buddhisme - Islam - Kristendom af enhver art er udelukket andre kender jeg ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...