Hop til indhold

Lad de små børn komme til mig!

Featured Replies

Skrevet

Min opfattelse er, at tråden ikke hører under general debat, da artiklen ikke omhandler prostitution eller emner, der kan relaterer dertil.

Skrevet

Der er vist mange som har noget at bede om tilgivelse for. Ikke underligt at den slags mennesker er katolikker. Det der med at tro på frelse og tilgivelse er vist en stor del af katolicismen så vidt jeg har forstået.

Skrevet
Sutteålen skrev, for 1 time siden:

Min opfattelse er, at tråden ikke hører under general debat, da artiklen ikke omhandler prostitution eller emner, der kan relaterer dertil.

Who give a f#ck

Skrevet

det må efterhånden være lysende klart for enhver, at denne organisation har været magnet for mænd med visse tilbøjeligheder

eller er det mig der overfortolker ?

Skrevet

Hmm tror nu ikke at katolikker er mere eller mindre pædofile - de gejstlige katolikker - munke præster kardinaler nonner biskopper og hvad det alt sammen hedder, må ikke gifte sig eller have sex, derfor tror jeg drifterne tager over og børn er nemme ofre og ja så misbruges de desværre - religion er rode. Til meget godt og ondt selv - hvis jeg skulle vælge religion ville jeg have to jeg ville være i mellem Aser tro eller Buddhisme - Islam - Kristendom af enhver art er udelukket andre kender jeg ikke :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.