Guest Kammerherre Skrevet 27. Februar, 2021 Tidligere kirkeminister mv. Manu Sareen har været i lære som sexolog hos Joan Ørting, nu hvor Over Frankør Jensen og Morten Østerlår skal ud og finde nyt job var det måske også noget for dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 27. Februar, 2021 (edited) Hvis vi fraregner et forventet antal indlæg som principielt vil have til formål at auto-bashe alt der har at gøre med Radikale Venstre (jeg skal lige tilføje, det er ikke og bliver aldrig mit parti): Stor respekt fra mig, jeg synes altid Manu Sareen har stået frem som en sensitiv, intelligent, udtryksfuld og udforskende person. Så for mig giver det rigtig god mening at han vælger at gå den vej. Jeg tror han kan blive en meget agtet, dyb og tillidsvækkende sexolog, og stor støtte for mange både mænd og kvinder. Og en modpol til Car Mar Møller-typerne på samtlige områder jeg kan komme i tanke om. Redigeret 27. Februar, 2021 af autobahn 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg