Hop til indhold

Manu Sareen bliver sexolog

Featured Replies

Skrevet

Tidligere kirkeminister mv. Manu Sareen har været i lære som sexolog hos Joan Ørting, nu hvor Over Frankør Jensen og Morten Østerlår skal ud og finde nyt job var det måske også noget for dem

Skrevet

Hvis vi fraregner et forventet antal indlæg som principielt vil have til formål at auto-bashe alt der har at gøre med Radikale Venstre (jeg skal lige tilføje, det er ikke og bliver aldrig mit parti): 

Stor respekt fra mig, jeg synes altid Manu Sareen har stået frem som en sensitiv, intelligent, udtryksfuld og udforskende person. Så for mig giver det rigtig god mening at han vælger at gå den vej. 
Jeg tror han kan blive en meget agtet, dyb og tillidsvækkende sexolog, og stor støtte for mange både mænd og kvinder.  

Og en modpol til Car Mar Møller-typerne på samtlige områder jeg kan komme i tanke om.

Redigeret af autobahn

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.