Hop til indhold
torbenb

Aarhus Vanilla ADVARSEL

Recommended Posts

Guest issen

Nu har a været medlem i så mange år. .Har lært at det en gp siger .Skal tager med en gran salt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er tilladt for piger at tage til genmæle og give deres version eller forklaring på feks misforståelser. 

Det er fuldt tilladt for en pige at skrive i en tråd at hun invitere til et nyt besøg, når en kunde har oplevet noget utilfredsstillende. 

Men ping pong frem og tilbage om nyt mødetidspunkt, skal selvfølgelig foregå på pm.

Jeg kan ikke se noget der bryder vores regler i denne tråd, for nuværende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
torbenb skrev, den 26.2.2021 at 10:34:

Forsøgte at lave en aftale m Vanilla :

https://annoncelight.dk/showad/313065

dagen før allerede. Kom til aftalt tid til et Hotel i Aarhus N. Fik værselsnr og gik op på klokkeslet.

Skilt med ‘forstyr ikke’ på døren. Fik besked om at banke på hvilket jeg gjorde mange gange.

Bankede på, kunne høre nogen derinde

Skrev mange sms og fik svar. Det var det rigtige hotel og rum nr. Fik det bekræftet.

 

Tror det er hendes pimp der skriver at han/hun ikke kan komme i kontakt med hende og at der var rengøring på værelse. stor fed løgn.
Hun skulle så være klar 30 min senere. Der var rengøringsdamer på gangen men bestemt ikke på værelset. Ikke så spændende, hilste mange gange på dem. Godt man har mundbind på.

Kan kun sige at hun ikke holder hvad hun lover.

 

Jeg tror (eller er 100 pct sikker på) du har været meget uheldig i timingen. Nogle gange skal man sgu blot sige: Shit happens.

Når dette sker, så er det bedst enten at tie stille (og komme videre i livet) eller ihvertfald forsøge at undgå at ødelægge andres profession (det mulighed for indtægt).

Jeg bestilte en tid hos Vanilla idag via sms og fik et utrolig dejligt svar tilbage, nærværende kommunikation og en opfordring til samtale for at få afklaret alle mine spørgsmål. Især da jeg læste din anmeldelse og spurgte hende ind til denne. Selv der fik jeg er rigtig godt svar. Og også da jeg spurgte ind til hendes Corona forholdsregler.

Jeg kan kun anbefale et besøg hos hende, hun er meget nærværende, sød, lækker og rigtig smuk. Virkelig lækker krop med struttende og sensitive brystvorter. 
 

Og hun var oprigtig trist og bekymret over din advarsel-anmeldelse.

Brødre, vær nu lige realistiske og kig udover jeres egen lille næsetip. I (vi) har en fantasisk mulighed for at sneak-peake ind i andres mest intime og private rum - venligst behandl dette med den yderste respekt. Uanset hvad.

@Vanillagirll - tak for en fantastisk halv time - en ære at få lov!

/DA

Redigeret af Denanonyme
Forkert reference

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...