Hop til indhold
torbenb

Aarhus Vanilla ADVARSEL

Recommended Posts

Forsøgte at lave en aftale m Vanilla :

https://annoncelight.dk/showad/313065

dagen før allerede. Kom til aftalt tid til et Hotel i Aarhus N. Fik værselsnr og gik op på klokkeslet.

Skilt med ‘forstyr ikke’ på døren. Fik besked om at banke på hvilket jeg gjorde mange gange.

Bankede på, kunne høre nogen derinde

Skrev mange sms og fik svar. Det var det rigtige hotel og rum nr. Fik det bekræftet.

 

Tror det er hendes pimp der skriver at han/hun ikke kan komme i kontakt med hende og at der var rengøring på værelse. stor fed løgn.
Hun skulle så være klar 30 min senere. Der var rengøringsdamer på gangen men bestemt ikke på værelset. Ikke så spændende, hilste mange gange på dem. Godt man har mundbind på.

Kan kun sige at hun ikke holder hvad hun lover.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Torben. Du svarede ikke på tlf, der skrev at jeg var forsinket. Du har kunne høre en blæser inde på værelset, ikke mennesker, for jeg var der ikke. Og det var min søde teledame du snakkede med, og kan bestemt ikke sammenlignes med en pimp. 

Der var nemlig rengøring på gangen, som vi forklarede dig, havde intet med værelset at gøre. Udelukkende respekt for det sted jeg vælger at benytte til dette foretagende. Det er bare ren procedure at håndtere alt neutralt og menneskeligt, ikke mekanisk. 

Jeg har tilmed lagt en telefonsvarer på din tlf, men du har endnu ikke vendt tilbage. Min tlf er åben igen imorgen søndag, da skal du være velkommen til at ringe, så vi kan få løst det her. Istedet for du forsøger at ødelægge mit omdømme, grundet forsinkelser, og kommunikations vanskeligheder. 

Og jeg gør bestemt altid mit for at holde alt jeg lover, så mennesker må være en fælles kategori vi tilhører, da "fejl" uforsete hændelser finder sted for alle mennesker. 

Håber du sletter din antagelse, da den ligger så langt fra, hvordan jeg arbejder ❤

Kram.fra Vanilla. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må korrigere min anmeldelse. Der er nogle antagelser (om din forretningsmakker fx) som måske ikke holder. Det beklager jeg. 

Jeg har ikke snakket med nogen i tlf. i går. Og er ikke parat til at glædespigen ringer til mig under nogen omstændigheder.

Og jeg ved faktisk ikke hvordan tlf svarer virker på den gamle Nokia jeg bruger til min ‘hobby’.
Men faktum er at jeg var på pletten og du Vanilla var der (iflg din post) ikke.

Så - du forlod dit værelse inden vores aftale fordi der var rengøring på GANGEN ? Giver det mening ?

-Og hvorfor var første besked jeg fik så “Gå bare op” ?

Tror du at rengøringsdamen vil undre sig over en der banker på en dør og bliver budt indenfor ?  Det sker hver minut på hoteller, venner, familie, en der har glemt sit kort etc.
Og hvis hun gør tror jeg rengøringsdamer på hoteller har oplevet alle former for samkvem på værelserne inkl. prostitution. Ingen problem her og ingen grund til hensyn synes jeg. De er ikke dumme. Og det er ikke ulovlig.

Folk bestemmer selv hvad de tolker. Jeg forsøger at beskrive min dårlige oplevelse med (bedre sagt uden) dig. 
 

Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg
torbenb skrev, den 26.2.2021 at 10:34:

Forsøgte at lave en aftale m Vanilla :

https://annoncelight.dk/showad/313065

dagen før allerede. Kom til aftalt tid til et Hotel i Aarhus N. Fik værselsnr og gik op på klokkeslet.

Skilt med ‘forstyr ikke’ på døren. Fik besked om at banke på hvilket jeg gjorde mange gange.

Bankede på, kunne høre nogen derinde

Skrev mange sms og fik svar. Det var det rigtige hotel og rum nr. Fik det bekræftet.

 

Tror det er hendes pimp der skriver at han/hun ikke kan komme i kontakt med hende og at der var rengøring på værelse. stor fed løgn.
Hun skulle så være klar 30 min senere. Der var rengøringsdamer på gangen men bestemt ikke på værelset. Ikke så spændende, hilste mange gange på dem. Godt man har mundbind på.

Kan kun sige at hun ikke holder hvad hun lover.

 

Jeg kan simpelthen ikke holde min mund nu, jeg har lige oprettet mig. så skal du lige skrive med stort advarelse, neeeeej hvor er hun slem. Vi mennesker begår fejl.Men er det ikke stort at skrive advarsel?... Men hvis det var sket flere, så find dig andet glædes pige. Synes dælme det er synd for de piger, for de skal høre på alt muligt. Deres job er hårdt i forvejen med uforskammet kunder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Geo12 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan simpelthen ikke holde min mund nu, jeg har lige oprettet mig. så skal du lige skrive med stort advarelse, neeeeej hvor er hun slem. Vi mennesker begår fejl.Men er det ikke stort at skrive advarsel?... Men hvis det var sket flere, så find dig andet glædes pige. Synes dælme det er synd for de piger, for de skal høre på alt muligt. Deres job er hårdt i forvejen med uforskammet kunder. 

 

Velkommen til, og tillykke med dit første indlæg :rolleyes:

Nu er det et Forum hvor man beskriver sin oplevelse, og selvfølgelig er der altid 2 sider af sagen, Vanilla har valgt selv at kommentere, hvilket er fint hun også gerne vil give sin version. 
Mon ikke brugerne herinde så selv kan finde ud af om de vil give hende et “skud” eller springe pænt over med fare for at blive brændt af. 
Jeg finder det en anelse komisk med dit store forsvar af hende, som helt nyoprettet og første indlæg, tror ikke det giver mange pluspoint på Vanillas konto, gad vide om der kunne være sammenfald i ip-adresser?

Just my point B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 6 minutter siden:

Velkommen til, og tillykke med dit første indlæg :rolleyes:

Nu er det et Forum hvor man beskriver sin oplevelse, og selvfølgelig er der altid 2 sider af sagen, Vanilla har valgt selv at kommentere, hvilket er fint hun også gerne vil give sin version. 
Mon ikke brugerne herinde så selv kan finde ud af om de vil give hende et “skud” eller springe pænt over med fare for at blive brændt af. 
Jeg finder det en anelse komisk med dit store forsvar af hende, som helt nyoprettet og første indlæg, tror ikke det giver mange pluspoint på Vanillas konto, gad vide om der kunne være sammenfald i ip-adresser?

Just my point B)

Jeg har været medlem før, men det er fint at du synes det er komisk. Men at skrive advarsel, fordi der er måske sket en misforståelse et eller andet.Det er lidt for meget at skriver advarsel. Så kan du tro hvad du vil om det er samme ip adresse eller ej. Så er jeg da fuldstændig ligeglad med om jeg får plus point eller ej. Det handler om respekt, for alle de piger som arbejde som glædes piger. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Stabilizer skrev, for 22 minutter siden:

der er intet der tyder på ud fra de tekniske spor at Geo12 og pigen er en og samme person

Så beklager jeg min egen første tanke ;)

Og tak for at undersøge det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Geo12 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har været medlem før, men det er fint at du synes det er komisk. Men at skrive advarsel, fordi der er måske sket en misforståelse et eller andet.Det er lidt for meget at skriver advarsel. Så kan du tro hvad du vil om det er samme ip adresse eller ej. Så er jeg da fuldstændig ligeglad med om jeg får plus point eller ej. Det handler om respekt, for alle de piger som arbejde som glædes piger. 

 

 

 

Det handler i bund og grund om at TS har haft en dårlig oplevelse, at han vælger en overskrift der hedder advarsel er vel ok, når han nu advarer om risiko for at blive brændt af. Kan ikke se det kan være anderledes, hvad med pigens respekt for hendes kunde?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 56 minutter siden:

Det handler i bund og grund om at TS har haft en dårlig oplevelse, at han vælger en overskrift der hedder advarsel er vel ok, når han nu advarer om risiko for at blive brændt af. Kan ikke se det kan være anderledes, hvad med pigens respekt for hendes kunde?

 

Bare fordi man svipser en gang, at gøre så et stort nummer ud af det. Respekt gælder begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejså

man kan advare imod meget. Her var jeg mest ærgeligt over at have brugt en time af min tid.

Respekt har altid to sider. At brænde en kunde af kan have mange grunde. Jeg synes personligt at Vanillas forklaring ikke helt giver mening og er ulogisk. Om den er sand kan jeg ikke vide. Men jeg har spildt en time og måske har hun også. Det kan være nogle der gerne vil vide om vores oplevelser. Det er mening med vores forum.

Bemærk at der ikke er en eneste positive anmeldelse (de er jo anonyme trods alt) af hende efter mange dage i Aarhus. 

Torben

Redigeret af torbenb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Torben du skriver jeg har brændt dig af? Det har jeg sort på hvidt ikke er sandt. Jeg bad dig vente grundet flere aspekter blandt andet respekten for stuepigerne. Ydermere værner jeg enormt om mine kunders disretion, inkl min egen. Så hvis du ville have haft flag for din ankomst, så måtte du have meldt ud. Jeg bad dig vente ti minutter, jeg sad tilmed nede foran på parkeringspladsen i en bil og ventede. Jeg arbejder ikke på alle andres vilkår, men nøjagtigt kun på mine egne. Og at antage jeg brænder nogen som helst af, er direkte at lyve. For jeg gjorde alt kunne! Og min tid gik os til spilde, i og med du valgte ikke at have tålmodighed. Og forresten, hvorfor sige jeg skulle have været på værelset? Kunne det måske være at, hvis du havde hørt noget det så evt måske være musikken  på gangen, evt støvsugerne der kørte og sidst men ikke mindst andre gæster? At jeg ikke kunne tilfredsstille dig er jeg mega ærgerlig over, for det er præcis min årsag til at arbejde. Så tror næppe jeg ville smide muligheden for en ny gæst ud. Ikke min måde at håndtere situationer på. Synes hellere du skulle tage og komme forbi mig på torsdag, til et fem minutters møde, så kunne vi evt få snakket dit problem ud. For jeg er altid tilgængelig, og gør enormt meget ud af mit arbejde, som du uden grund og mod alt forventning grundet min givne respekt til dig, forsøger at trampe ned på. Det faktisk slet ikke ok. Hvis din udtalelse var sand, så okay. Men jeg har beskeder der viser hvor ligeglad og respektløs du faktisk fremstod, da jeg forsøgte at få dig til at vente der nede, hvor du derimod blot gik op. Har du overvejet det ikke virker særligt forstående overfor mig? At din tid helt sikkert er vigtigt, men det er min tid da ligeså vel, på lige vilkår. 

Torsdag er du velkommen, så gir jeg et glas vand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Geo12 skrev, for 11 timer siden:

Bare fordi man svipser en gang, at gøre så et stort nummer ud af det. Respekt gælder begge veje.

Jo en enkelt svipser skal også beskrives, lige som et enkelt godt besøg skal anmeldes :) alt andet er ikke respekt for forummet....

Men som jeg før har skrevet, er der altid 2 sider af en sag, og jeg tror umiddelbart at læserne herinde godt kan ligge til og trække fra, især når @Vanillagirll selv vælger at give sin version.

 

Redigeret af Valderrama
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist to versioner af hvad der er sket. Vi kommer det ikke nærmere. Jeg har ingen interesse i at svine nogen til. Overhoved. 
 

Venter på en god anmeldelse af en ikke ny bruger. En anden forumbroder må forbarme sig og give hende en chance.

Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
torbenb skrev, for 24 minutter siden:

Venter på en god anmeldelse af en ikke ny bruger. En anden forumbroder må forbarme sig og give hende en chance.

Torben

Var bestemt ikke blevet skræmt af dit mislykkedes “besøg” og finder hende spændende, kontaktede hende i går, men hun svarede ikke, så måske hun er lidt useriøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Valdemar, jeg var så proppet op med bookinger, at jeg ikke engang havde pauser igår... men du er mere end velkommen til at booke til torsdag:D mellem 10 og 22, men husk i god tid, da jeg bliver fuldt booket rigtigt hurtigt i Århus:)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Vanillagirll skrev, for 10 minutter siden:

Valdemar, jeg var så proppet op med bookinger, at jeg ikke engang havde pauser igår... men du er mere end velkommen til at booke til torsdag:D mellem 10 og 22, men husk i god tid, da jeg bliver fuldt booket rigtigt hurtigt i Århus:)) 

Helt ok at have travlt :) har sendt besked, og afventer svar på et af de medier du siger du kan kontaktes på i din annonce 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanillagirll skrev, for 18 minutter siden:

Er det ikke en dejlig drejning frodige ida

Mig bekendt er det i strid med reglerne på EG at gæst og GP forsøger eller laver aftaler i  de forskellige foraer.  Det kan man gøre over PM. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Mig bekendt er det i strid med reglerne på EG at gæst og GP forsøger eller laver aftaler i  de forskellige foraer.  Det kan man gøre over PM. 

Er der lavet nogen aftale her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 20 minutter siden:

Er der lavet nogen aftale her?

Det er ikke tilladt at smide vagtplaner m.v.  i trådene. Det kan man gøre i sine annoncer, og ellers tage dialogen via PM

du skrev jo

 

Citat

men du er mere end velkommen til at booke til torsdag:D mellem 10 og 22, men husk i god tid, da jeg bliver fuldt booket rigtigt hurtigt i Århus:)) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Det er ikke tilladt at smide vagtplaner m.v.  i trådene. Det kan man gøre i sine annoncer, og ellers tage dialogen via PM

du skrev jo

 

 

Jeg skrev ikke.....

og enig i det var offensivt ift gældende regler

Jeg efterspurgte bare seriøsitet omkring at svare på beskeder, som er et gennemgående problem for den unge dame 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanillagirll skrev, for 35 minutter siden:

Det var uden for min viden. Gentager sig Self ikke. 

Du kan bede administration om at slette dine reklamer mm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...