Hop til indhold

Recommended Posts

xazia skrev, 1 time siden:

Du kunne bare have banket på. :)  Det var det jeg gjorde ihvertfald

Ja, det burde jeg måske have gjort. 

Omvendt får man tit en adresse lige ved siden af eller overfor den rigtige, så jeg havde ikke særlig meget lyst til at stå og banke på en random dør - særligt med den gruppe kasketter der gik rundt 5-10 meter fra døren..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevede noget lignede, havde en tid 21:30, hun smser at kom ind, jeg kommer ind bliver modtaget af de 2 andre piger, som så siger at Nina er busy, blev spurgt om jeg ville vente, eller vælge en af dem, jeg sagde jeg venter, og det gjorde jeg så i ret lang tid, for sms hende om hvornår hun er klar hun sagde 22 fint sagde jeg. venter til ca. 2225 og hun svarer slet ikke tilbage.. Så det mega nedern stil, tror det er overbooking hun siger bare ja til alle tider, og de andre piger få også flere kunder på den måde. Men ja jeg fortrød at jeg ikke bare valgte hende den anden der var der hun var også ret smuk nipsepige flot ansigt. Men jeg havde ventet så længe og blevet total turned off, så jeg tog hjem :((((

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop nu med at udlevere pigernes lokationer på den måde. Det er ikke ok ift denne sides regler om diskretion og i disse tider gør i det lidt for let for politiet at skrive bøder til de piger i anmelder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokken skrev, 1 time siden:

Stop nu med at udlevere pigernes lokationer på den måde. Det er ikke ok ift denne sides regler om diskretion og i disse tider gør i det lidt for let for politiet at skrive bøder til de piger i anmelder.

Hvordan er det lige du mener lokationen er blevet 'udleveret'? Hvis politiet ville finde dem, kunne de jo bare sende en sms og spørge. Telefonnummeret står i annoncen.

Ud over det: Efter at have spildt 2 timer (bad, transport, ventetid) i går aftes fordi den ene ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, ville jeg sgu ikke græde ret mange salte tårer hvis de fik en bøde og blev sat på det første fly hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at der dels er blevet skrevet flere gange at man har besøgt stedet og at der er 3-4 aktive piger og dels er flere naboer og andre kendetegn ved stedet blevet beskrevet flere gange.

Det synes jeg ikke er så smart.

Jeg kan sagtens forstå du er skuffet over at være brændt af. Det er da helt vildt irriterende... 

jeg er selv blevet brændt af de sidste to gange jeg har lavet en aftale med en pige, men jeg har fundet ud af at der kan være nogle fordele ved at være lidt tilgivende og large ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokken skrev, for 6 minutter siden:

Jeg mener at der dels er blevet skrevet flere gange at man har besøgt stedet og at der er 3-4 aktive piger og dels er flere naboer og andre kendetegn ved stedet blevet beskrevet flere gange.

Det synes jeg ikke er så smart.

Jeg kan sagtens forstå du er skuffet over at være brændt af. Det er da helt vildt irriterende... 

jeg er selv blevet brændt af de sidste to gange jeg har lavet en aftale med en pige, men jeg har fundet ud af at der kan være nogle fordele ved at være lidt tilgivende og large ;)

Fair nok, det har du selvfølgelig ret i.

Omvendt mener jeg stadig det jeg skrev før - hvis nogen ville finde dem, er det virkelig bare at skrive og spørge om adressen. Min korrespondance gik sådan her:

"Hej, jeg hedder xyz, har du tid kl. 20?" -> "Ja"

"Ok hvad er adressen?" -> "(adresse)"

Så det er, i dette tilfælde, ikke fordi nogen i denne tråd skriver noget som ordensmagten ikke selv ville kunne finde ud af på 1 minut.

Ud over det, er jeg i princippet helt enig i at man bør være large og ikke blive sur over sådan noget - jeg er, som du skriver, bare irriteret over at have spildt lørdag aften med dertil hørende benzin, slid på bilen osv, uden at have fået neglet en lille godte som jeg havde sat 'næsen' op efter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sean4321 skrev, den 25.2.2021 at 22:56:

Takker! 

Enig!

Hun har også en sød næse piercing. 
Faktisk kan Nina godt ligne lidt sangeren der hedder Sandra Hussein uden at være helt galt på den.

 

Personligt synes jeg mere hun minder om Ariana grande. Nu kender jeg sandra hussein personligt og synes ikke de minder så meget om hinanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligfyr95 skrev, for 23 timer siden:

Personligt synes jeg mere hun minder om Ariana grande. Nu kender jeg sandra hussein personligt og synes ikke de minder så meget om hinanden :)

Det kan være du har ret.

Kunne godt tænke mig at høre andre som har været hos hende og høre hvad de siger og synes :D.
Men igen - din måde at sammenligne på kan også være anderledes nu da du kender hende personligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokken skrev, den 28.2.2021 at 10:52:

Stop nu med at udlevere pigernes lokationer på den måde. Det er ikke ok ift denne sides regler om diskretion og i disse tider gør i det lidt for let for politiet at skrive bøder til de piger i anmelder.

Jeg er faktisk enig med dig - jeg prøvede egentligt at være lidt "diskret" med adresse, ved blot at skrive vejen, men fandt ud af, at jeg i indlægget også havde skrevet hvad der ligger op af - 2+2=4

Men som Nixen skriver - så var min egen første besked til pigen bogstaveligtalt et spørgsmål hvorpå jeg spørger hvad adressen var og fik svar med det samme med pågældende adresse :D - såå ja... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sean4321 skrev, for 7 timer siden:

jeg prøvede egentligt at være lidt "diskret" med adresse, ved blot at skrive vejen

Det kan være ok, hvis vejen er stor nok, men det er den, som du anførte ikke. Og som du selv fangede, så bør man være lidt varsom med specifikke angivelser af omgivelserne.

Men tak for en god og velskrevet anmeldelse.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg
nixen skrev, den 27.2.2021 at 22:34:

Ja, det burde jeg måske have gjort. 

Omvendt får man tit en adresse lige ved siden af eller overfor den rigtige, så jeg havde ikke særlig meget lyst til at stå og banke på en random dør - særligt med den gruppe kasketter der gik rundt 5-10 meter fra døren..

 

hankypanky888 skrev, den 27.2.2021 at 23:13:

Oplevede noget lignede, havde en tid 21:30, hun smser at kom ind, jeg kommer ind bliver modtaget af de 2 andre piger, som så siger at Nina er busy, blev spurgt om jeg ville vente, eller vælge en af dem, jeg sagde jeg venter, og det gjorde jeg så i ret lang tid, for sms hende om hvornår hun er klar hun sagde 22 fint sagde jeg. venter til ca. 2225 og hun svarer slet ikke tilbage.. Så det mega nedern stil, tror det er overbooking hun siger bare ja til alle tider, og de andre piger få også flere kunder på den måde. Men ja jeg fortrød at jeg ikke bare valgte hende den anden der var der hun var også ret smuk nipsepige flot ansigt. Men jeg havde ventet så længe og blevet total turned off, så jeg tog hjem :((((

Jeg kunne end ikke komme igennem på telefonen, så jeg kunne få adressen. Opkald gik til telefonsvarer og SMS'er blev ignoreret. Men da jeg havde opsnappet "vejen" herfra (tak sean4321), inden den blev fjernet, tog jeg bare derud. Jeg gennemskuede hurtigt, hvor stedet lå og hvilken dør jeg skulle ringe/banke på. Og det jeg gjorde jeg så bare. Uden tidsbestilling. Og så fik jeg 30 minutter med Nina (kunne også have fået mere). Der blev ikke spurgt til, om jeg havde booket. Det var bare "hej, velkommen, hvem af os vil du have og hvor lang tid?". 

Jeg tror, de har indset, at de kan lave flere penge, hvis de bare tager de mænd ind, der banker på. Og dem er der vist nok af. De har vist heller ikke rigtig tid til at administrere bookinger...

Sidste chance for at møde Nina-godten er denne weekend.

Redigeret af Cannon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Stedet er og bliver bare et skodsted. Bagmændene kan være gode til at finde nogle flotte modeller, men det er og bliver en bollefabrik. Jeg kommer I hver fald ikke på adressen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...