Guest Thaimig Skrevet 21. Februar, 2021 Åh jeg er ny og uerfarne i dette site og gider ganske enkelt ikke at sætte mig ind i reglerne og paragraffer Men hvor findes en Fisse som bare vil kneppes i disse tider Åh jo hun behøver ikke at være erfaren blot liderlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Februar, 2021 Du kunne da godt lige ulejlige dig med at skrive hvor meget HUN skal betale dig for dit besvær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. Februar, 2021 Thaimig skrev, for 35 minutter siden: Åh jeg er ny og uerfarne i dette site og gider ganske enkelt ikke at sætte mig ind i reglerne og paragraffer Men hvor findes en Fisse som bare vil kneppes i disse tider Åh jo hun behøver ikke at være erfaren blot liderlig Hejsa Jeg er faktisk liderlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 21. Februar, 2021 Grydeskeen skrev, for 31 minutter siden: Du kunne da godt lige ulejlige dig med at skrive hvor meget HUN skal betale dig for dit besvær. 100,- men så uden og i Danmark, ved ikke lige om det er for meget, men vil gerne i hele Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggefætter 23 Skrevet 21. Februar, 2021 Mook skrev, for 14 minutter siden: Hejsa Jeg er faktisk liderlig hmm ...... lyder spændende, fortæl noget mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Februar, 2021 Thaimig skrev, for 8 minutter siden: 100,- men så uden og i Danmark, ved ikke lige om det er for meget, men vil gerne i hele Danmark Jeg regner da med at med den lave pris, så skal HUN betale taxa. og ja JEG har forstået ironien i dit opslag, og syntes det er helt OK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. Februar, 2021 hyggefætter skrev, for 5 minutter siden: hmm ...... lyder spændende, fortæl noget mere Jamen, har ikke fået sex i en uges tid - nu er jeg liderlig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggefætter 23 Skrevet 21. Februar, 2021 samme her , det er hårde tider og svært at finde en sød GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. Februar, 2021 hyggefætter skrev, for 13 minutter siden: samme her , det er hårde tider og svært at finde en sød GP - Er også træt af min dildo, og det er faktisk også synd for dig / jer hvor I ikke har dildo... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggefætter 23 Skrevet 21. Februar, 2021 Mook skrev, for 7 minutter siden: - Er også træt af min dildo, og det er faktisk også synd for dig / jer hvor I ikke har dildo... du siger bare til hvis du skal ha en hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Februar, 2021 Mook skrev, for 7 minutter siden: - Er også træt af min dildo, og det er faktisk også synd for dig / jer hvor I ikke har dildo... Vi mænd har det meget nemmer, vi har altid det rette “værktøj” lige ved hånden, og vi har flere muligheder, 2 stk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. Februar, 2021 Grydeskeen skrev, for 5 minutter siden: Mook skrev, for 13 minutter siden: Vi mænd har det meget nemmer, vi har altid det rette “værktøj” lige ved hånden, og vi har flere muligheder, 2 stk. Åh, det er jeg glad for at høre Kan forestille mig, hvordan den vil endes Men det er måske langt fra det man kunne nærke kvindens seksuelle reaktioner, er det ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Februar, 2021 Mook skrev, for 1 minut siden: Åh, det er jeg glad for at høre Kan forestille mig, hvordan den vil endes Men det er måske langt fra det man kunne nærke kvindens seksuelle reaktioner, er det ikke ? Det er ikke i nærheden af det som en kvinde kan give, hvis det var tilfældet, så var menneskeheden uddød for længst, men vi mænd kan IKKE undvære jer kvinder, selv om vi ikke rigtig vil indrømme det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 21. Februar, 2021 Mook skrev, 1 time siden: Hejsa Jeg er faktisk liderlig Øv, Mook..- den kommentar smitter squ mere end Corona Nu er den også gal her Må man snart besøge dig igen Bedste hilsner fra Svend (og hånd) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. Februar, 2021 Listige Svend skrev, for 4 minutter siden: Øv, Mook..- den kommentar smitter squ mere end Corona Nu er den også gal her Må man snart besøge dig igen Bedste hilsner fra Svend (og hånd) Jamen, what are you waiting for ? Kys herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 22. Februar, 2021 Jeps. Jeg har masser af erfaring. F.eks. har jeg inden for det seneste lært to ting om cykler: 1: at de er utilregnelige efter to flasker rødvin 2: at de cykler afsted med den første og bedste, hvis man glemmer at låse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 22. Februar, 2021 Listige Svend skrev, for 8 timer siden: Øv, Mook..- den kommentar smitter squ mere end Corona Tror vi alle er hårdt ramt af den i øjeblikket Mook skrev, for 9 timer siden: Jeg er faktisk liderlig Når en kvinde så skriver sådan... Mook skrev, for 9 timer siden: Jamen, har ikke fået sex i en uges tid - nu er jeg liderlig.... Eller sådan... ja så bliver abstinenserne, da endnu større Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. Februar, 2021 Mook skrev, for 9 timer siden: - Er også træt af min dildo, og det er faktisk også synd for dig / jer hvor I ikke har dildo... Hvem siger, de ikke har en dildo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 22. Februar, 2021 Grydeskeen skrev, for 11 timer siden: Vi mænd har det meget nemmer, vi har altid det rette “værktøj” lige ved hånden, og vi har flere muligheder, 2 stk. Kan høre, at du aldrig har hørt om den tredje mulighed så... "The Stranger" kaldes den vist i flæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 22. Februar, 2021 Mr-H skrev, for 7 minutter siden: Kan høre, at du aldrig har hørt om den tredje mulighed så... "The Stranger" kaldes den vist i flæng. ??? det eneste jeg kan komme i tanke om er ikke mulig for mig, så langt kan jeg ikke bukke mig sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 22. Februar, 2021 Grydeskeen skrev, for 1 minut siden: ??? det eneste jeg kan komme i tanke om er ikke mulig for mig, så langt kan jeg ikke bukke mig sammen Jeg tror vist denne video på YT kan forklare det bedre end jeg kan med ord. xD Gone in 60 Seconds - The Stranger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 22. Februar, 2021 Mr-H skrev, for 1 minut siden: Jeg tror vist denne video på YT kan forklare det bedre end jeg kan med ord. xD Gone in 60 Seconds - The Stranger Ok, så ved jeg det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 123 Skrevet 22. Februar, 2021 Mook skrev, for 15 timer siden: Hejsa Jeg er faktisk liderlig Hvorfor er jeg dog så liderlig, er det sundt at være det. Jeg har rusket i mit stive lem. Men der skal åbenbart mere til. Jeg har onaneret i timevis for jeg er en gammel gris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 22. Februar, 2021 Mook skrev, for 18 timer siden: - Er også træt af min dildo, og det er faktisk også synd for dig / jer hvor I ikke har dildo... I believe I have said it before. But it's well worth saying again. Just gotta love your interactions here on the forum. As I Know I have said before, you make me so wish travel was allowed or that I actually lived in Copenhagen so I could ask about paying you a long visit. And we can discuss a solution to you feeling horny. I hope the borders open soon, until then. One can dream. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg