Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Er det mig? eller er de Polske piger taget hjem?

Recommended Posts

Gæst

Hej

Da jeg startede i dette forum, for ca 11 mdr siden, så tingene umiddelbart anderledes ud!

Finkenstrasse 6..... overvejende polakker. I denne uge er 3 ud af 4 piger Rumænere. Batteriestrasse er kun Rumænere/bulgarere.

Det samme gør sig gældende på andre adresser.

FKK Harmony havde i februar 3 Rumænske piger ud af ca 15 piger ialt..... idag er der rigtig mange Rumænere og Bulgarere... dog ikke halvdelen endnu ;)

er det også Jeres erfaring? altså at sydøstpigerne stille og rolig overtager de fleste steder

Og gad vide om der stadig er piger i Rumænien? eller alle er heroppe og knalde :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det også Jeres erfaring? altså at sydøstpigerne stille og rolig overtager de fleste steder

Og gad vide om der stadig er piger i Rumænien? eller alle er heroppe og knalde :lol:

Jep, rumænske piger er ret udbred i sexbranchen og de overtager stille og rolig klubberne, selv klub-personalet bliver overtaget.

Rumænske piger redder faktisk sexbranchen i Tyskland, var det ikke for de

rumænske piger ville der være færre sexarbejdere og efterspørgslen ryger i vejret sammen med priserne.

Hvorfor er det sådan? Tja rumænske piger er hårdtarbejdende, mindre brok, de er unge og attraktive,

typisk vil en pige som finder et job i et bordel, få deres "veninder" hjemmefra med til Tyskland for at arbejde der, krisen raser også i hjemlandet. Pigerne holder sammen i klikke og måske mobber andre piger ud (fx polske og andre nationaliteter)

Måske er menneskehandel involveret, det kan ikke udlukkes.

Du skal ikke være bekymret at der ikke er piger nok i Rumænien, befolkningen er på 20mio, så der er et relativt lille antal som rejser ud og de kommer jo hjem igen på et tidspunkt. Hele tiden bliver der rekrutteret nye piger. Samtidig er familierne mere tolerante for pigernes job fordi de er afhængige af penge fra pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
.... krisen raser også i hjemlandet
Det er nærmere nok her, hunden ligger begravet. Rumænien er Europas fattiggård, og med arbejdskraftens frie bevægelighed i EU er der mange, der søger mod nordvest. I København ser vi efterhånden mange rumænere/zigeunere som tiggere på gaderne. Er man en attraktiv kvinde, kan det være fristende at tage springet til "underholdningsbranchen" på vore breddegrader.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I de fattigste landområder i Rumænien er arbejdsløsheden over 50%, og dem der har job tjener måske 2-4000kr. Så hvis en ung smuk pige kan tjene +30.000kr om måneden som prostitueret i Tyskland, ja - så giver resten vist sig selv.

Det er jo rigeligt til at hun kan leve rigtig godt, plus forsørge hele familien derhjemme samt spare penge op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I de fattigste landområder i Rumænien er arbejdsløsheden over 50%, og dem der har job tjener måske 2-4000kr. Så hvis en ung smuk pige kan tjene +30.000kr om måneden som prostitueret i Tyskland, ja - så giver resten vist sig selv.

Det er jo rigeligt til at hun kan leve rigtig godt, plus forsørge hele familien derhjemme samt spare penge op.

Der er også stor arbejdsløshed i fx Spanien og Grækenland, men vi ser ikke så tit de smukke senorita og de græske gudinder på FKK eller bordeller, underligt ikke ?

Du var heldig at møde en senorita på Atmos :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm - chattede lidt med en rumænsk pige http://www.redtubelive.com/cam/LYSSA/?s ... 88e7c9f6bf den anden aften - hun sagde at rumænske piger kan lide at sutte pik :D Om det er forklaringen, ved jeg ikke, men jeg har ihvertfald ikke hørt at spanske og græske piger elsker det samme :mrgreen:

hehe danske piger hader at sutte pik, og spanske og græske piger er kun til græsk :lol:

sikker nogle postulater ! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har en tilbøjelighed til at give Jernsvinet ret :!:

Man bliver oftest god til det man kan lide/elsker (eller omvendt)

Hvis jeg skal kigge på nationaliteter, så ligger Rumænske blowjob klart i top.............. jo jo selvfølgelig en generalisering, men.... fantastiske er de ;)

I Flatrate er Grækerne og Spaniolerne rykket ind............. Krisen er også lidt anderledes i Grækenland og Spanien fremfor i Rumænien. Grækerne og Spaniolerne bruger jo bare Tyskernes penge, når de nu ikke selv har nogen ;)

Men hvad med de polske piger? er de bare taget tøsefornærmet hjem? Det må da stadig klart være en fordel for dem at være i Tyskland..... 1 time sex i Polen, koster jo typisk kun 300 kr

Sexmarkedet er nu også ret billigt i Tyskland, kontra hvad andre ting koster :!: 1 time Thaimassage koster 40-50 euro. 30 minut sex koster 40-50 euro (enkelte latinaer mener 80 euro)

i Dk 1 times Thaimassage 300- 400 kr 30 min sex 800-1100 kr

Men så omvendt, I det gamle Rom kostede et knald, det samme som et glas vin på en bar ( her er dog ikke nævnt et minut antal :lol: )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg skal kigge på nationaliteter, så ligger Rumænske blowjob klart i top.............. jo jo selvfølgelig en generalisering, men.... fantastiske er de ;)

I Flatrate er Grækerne og Spaniolerne rykket ind.............

Men hvad med de polske piger? er de bare taget tøsefornærmet hjem? Det må da stadig klart være en fordel for dem at være i Tyskland..... 1 time sex i Polen, koster jo typisk kun 300 kr

Sexmarkedet er nu også ret billigt i Tyskland, kontra hvad andre ting koster :!: 1 time Thaimassage koster 40-50 euro. 30 minut sex koster 40-50 euro (enkelte latinaer mener 80 euro)

i Dk 1 times Thaimassage 300- 400 kr 30 min sex 800-1100 kr

Mørke piger er også gode til BJ, jeg vil sige alle piger er gode til BJ hvis de øver sig nok på det :lol:

Priserne på købesex i Tyskland har ikke ændret sig i 20 år eller mere, så priserne har ikke fuldt med inflationen, det er ret godt for købere, jeg tror det kan vi takke østpigerne især de rumænske piger for :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først lige lidt økonomi - gn's indkomster i en rumænsk landsby/lille by ligger på u 2500kr. pr. måned - og der er ikke ligeløn dernede :)--- det er endnu værre i Bulgarien. men det er ikke gn's indkomsterne der er problemet - det er mangelen på arbejd - også for de universitetsuddannede. På Oase mødte jeg en del gange en rumænsk ph.d studerende, og et par stykker der havde bacheloreksaminer fra Uni. i Iasi.. På Atmos har jeg sågar mødt en Moldaviske tandlæge. Udfordringen for Rumænien og andre østlande (Moldavien/ Bulgarien/ Skopje/ungarn osv) er at de veluddannede forlader landene.

I de tidlige FKK-dage var det tyske og jugoslaviske piger - så kom de tjekkiske og slovakiske piger, så,polakker litauere og russiske og nu de rumænske / bulgarske/ ukrainske - det er jo ægte multikulturelt :)... Og så alligevel ikke - det er ikke særlig tit det her er pigernes første valg

Fælles for det hele er - at "importen" er styret benhårdt - og at det ikke er så lukrativt for pigerne som det ser ud - der er mange involveret i den proces.

Når det så er sagt - så er det nok stadigvæk bedre for mange af dem (og familierne er afhængige af det) end en tilværelse i betinsslum i Craiova.

De spanske piger bliver primært i Spanien (endnu) der er turister nok :) ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedste blowers hidtil ;)

Tysk

Dominikansk

Afrikansk

Polsk

Rumænsk

Bulgarsk

Ret til ændringer forbeholdes :D

Problemet med RumBul er at de ikke taler særligt godt tysk/engelsk, og på mig virker mange af dem kedelige og uangageret. Håber polakker og tyskerne genvinder tærren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mørke piger er også gode til BJ, jeg vil sige alle piger er gode til BJ hvis de øver sig nok på det :lol:

Priserne på købesex i Tyskland har ikke ændret sig i 20 år eller mere, så priserne har ikke fuldt med inflationen, det er ret godt for købere, jeg tror det kan vi takke østpigerne især de rumænske piger for :D

Tak Østpiger..... Mange mange tak, virkelig sødt af Jer :lol::lol::lol:

Nu er jeg newbie i dette game, men for 15-20 år siden, da jeg stadig var en teenagedreng. Blev jeg antastet af en MEGET flot pige, virkelig lækker, huhhh ha..... Ja en tur i mere intime omgivelser med hende kunne gøres for 2000 kr. Det er jo faktisk det samme som idag :) og vi brokker os stadig over prisen hehe

Angående nationaliteter har jeg nu ikke en favorit..... kan godt lide piger man kan få det rigtige blik frem i øjnene på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet med RumBul er at de ikke taler særligt godt tysk/engelsk, og på mig virker mange af dem kedelige og uangageret.

Så besøger du ikke de rigtige steder :) Hos fx. Goldentime, Samya, Oase, World, Palace mfl. taler de godt engelsk, er pigerne uengageret holder de kun et par uger så ryger de ud, pigerne stå i kø for at arbejde i disse klubber. Nogle piger flere sprog som tysk, fransk, spansk og italiensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ girllover

De bedste blows har jeg helt klart fået af mig selv, da jeg var ung og fleksibel nok til at kunne :P :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Nielle

Du har ret - dem har jeg ikke prøvet, som du sikkert allerede er jeg mere "flat-rate guy", synes konceptet er godt, og har man en "dårlig" dag er skaden ikke så stor (økonomisk), og jeg har altid kunnet finde piger jeg kan lide og klikker med :D men FKK skal da prøves engang

Til Århus

Så flexibel har jeg aldrig været :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At nogle af pigerne i flatrate er uengageret, er der vel ikke noget at sige til?? (mange Rumbuls her) De får vist dækket deres sexbehov til overmål :oops:

Dertil skal lægges, at de har svært ved at kommunikere med os, så det trækker jo ikke ligefrem op :?

De mænd som de kan kommunikere med og også er den typiske kunde i klubben.... kommer fra det nedre samfundslag, og er typisk lidt nedladende overfor pigerne. (jeg har sgu betalt for det her, så kan gøre hvad jeg vil :evil: )

Jeg ville nok også blive lidt uengageret ;)

Men dette er faktisk også en af de rigtig fede ting ved konceptet :!:

For hold da op, man kan få gang i nogle fantastiske ting i disse piger, hvis man griber dem rigtig an :P Både meget lange ophold i rummene, hvor hun skider på hvad tokenfrau siger... diverse sjove ting, som du kan være sikker på, der kommer en ekstra regning på i FKK.... lokkes med i bad... til tider ret lange samtaler.... super engagement

Men det er typisk "hit or miss", for du lander ofte op med en kedelig Luksusdansk/superfransk..... men hvad, jeg kan faktisk godt lide at få suttet pik :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

LF har ret i sine betragtninger, men vi har jo også været i stand til at finde GF6 :D og jeg har også oplevet at de bare har rakt tunge efter Tekenfrau :D

Det er jo også hut or miss på FKK hvis kemien ikke er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk finder jeg udviklingen i tilgangen af rumænske og bulgarske piger for beklagelig, hvor det alene bevirker et pres nedad på prisen, som alene beror på tilgangen af dem.

Da jeg i sin tid begyndte at rejse for at opleve FKK, siden er det også blevet til flattrate all inclusive og gangbang oplevelser, beroede den gode prisattraktive oplevelse i første række på en tysk lovgivning der gjorde det muligt at drive købesex branchen effektivt som ethvert andet erhverv.

Dengang kom pigerne typisk fra Tyskland, Polen, Tjekkiet og Ungarn, virkede på lige fod på et grundlag af tyske løn og omkostningsvilkår.

Det var de overlegne forretningsmodeller, der på et grundlag af stodrift gjorde det billigt for pigerne at arbejde, og dermed muligt at sælge sex til priser, der i langt højere grad gjorde købesex bredere tilgængeligt for mænd med almindelige indtægter, end som i Danmark.

Siden er denne præmis for udbud, køb og salg af sex i Tyskland kommet under et, efter min mening beklageligt pres i kraft af en til overflod tilgang af piger fra Rumænien og Bulgarien, hvor hele forretningsmodellen beror på at underminere udbudspriser på et grundlag af løn, omkostnings og arbejdsvilkår, som man kan bo i og leve for i Tyskland.

Altså vi kan købe sex til priser i det billigste segment af discount udbudet i Tyskland, der kun kan bero på at det er mere attraktivt for pigerne, end alternativet hjemme i egne forarmede lande.

Det er ikke som jeg ser det en positiv udvikling, men et udtryk for hvilken ulykke det er generelt for de nordeuropæiske arbejdsmarkeder, at vi har tilsluttet os det efter min mening helt forfejlede princip om åbne grænser og arbejdskraftens frie bevægelighed.

Det var jo ikke sådan dengang at jeg begyndt at rejse for at besøge FKK klubber, at grænsen var lukket for østpiger, der var masser af dem, men på tyske vilkår, tyskerne og vi selv hjemme var stadig herrer i eget hus i et omfang, så vi kunne regulere adgangen for andre landes borgere til egne lande.

Siden har vi fået misfosteret "EU borgerskabet", konsekvenserne af det alt sammen begynder vi nu at se - det er kun begyndelsen og det bliver meget værre :(

Som I er inde på, selv de polske piger fortrænges fra det tyske købesex marked af rumænske og polske piger, jeg kan se at I er flere der er begejstrede - jeg er ikke :!:

Jeg vil fortsat have fokus på det øvre til gennemsnitlige pris segment, om det er FKK, Flattrate allinclusive, om der er mange rumænske/bulgarske piger eller ikke.

Foreksempel holder det oprindelige Flattrate koncept Pauschal klub stand mod discount alternativer til 80 +/- euro, med en fortsat egen pris på 150 euro.

Denne kæde:

Pauschal Club

http://www.pauschalclub.de/

Man får 15 - max 20 minutters god håndværksmæssig betjening, de gange man kan, i modsætning til 50 - 60 euro pr gang for 30 minutter på FKK.

Det er mere et kvantitativt end et kvalitativt koncept, som kan udgøre et godt alternativ til det dyrere FKK koncept på sin egen præmis.

Erlebniswohnung i Berlin med mange tyske piger er også overlegen som gangbang i kraft af sin forretningsmodel der gør det muligt at sælge adgang til under 100 euro til rigtig mange mænd i pigernes farvør, her er stadig mange tyske piger.

Erlebniswohnung

http://www.erlebniswohnung.com/de/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse,

Jeg er ikke enig med dig i dine betragtninger denne gang, så jeg bliver nød til at modsige dit/dine udsag. Der er andet en RomBul piger i flat-rate klubber, og da detsom alt andet er et spørgsmål om markedskræfter = udbud og efterspørgsel, så retter priserne herefter.

Det er nok korrekt at ikke alle gør det af lyst :D , men betragt det som udlandshjælp til Bulgarien og

Rumænien, da pigerne sender en hel del penge hjem, uden hvilken økonomien i deres hjemland nok ville lide yderligere knæk - så skulle vi bare betale via EU. Derudover er der faktisk mange andre nationaliteter inkl. polakker, ungarer og sågar tyskere der arbejder i flat-rate da de her kan tjene mere end som servitrice eller butiksanset - og så er der faktisk nogen af dem der kan lide det :), og foretrækker en fast dagløn i flat-rate fremfor en mere usikker indtægt i FKK klub - i konkurrence med de flotte modeller der ofte berettes om her, og som de måske, måske ikke kan konkurrere med og få en ordentlig dagløn ud af efter de har fratrukket deres omkostninger - dem har de ingen af i flat-rate. Dit udsagn:

Man får 15 - max 20 minutters god håndværksmæssig betjening, de gange man kan, i modsætning til 50 - 60 euro pr gang for 30 minutter på FKK.

Det er mere et kvantitativt end et kvalitativt koncept, som kan udgøre et godt alternativ til det dyrere FKK koncept på sin egen præmis.

Jeg har (ofte) oplevet virkelig god kvalitets GF6 i flat-rate klubber også ud over de 20-30 minutter du omtaler, og pigerne tager sig ofte også tid til en sludder og lidt kæleri både før og efter seancen. De skal ikke nødvendigvis have X antal kunder for at det kan løbe rundt, og er klubben ikke lige overrendt tager de sig god tid - hvis man behandler dem ordentligt. Jeg mener ikke at du (man), kan sætte lighedstegn mellem pris og kvalitet, ligesom ikke alle har samme smag hvad alder, udseende m.m. angår - eller hvad der for den sags skyld er "god sex".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel sket 2 store begivenheder, som har ændret forholdene markant på det tyske sexmarked.

1. januar 2007 bliver Rumænien og Bulgarien medlemmer af EU.

I efteråret 2008 bryder Finanskrisen ud. Og leder senere til Gældskrisen i Sydeuropa og især Grækenland.

Rumænien og Bulgarien er noget nyt i forhold til de andre Østlande i EU. Ser man på tabeller over BNP pr indbygger, kan man se at den relative forskel mellem fx. Polen og Rumænien er nogenlunde lige så stor som den er mellem Danmark og Polen.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_co ... per_capita

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_co ... per_capita

De Rumænske og Bulgarske piger har et enormt økonomisk incitament til at tage op og arbejde i Tyskland, hvilket har øget det generelle udbud af piger, som vil sælge sex markant.

Finanskrisen ramte ikke Tyskland så hårdt som andre lande i første omgang, men stille og roligt er den også krøbet ind der og har fået de fleste mænd til at blive mere sparsommelige. En af de ting som reduceres er luksusforbrug - og her er "FKK besøg eller lign." på listen. Efterspørgslen efter pigerne er derfor faldet.

Større udbud og mindre efterspørgsel på en gang fører normalt til lavere priser. Der har dog ikke været de helt store prisfald, men priserne er i hvert fald heller ikke steget, og selvom der ikke er meget inflation i disse år, er den dog større end 0%. Derudover kan man argumentere for at priserne reelt ER faldet med nye koncepter som flat-rate klubber og fx. Acapulco's 40 EUR/halve time.

Men antallet af bookinger pr. dag som en pige får er nok faldet, og antallet af "big spenders/tippers" er helt sikkert faldet. Og derfor er der ikke nær så mange penge pr. dag at tjene for en pige som i tidligere tider.

Polen blev faktisk ikke ramt så hårdt af finanskrisen som mange andre lande. Polen er langt fra noget rigt land, men de bliver mindre og mindre fattige set i forhold til Danmark og Tyskland. Det er måske ikke så underligt at andelen af polske piger i Tyskland faldet, når betalingen i forhold til at "arbejde hjemme" er faldet.

Rumænien og Bulgarien er derimod hårdt ramt for tiden.

Personligt er jeg ligeglad med hvilket land en pige er fra. Det der betyder noget er om hun er sød, ser godt ud i min optik, giver god service, og at jeg kan kommunikere med hende på et af de sprog jeg taler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt er jeg ligeglad med hvilket land en pige er fra. Det der betyder noget er om hun er sød, ser godt ud i min optik, giver god service, og at jeg kan kommunikere med hende på et af de sprog jeg taler.

Fuldstændig enig,

måske behøver de polske piger ikke at arbejde så meget, når de polske kæreste/mænd søger til Vesteuropa for at arbejde og mændene tjener nok penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som Rejse er lidt inde på, så er det da ærgerligt at de kommer og presser prisen :?

Jo som forbruger er det jo super.... men det er jo ikke kun denne branche det er galt med, begynder at komme i flere og flere brancher

Men spørgsmålet er om det ikke er sundt nok.... altså vores lønninger ryger lidt ned. Vi skal jo klare os i et globaliseret samfund, og det har vi meget svært ved pt.

Den eneste grund til det går relativt godt endnu, er det kæmpe underskud på statsbudgettet. Pt bliver der lånt 100 milliarder om året og pumpet ud i samfundet, som en anden form for bistandshjælp til befolkningen

Det kan vi en kort årrække endnu, hvad gør vi så??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men spørgsmålet er om det ikke er sundt nok.... altså vores lønninger ryger lidt ned. Vi skal jo klare os i et globaliseret samfund, og det har vi meget svært ved pt.

Ja enig, vores lønninger er alt for høje og flere og flere arbejdspladser flyttes til udlandet. Firmaer flytter produktioner til billigere lande.

Men for at vores lønninger skal ved skal leve omkostninger og skatten ned eller vi skal afgive noget af vores velfærdsgode, er vi villige til det ?

På længere sigt kan vi ikke konkurrere, når 1 lønning herhjemme svare til 3 lønninger i de billigere lande.

Og vi skal arbejde til 67 år måske endda til 70 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...