Hop til indhold
Guest privat-diskret.dk

FKK weekend i danmark

Recommended Posts

Hej Privat-diskret

En mulighed kunne være en pris der inkluderer kaffe/te/vand + småkager/chips til 500 kr.

Mange der ikke kommer langvejs fra, vil det sikkert række for til 3 -6 timer, som de måske kan tænkes at opholde sig i sommerhuset?

Men vi er nogle der både kommer langvejs fra og som elsker at hænge ud 10 -12 timer til FKK, så det er vi nok nogle der vil gøre :)

Grundprisen på 500 kr kan målrettes dem der opholder sig mellem måltiderne i det hjemlige, og som ikke ser det store behov for fast føde til arrangementet, mens der så kan sælges en bon til 200 kr til de gæster der gerne nyder et aftensmåltid, eksempelvis som en grillaften under et langtids ophold.

Bare inkluder alkoholfrit i de 200 kr, og skulle prisen ligge lidt højt for grillmad med is til dessert, så bare betragt det som et fortjent lille overskud :)

Personligt synes jeg ikke at alkohol hører sig til en sådan weekend, i Tyskland er der klubber der er alkoholfrie, og nogle hvor der sælges alkohol.

Jeg kan ikke på stående fod mindes at det har givet anledning til uheldige episoder at gæster drak alkohol i tyske FKK klubber, men tyskerne har også en etableret FKK kultur, hvilket hverken mænd eller piger har i Danmark.

Seduction Girls har altid serveret vin og øl foruden sodavand til deres sexparties, og er fortsat med at gøre det, så de har næppe oplevet problemer.

Kunne det være en ide at I ikke tilbyder alkohol, men tillader at de der ønsker det tager øl/vin med, under forventet hensyntagen til om de er i bil, skal føre bil hjemover.

Jeg er selv vild med de bedste tyske alkoholfrie øl, og kan anbefale dette mærke som et tilbud til gæsterne:

Clausthaler

http://www.clausthaler-genuss.de/

http://www.google.dk/search?q=clausthal ... 20&bih=950

Kan købes i visse hjemlige dagligvare butikker, eller hentes på en tur over grænsen - måske en stamgæst kan hjælpe?

Jeg ser 3 udfordringer i forholdet mellem antal piger og antal mænd.

1. Hvor mange mænd kan huset rumme samtidig med pigerne.

2. Kan der kalkuleres med et omsætteligt flow, hvor nogle kommer og går så der bliver plads til flere mænd samlet hele dagen, kan det give plads til flere mænd end under pkt 1.

3. På den ene side udgør udsigten til et team på 8 - 10 piger et meget væsentligt incitament, for at mændene vælger at deltage, men samtidig er det måske spørgsmålet om der er kapacitet til at der for pigerne er et tilfredstillende antal kunder til hver af dem?

Uanset

Hvis pigerne, når de ikke har egne udgifter på dagen vil acceptere en præmis om at de sandsynligvis hver i sær vil opnå færre gæster end på en daglig vagt med egne normale udgifter, ja så er der alle muligheder for succes.

Det vi har brug for er at få konceptet ud over rampen som en reference for fremtidige arrangementer, der kan vokse i omfang til en bedre og bedre forretning for pigerne.

Vi skal have mulighed for at skrive om oplevelsen efterfølgende i forum, for at kunne bære initiativet videre, og jo mindre pigerne denne ene dag vil tænke i kolde kontanter, jo mere de vil tænke i markedsføring og profilering af eget Brand des bedre.

Hverken mutter eller piger bør gøre dette for pengenes skyld, men simpelthen for at gøre det muligt at gentage arrangementet, om muligt igen og igen efter den første gang.

Bare der ikke er underskud, synes jeg bør være den acceptable overligger første gang vi prøver dette.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Tyskland forbeholder mange klubber sig ret til at afvise/bortvise berusede personer. Men det kræver jo nok en dørmand til det grove. Har hørt om at det også sker, også i flat rate klubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikken dog et "Leben", der nu er kommet blandt germanerne :!:

Det er da glædeligt, at der er kommet et sådant tilsyneladende seriøst udspil fra Privat-diskret, da det jo kun kan bedre vor betalingsbalance over for eurozonen!

Jeg plejer stundom at få venlige forespørgsler herindefra om FKK-deltagelse (grundet mine sproglige kompetencer???), men for at forebygge må jeg her venligt beklage, at min pung – både den ene og den anden – allerede har en aftale om at blive tømt.

Men held og lykke med projektet; jeg håber, det bliver en succes. Ikke mindst for betalingsbalancens skyld :lol::lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Girllover skrev

I Tyskland forbeholder mange klubber sig ret til at afvise/bortvise berusede personer. Men det kræver jo nok en dørmand til det grove. Har hørt om at det også sker, også i flat rate klubber.

Hvorfor ikke bare punktum erklære arrangementet for alkohol frit?

Seduction Girls og klubberne i Tyskland har gjort deres erfaringer med at tillade alkohol, men dette arrangement er et eksperiment der afprøves for første gang, og så i et lejet sommerhus.

Hvor lille en risiko, måske ingen der måtte bestå, så synes jeg blot denne første gang for alle eventualiteters skyld bør være alkoholfrit.

Tænk hvor ødelæggende det kan blive, hvis vi i værste fald må tage affære internt fordi en enkelt får for meget at drikke - dørmand bør ikke vær en nødvendighed.

Vi kan altid evaluere og tilpasse fra gang til gang i takt med at det måtte blive aktuelt med flere arrangementer.

Der er næppe 1 eneste seriøst interesseret i arrangementet, der bliver væk fordi der ikke serveres alkohol, selvom de gerne havde set at der blev serveret.

Venlig hilsen

Rjsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at vi fik vendt dette på chatten igår, men synes lige jeg vil skrive det i tråden her også.

1) pige/mand-forhold - det er jo nærmest umuligt at svare på i en dansk kontekst, hvor man ikke har nogle referende-punkter, men her kommer et løst bud. Jeg vil tro at de mandlige gæster nok i gennemsnit lægger 2000,- for sex, så derfra afhænger det jo også af hvor meget pigerne forventer at tjene på 10-12 timer.

2) Som nævnt igår, tror jeg godt det kan blive lidt vanskeligt af opnå nok gæster til 2 dage, ihvertfald hvis 10 piger skal deles om dem. Jeg har svært ved at tro at I kan samle 35-40 mænd 2 dage i træk... der er trods alt tale om et pilot-projekt, og en del interesserede vil nok afvente, og se hvordan det første arrangement forløber. Jg havde personligt nok bare satset på én dag i første omgang.

3) Vedrørende forplejning, så er det jo helt op til PD, hvilket format de ønsker - men for dem som kommer langvejs fra/ bliver hele dagen i huset, skal der være mad til at man ikke går og sulter (og selvf. også pigerne) Men man kan jo sagtens operere med 2 priser - én for let forplejning, og en anden for fuld forplejning.

Men jeg synes det er vildt fedt at I ønsker at afprøve konceptet, og især at forespørgslen kommer fra nogle piger, som øjner mulighederne i denne niche.

Det vigtiste er dog at alle parter (PD, piger og kunder) accepterer at dette er en prøveklud, og at man ikke har urrealistiske forventninger, men tager det i den rette ånd.

Held og lykke med projektet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har lige læst igemmen hvad i har skrevet og ja bliver sgu glad for at der er så mange der kommer med råd og ider

jeg prøver lige at følge op på noget af det i har skrevet

det med alkohold der tror jeg vi gør det på den måde at der ikke vil være det men hvis der er nogle der vil have et glas vin til maden så kan det lade sig gøre

det hus jeg har kik på er der 8 sove rum så det vil sige der kan være 8 piger i privat af gangen det må kunne holde

men vil det være ok med 2 fyre pr pige eller kan der være flere ja eller er det for mange ?

grunden til jeg holder fast i 2 dage er at prisen for at bruge huset er den samme som hvis vi kun lavde det en dag

og så har dem der kun kan gøre det når de er på job også en mulighed om fredag

men er der nogle der ved nu at hvis det er 2 dage at de vil tage begge dage eller vil i bare komme en dag ?

det med maden der tænker jeg der er så man kan klare sig og vil man have en god middag om aften så koster det extra

lad os bruge den her uge til at finde ud af hvordan det skal forgå og så får jeg lavet noget i næste uge om hvordan det bliver samt dato på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Angående maden, håber jeg i laver det med i prisen....altså om det bliver 50-70 kr dyrere i entre, so what? Men som skrevet tidligere, det kan jo godt være noget relativt enkelt mad ;)

no alcohol er vist ok

Hvis der er 8 rum, kan der være op til 14-16 piger, så med Jeres 10 piger er der plads nok..... De gange jeg har været i FKK, har der typisk været 1-1,5 mand per pige af gangen. Når i har åben 14 timer, vil der kunne være 2 hold mænd i løbet af dagen.... med meget run på midt på dagen, hvor der er overlap

1-1,5 mændx 2 hold x 3-5 halve timer per mand= 6-15 besøg a 30 min per pige

20-30 mænd der betaler entre per dag, med samme regnestykke (10 pigerx1-1,5 mændx 2 hold)

Umiddelbart tror jeg nu ikke problemmet bliver, der kommer for mange mænd :) det plejer at være en stor udfordring, at få lokket folk med på turene ;) masser af positive tilkendegivelser, knap så mange seriøse :lol:

En anden ting i forresten skal have i tankerne..... hvor mange brusere er der? 10 piger+ eksempelvis 15 mænd, kræver lidt ;)

hvor stort er huset? hvor mange kan der reelt være? hvis der skal være plads til mad også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En anden ting i forresten skal have i tankerne..... hvor mange brusere er der? 10 piger+ eksempelvis 15 mænd, kræver lidt ;)

hvor stort er huset? hvor mange kan der reelt være? hvis der skal være plads til mad også

huset er på 300m2 ligge for sig selv med stor terasse

der er 8 "soverum" :)

3 badeværelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

huset er på 300m2 ligge for sig selv med stor terasse

der er 8 "soverum" :)

3 badeværelser

Jeg vil forslå I kunne sætte et partytelt op til hygge og spisning,

evt. slå nogle villatelte op med madrasser eller luft madrasser, så har I udvidet bolle-kapaciteten :lol: jeg er frisk på at tage et par ture i teltet. Hvis vejret er godt, kan haven og evt. strand bruges til adspredelse mellem sex-omgangene.

Jeg deltager gerne begge dage hvis det bliver afholdt over to dage, evt med pauser ved at tage på "sightseeing" i områder :lol:

Pige/drenge forholdet er svært at opstille, hvis det kommer 8 super lækre piger som giver god service til 30 mænd, så ville de alle være booked konstant, nogle mænd tager et par timer, andre tager 30min.

Derimod 2 lækre og 6 "mindre" lækre så kan der være en skævfordeling af hvor meget pigerne bliver booked. Men vi har heldigvis forskellige smag og præferencer.

Jeg synes I skulle forsøge at få så mange piger med til FKK-weekenden som muligt. Det er naturligt at pigerne "konkurrerer" om vores gunst og pengepung :) Sådan fungere det også på de rigtige FKK-klubber sydpå. Må de bedste piger vinde.

Det bør være "gratis" for pigerne at være med, lykkes det dem at score kassen fint,

hvis de har tjent mindre end forventet, øv øv, men så har pigerne heller ikke haft andre udgifter end transport og diverse, så det burde være en vind vind oplevelse for alle partner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

vi er helt eni det kommer ikke til at koste noget for pigerne at komme der det er mig der tager chancen og det skal ikke være sådan at de kan gå der fra med underskud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er lige en praktisk ting jeg vil nævne, som ingen andre har nævnt endnu.

Når man går på FKK i Tyskland får man et skab med nøgle hvori man kan låse sine værdigenstande inde (og også sit tøj, men tøjet er mere underordnet).

Hvis der kommer en del mænd, som har mellem 2000-4000 kr med hver, så vil der faktisk være ret store kontantbeløb til stede og det kan friste tyvagtige sjæle. Der skal nok også være nogen som har et dyrt ur på, som de skal have af, når de skal i bad. Ikke at jeg vil anklage nogen for at stjæle, men jo flere personer der kommer jo større er sandsynligheden for at der er en tyv imellem.

Der skal der findes en eller anden løsning på det med opbevaringen af penge og værdisager. Nogen der har nogen gode forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er lige en praktisk ting jeg vil nævne, som ingen andre har nævnt endnu.

Når man går på FKK i Tyskland får man et skab med nøgle hvori man kan låse sine værdigenstande inde (og også sit tøj, men tøjet er mere underordnet).

Hvis der kommer en del mænd, som har mellem 2000-4000 kr med hver, så vil der faktisk være ret store kontantbeløb til stede og det kan friste tyvagtige sjæle. Der skal nok også være nogen som har et dyrt ur på, som de skal have af, når de skal i bad. Ikke at jeg vil anklage nogen for at stjæle, men jo flere personer der kommer jo større er sandsynligheden for at der er en tyv imellem.

Der skal der findes en eller anden løsning på det med opbevaringen af penge og værdisager. Nogen der har nogen gode forslag?

har tænkt lidt over det problem en boks med nummer på til tøj og den slags må kunne gøre det

penge har jeg tænkt at man kunne lave en "bank" hvor du kunne aflevere dem og så komme og få når du skulle bruge

men forslag er meget velkommen hvis der er nogle der har en bedere ide

Del dette indlæg


Link til indlæg

har tænkt lidt over det problem en boks med nummer på til tøj og den slags må kunne gøre det

penge har jeg tænkt at man kunne lave en "bank" hvor du kunne aflevere dem og så komme og få når du skulle bruge

men forslag er meget velkommen hvis der er nogle der har en bedere ide

Det er set før på GB-klubber og Partytreff at personlige egendele opbevares i store tykke konvolutter med navn på og bliver opbevaret i et pengeskab eller under disken ved "receptionen", dog kræver det at der er en person som kan betjene gæsterne, når der er brug for at hente penge eller andre ejendele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det hus jeg har kik på er der 8 sove rum så det vil sige der kan være 8 piger i privat af gangen det må kunne holde

men vil det være ok med 2 fyre pr pige eller kan der være flere ja eller er det for mange ?

Mine erfaring ved at snakke med FKK piger er at det gennemsnitlige antal "cumshots" en mand ender med i løbet af en god dags FKK besøg er 3-4. Dem som ikke kommer så tit forbi trækker dog lidt op (os danskere fx.). Nogen gange vælger mænd også at forlænge tiden med en pige til fx. 1½ time uden at det bliver til 3 gange cumshot men måske kun 2 gange.

Så regn med at hver mand i gennemsnit er 2-2½ time i rummene - tillæg lidt spildtid - dermed 3 timer.

Med 14 timers åbningstid og 8 rum giver det dermed at der teoretisk set maksimalt kan være 37,3 mand (i.e. 8*14/3= 37,3). Men det bliver ubehageligt med så mange. Og jeg ved ikke hvor mange kunder pigerne kan klare på en dag. Hvor mange plejer de at nå på en vagt?

Umiddelbart lyder en faktor 1 til 2 dog ikke forkert.

grunden til jeg holder fast i 2 dage er at prisen for at bruge huset er den samme som hvis vi kun lavde det en dag

Fornuftigt

men er der nogle der ved nu at hvis det er 2 dage at de vil tage begge dage eller vil i bare komme en dag ?

Jeg har lidt svært ved at sige det for mit vedkommende - 2 dage kræver at man også finder noget hotel, hvis man er fra djævleøen. Dag 2 skulle mest være for at støtte konceptet. Hvis det altså rammer udenom at man er bortrejst på ferie.

det med maden der tænker jeg der er så man kan klare sig og vil man have en god middag om aften så koster det extra

Det vigtigste er at der er en eller anden mulighed for mad, så folk ikke skal til og ud i byen for at finde mad når de bliver sultne (det indebærer også den risiko at de ikke kommer tilbage igen -> fald i pigernes omsætning). En FKK skal gerne dække mænds basale behov - dvs. sex og mad - og også gerne et sted man kan hvile sig. Så bliver mændene hængene og ender med at bruge flere penge;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er lige en praktisk ting jeg vil nævne, som ingen andre har nævnt endnu.

Når man går på FKK i Tyskland får man et skab med nøgle hvori man kan låse sine værdigenstande inde (og også sit tøj, men tøjet er mere underordnet).

Hvis der kommer en del mænd, som har mellem 2000-4000 kr med hver, så vil der faktisk være ret store kontantbeløb til stede og det kan friste tyvagtige sjæle. Der skal nok også være nogen som har et dyrt ur på, som de skal have af, når de skal i bad. Ikke at jeg vil anklage nogen for at stjæle, men jo flere personer der kommer jo større er sandsynligheden for at der er en tyv imellem.

Der skal der findes en eller anden løsning på det med opbevaringen af penge og værdisager. Nogen der har nogen gode forslag?

Jeg har faktisk angivet et forslag tidligere i form af plastkasser med låg og et nr. som også noteres på et armbånd eller bagsiden af hånd. Kasserne skal nok være 40 - 50 L, så der er plads til både tøj sko og værdigenstande mm - så behøver tøj og sko ikke flyde rundt andre steder. Kasserne kan så opbevares i et rum/entre/køkken hvor de kan holdes under opsyn og kun udleveres til rette vedkommende. Kasserne er nemme at stable og fylder derfor ikke så meget at opbevare og kan medbringes næste gang. Evt. lyserøde kasser til pigerne og blå til drengene :D Overtøj må dog nok stadig anbringes i en garderobe.

Mht. betaling, vil jeg gerne endnu engang nævne smartphone betaling, selvom de fleste nok stadig foretrækker cool cash, som ikke noteres andre steder. Men hvis kasserne er under opsyn, skulle det ikke være noget problem at opbevare penge deri også - smartphonen skal nok alligevel være deri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En FKK skal gerne dække mænds basale behov - dvs. sex og mad - og også gerne et sted man kan hvile sig. Så bliver mændene hængene og ender med at bruge flere penge;)

Fuldstændig enig og god fremlægning Frej, af hvad FKK egentlig handler om :lol: Nemlig sex og mad, pause, mad og sex, pause...

Dette kører i loop indtil man løber tør for væske eller penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt for nice idé Privat-diskret som jeg selvfølgelig bakker 100% op om. Jeg havde egentlig planer om at tage til Tyskland i august, men vil da gerne prøve pilot-projektet her! Glæder mig til at høre flere detaljer, og helt sikkert en tråd jeg checke op på hyppigere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med 8 - 10 piger og 20 - 30 mænd er 3 badeværelser ikke for meget - der er jo 2, som gerne vil i bad efter hver session, hvis de ikke laver fælles bad :mrgreen: 8 bollerum skulle kunne slå til, men pigerne vill nok gerne have et frirum til omklædning, make-up, pjat, afslapning mv., men 6 - 7 disponible værelser er også nok, hvis der evt. må sexes andre steder.

Mht. annoncering, kunne jeg forestille mig at det i første omgang kunne holdes internt på eroguide, så der dels ikke kommer alt for megen nyfigen opmærksomhed omkring arrangementet, men også at der ikke kommer nogen, som ikke kender til konceptet på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med 8 - 10 piger og 20 - 30 mænd er 3 badeværelser ikke for meget - der er jo 2, som gerne vil i bad efter hver session, hvis de ikke laver fælles bad :mrgreen: 8 bollerum skulle kunne slå til, men pigerne vill nok gerne have et frirum til omklædning, make-up, pjat, afslapning mv., men 6 - 7 disponible værelser er også nok, hvis der evt. må sexes andre steder.

Mht. annoncering, kunne jeg forestille mig at det i første omgang kunne holdes internt på eroguide, så der dels ikke kommer alt for megen nyfigen opmærksomhed omkring arrangementet, men også at der ikke kommer nogen, som ikke kender til konceptet på forhånd.

Hvis der ikke er nok bollerum, kan sex afvikles i telte eller i haven eller hvor man nu finder passende.

Hvis vi kan finde 25-30 mænd her fra EG som seriøst kommer til FKK-weekenden så er ekstern annoncering måske ikke nødvendig.

Sladrebladene vil sidde klar med telelinser i et nærliggende sommerhus :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jo være en lækkerbidsken for sensationspressen.

Kunne man lave en tilmelding via SMS så Privat-Diskret har deltagernes identitet. Hvis deltagerne så kun meddeles i hvilket postnummerområde arrangementet finder sted og først SMS'es den endelige adresse ½ time før forud aftalt ankomst, har man så ikke reduceret risikoen for afsløring væsentligt ??

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

PS. Jeg glæder mig til at møde Bent Fabicius Bjerre som ankermand på arragementet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke kun pigerne der ikke skal have underskud på arrangementet, det skal mutter heller helst ikke - det er flot at de alle tager denne chance.

Logistisk og økonomisk bliver det nok lige i overkanten med telte og deslige i haven, så lad og basere aktiviteterne på husets grundfaciliteter.

Jeg synes også at vi bør droppe enhver tale om diverse alternative betalingsmuligheder, vi har alle kolde kontanter med punktum.

Ved ankomst kan vi få en pose til tegnebog, ure etc, som der står navn/nick på, som mutter/service dame låser inde i en boks.

Vi kan så gøre som på FKK i Tyskland , hvor vi betaler pigerne efter hver sceance, vi beder bare om vores pose i boksen, der bliver låst inde igen til der skal betales for næste sceance.

Sørg nu for at have kontanter til betaling i lige penge, så der ikke skal fedtes med byttepenge.

Deltagerne har hver deres sportstaske eller lignende med, som mutter klæber en seddel med ens navn/nick på, hun har et par ruller klare affaldsække i reserve, hvis der bliver brug for dem.

Sørg for en boks til poserne med ens værdier, og et rum afsat til at vores sportstasker kan opbevares tilgængelige på en overskuelig måde, man vil måske lige til ens toiletgrejer mv en gang imellem under opholdet.

Tag selv et håndklæde eller to med, mutter kan måske komme i bekneb, hvis forbruget bliver for stort af håndklæder

Den er lidt langt ude, at pressen skulle ligge på lur til et udtrykkeligt privat arrangement for berettiget annonyme detagere.

Deltagere der iøvrigt er hr og frøken almindelig, og ikke i udgangspunktet kendte, som den slags underlødige medier ellers gør i at forfølge hvor de går og står.

Den med aftensmaden, kunne det være en mulighed at mutter simpelthen har et takeaway kort til thaimad, som man bestiller hos hende, betaler for til hende senest kl 17.

Mutter modtager og afregner for maden der leveres kl 18 30, og hvis man ikke lige er klar der får man acceptere at ens bestilling kommer en tur i mikroovnen, når man er klar.

Pigerne

Hvis mutter har seriøse tilsagn allerede fra piger til arrangementet, er jeg sikker på at det vil fremme en maksimeret tilmelding af mænd til arrangementet, hvis disse piger allerede fra nu af giver sig til kende her i tråden, gerne hvis muligt med link til billeder af sig selv, og hvor de arbejder, de må også gerne lægge gode billeder ind i deres indlæg :)

Og må pigerne trække sig inden bør de også melde dette ud i tråden her.

Hvis der nu er fladskærme i sommerhuset, bør der så vises pornofilm, eller skal man lade fjernbetjeningen afgøre det øjeblikkelige program i pauserne mellem aktiviteterne på lagnerne?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bilen kan bruges til at opbevare værdigenstande, tøj og deslige. Når jeg er klædt om til "isbjørne-kostume" :lol: , så skal jeg ikke bruge mit alm. tøj før jeg skal forlade huset. Ja håndklæder og lagner skal der bruges masser af, efter hver bad og knald BØR der bruges nye håndklæder og lagner.

Men sportstasker er også en god idé !

Vi kan tage et par Webergrill med og grille, suppleret med lidt håndmadder og frugter til natten, så er maden klaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg skal ikke deltage, men synes det er et fint initiativ for de der elsker denne form.

MEN hvorfor gøre det indviklet med e-betaling osv. Rejses indlæg kører det helt klart - keep it simple, and it works. Dette er et event hvor alle høster erfaringer, som der drages nytte af næste gang. Al begyndelse er svær.

Det lyder svært hyggeligt, men jeg kan ikke se mig selv i situationene. Men i ønskes god "fest" :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...