Larschristian 846 Skrevet 7. April, 2024 Luna_xo skrev, for 1 minut siden: Al utroskab kan ikke skæres over én kam Jo Luna_xo skrev, for 1 minut siden: Tværtimod er det egoistisk af konen Han har et valg at sige det til hende at han elsker hende men hvis hun ikke kan eller vil så vil han gå i byen at finde det. så har han givet hende valget at accepter det eller ikke. når han gør det i skjul fratager han hendes valg om hun vil accepter deres måde at leve på. Luna_xo skrev, for 4 minutter siden: og jeg er kæmpe fortaler for, at man ikke gør andre fortræd, Så er du vist ikke klar over hvilken konsekvenser utroskab kan have på psyken og ødelægge en fuldstændig da det er et tillidsbrud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1881 Skrevet 7. April, 2024 Liv skrev, for 4 timer siden: Præcis, livet er andet end sex. Hvis man når dertil, at sex bliver en pine og gør ondt, så bliver man bange for samleje, og risikerer at miste lysten helt. Måske det kan hjælpe at nytænke sex, i første omgang helt uden penetration. Ja, det er der, vi er nu. Smerten gør hende bange for sex og lysten går ned. Jeg vil ikke mase mig på. Det er svært, men vi prøver at nytænke med hænder og tunger.....vel en gang om måneden. Jeg må også erkende mit eget ansvar her. Besøgene hos jer dejlige GPs har efterhånden frigjort mig meget og givet smag for det mere avancerede. Det vi aldrig har gjort derhjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 7. April, 2024 (edited) Signor Cuoco skrev, for 11 minutter siden: Det er svært, men vi prøver at nytænke med hænder og tunger. Prøv med ingen pres eller krav om penetration. Kun sanselighed, undersøgende blide fingre, masser af olie og stor forsigtighed. I første omgang kun udvendigt. Kælen på hele kroppen, kys, liggen tæt mv. Plus evt behandling… Det er muligt at komme tilbage og mærke lyst igen. Men ikke nødvendigvis til maskulin seksualitet og voldsomhed…. Redigeret 7. April, 2024 af Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1881 Skrevet 7. April, 2024 Liv skrev, for 30 minutter siden: Prøv med ingen pres eller krav om penetration. Kun sanselighed, undersøgende blide fingre, masser af olie og stor forsigtighed. I første omgang kun udvendigt. Kælen på hele kroppen, kys, liggen tæt mv. Plus evt behandling… Det er muligt at komme tilbage og mærke lyst igen. Men ikke nødvendigvis til maskulin seksualitet og voldsomhed…. Tak for dine forslag. Vi prøver... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 7. April, 2024 Liv skrev, 1 time siden: Prøv med ingen pres eller krav om penetration. Kun sanselighed, undersøgende blide fingre, masser af olie og stor forsigtighed. I første omgang kun udvendigt. Kælen på hele kroppen, kys, liggen tæt mv. Plus evt behandling… Det er muligt at komme tilbage og mærke lyst igen. Men ikke nødvendigvis til maskulin seksualitet og voldsomhed…. Man tør også meget mere, når man ikke er bange for at ens partner "presser på" i egen liderlighed.. Jeg turde det meste af mit liv ikke at få finger.. kunne ikke lide den der følelse af "doctorleg" og blev virkelig - som i virkelig! - turned off, af det... Adr! ingen fik lov! Indtil jeg mødte min eks.. som jeg virkelig var tryg ved.. og som 110% respekterede og ærede mig og mine grænser.. Han lukkede mig op for så mange nye oplevelser, deriblandt rent faktisk at kunne nyde at få finger - af ham Tror ikke jeg ville kunne med hvem som helst, men jeg prøver bare at understrege hvor vigtigt tryghed er for en kvinde.. Det betød alt i verden for mig, at jeg kunne mærke og se, at han virkelig elskede mig.. og at han ALDRIG pressede mig.. og ALDRIG overskred mine grænser, ikke bare én gang.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2497 Skrevet 7. April, 2024 Larschristian skrev, for 9 timer siden: Jo Nej! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 8. April, 2024 sneræven skrev, for 6 timer siden: Nej! Kan du uddybe dit utrolig kort svar. hvornår kan man retfærdiggøre utroskab ? Og hvem er det der skal vurderer om det er ok. er det den svigtede eller den der er utro ? er sikker på at langt de fleste der er utro vil mene det var ok, og synes at de er i deres gode ret at være utro. så vil meget gerne have du kan definerer hvornår utroskab er ok, og hvornår det ikke er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 8. April, 2024 (edited) Liv skrev, for 23 timer siden: Præcis, livet er andet end sex. Hvis man når dertil, at sex bliver en pine og gør ondt, så bliver man bange for samleje, og risikerer at miste lysten helt. Måske det kan hjælpe at nytænke sex, i første omgang helt uden penetration. I den situation er det en god ide at blot ligge og nusse - gerne nøgne - men på forhånd aftalt at der er uden uden penetration og uden orgasmejagt. Den gøres gerne i flere uger - blot nusse og hygge, og derefter eventuelt gå gradvist frem. Det er et godt og ældgammelt råd Redigeret 8. April, 2024 af Dristige Klodset sprogbrug 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 8. April, 2024 Liv skrev, for 18 timer siden: Prøv med ingen pres eller krav om penetration. Kun sanselighed, undersøgende blide fingre, masser af olie og stor forsigtighed. I første omgang kun udvendigt. Kælen på hele kroppen, kys, liggen tæt mv. Plus evt behandling… Det er muligt at komme tilbage og mærke lyst igen. Men ikke nødvendigvis til maskulin seksualitet og voldsomhed…. Liv beskriver det meget præcist. Dog er maskulin seksualitet ikke nødvendigvis voldsom. Kendte en muskuløs kvinde der godt kunne lide det ret så voldsomt. Mennesker er kort sagt meget forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2497 Skrevet 8. April, 2024 Larschristian skrev, for 6 timer siden: Kan du uddybe dit utrolig kort svar. Vi har haft den diskussion før, og mine argumenter er præcis de samme. Mit utrolig korte svar var egentlig bare en - lettere humoristisk, forgive me .. forsøg på at markere, at jeg er meget på linje med @Luna_xo ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2338 Skrevet 8. April, 2024 (edited) Jeg har haft mange snakke med mænd der har været deres koner og kæreste utro, og ganske kort er verden bare ikke så sort/hvid som nogle måske kunne forestille sig. Jeg er helt enig i de meninger @Luna_xo deler - men det er langt fra meninger der er særlig populære i "den virkelige (snæversynet) verden". For hvis man kan acceptere "en type utroskab" så accepterer man jo også at ens egen partner/kommende partner en dag er utro, og det er et virkelig ømt punkt for nogen... Og kræver selvindsigt. Men.. Det er ikke utroskab denne tråd handler om, så nu hvor der ikke rigtig er nogen eroguide-ansvarlige der håndhæver reglerne, vil jeg lige bryde ind og minde om ikke at køre tråden ud på et sidespor.... (og ja, det gør jeg selvfølgelig efter at have delt min egen mening om det ikke-relevante emne... ) Redigeret 8. April, 2024 af SweetKisses 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babsoman59 11 Skrevet 8. April, 2024 Jeg har forsigtigt foreslået min kone at vi sammen besøger en glædespige, som modtager par, så vi kan have en fælles fræk oplevelse og hun er faktisk åben for at prøve det, og også for at deltage aktivt, men hun beholder trusserne på. Jeg glæder mig til snart at prøve det, og så endda med god samvittighed. Det kunne være at I andre mænd, som heller ikke får sex derhjemme, skulle lufte den idé overfor konen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vekseleren Skrevet 9. April, 2024 Luna_xo skrev, den 7.4.2024 at 12:15: Jeg er ganske enkelt ikke enig. Al utroskab kan ikke skæres over én kam - og jeg synes faktisk ikke det er egoistisk i det her tilfælde. Tværtimod er det egoistisk af konen, med mindre der er en medicinsk årsag til det. Han er en mand der værner om sin familie. Forstår det større perspektiv. Alternativet er, at han lever i tvunget cølibat resten af sit liv med dertilhørende livskvalitet- eller at han smadrer hele deres familie. Jeg havde valgt som ham, og det skammer jeg mig ikke engang over at sige. Gud forbyde det hvis man blev gift med en absolut impotent mand, som man iøvrigt elsker over alt på hele jorden. Vi har kun det her ene liv - og jeg er kæmpe fortaler for, at man ikke gør andre fortræd, eller netop er fuldstadig umoralsk og egoistisk hvad sex og kærlighed angår - men for mig, er det ikke sort/hvid. Det var det engang, og det har heldigvis ændret sig. Utroskab som springer ud af perversion, er noget andet og har ikke noget med det her eksempel at gøre. Luna, det er en troll du svarer, formålet er kværulering, lad ham fare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 9. April, 2024 Vekseleren skrev, for 6 timer siden: Luna, det er en troll du svarer, formålet er kværulering, lad ham fare Jeg er nok for dum og naiv til at opfatte sådan noget Jeg tager altid folk seriøst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 9. April, 2024 (edited) Luna_xo skrev, for 10 minutter siden: Jeg er nok for dum og naiv til at opfatte sådan noget Jeg tager altid folk seriøst Bare rolig jeg er ikke Troll. har bare anden værdisæt end andre. Og nogle har svært ved at accepter dette. Og det nemmeste er at kalde en for Troll Redigeret 9. April, 2024 af Larschristian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 9. April, 2024 Larschristian skrev, for 12 minutter siden: Bare rolig jeg er ikke Troll. har bare anden værdisæt end andre. Og nogle har svært ved at accepter dette. Og det nemmeste er at kalde en for Troll Man behøver jo heller ikke død og pine, at nå til enighed.. smiler.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1881 Skrevet 9. April, 2024 Luna_xo skrev, for 8 minutter siden: Man behøver jo heller ikke død og pine, at nå til enighed.. smiler.. Netop. Det er bestemt ikke uden evner, og ofte ret interessant, at være uenige...........især når man er det på en sød og humoristisk måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1410 Skrevet 9. April, 2024 Luna_xo skrev, for 52 minutter siden: Man behøver jo heller ikke død og pine, at nå til enighed.. smiler.. Meget enig. Enighed er og bør ikke være målet i den slags debatter. Forståelse, empati, udvide livssyn og tolerance er meget mere målet i min optik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 155 Skrevet 16. April, 2024 Larschristian skrev, den 8.4.2024 at 04:33: Kan du uddybe dit utrolig kort svar. hvornår kan man retfærdiggøre utroskab ? Og hvem er det der skal vurderer om det er ok. er det den svigtede eller den der er utro ? er sikker på at langt de fleste der er utro vil mene det var ok, og synes at de er i deres gode ret at være utro. så vil meget gerne have du kan definerer hvornår utroskab er ok, og hvornår det ikke er. Hvad er værst - fysisk uttroskab eller psykisk med fantasier om noget andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 763 Skrevet 16. April, 2024 Lange skrev, den 6.2.2021 at 13:34: I de her corona-tider er det godt nok hårdt at være single og uden mulighed for at knalde købe-piger. Er sgu så trængende. Nå - tilbage til spørgsmålet: Hvor længe har du undværet sex? Mig selv - 83 dage. Næsten 90 dage og jeg savner det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 16. April, 2024 Max Power skrev, for 41 minutter siden: Næsten 90 dage og jeg savner det.. Jeg knaldede i går. Så er ikke så trængende længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 89 Skrevet 17. April, 2024 Knaldede en for 3 dage siden og har en ny aftale i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 17. April, 2024 sunny skrev, for 15 timer siden: Hvad er værst - fysisk uttroskab eller psykisk med fantasier om noget andet? A hvad for en fisk gider jeg næsten ikke svare på. giver da lidt sig selv. ingen kan straffes for noget de ikke har gjort. tænker tit på at røve en bank men gør det ikke. det kan jeg ikke drages til ansvar for. og ens tanker om lyster er ens egne, og det skal man ikke stå til ansvar for overhoved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 652 Skrevet 17. April, 2024 Hmmmm hvis det ikke er en glædespige , så har jeg rundet de 4 år efterhånden , og med en GP så har jeg rundet et år ... Men det er mere fordi at lillemanden ikke er super fan af Gummiet , men det kan jeg da overvinde tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg