MrLovaLova 1090 Skrevet 1. Februar, 2021 Jeg har altid syntes hun så lidt sød og uskyldig ud, og har da mere end én gang rykket i banditten dengang hun vendte bogstaver i lykkehjulet, men skal da love for skindet bedrager! Jeg tænker snart hun giver Levakovic familien baghjul med det synderegister hun efterhånden har https://ekstrabladet.dk/krimi/maria-hirse-idoemt-faengsel/8457966 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 1. Februar, 2021 MrLovaLova skrev, for 25 minutter siden: Jeg har altid syntes hun så lidt sød og uskyldig ud, og har da mere end én gang rykket i banditten dengang hun vendte bogstaver i lykkehjulet, men skal da love for skindet bedrager! Jeg tænker snart hun giver Levakovic familien baghjul med det synderegister hun efterhånden har https://ekstrabladet.dk/krimi/maria-hirse-idoemt-faengsel/8457966 Jeg kunne nu stadigvæk godt tænke mig at duske hende! Nogen bud på, hvad odds er på at komme ud på den anden side med helbredet i behold? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. Februar, 2021 MrLovaLova skrev, for 35 minutter siden: Jeg tænker snart hun giver Levakovic familien baghjul med det synderegister hun efterhånden har Ja, der er vist en del der..... indbrud i stalde om natten, opbevaring af tyvekoster, tæskehold efter ex-kærester...... Det er faktisk helt vildt. Og ja, hun sér jo uskyldig ud. Og hun er jo både intelligent og veluddannet, så gad vide hvad der egentlig går galt. For noget må der jo gå galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1090 Skrevet 1. Februar, 2021 tvr skrev, for 4 minutter siden: Ja, der er vist en del der..... indbrud i stalde om natten, opbevaring af tyvekoster, tæskehold efter ex-kærester...... Det er faktisk helt vildt. Og ja, hun sér jo uskyldig ud. Og hun er jo både intelligent og veluddannet, så gad vide hvad der egentlig går galt. For noget må der jo gå galt. Helt enig, og de sager du nævner her er dem hun vel at mærke er dømt for. Hvad hun så lige har lavet ud over det aner jeg ikke, men gætter på ( og selvfølgelig for helt egen regning ) at der garanteret er en del mere. OG stort JA, kunne dælme også stadigvæk godt tænke mig en tur på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Februar, 2021 (edited) tvr skrev, for 8 minutter siden: Ja, der er vist en del der..... indbrud i stalde om natten, opbevaring af tyvekoster, tæskehold efter ex-kærester...... Det er faktisk helt vildt. Og ja, hun sér jo uskyldig ud. Og hun er jo både intelligent og veluddannet, så gad vide hvad der egentlig går galt. For noget må der jo gå galt. Det er også min tanke. Jeg bliver nysgerrig på hvad det er der gør at hun nu er ude i en sådan social deroute. Men jeg husker at have læst at hun har været i forhold med en rocker som vist har fået hende til at begå de der indbrud i heste stalde osv. Jeg forestiller mig at hun har været under særdeles dårlig indflydelse i længere tid og samtidig med at hun har været meget forelsket har hun fået manipuleret sin hjerne godt og grundigt ind i en form for kriminel tankegang som gør at hun har mistet sit moralske kompas. Redigeret 1. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 1. Februar, 2021 Lady C skrev, for 1 minut siden: Det er også min tanke. Jeg bliver nysgerrig på hvad det er der gør at hun nu er ude i en sådan social deroute. Men jeg husker at have læst at hun har været i forhold med en rocker som vist har fået hende til at begå de der indbrud i heste stalde osv. Jeg forestiller mig at hun har været under særdeles dårlig indflydelse og at hun har fået manipuleret sin hjerne godt og grundigt ind i en form for kriminel tankegang som gør at hun har mistet sit moralske kompas. Ok men man skal være motiveret, skræmt eller helt uden dømmekraft for at kaste sig ud i det, jeg har været der men, mit kompas fik nok, og jeg har brugt meget af mit liv til at fortryde. Men omvendt, der er noget med kvinder og "farlige" mænd som jeg aldrig har forstået, omvendt der er så meget mænd ikke forstår... Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Februar, 2021 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Ok men man skal være motiveret, skræmt eller helt uden dømmekraft for at kaste sig ud i det, jeg har været der men, mit kompas fik nok, og jeg har brugt meget af mit liv til at fortryde. Men omvendt, der er noget med kvinder og "farlige" mænd som jeg aldrig har forstået, omvendt der er så meget mænd ikke forstår... Misjo Jeg prøver ikke at finde undskyldninger, bare forklaring på hendes adfærd. Jeg synes også det er langt ude og voldsomt det hun har gjort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Februar, 2021 (edited) Misjo1 skrev, for 30 minutter siden: Men omvendt, der er noget med kvinder og " farlige" mænd, som jeg aldrig har forstået Kom lige til at tænke lidt på denne sætning, for det er jo et ret interessant emne. Ja der er noget med " nogle kvinder og farlige mænd" og jeg har en teori om at det skyldes et eller andet faderkompleks. Altså at kvinden i virkeligheden savner en faderfigur. ( nu taler jeg ikke specifikt om Maria hirse) Denne længsel efter en faderfigur ligger meget meget dybt og er ikke noget hun er bevidst om. Men noget med at hun måske er blevet svigtet af sin fader som lille pige eller meget ung kvinde. At man så som kvinde tiltrækkes af de store beskyttende og dominerende typer som kan - på det ubevidste plan - opfylde et behov hos kvinden om at føle sig som en lille pige der skal passes på og beskyttes af en stærk mand. For ens far er jo altid stærk og beskyttende får man ikke det behov opfyldt som lille pige - så vil man søge det som voksen kvinde. Og der kan man sånemt falde i " rockerfælden". For - hvis der er noget rockere er - så er det beskyttende overfor deres kvinder. Og det er der en del kvinder der tiltrækkes af. Redigeret 1. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnwayne 25 Skrevet 1. Februar, 2021 Jeg tegner gerne lidt på armene for at give hende en mundfuld tryghed 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 345 Skrevet 1. Februar, 2021 For min skyld må hun gerne blive glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 1. Februar, 2021 tvr skrev, for 36 minutter siden: gad vide hvad der egentlig går galt. Uheld+diagnoser er en dårlig kombo. Meget taler for en egentlig personlighedsforstyrrelse, baseret på det hun selv har fortalt i flere bøger+interview samt hendes adfærd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 1 minut siden: Uheld+diagnoser er en dårlig kombo. Meget taler for en egentlig personlighedsforstyrrelse, baseret på det hun selv har fortalt i flere bøger+interview samt hendes adfærd. Uhh ha. Det med at give diagnoser skal man være meget varsom med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 1. Februar, 2021 Lady C skrev, 1 time siden: Det er også min tanke. Jeg bliver nysgerrig på hvad det er der gør at hun nu er ude i en sådan social deroute. Men jeg husker at have læst at hun har været i forhold med en rocker som vist har fået hende til at begå de der indbrud i heste stalde osv. Jeg forestiller mig at hun har været under særdeles dårlig indflydelse i længere tid og samtidig med at hun har været meget forelsket har hun fået manipuleret sin hjerne godt og grundigt ind i en form for kriminel tankegang som gør at hun har mistet sit moralske kompas. haha klassikeren med at ha været "faldet i dårligt selskab" - hun har haft et personligt ansvar for sine besynderlige handlinger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Februar, 2021 (edited) kenderen skrev, for 4 minutter siden: haha klassikeren med at ha været "faldet i dårligt selskab" - hun har haft et personligt ansvar for sine besynderlige handlinger... Ja og? selvfølgelig har hun et ansvar. Men der er altid en forklaring på hvorfor mennesker gør som de gør. Og som jeg skrev så er det bare en teori, det er slet Ikke sikkert jeg har ret i min tese. Redigeret 1. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 1. Februar, 2021 Lady C skrev, for 20 minutter siden: Ja og? selvfølgelig har hun et ansvar. Men der er altid en forklaring på hvorfor mennesker gør som de gør. Og som jeg skrev så er det bare en teori, det er slet Ikke sikkert jeg har ret i min tese. Prøv at sætte de 2 Peter're ind i stedet for frk. Hirse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2021 Lady C skrev, for 57 minutter siden: For - hvis der er noget rockere er - så er det beskyttende overfor deres kvinder. Og det er der en del kvinder der tiltrækkes af. Enig i hele indlægget. Men rockere er også kendt for at være voldelige og tæve deres kærester. Og det er nok det, som mange ikke helt kan forstå, når der nu er en del kvinder, der tiltrækkes af disse typer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 1. Februar, 2021 Det er helt sikkert sød pige/farlig fyr syndromet. Kvinder kan åbenbart ikke styre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 1. Februar, 2021 modenelsker skrev, for 29 minutter siden: Det er helt sikkert sød pige/farlig fyr syndromet. Kvinder kan åbenbart ikke styre det. du har regnet den ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 1. Februar, 2021 Sutteålen skrev, for 2 timer siden: Enig i hele indlægget. Men rockere er også kendt for at være voldelige og tæve deres kærester. Og det er nok det, som mange ikke helt kan forstå, når der nu er en del kvinder, der tiltrækkes af disse typer. Det et så ikke korrekt, kvinder er normalt respekteret i de kredse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 1. Februar, 2021 Lady C skrev, for 4 timer siden: Kom lige til at tænke lidt på denne sætning, for det er jo et ret interessant emne. Ja der er noget med " nogle kvinder og farlige mænd" og jeg har en teori om at det skyldes et eller andet faderkompleks. Altså at kvinden i virkeligheden savner en faderfigur. ( nu taler jeg ikke specifikt om Maria hirse) Denne længsel efter en faderfigur ligger meget meget dybt og er ikke noget hun er bevidst om. Men noget med at hun måske er blevet svigtet af sin fader som lille pige eller meget ung kvinde. At man så som kvinde tiltrækkes af de store beskyttende og dominerende typer som kan - på det ubevidste plan - opfylde et behov hos kvinden om at føle sig som en lille pige der skal passes på og beskyttes af en stærk mand. For ens far er jo altid stærk og beskyttende får man ikke det behov opfyldt som lille pige - så vil man søge det som voksen kvinde. Og der kan man sånemt falde i " rockerfælden". For - hvis der er noget rockere er - så er det beskyttende overfor deres kvinder. Og det er der en del kvinder der tiltrækkes af. Argh.. Nu det jo bare noget der er installeret i os kvinder fra naturens side af.. Der det ganske normalt at man vælger en partner der udseendsmæssigt virker til at kunne beskytte og passe på fordi det var nødvendigt den gang vi begyndte at udvikle os.. Det har intet at gøre med faderkompleks men alt at gøre med artens overlevelse.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2021 (edited) Misjo1 skrev, 1 time siden: Det et så ikke korrekt, kvinder er normalt respekteret i de kredse. Men en del kvinder, som overfaldes af deres (eks)rockerkærester. Dette sker selvfølgelig (og desværre) ude for rockermiljøet. Redigeret 1. Februar, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Februar, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden: Argh.. Nu det jo bare noget der er installeret i os kvinder fra naturens side af.. Der det ganske normalt at man vælger en partner der udseendsmæssigt virker til at kunne beskytte og passe på fordi det var nødvendigt den gang vi begyndte at udvikle os.. Det har intet at gøre med faderkompleks men alt at gøre med artens overlevelse.. Det er fint at du nuancerer det lidt for jeg ved da godt at det ikke er så simpelt som jeg skrev. Men det var også bare min egen teori som jeg tror på kan være forklaringen i nogle tilfælde. Hvis man som kvinde falder for de " forkerte" typer hele tiden, så ligger der som regel noget dybere begravet i ens psyke som man skal arbejde med. Redigeret 1. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 1. Februar, 2021 Lady C skrev, for 5 timer siden: Uhh ha. Det med at give diagnoser skal man være meget varsom med. Jeg uddeler ikke diagnoser, jeg siger bare at meget taler for det. Og du skrev selv "faderkompleks," som jo er en forlængst forkastet freudiansk diagnose, og du ved godt hvad man siger om at kaste med sten når man bor i glashus, ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Februar, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 12 minutter siden: Jeg uddeler ikke diagnoser, jeg siger bare at meget taler for det. Og du skrev selv "faderkompleks," som jo er en forlængst forkastet freudiansk diagnose, og du ved godt hvad man siger om at kaste med sten når man bor i glashus, ikke Nu var det ikke for at starte et skænderi. Jøsses altså Redigeret 1. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 1. Februar, 2021 Misjo1 skrev, for 2 timer siden: Det et så ikke korrekt, kvinder er normalt respekteret i de kredse. Ja, det er de indtil de ikke er det længere og så går det for alvor galt for de kvinder! Kvinderne tiltrækkes at en rocker fyr der kan beskytte hende, men når han ikke længere vil beskytte hende og i stedet vil gøre livet surt for hende, så synes kvinderne ikke det er så sjovt længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg