Hop til indhold

Recommended Posts

Taler du af egen erfaring, eller har du særlig interesse i at promovere stedet??

Meningen med dette forum er at anmelde og beskrive egne oplevelser, ikke at bringe udokumenteret reklame.

Så beskriv venligst din oplevelse, til glæde og gavn for os der bruger forummet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Default User skrev, for 11 minutter siden:

Taler du af egen erfaring, eller har du særlig interesse i at promovere stedet??

Meningen med dette forum er at anmelde og beskrive egne oplevelser, ikke at bringe udokumenteret reklame.

Så beskriv venligst din oplevelse, til glæde og gavn for os der bruger forummet.

 

Hvem skriver du til? 
Citer funktionen er et fantastisk værktøj til klar kommunikation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ungfyr28
Default User skrev, for 4 timer siden:

 

 

Default User skrev, for 4 timer siden:

Taler du af egen erfaring, eller har du særlig interesse i at promovere stedet??

 

Hvis beskeden var henvendt til mig, så nej, jeg har ikke nogen økonomiske interesser i nogle klinikker. Indslaget/efterlysningen var blot for at høre hvem de forskellige bruger glæder sig til at besøge igen - og i den forbindelses tog jeg selv initiativ til at nævne en. Kan du evt. sende en liste med bruger man skal konsultere inden man laver et opslag buddy? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FortniteSlayer skrev, den 13.2.2021 at 07:52:

https://meekun.dk/
 

Fantastisk service og smukke piger

 

Taler du af egen erfaring, eller har du særlig interesse i at promovere stedet??

Meningen med dette forum er at anmelde og beskrive egne oplevelser, ikke at bringe udokumenteret reklame.

Så beskriv venligst din oplevelse, til glæde og gavn for os der bruger forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 2 timer siden:

 

 

Taler du af egen erfaring, eller har du særlig interesse i at promovere stedet??

Meningen med dette forum er at anmelde og beskrive egne oplevelser, ikke at bringe udokumenteret reklame.

Så beskriv venligst din oplevelse, til glæde og gavn for os der bruger forummet.

Der har været flere anmeldelser af både stedet og pigerne der har arbejdet der. 

Generelt ok service og piger, men mere fokus på ekstra end massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 15.2.2021 at 12:55:

 

 

Taler du af egen erfaring, eller har du særlig interesse i at promovere stedet??

Meningen med dette forum er at anmelde og beskrive egne oplevelser, ikke at bringe udokumenteret reklame.

Så beskriv venligst din oplevelse, til glæde og gavn for os der bruger forummet.

Det da dig der bør læse det første indlæg i denne tråd, og forholde dig til den i stedet for at anklage dem der rent faktisk svarer på TS indlæg.

kan kort opsummere for dig:

TS = Ungfyr28 starter med at spørge hvem der skal besøges først når der genåbnes.

Fortniteslayer svarer med et sted og en forklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSøde skrev, den 3.2.2021 at 10:48:

Kan Dokbor ikke massere? Det er da helt og holdent din egen subjektive mening, som du skal have lov til at have.

Jeg tror mange er godt tilfredse og kommer tilbage igen og igen.

Jamen selvfølgelig er det min egen mening. 
Hvis mening skulle det ellers være?

At så andre mener noget andet, er helt fint med mig. Du ved: smag og behag. 
 

Min holdning er at hun ikke kan massere. 
Det må du desværre finde dig i.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
Kontant skrev, for 12 timer siden:

Jamen selvfølgelig er det min egen mening. 
Hvis mening skulle det ellers være?

At så andre mener noget andet, er helt fint med mig. Du ved: smag og behag. 
 

Min holdning er at hun ikke kan massere. 
Det må du desværre finde dig i.........

Jamen, så er vi jo rørende enige :)

Herligt.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...