Hop til indhold

Recommended Posts

AndreATB skrev, den 6.5.2021 at 23:29:

Mon ikke Jasmin gerne selv vil bestemme, hvem der skal have lov til at troppe op på hendes adresse ? Det giver vel meget god mening ? :wub: 

OK da, så må Jasmin undskylde mange gange fra os der har kontaktet hende og ikke fået adr. før de har fået en aftale, fair nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Jasmin: Hurtig sex, ingen kærtegn, ingen gensidig oralsex, ingen kys. Knep ind-ud, og ud ad døren igen. Dårlig oplevelse, kommer ikke igen !!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missjasmin skrev, for 18 timer siden:

Måske du skulle finde en der giver kæreste sex I stedet. hvis det er det du søger :-)

God ide, er gensidig oralsex helt udelukket fra dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Jasmin; Det kunne jo være du burde skrive i din annonce  hvad du tilbuder af blid masssage så ikke andre kunder bliver skuffet når de besøger dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jørgen hvis du søger noget specifikt så spørg om det. Det du søger er tydeligvis kæreste sex og det er der ikke mange der tilbyder. Hvilket du ikke havde uddybet inden du kom. På trods af at det er noget de fleste ved at de skal inden et besøg. 

Jeg gør ikke mine annoncer mere specifikke end de allerede er bare fordi at det er noget du ønsker. 

Find du dig en anden pige. 

Der er ingen der tvinger dig til at være hos mig :)

Spild ikke mere tid på mig. Og du kunne jo bare finde dig en kæreste ;)

 

Hav en dejlig dag du behøver ikke at kontakte mig eller kommentere mere. Hav det godt mvh Jasmin 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...