Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min første tur til og prøve en GP, og valget blev Jasmin fra Næstved da jeg altid har drømt om og prøve og være sammen med en lille fræk dame med nogle store flotte bryster:P også var det også dejlig tæt på hvor jeg bor.

Link: https://annoncelight.dk/showad/306790

Da jeg finder det rigtige hus nr (var tæt på og banke på hos naboen:rolleyes:) og døre bliver åbent, står der en super smuk, lille fræk dame med nogle dejlige store bryster, en dejlig røv og et smukt ansigt :D (synes hun er meget pænere ind på billederne)

Jeg bliver vist ind i lejligheden og videre ind i sove værelset, for klaret betalingen og klæder mig af imens hun ligger pengene væk, og kommer ind igen helt nøgen, og igen må jeg sige at jeg synes hun er rigtigt flot:P, når vi kommer over på senge og jeg for en gang med hånden ind til jeg er ''klar'' og hun for sat kondommen på og vi kommer i gang, hun er godt nok stram og efter at have prøve divs. stillinger hvor kondommen er ved og blive revet af 5 gange måtte vi desværre stoppe (note til mig selv, køb nogen store kondomer, da det åbenbart er et problem med alm. størrelse kondomer, det skal lige siges at jeg personligt ikke har meget af faring med brug af kondomer så have ikke tænkt dette kunne være et problem:huh:) og hun undskyldte at hun var stram/at kondomerne var for små, så vi afslutte det med et godt handjob som jeg efter lidt tid kom af:D

 

Så jeg vil sige det var en lidt blandet oplevelse, Jasmin var sød og smuk og nem og tale med, med det med kondom problemet var lidt øv, men det var nu stadig en dejlig opleves med en sød og smuk kvinde:D

 

Beliggenheden: vil jeg give 4,5/5, lejligheden ligger i noget etageejendom/rækkehus men god/meget nem mulighed for parkering, rimelig centralt i Næstved og dejlig tæt på hvor jeg bor (årsag til 4,5 er at for mange andre vil det nok være og fortrække at det lå noget tættere på motorvejen så transport tiden ville være kortere for de fleste).

For udseende: krop ,bryster, ansigt osv. vil jeg give hende 5/5, lille dame med et smukt ansigt og nogle dejlige store bryster (lige noget for mig :P)

For oplevesen: hun er nem og snakke med og synes der var en god kemi, ville gerne have givet 5/5 men pga. kondommen der blev ved med og falde af må jeg desværre give 3,5/5 men til gengæld var det nu et godt handjob hun afslutte med;)

 

Dette er min første oplevelse med en GP og forsøg på og lave en anmeldelse, håber den kan bruges og at andre vil ligge et besøg forbi hende :)

 

Med venlig hilsen Denungevvs'er 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. har også luret på hende gennem lang tid. 

Vil besøge hende, når samfundet er tilbage, til det normale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 4 timer siden:

Super fin anmeldelse. Velkommen til og tillykke med din debut. :D

Tak for velkomsten :D

 

Mr.shade skrev, 1 time siden:

Hvilken nationalitet er pigen og er hun ikke-ryger, og kysser hun med tungen ? :-)

Hun er dansk, tror ikke hun ryger, det lugter ihverfald ikke sådan, om hun kysser med tungen ved jeg ikke, vi kysset ikke (det er ikke særlig tit jeg kysser) så det kan jeg desværre ikke svare på.

sweetstone skrev, for 22 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse. har også luret på hende gennem lang tid. 

Vil besøge hende, når samfundet er tilbage, til det normale.

Det var så lidt, havde også kigget på hende i noget tid før jeg tog beslutning og det fortrød jeg ikke, så jeg skal også en tur forbi hende igen når samfundet igen bliver mere normalt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

Er noget overrasket over, hun er dansk:) men det da kun, et stort plus.:D

Ja jeg var også lidt i tvivl  da jeg kigget på hendes annonce, men er helt enig i at det er et stor plus at hun er dansk:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen bliktud. ;)

Havde slet ikke tænkt tanken at der var sådan nogle hotties på min egn. :rolleyes:
Gav hun slet ikke blowjob? Og hvis jo, var det så uden ballon? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelsen bliktud. ;)

Havde slet ikke tænkt tanken at der var sådan nogle hotties på min egn. :rolleyes:
Gav hun slet ikke blowjob? Og hvis jo, var det så uden ballon? 

Så lidt ;)

Ja man kan være heldig og finde en hottie her syd på :D

Da kondommen skulle på blev det med munden og et meget kort blow da jeg var ivrig om og komme igang :rolleyes: så det blev ikke til meget, tror ikke hun giver blowjob uden kondom, det er ihverfald ikke nævnt i annoncen og jeg spurgte ikke da min forventning er at hvis det ikke bliver nævnt i annoncen er det ikke noget man tilbyder (er ny inde for dette og tænke at de fleste ikke tilbyder blowjob uden kondom) ?

Kom til at tænke på at det måske ville havde været dejlig med et blowjob som afslutning, men lige på tidspunktet havde kondomet drillet meget så tænkte ikke så meget over det da hun allerede var igang med et godt handjob:P   

Del dette indlæg


Link til indlæg
erjobareenmand skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været forbi, og og syntes det var en kende for prof. - som jeg slet ikke er til. Og syntes stedet var vildt underligt, småt og beskidt. Trådstarter har jeg det lidt stramt med.

Nu er jeg ny inde for dette men hvad menes der med at hun er en kende for prof ?

Er enig i at det er et lille sted, men det var ikke beskidt da jeg var der.

Du skriver du har det stramt med mig, hvad skal jeg gøre bedre næste gang jeg så skriver en anmeldelse, jeg have en god opleves og have ikke noget mod stedet ikke er stort (ved ikke hvad størrelse ville være normalen da det er min første GP) men når det er sagt er det da totalt øv at du har haft en dårlig opleves med hende :???:

Redigeret af Denungevvs'er
stavet forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denungevvs'er skrev, den 30.1.2021 at 00:57:

Så blev det min første tur til og prøve en GP, og valget blev Jasmin fra Næstved da jeg altid har drømt om og prøve og være sammen med en lille fræk dame med nogle store flotte bryster:P også var det også dejlig tæt på hvor jeg bor.

Link: https://annoncelight.dk/showad/306790

Da jeg finder det rigtige hus nr (var tæt på og banke på hos naboen:rolleyes:) og døre bliver åbent, står der en super smuk, lille fræk dame med nogle dejlige store bryster, en dejlig røv og et smukt ansigt :D (synes hun er meget pænere ind på billederne)

Jeg bliver vist ind i lejligheden og videre ind i sove værelset, for klaret betalingen og klæder mig af imens hun ligger pengene væk, og kommer ind igen helt nøgen, og igen må jeg sige at jeg synes hun er rigtigt flot:P, når vi kommer over på senge og jeg for en gang med hånden ind til jeg er ''klar'' og hun for sat kondommen på og vi kommer i gang, hun er godt nok stram og efter at have prøve divs. stillinger hvor kondommen er ved og blive revet af 5 gange måtte vi desværre stoppe (note til mig selv, køb nogen store kondomer, da det åbenbart er et problem med alm. størrelse kondomer, det skal lige siges at jeg personligt ikke har meget af faring med brug af kondomer så have ikke tænkt dette kunne være et problem:huh:) og hun undskyldte at hun var stram/at kondomerne var for små, så vi afslutte det med et godt handjob som jeg efter lidt tid kom af:D

 

Så jeg vil sige det var en lidt blandet oplevelse, Jasmin var sød og smuk og nem og tale med, med det med kondom problemet var lidt øv, men det var nu stadig en dejlig opleves med en sød og smuk kvinde:D

 

Beliggenheden: vil jeg give 4,5/5, lejligheden ligger i noget etageejendom/rækkehus men god/meget nem mulighed for parkering, rimelig centralt i Næstved og dejlig tæt på hvor jeg bor (årsag til 4,5 er at for mange andre vil det nok være og fortrække at det lå noget tættere på motorvejen så transport tiden ville være kortere for de fleste).

For udseende: krop ,bryster, ansigt osv. vil jeg give hende 5/5, lille dame med et smukt ansigt og nogle dejlige store bryster (lige noget for mig :P)

For oplevesen: hun er nem og snakke med og synes der var en god kemi, ville gerne have givet 5/5 men pga. kondommen der blev ved med og falde af må jeg desværre give 3,5/5 men til gengæld var det nu et godt handjob hun afslutte med;)

 

Dette er min første oplevelse med en GP og forsøg på og lave en anmeldelse, håber den kan bruges og at andre vil ligge et besøg forbi hende :)

 

Med venlig hilsen Denungevvs'er 

 

Hvad var prisen ?? , og hvilke ydelser bestilte du og hvor lang tid. Var handjob med gummi ? kysser hun ? og hvis ikke havde du så lysten til at kysse hende, krævede hun at du havde maske på og holdt afstand. Det skulle vel aldrig være hende her ?  https://annoncelight.dk/showad/264507.   http://www.sexyclub.dk/girls/lilly/index.php

Del dette indlæg


Link til indlæg
vvs-not skrev, for 7 timer siden:

Hvad var prisen ?? , og hvilke ydelser bestilte du og hvor lang tid. Var handjob med gummi ? kysser hun ? og hvis ikke havde du så lysten til at kysse hende, krævede hun at du havde maske på og holdt afstand. Det skulle vel aldrig være hende her ?  https://annoncelight.dk/showad/264507.   http://www.sexyclub.dk/girls/lilly/index.php

Undskyld mig vvs-not, men det virker lidt som om at du IKKE har læst fra top og så ned til hvor du selv har skrevet.
Priser er fint angivet på trådstarters link, og han har også fint oplyst rækkefølge med handjob og gummiet.

Men ud over det er det godt spottet af dig med f.eks. FETISH DUKKE DOMINA LILLY Fra annoncelight. Tatto er ens, så må bestemt være samme pige. Dog lidt skræmmende at der står Nyholm alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, 1 time siden:

Undskyld mig vvs-not, men det virker lidt som om at du IKKE har læst fra top og så ned til hvor du selv har skrevet.
Priser er fint angivet på trådstarters link, og han har også fint oplyst rækkefølge med handjob og gummiet.

Men ud over det er det godt spottet af dig med f.eks. FETISH DUKKE DOMINA LILLY Fra annoncelight. Tatto er ens, så må bestemt være samme pige. Dog lidt skræmmende at der står Nyholm alle.

Jeg har læst det, men hvor lang tid ??

15 min 700
20 min 900
30 min 1200
60 min 2200

Hvilke ydelser ? eks 1 times dansk til 2200 og hvad inkluderet det ?  Kysser hun ?.  Det oplyser han ikke om ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
vvs-not skrev, for 20 timer siden:

Hvad var prisen ?? , og hvilke ydelser bestilte du og hvor lang tid. Var handjob med gummi ? kysser hun ? og hvis ikke havde du så lysten til at kysse hende, krævede hun at du havde maske på og holdt afstand. Det skulle vel aldrig være hende her ?  https://annoncelight.dk/showad/264507.   http://www.sexyclub.dk/girls/lilly/index.php

 

Jeg tog 30 min dansk med divs. stillinger som blev afslutte med handjob og om der er andet med end det ved jeg ikke, vi kysset ikke som jeg har skrevet højre oppe og om hun tilbyder det ved jeg ikke da jeg ikke spurgte.

Ang. afstand var der ikke noget, kan nu heller ikke rigtigt forestille mig hvordan det skulle foregå hvis man skulle holde afstand, og der var ikke noget med nogen maske jeg skulle have på.

Inden vi gik i gang fik jeg en desinficerende servietter til hænderne og hun tog en og gav ''piben'' en tur, det var noget jeg havde glemte og nævne som jeg ikke havde tænk over da man efter hånden er så vandt til og spritte hænder af flere gange dagligt at det ikke var noget jeg har tænkt mere over.

Og godt fanget med Linkene, ser ud til det er hende på alle 3.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogle bekræfte disse dimensioner, som Jasmin  annoncerer med?:

21 år 
150 cm høj 
45 kg 
F skål

Håber virkelig, nogle kan give mig lidt input 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndreATB skrev, for 19 timer siden:

Kan nogle bekræfte disse dimensioner, som Jasmin  annoncerer med?:

21 år 
150 cm høj 
45 kg 
F skål

Håber virkelig, nogle kan give mig lidt input 

På alderen tror jeg man skal ligge et par år til vil jeg tror, er sku ikke den bedste til og gætte alder.

Og højden passer nok meget godt vil mene hun er 150-155 cm

Vægten passer umildbart meget godt.

Er lidt i tvivl med om det er en F skål, dem jeg har været sammen med har været B-C skåle, så de er i hvert fald stører end dem, men om det er spot on ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denungevvs'er skrev, den 2.2.2021 at 20:40:

 

Jeg tog 30 min dansk med divs. stillinger som blev afslutte med handjob og om der er andet med end det ved jeg ikke, vi kysset ikke som jeg har skrevet højre oppe og om hun tilbyder det ved jeg ikke da jeg ikke spurgte.

Ang. afstand var der ikke noget, kan nu heller ikke rigtigt forestille mig hvordan det skulle foregå hvis man skulle holde afstand, og der var ikke noget med nogen maske jeg skulle have på.

Inden vi gik i gang fik jeg en desinficerende servietter til hænderne og hun tog en og gav ''piben'' en tur, det var noget jeg havde glemte og nævne som jeg ikke havde tænk over da man efter hånden er så vandt til og spritte hænder af flere gange dagligt at det ikke var noget jeg har tænkt mere over.

Og godt fanget med Linkene, ser ud til det er hende på alle 3.

Skulle du ha gummi på da hun afsluttet med handjob ?  Var hun sød og blid, eller var hun kinky og dominant ?.  Du siger at du ikke ved om hun kysset ? fordi du ikke spurgte og du ikke kysser tit, du føler ikke nogen gange trang til at kysse med piger ??  Du havde slet ikke på noget tidspunkt lyst til at kysse ? du havde lyst til alt det andet, men ikke trangen til at kysse ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i søde mænd. Nu vil jeg svare på jeres spørgsmål som den søde vvser ikke kan svare på. 

 

Jeg ryger ikke.

Jeg tager ikke stoffer.

Jeg gør intet uden kondom.

Og prutter man om prisen bliver man smidt ud. 

Og jeg kysser ikke!

Jeg gør mit bedste for at i har en god oplevelse. Men hvis man kommer med en dårlig attitude og taler ned til mig og kommandere rundt med mig så får man en meget professionel oplevelse da det ikke er en opførsel jeg bryder mig om. 

 

Vil man derimod gerne have en god og hyggelig oplevelse så behandle mig med respekt og tal ordentligt til mig det kommer man langt med.

 

Jeg tilbyder det meste inden for dominans som dominatrix men jeg er altså ikke SUB og vil heller ikke behandles sådan.

Jeg gør rent 4 gange dagligt og vasker tæpper, håndklæder osv hver dag. Så tænker ikke at hygiejnen ikke er der.

 

En ting man også skal overveje er at vi piger er mennesker og ikke robotter vi er alle forskellige og tilbyder forskellige ting og hvis du ikke lige syntes at du passede med mig så er der et hav af andre søde piger du bare kan kontakte. 

Når man kommer hos mig får man altid en våd serviet i hånden også tager jeg mig af resten. Det er noget jeg altid gør og altid har gjort og det er for at beskytte mig og andre.

Vi skal alle passe på hinanden.

 

Hav en rigtig dejlig dag : ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missjasmin skrev, den 28.2.2021 at 15:25:

Hej i søde mænd. Nu vil jeg svare på jeres spørgsmål som den søde vvser ikke kan svare på. 

 

Jeg ryger ikke.

Jeg tager ikke stoffer.

Jeg gør intet uden kondom.

Og prutter man om prisen bliver man smidt ud. 

Og jeg kysser ikke!

Jeg gør mit bedste for at i har en god oplevelse. Men hvis man kommer med en dårlig attitude og taler ned til mig og kommandere rundt med mig så får man en meget professionel oplevelse da det ikke er en opførsel jeg bryder mig om. 

 

Vil man derimod gerne have en god og hyggelig oplevelse så behandle mig med respekt og tal ordentligt til mig det kommer man langt med.

 

Jeg tilbyder det meste inden for dominans som dominatrix men jeg er altså ikke SUB og vil heller ikke behandles sådan.

Jeg gør rent 4 gange dagligt og vasker tæpper, håndklæder osv hver dag. Så tænker ikke at hygiejnen ikke er der.

 

En ting man også skal overveje er at vi piger er mennesker og ikke robotter vi er alle forskellige og tilbyder forskellige ting og hvis du ikke lige syntes at du passede med mig så er der et hav af andre søde piger du bare kan kontakte. 

Når man kommer hos mig får man altid en våd serviet i hånden også tager jeg mig af resten. Det er noget jeg altid gør og altid har gjort og det er for at beskytte mig og andre.

Vi skal alle passe på hinanden.

 

Hav en rigtig dejlig dag : ) 

Du lyder sød og fair, har du en adresse i Næstved hvor jeg kan besøge dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denungevvs'er skrev, den 30.1.2021 at 00:57:

Så blev det min første tur til og prøve en GP, og valget blev Jasmin fra Næstved da jeg altid har drømt om og prøve og være sammen med en lille fræk dame med nogle store flotte bryster:P også var det også dejlig tæt på hvor jeg bor.

Link: https://annoncelight.dk/showad/306790

Da jeg finder det rigtige hus nr (var tæt på og banke på hos naboen:rolleyes:) og døre bliver åbent, står der en super smuk, lille fræk dame med nogle dejlige store bryster, en dejlig røv og et smukt ansigt :D (synes hun er meget pænere ind på billederne)

Jeg bliver vist ind i lejligheden og videre ind i sove værelset, for klaret betalingen og klæder mig af imens hun ligger pengene væk, og kommer ind igen helt nøgen, og igen må jeg sige at jeg synes hun er rigtigt flot:P, når vi kommer over på senge og jeg for en gang med hånden ind til jeg er ''klar'' og hun for sat kondommen på og vi kommer i gang, hun er godt nok stram og efter at have prøve divs. stillinger hvor kondommen er ved og blive revet af 5 gange måtte vi desværre stoppe (note til mig selv, køb nogen store kondomer, da det åbenbart er et problem med alm. størrelse kondomer, det skal lige siges at jeg personligt ikke har meget af faring med brug af kondomer så have ikke tænkt dette kunne være et problem:huh:) og hun undskyldte at hun var stram/at kondomerne var for små, så vi afslutte det med et godt handjob som jeg efter lidt tid kom af:D

 

Så jeg vil sige det var en lidt blandet oplevelse, Jasmin var sød og smuk og nem og tale med, med det med kondom problemet var lidt øv, men det var nu stadig en dejlig opleves med en sød og smuk kvinde:D

 

Beliggenheden: vil jeg give 4,5/5, lejligheden ligger i noget etageejendom/rækkehus men god/meget nem mulighed for parkering, rimelig centralt i Næstved og dejlig tæt på hvor jeg bor (årsag til 4,5 er at for mange andre vil det nok være og fortrække at det lå noget tættere på motorvejen så transport tiden ville være kortere for de fleste).

For udseende: krop ,bryster, ansigt osv. vil jeg give hende 5/5, lille dame med et smukt ansigt og nogle dejlige store bryster (lige noget for mig :P)

For oplevesen: hun er nem og snakke med og synes der var en god kemi, ville gerne have givet 5/5 men pga. kondommen der blev ved med og falde af må jeg desværre give 3,5/5 men til gengæld var det nu et godt handjob hun afslutte med;)

 

Dette er min første oplevelse med en GP og forsøg på og lave en anmeldelse, håber den kan bruges og at andre vil ligge et besøg forbi hende :)

 

Med venlig hilsen Denungevvs'er 

 

Det lyder godt og frækt, har du en adresse til jasmin i Næstved ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole4 skrev, for 13 minutter siden:

Du lyder sød og fair, har du en adresse i Næstved hvor jeg kan besøge dig ?

Hejsa syntes det er lidt uhøflig at spørge om min adresse i en offentligt tråd . Men du skal være velkommen til at kontakte mig på en besked herinde eller finde mine annoncer på annincelight under minijasmin  hav en god dag :) kh Jasmin 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole4 skrev, for 4 timer siden:

Ja; undskyd at jeg spurgte,  alt i denne brance er åbenbart så  hemmeligt, hvorfor ?

Mvh

Mon ikke Jasmin gerne selv vil bestemme, hvem der skal have lov til at troppe op på hendes adresse ? Det giver vel meget god mening ? :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...