Holmes1980 20 Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) Hej alle sammen Er ny bruger, men har læst flittigt med. Har lige haft en horribel oplevelse med hende her https://annoncelight.dk/showad/289216 Havde bestilt hendes blow med slug til 500. For det første er hun 15 min forsinket og da jeg kommer ind af døren er hun i total dårligt humør. Nå, vi får klaret betalingen, går ovenpå og jeg smider bukserne. Herefter går hun igang med det dårligste blowjob, hun har kun pikken i munden af 5 sekunders varighed som bliver afbrudt af 30 sekunders tunge i pendulfart på pikhovedet - ikke særlig rart. Prøver stille og roligt at fortælle hende at det kan jeg ikke så godt lide og at hun gerne bare må tage min pik i munden af længere tid så skal jeg nok komme hurtigt, hvortil hun svarer ‘hvis du ikke kan lide mit blow må du bare gå’. Kort sagt tog jeg mine bukser på og fortalte hende at det var den dårligste service nogensinde. Nu sidder jeg i bilen, 500 kr fattigere og en dårlig oplevelse rigere. Don’t go there! Redigeret 29. Januar, 2021 af Holmes1980 5 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 29. Januar, 2021 Har mødt hende, den dag var hun åbenbart i bedre humør . Men seriøst, du har lidt dig selv at takke dig selv for. Du skriver selv ( 15 min forsinket, som du er irreteret over samt at hun var i dårligt humør ) Det var 2 alarm klokker til at jeg selv ville have gået igen, men din liderlighed stod åbenbart i vejen for din sunde fornuft tænker jeg. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) StockingsFeeet skrev, for 16 minutter siden: Har mødt hende, den dag var hun åbenbart i bedre humør . Men seriøst, du har lidt dig selv at takke dig selv for. Du skriver selv ( 15 min forsinket, som du er irreteret over samt at hun var i dårligt humør ) Det var 2 alarm klokker til at jeg selv ville have gået igen, men din liderlighed stod åbenbart i vejen for din sunde fornuft tænker jeg. Ej man skal altså lade være med at give "forbrugeren" skylden for en dårlig service.. Det havde man jo aldrig gjort hvis det var en restaurant han havde besøgt og klaget over servicen.. Og jeg synes faktisk at det virker som om at ts har gjort hvad han kunne for at få den service han ønskede.. Redigeret 29. Januar, 2021 af JenniferRomantica 10 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 29. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Ej man skal altså lade være med at give "forbrugeren" skylden for en dårlig service.. Det havde man jo aldrig gjort hvis det var en restaurant han havde besøgt og klaget over servicen.. Og jeg synes faktisk at det virker som om at ts har gjort hvad han kunne for at få den service han ønskede.. Det er jo heller ikke det jeg siger ! Har man en dårlig følelse inden, skal man bare sige pænt nej tak ! Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) StockingsFeeet skrev, for 14 minutter siden: Det er jo heller ikke det jeg siger ! Har man en dårlig følelse inden, skal man bare sige pænt nej tak ! Og ellers så kan man håbe på at man kan gøre den anden person i bedre humør eller hvad ved jeg eller forvente at serviceniveauet et højt nok til at oplevelsen bliver okay eller at personen der sælger en ydelse faktisk har en høj nok arbejdsmorale til at glemme sit "crap" indtil de har fri ligesom alle andre må gøre i alle brancher der har med service at gøre.. Det faktisk slet ikke urimelige krav eller forventninger/forhåbninger.. Redigeret 29. Januar, 2021 af JenniferRomantica 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 29. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Og ellers så kan man håbe på at man kan gøre den anden person i bedre humør eller hvad ved jeg eller forvente at serviceniveauet et højt nok til at oplevelsen bliver okay eller at personen der sælger en ydelse faktisk har en høj nok arbejdsmorale til at glemme sit "crap" indtil de har fri ligesom alle andre må gøre i alle brancher der har med service at gøre.. Det faktisk slet ikke urimelige krav eller forventninger/forhåbninger.. Prøv at hør her, Jeg er absolut helt enig, men her er der tale om en ren og skær amatør pige som laver lidt ved siden af fra sin private bolig og ikke en klinik pige eller sauna pige, så man kan vel ikke forvente alverden som udgangspunkt ! Man har sin gode ret til at sige pænt nej tak, lige som pigen kan sige nej tak. Forstår bare ikke de tråde hvor en trådstarter starter tråden med en masse kritik af pigerne inden de starter og efterfølgende sviner pigen til ( ved godt tråd starter ikke sviner denne pige til ) Men han var jo svært utilfreds inden, hvorfor så bare ikke sige pænt nej tak og gå igen . ikke yderligere kommentar fra mig her ... Del dette indlæg Link til indlæg
Holmes1980 20 Skrevet 29. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 4 minutter siden: Prøv at hør her, Jeg er absolut helt enig, men her er der tale om en ren og skær amatør pige som laver lidt ved siden af fra sin private bolig og ikke en klinik pige eller sauna pige, så man kan vel ikke forvente alverden som udgangspunkt ! Man har sin gode ret til at sige pænt nej tak, lige som pigen kan sige nej tak. Forstår bare ikke de tråde hvor en trådstarter starter tråden med en masse kritik af pigerne inden de starter og efterfølgende sviner pigen til ( ved godt tråd starter ikke sviner denne pige til ) Men han var jo svært utilfreds inden, hvorfor så bare ikke sige pænt nej tak og gå igen . ikke yderligere kommentar fra mig her ... Hejsa Jeg har et temmelig åbent sind og kan godt se igennem med mange ting for at prøve at få en god oplevelse for begge parter, hvilket jeg også synes at jeg prøvede her. Men lige i det her tilfælde var det bare for meget, specielt hendes sidste par kommentarer fik mit bæger til at flyde over og smække med døren. Andre kan sagtens have haft en god oplevelse, men det her er en beskrivelse af min. Så må det være op til andre brugere om de vil tage chancen og fange hende på en ‘god dag’. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 29. Januar, 2021 Takker for en meget vigtig advarsel--------stay away from GBspermtøsen!! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) StockingsFeeet skrev, for 1 time siden: Har mødt hende, den dag var hun åbenbart i bedre humør . Men seriøst, du har lidt dig selv at takke dig selv for. Du skriver selv ( 15 min forsinket, som du er irreteret over samt at hun var i dårligt humør ) Det var 2 alarm klokker til at jeg selv ville have gået igen, men din liderlighed stod åbenbart i vejen for din sunde fornuft tænker jeg. Hvis pigen er forsinket, må man som kunde, der har stået og ventet i lang tid forvente at få en eller anden kompensation i form af en lidt bedre service og/eller bedre tid - måske havde hun en dårlig dag og havde håbet kunden var gået - men hun kunne jo bare have sendt en SMS, om at hun desværre måtte aflyse og love f.eks. kr. 100,- i rabat næste gang som kompensation for ulejligheden Redigeret 29. Januar, 2021 af Jernsvinet 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Ej man skal altså lade være med at give "forbrugeren" skylden for en dårlig service.. Det havde man jo aldrig gjort hvis det var en restaurant han havde besøgt og klaget over servicen.. Og jeg synes faktisk at det virker som om at ts har gjort hvad han kunne for at få den service han ønskede.. Man skal sørme heller ikke altid bare bevidstløst give gp skylden for en dårlig oplevelse. Og det er det der oftest sker herinde. Jeg ser sådan på det at man IKKE kan sammenligne et besøg hos en gp med et besøg på en restaurant. Man har sørme selv et ansvar for at en oplevelse hos en GP lykkes. Det handler om et menneske der giver noget meget intimt af sig selv og det er meget meget mere end mad og høflig servering. Jeg taler helt overordnet her og tager ikke stilling til TS oplevelse. Men jeg måtte bare lige reagere på dit indlæg for det ligger rigtig langt fra min egen tilgang til denne branche og jeg synes jeg ser SÅ mange anmeldelser hvor gp bliver nedgjort og svinet til på baggrund af dårlige oplevelser og hvor kunden slet ikke indser sit eget medansvar. Ja faktisk er fuldstændig blank overfor det Det er meget muligt at TS er blevet snydt og bedraget, det aner jeg som sagt intet om. Men lad være med at sammenligne en så intim handling som sex er - med et restaurantbesøg Redigeret 29. Januar, 2021 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. Januar, 2021 Lady C skrev, for 14 minutter siden: Man skal sørme heller ikke altid bare bevidstløst give gp skylden for en dårlig oplevelse. Og det er det der oftest sker herinde. Jeg ser sådan på det at man IKKE kan sammenligne et besøg hos en gp med et besøg på en restaurant. Man har sørme selv et ansvar for at en oplevelse hos en GP lykkes. Det handler om et menneske der giver noget meget intimt af sig selv og det er meget meget mere end mad og høflig servering. Jeg taler helt overordnet her og tager ikke stilling til TS oplevelse. Men jeg måtte bare lige reagere på dit indlæg for det ligger rigtig langt fra min egen tilgang til denne branche og jeg synes jeg ser SÅ mange anmeldelser hvor gp bliver nedgjort og svinet til på baggrund af dårlige oplevelser og hvor kunden slet ikke indser sit eget medansvar. Ja faktisk er fuldstændig blank overfor det Det er meget muligt at TS er blevet snydt og bedraget, det aner jeg som sagt intet om. Men lad være med at sammenligne en så intim handling som sex er - med et restaurantbesøg Du vil også se at jeg i flere tråde har forsvaret pigen eller gp'en men vi kommer ikke uden om at det er et servicefag hvor man er nødt til at ligge hverdagen eller den sidste gæst på hylden når man tager en gæst ind.. Når man spenderer så mange penge på en enkel oplevelse så betaler man ikke for en sur "trunte" der har travlt med at tænke på opvasken eller forskudsopgørelsen imens man bruger sine surt tjente penge på hende.. Ærligt så findes der ikke den oplevelse med et udløb på 60 min som jeg ville betale 2100 for som den gængse timepris er på en dansk klinik.. Om det så var Jason Momoa der lå ved siden af mig.. Ikke engang en tur i wellness ville jeg betale så meget for hvis det kun var for en time.. Så jeg synes det fortjener en form for ærefrygt at vi kan tillade os at tage den timepris og stadig have gang i butikken.. 7 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Du vil også se at jeg i flere tråde har forsvaret pigen eller gp'en men vi kommer ikke uden om at det er et servicefag hvor man er nødt til at ligge hverdagen eller den sidste gæst på hylden når man tager en gæst ind.. Når man spenderer så mange penge på en enkel oplevelse så betaler man ikke for en sur "trunte" der har travlt med at tænke på opvasken eller forskudsopgørelsen imens man bruger sine surt tjente penge på hende.. Ærligt så findes der ikke den oplevelse med et udløb på 60 min som jeg ville betale 2100 for som den gængse timepris er på en dansk klinik.. Om det så var Jason Momoa der lå ved siden af mig.. Ikke engang en tur i wellness ville jeg betale så meget for hvis det kun var for en time.. Så jeg synes det fortjener en form for ærefrygt at vi kan tillade os at tage den timepris og stadig have gang i butikken.. Jeg er dybt uenig. Og jeg mener at hvis man som gp gerne vil have bedre arbejdsvilkår samt respekt fra kundernes side så skal man være varsom med at skrive at man synes de betaler for meget! Det eneste jeg dog vil give dig ret i, er at man skal yde sit bedste og gøre sig umage. Redigeret 29. Januar, 2021 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 29. Januar, 2021 Undskyld, men man får dæleme mange "lorte" oplevelser i købesex, hvis man antager at alle i branchen har høje standarter eller tager det som en selvfølgelig, at hvis man har besøgt en kvinde, som leverede en god oplevelser, så gør alle andre det også. Kunne jeg finde på at besøge hende ? Nej hvorfor ? uden af have fordybet mig særligt meget i annoncen, bemærker jeg bare følgende . Blow med slug, 10 min kun 500kr. 2. Blow og dansk med slug 15 min kun 700kr. 3. gfe 20 min, lækker intens kæresteoplevelse. Dybe våde kys, nus, kærlig elskov, fransk, dansk med slug kun900kr. 4. Blow og dansk med slug 30 min kun 1000kr 5. Gfe, lækker intens kæresteoplevelse. Dybe våde kys, nus, kærlig elskov., fransk, dansk og slug, 30 min kun 1200kr. 6. Spil selv din stive pik og sprøjt hele din ladning udover mine nye bryster, jeg sutter din pik helt ren kun 300kr Det med rød tekst kan man ikke leve af eller tjene noget på - De der panik ydelser vil altid bare skabe utilfredshed for begge parter. Jamen så kan man jo bare købe noget mere tid. Selvfølgelig, men det vil næppe ændre noget, for var hun god og gik meget op i at levere sine ydelser med høj standart og ikke uvæsentligt i f.eks blow, så ville hun vide, at et godt blow typisk skal tilpasset gæsten. Der er jo bare ikke tid tid, når man skal tømme en pik 10 minutter til lige at sludre lidt om teknik - Man får det som hun plejer, sådan er det bare. I øvrigt har hun jo så også gjort det pisse svært for sig selv, at holde aftaler, hvis der kommer en stribe gæster til de ultra korte besøg. Hun skal stadig forberede sig, Hun behøver måske ikke ligefrem at gå i bad efter 10 min blow, men mon ikke munden skal friskes lidt op igen, har manden sprøjtet på hendes bryster eller på lagenet, så taget det pludseligt fart m.h.t forledelsestiden. Kort sagt - Det er et rigtigt dårligt koncept, når man forsøger sig med "Der skal være noget til alle". Hvis hun synes det er skønt at betjene mænd, der kommer og tager pikken frem, og får den tømt inden for 10-15 minutter skal hun holde sig til det og glemme alt om GFE og længere varende ydelser. Man ikke være god til alt, og øvrigt er målgruppen forskellig. Det lyder måske lidt groft (og bedre vidende) men for mt eget vedkommende har det fungeret, at fravælge kvinder til tilbyder alt imellem himmel og jord, som på ingen måde har min interesse. Hvis jeg derimod var helt vild med hurtig ind og ud, ville jeg vælge et sted hvor man ikke kan købet andet. Jeg ville således nok også regne med, at der nok var vente tid, og at konceptet nok mere var "take It or leave It" uden small talk Så.…. i det her tilfælde var det blot konceptet der ville gøre, at jeg ikke ville bruge mere tid på at overveje et besøg. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. Januar, 2021 Lady C skrev, for 4 minutter siden: Jeg er dybt uenig. Og jeg mener at hvis man som gp gerne vil have bedre arbejdsvilkår samt respekt fra kundernes side så skal man være varsom med at skrive at man synes de betaler for meget! Det eneste jeg dog vil give dig ret i, er at man skal yde sit bedste og gøre sig umage. Jeg skriver skam ikke at de betaler for meget.. Jeg skriver at det er vores held at mænd gider bruge de penge på os og det burde vi respekterer nok til at give dem en god oplevelse.. Også selvom den sidste gæst var en idiot eller selvom selvangivelsen skal laves.. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Jeg skriver skam ikke at de betaler for meget.. Jeg skriver at det er vores held at mænd gider bruge de penge på os og det burde vi respekterer nok til at give dem en god oplevelse.. Også selvom den sidste gæst var en idiot eller selvom selvangivelsen skal laves.. Altså sådan kan man jo godt se på det. Men man kan også anskue det fra en anden vinkel : Nemlig at det er mænds held at vi gider sætte vores krop og sjæl til rådighed for dem og det burde de respektere os for Sex er ikke en menneskeret og hvis der ikke fandtes gp - hvad gjorde mændene så? Redigeret 29. Januar, 2021 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 29. Januar, 2021 Lady C skrev, for 10 minutter siden: Sex er ikke en menneskeret og hvis der ikke fandtes gp - hvad gjorde mændene så? Prison sexuality? Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 29. Januar, 2021 Lady C skrev, for 44 minutter siden: Sex er ikke en menneskeret og hvis der ikke fandtes gp - hvad gjorde mændene så? Mig personligt? Så ville jeg endelig kunne sidde på min sten i skoven indtil jeg har forstået livet og det hele - uden forstyrrelser i bukserne eller andre steder. Gosh, det ville være dejligt. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Ej man skal altså lade være med at give "forbrugeren" skylden for en dårlig service.. Det havde man jo aldrig gjort hvis det var en restaurant han havde besøgt og klaget over servicen.. Og jeg synes faktisk at det virker som om at ts har gjort hvad han kunne for at få den service han ønskede.. Ja jeg er enig med dig. Alle er forskellige og kan lide tingene på hver deres måde. Jeg vil da til enhver tid hellere have at vide hvordan jeg skal udføre ydelsen bedst muligt for den pågældende gæst end at gøre noget i længere tid han ikke bryder sig om, fordi han ikke "tør" sige noget. Det er da helt fair at lige præcis ts ikke var vild med hendes måde at gøre det på, men at forrige gæst måske ønskede det sådan. Så længe det er konstruktiv "kritik/rettelse/ændringer, med en hertil løsning på hvordan jeg bedst kan give det ønskede. Så kan jeg virkelig ikke se det er et problem at nævne hvordan man kan lide den ydelse man har betalt for Og ja vi er alle mennesker og kan have en dårlig dag eller et øjebliks frustration. Men så må man sgu som service yder enten blive hjemme, eller melde ud at man desværre lige er blevet i lidt dårligt humør og har brug for 5 min til at blive i godt humør mens gæsten får tilbudt lidt at drikke imens. Den opførsel ts beskriver hører ingen steder henne hvis du spørger mig. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) Frække Tanja skrev, for 55 minutter siden: Ja jeg er enig med dig. Alle er forskellige og kan lide tingene på hver deres måde. Jeg vil da til enhver tid hellere have at vide hvordan jeg skal udføre ydelsen bedst muligt for den pågældende gæst end at gøre noget i længere tid han ikke bryder sig om, fordi han ikke "tør" sige noget. Det er da helt fair at lige præcis ts ikke var vild med hendes måde at gøre det på, men at forrige gæst måske ønskede det sådan. Så længe det er konstruktiv "kritik/rettelse/ændringer, med en hertil løsning på hvordan jeg bedst kan give det ønskede. Så kan jeg virkelig ikke se det er et problem at nævne hvordan man kan lide den ydelse man har betalt for Og ja vi er alle mennesker og kan have en dårlig dag eller et øjebliks frustration. Men så må man sgu som service yder enten blive hjemme, eller melde ud at man desværre lige er blevet i lidt dårligt humør og har brug for 5 min til at blive i godt humør mens gæsten får tilbudt lidt at drikke imens. Den opførsel ts beskriver hører ingen steder henne hvis du spørger mig. Det jeg mener med ansvar fra gæstens side er at man bla. a tager ansvar for udvælgelsen. Hvis du læser @TheVoice indlæg så har han undersøgt hvilket koncept denne gp har. Og udbyder en gp 1o minutters ydelser så er der pænt stor chance / risiko for at man ikke kan give en ordentlig service. 10 minutter? Helt ærligt, er det ikke at bede om stress og jag og ud af vagtenvideretildennæste service? Hvad kan man dog forvente at få her? Det er lige præcis her en rationel tænkende person stopper op og spørger sig selv, hvad han vil kunne forvente. Og hvor stor en risiko for skuffelse der er. Hvis han så alligevel vælger at besøge hende her, ja så må han også forvente at det højst sandsynligt ikke bliver særlig godt Det er præcis derfor jeg ikke tilbyder seancer under en time for jeg ved bare at det så bliver noget juks. Så derfor gør jeg det ikke. Det er bla. a det ansvar jeg tager for at levere noget rigtig godt. Jeg skal kunne se mig selv i øjnene og vide at jeg har gjort mit for at gøre oplevelsen god. Men omvendt skal kunden også tage ansvar for det valg han tager og den gp han vælger. Og også vide at når man vælger en GP med et sådan koncept, ja så er chancen for at det bliver en vidunderlig mindblowing oplevelse meget meget lille. Og så synes jeg altså man må se i øjnene at man har begået en fejl da man udvalgte sin gp og så tage det med oprejst pande Redigeret 29. Januar, 2021 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Du vil også se at jeg i flere tråde har forsvaret pigen eller gp'en men vi kommer ikke uden om at det er et servicefag hvor man er nødt til at ligge hverdagen eller den sidste gæst på hylden når man tager en gæst ind.. Når man spenderer så mange penge på en enkel oplevelse så betaler man ikke for en sur "trunte" der har travlt med at tænke på opvasken eller forskudsopgørelsen imens man bruger sine surt tjente penge på hende.. Ærligt så findes der ikke den oplevelse med et udløb på 60 min som jeg ville betale 2100 for som den gængse timepris er på en dansk klinik.. Om det så var Jason Momoa der lå ved siden af mig.. Ikke engang en tur i wellness ville jeg betale så meget for hvis det kun var for en time.. Så jeg synes det fortjener en form for ærefrygt at vi kan tillade os at tage den timepris og stadig have gang i butikken.. Altså nu er sex for mig en 2 vejs ting. Jeg yder altid den bedste service i respekt for at "han" har lyst til at komme og besøge mig. Meeen jeg forventer altså samtidig også en vis form for gensidig respekt tilbage for at jeg gør mit ypperste for at give ham en dejlig og fræk oplevelse, så han kan gå et smil på læben og en god oplevelse i mit selskab. Dog er det naturligvis både gæstens og mit job at sørge for vi har nyst hinandens selskab i vores tid sammen. Når man har sex og er intime sammen, uanset om det er som gp, gæst eller i privaten, så er man selvfølgelig nødt til at være opmærksom på sin partner, for at imødekomme og tilfredsstille dennes behov på bedst mulig vis. Og hvis min partner ved at, hvis jeg gør sådan eller sådan, så er det perfekt for ham/hende, så er det da naturligvis i min interesse, at gøre mit bedste for at imødekomme ønsket. Ligesom jeg selv ville hjælpe min partner med gode råd omkring, hvad netop JEG godt kan lide, hvis jeg finder det nødvendigt undervejs. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. Januar, 2021 Lady C skrev, for 1 time siden: Altså sådan kan man jo godt se på det. Men man kan også anskue det fra en anden vinkel : Nemlig at det er mænds held at vi gider sætte vores krop og sjæl til rådighed for dem og det burde de respektere os for Sex er ikke en menneskeret og hvis der ikke fandtes gp - hvad gjorde mændene så? Nu gør det jo ikke mænderne mindre heldige at vi burde føle os heldige.. Der held nok til at gå hele vejen rundt.. Nu virkede det ikke som om at ts var respektløs i hans adfærd.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Nu gør det jo ikke mænderne mindre heldige at vi burde føle os heldige.. Der held nok til at gå hele vejen rundt.. Nu virkede det ikke som om at ts var respektløs i hans adfærd.. Nej sandt nok. Det var også mere overordnet jeg udtalte mig omkring kundens / gæstens ansvar for at en oplevelse bliver god. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. Januar, 2021 Lady C skrev, for 25 minutter siden: Det jeg mener med ansvar fra gæstens side er at man bla. a tager ansvar for udvælgelsen. Hvis du læser @TheVoice indlæg så har han undersøgt hvilket koncept denne gp har. Og udbyder en gp 1o minutters ydelser så er der pænt stor chance / risiko for at man ikke kan give en ordentlig service. 10 minutter? Helt ærligt, er det ikke at bede om stress og jag og ud af vagtenvideretildennæste service? Hvad kan man dog forvente at få her? Det er lige præcis her en rationel tænkende person stopper op og spørger sig selv, hvad han vil kunne forvente. Og hvor stor en risiko for skuffelse der er. Hvis han så alligevel vælger at besøge hende her, ja så må han også forvente at det højst sandsynligt ikke bliver særlig godt Det er præcis derfor jeg ikke tilbyder seancer under en time for jeg ved bare at det så bliver noget juks. Så derfor gør jeg det ikke. Det er bla. a det ansvar jeg tager for at levere noget rigtig godt. Men omvendt skal kunden også tage ansvar for det valg han tager og den gp han vælger. Og også vide at når man vælger en GP med et sådan koncept, ja så er chancen for at det bliver en vidunderlig mindblowing oplevelse meget meget lille. Og så synes jeg altså man må se i øjnene at man har begået en fejl da man udvalgte sin gp og så tage det med oprejst pande Men hvis ts nu er til de hurtige ind og ud besøg men bare gerne ville have blowjobbet på en måde som han kan lide så hans valg jo ikke dårligt.. Så det dårligt valgt af pigen at tilbyde noget hun ikke kan leverer.. 10 mins ydelser sælges også på de danske klinikker rundt omkring så jeg har altid været "opdraget" med den ydelse på menukortet og føler da at mine gæster i 90% af tilfældende har været tilfredse når de forlod mit selskab selv i tilfælde hvor de har valgt de korte ydelser.. Ingen af os kan sige os fri for dårlig kemi eller misforståelser i løbet af en længere karrierer.. Men alt dette er også selvom det er et koncept der ikke har tiltalt mig nok til at jeg vil have det med ind i mit pd regi.. Jeg har aldrig været fan af hurtigt ind og ud og jeg må indrømme at jeg med alderen er begyndt at sætte mere og mere pris på god tid hvor jeg føler at jeg kan tillade mig at bruge tid på mit "håndværk" der for mig nødvendigvis åbenbart bør indeholde så meget mere end bare sex derfor har jeg valgt ikke at tilbyde det hvor det er muligt at undlade det.. Dette burde den omtalte pige måske også fravælge.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Men hvis ts nu er til de hurtige ind og ud besøg men bare gerne ville have blowjobbet på en måde som han kan lide så hans valg jo ikke dårligt.. Så det dårligt valgt af pigen at tilbyde noget hun ikke kan leverer.. 10 mins ydelser sælges også på de danske klinikker rundt omkring så jeg har altid været "opdraget" med den ydelse på menukortet og føler da at mine gæster i 90% af tilfældende har været tilfredse når de forlod mit selskab selv i tilfælde hvor de har valgt de korte ydelser.. Ingen af os kan sige os fri for dårlig kemi eller misforståelser i løbet af en længere karrierer.. Men alt dette er også selvom det er et koncept der ikke har tiltalt mig nok til at jeg vil have det med ind i mit pd regi.. Jeg har aldrig været fan af hurtigt ind og ud og jeg må indrømme at jeg med alderen er begyndt at sætte mere og mere pris på god tid hvor jeg føler at jeg kan tillade mig at bruge tid på mit "håndværk" der for mig nødvendigvis åbenbart bør indeholde så meget mere end bare sex derfor har jeg valgt ikke at tilbyde det hvor det er muligt at undlade det.. Dette burde den omtalte pige måske også fravælge.. Ja her er jeg jo på udebane, for jeg aner ikke hvad en quickie er der er ikke noget der hedder hurtig ind og ud hos mig. Men jeg har dog min livserfaring så jeg godt kan udtale mig om hvad tidspres gør ved mennesker. Og jeg tænker også at hvordan kan man justere " teknikken" således at gæsten bliver tilfreds - på bare 10 minutter? Hvis man også skal nå at sige ordentlig goddag og ordentlig farvel? Og tørre af, smalltalke lidt? Hvordan kan det lade sig gøre? Ja undskyld mig, men det lyder altså som maskin sex i mine ører. Men fint nok at nogle tænder på det det har jeg da vitterligt ingen problemer med, men jeg undrer mig bare over at man så kan blive skuffet over manglende indlevelse og at kvinden virker forjaget. Ja hvad forventer man dog? Hvis man bestiller maskinsex - ja så er det jo det man får. Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Januar, 2021 Lady C skrev, for 6 minutter siden: Det jeg mener med ansvar fra gæstens side er at man bla. a tager ansvar for at udvælgelsen. Hvis du læser @TheVoice indlæg så har han undersøgt hvilket koncept denne gp har. Og udbyder en gp 1o minutters ydelser så er der pænt stor chance / risiko for at man ikke kan give en ordentlig service. 10 minutter? Helt ærligt, er det ikke at bede om stress og jag og ud af vagtenvideretildennæste service? Hvad kan man dog forvente at få her? Det er lige præcis her en rationel tænkende person stopper op og spørger sig selv, hvad han vil kunne forvente. Og hvor stor en risiko for skuffelse der er. Hvis han så alligevel vælger at besøge hende her, ja så må han også forvente at det højst sandsynligt ikke bliver særlig godt Det er præcis derfor jeg ikke tilbyder seancer under en time for jeg ved bare at det så bliver noget juks. Så derfor gør jeg det ikke. Det er bla. a det ansvar jeg tager for at levere noget rigtig godt. Men omvendt skal kunden også tage ansvar for det valg han tager og den gp han vælger. Og også vide at når man vælger en GP med et sådan koncept, ja så er chancen for at det bliver en vidunderlig mindblowing oplevelse meget meget lille. Og så synes jeg altså man må se i øjnene at man har begået en fejl da man udvalgte sin gp og så tage det med oprejst pande Helt enig med dig der. Selvfølgelig skal en gæst da ikke blive, hvis noget går han får en følelse af noget er galt, uagtet hvad det må være. Gæsten har lige så meget ret til at takke nej som gp har.Og det skal man selvfølgelig benytte sig af, ved behov herfor Del dette indlæg Link til indlæg