lafort 0 Skrevet 14. Juni, 2013 Er der nogen som kan komme med anbefalinger om klinikker i københavnsområdet med kønne piger som tilbyder mega-fransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrslong 1 Skrevet 15. Juni, 2015 Det ville jeg også gerne vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 863 Skrevet 15. Juni, 2015 Kun et spørgsmål om prisen,alle thaipiger er til at købe for pengeMen 500 + , skulle vel gøre det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 15. Juni, 2015 Alle thaipiger er til at købe ...`? Jeg kender nogle jeg gerne skulle se dig prøve at købe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lind 45 Skrevet 15. Juni, 2015 Kun et spørgsmål om prisen,alle thaipiger er til at købe for pengeMen 500 + , skulle vel gøre detDet kan man da kalde for en generalisering, af et helt kvindeligt folkefærd. Går udfra du enten meget ung eller meget uvidende.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 15. Juni, 2015 Det kan man da kalde for en generalisering, af et helt kvindeligt folkefærd. Går udfra du enten meget ung eller meget uvidende..I hvert fald meget fordomsfuld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juni, 2015 ... Tilbage i start 80'erne sagde en erfaren mand til mig "knægt, alle kvinder er ludere - det er kun et spørgsmål om prisen". Mon ikke det også gælder mere specifikt ift. megafransk. Og mon i øvrigt ikke også det gælder alle mennesker - både M/K - hvis udsagnet tages bogstaveligt... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14444 Skrevet 15. Juni, 2015 ... Tilbage i start 80'erne sagde en erfaren mand til mig "knægt, alle kvinder er ludere - det er kun et spørgsmål om prisen". Mon ikke det også gælder mere specifikt ift. megafransk. Og mon i øvrigt ikke også det gælder alle mennesker - både M/K - hvis udsagnet tages bogstaveligt...Næ, hvis der er en ydelse, man ikke har på programmet, så kommer den næppe på fordi en mand vifter med flere penge.... Vil du gøre hvad som helst for penge? Jeg vil ikke.... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 863 Skrevet 16. Juni, 2015 vi kan da godt starte en diskussion, men jeg har mange gange fået et blæs for en plov af thaipiger inden for de sidste 0 - 4 årdet var ikke for at nedgøre thaipigerne, men det er dem, jeg har besøgt for massage og efterfølgende et blæs(superfransk/megafransk ) jeg vil ikke komme med navnene på klinikkerne, men det er blandt andet mange af dem der bliver debatteret megether på eroguide.mvh butterfly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juni, 2015 Næ, hvis der er en ydelse, man ikke har på programmet, så kommer den næppe på fordi en mand vifter med flere penge.... Vil du gøre hvad som helst for penge? Jeg vil ikke....Liv, hvis du tager mine ord (refereret fra "en erfaren mand") for pålydende, så betyder det, at prisen kan være ubegrænset høj (dog ikke matematisk uendeligt høj - blot for at imødese evt. ordkløvere), dvs. trilimilibiliarder kroner. Hvilke ydelser er det, du ikke vil levere til den pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14444 Skrevet 16. Juni, 2015 Liv, hvis du tager mine ord (refereret fra "en erfaren mand") for pålydende, så betyder det, at prisen kan være ubegrænset høj (dog ikke matematisk uendeligt høj - blot for at imødese evt. ordkløvere), dvs. trilimilibiliarder kroner. Hvilke ydelser er det, du ikke vil levere til den pris? Jeg nævner i flæng: anal til mig, superfransk, megafransk, slug og alt der indebærer noget med smerte på mig. Beklager, men mine grænser flytter sig ikke, uanset beløbets størrelse..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg