TheVoice 9525 Skrevet 21. Januar, 2021 (edited) Et eller andet sted synes jeg at nærværende tråd fint afspejler af følelser næsten altid "vinder" over fornuft og evnen til at tænkte rationelt. I andre tråde om købesex vælter det typisk ind med sætninger som Det er jo bare sex, og nej jeg kunne da aldrig blive forelsket, Derimod er god kemi alfa omega Jeg kan sagtens adskille sex og følelser Hvis det mod forventning skulle ske, at jeg og GP´en skulle blive forelsket, så kan jeg/vi sagtens håndtere det - Det er jo bare et arbejde. Den slags udtalelser er typisk skrevet udelukkede på baggrund af rationel fornuft. Når man har alt på afstand og udtaler sig generelt, virker det jo både rigtigt og klogt formuleret (man tror selv på det) Faktum er blot, at når man bevæger sig fra det generelle og ind noget konkret man selv er dybt involveret i, så overtager følelserne og ovennævnte fornuftige sætninger mister pludselig værdi og erstattes af meget irrationelle sætninger. De før så fornuftige ord, der reelt udtrykker en slags ligeværd imellem de involverede parter, skifter nu markant således af balancen nu bliver meget skæv. Nu handler for afsenderen mere om at beskytte egen sårbarhed. Logikken, det rationelle forsvinder. Hvem har ikke siddet og lagt øre til, hvordan en såret kan sidde i timevis og vende og dreje tingene til ens egen fordel eller som bare ikke vil acceptere livets fakta. Har man prøvet det ved man jo godt, at det er meget lettere at rådgive og støtte via ens sunde fornuft kombineret med ens evne til at fortolke andres adfærd og forholde sig objektivt til fakta m.v.. Det er jo nemt primært fordi man ikke selv har nogle følelsesmæssige andel i klemme. Havde det handlet om en selv ville det klarsyn øjeblikket blive erstatter af irrationelle ord og tanker Det er min påstand, at sådan er vi nu engang som mennesker skruet sammen som mennesker, med få undtagelser. i en generel sammenhæng er der mange der kæmper med at acceptere at når det kommer til stykket så er det følelserne der er dominerende i dels vores adfærd og dels vores beslutninger. Taler vi så købesex så ved det fleste godt at præmissen er "Du giver penge, og jeg tilbyder sex". Da man endnu ikke har besøgt kvinden endnu, er det jo nemt at forholde sig realistisk til præmissen. En forudsætning sikkert blandt flere er at man skal betale penge. Så længe fornuften har overtaget har man det helt fint med det. Her kommer så pointen: Alt for mange tror og mener at fordi vi træder ind i illusionernes oplevelses univers, så kan man sagtens kontrollere sine følelser, og derfor er ens sårbarhed beskyttet - Wrong Konklusion: Alt hvad man som mennesker kan opleve af følelsesmæssige glæder og udfordringer kan man også opleve i købesex. Så er man ja jaloux anlagt så tager man det også med ind i købesex universet. Redigeret 21. Januar, 2021 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 21. Januar, 2021 Syntes det er en rigtig god tråd Mr.Swingking ! Jeg kan sagtens følge dig, specielt hvor kemien har været 100 procent gengældt og man føler sig som noget helt specielt, så du er absolut ikke alene om denne følelse . Jeg sås faktisk med en sød yngre thai sidste år som jeg lærte at kende igennem jeg fik massage der jævnligt og inviterede hende så hjem til mig privat en lørdag, hvor hun blev og overnattede og hvor vi bare lå i ske hele natten uden sex, var heller ikke penge indblandet, fik faktisk en blomst af hende da hun ankom. Vi er venner på FB og messenger, men netop det jeg vidste at hun havde kunder som hun gav andet en massage til, gjorde mig ked og jaloue og skubbede hende væk til sidst da jeg ikke kunne leve med at hun lå og masserede en anden nøgen mand, selvom jeg udmærkede vidste hvad jeg gik ind til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 21. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Har lært at trække på skulderen, og glæde mig over at mændene har fundet det optimale match hos en anden end mig. For mit vedkommende handler det ikke om, at jeg har fundet det optimale match hos en pige når jeg vælger at anmelde hende. Og det betyder heller ikke, at jeg har forsøgt at finde et bedre end match end den forrige pige, at jeg besøger en anden næste gang. Det betyder heller ikke, at den forrige pige ikke levede op til mine forventninger eller at jeg ikke syntes at hun nærmest var perfekt. Jeg møder ofte en nærmest perfekt pige/kvinde, men min evige søgen på nye eventyr bringer mig ofte i retning af en ny spændende pige/kvinde i stedet for at vælge det ellers sikre valg, at besøge den samme igen. Det sker jeg besøger den samme GP igen, men jeg må ærligt sige, at det faktisk sker sjældent og nogle gange undrer jeg mig selv over min søgen på nye i stedet for “bare” at søge tilbage til dem jeg kender og som jeg ved er en garanti for en lækker og fræk oplevelse. Derfor bliver jeg lidt ked af at læse, hvis din eller andre GP’ers følelse af dette er, at så har du eller de ikke været gode nok til mig siden jeg søger videre og besøger andre piger. Men I er jo unikke på hver jeres måde og et manglende gensyn fra mig behøver på ingen måde at betyde, at oplevelsen hos jer ikke var helt perfekt. Det kan den sagtens have været og helt personligt til dig Nemtøs, så var du helt perfekt for mig at være sammen med. Jeg har besøgt andre piger og anmeldt andre piger siden vi var sammen, men det gør ikke vores oplevelse eller match mindre god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 21. Januar, 2021 Mr_Swingking skrev, for 6 timer siden: Når @Mr_T keder sig, så kan jeg vel også godt bidrage med lidt. Jeg har den her irationelle jalousi, når jeg har besøgt en GP. Det er jo simpelthen så stupidt. Hvis jeg har besøgt en GP, hvor der virkeligt har været god kemi, så kan jeg næste ikke tåle at se anmeldelser fra jer ellers skønne dudes herinde - og det til trods for, at jeg besøger hende FORDI i har skrevet en anmeldelse inden. Stupidt. At se hendes annonce igen, gør mig også "sur". Jeg har igennem længere tid været syg - en ryg og mave der driller, så potensen har ikke været super. Til gengæld er jeg grundet manglende motion pga. ryggen blevet fed, så selvværdet er nærmest ikke eksisterende. Så ved jo godt, hvorfor jeg bliver jalous - men hvad fanden gør jeg ved det? ER efterhånden så dum, at jeg kigger på "andre GP'ere" fordi jeg "nok ikke kan tilfredsstille hende godt nok". Suk Blev vist alt for ærligt på sådan en skod-torsdag. Tak fordi i "lyttede". Kh Swingking Hej @Mr_Swingking Som du selv skriver, kan Jalousi være ganske irrationel. Kan give et par eks. fra mit eget liv. Hader ikk at, kunne pifte, som mine kollegaer kan, Hader, jeg ikke kan spille fodbold mere pga, dårlige ankler, så bliver jeg jaloux på mine venner. Og jeg bare må stå og kigge på, Ja og ikke mindst At være jaloux på venner, fordi d, kan score bedre end mig. Nu jeg skriver om det, griner jeg af mig selv. Fordi det er komplet irrationelt. Har heller ingen partner, så kan ikke være jaloux på, noget jeg ikke har. Men, kan være jaloux på venner der, har en kæreste. Coronaen, har jo heller ikke gjort det bedre, der er ting vi er afskåret fra, mennesker vi, ikke kan møde mv. Men vi må have tålmodighed og styrke til, at vi på et tidspunkt igen, kan leve uden restriktioner. Og med hjælp jalousi. Læste om en, (kan desværre ikke huske, hvem det var) Beskrive sin jalousi meget godt. "Min jalousi uddriver fornuften. Min jalousi gør ord og sætninger og formulerede tanker og velmente kys latterligt ligegyldige med en smag af støv. Min jalousi knuser, destruerer, brænder som en steppeild, så alle de følsomme kærligheds bronkier ikke tør vokse ud igen. Min jalousi tåler intet kompromis, efterlader ingen tvivl, giver ingen nåde. Min jalousi brænder som den olympiske ild, og ved enhver given lejlighed blusser den op og tager hvad den kan og æder det med sit glubske udtryk. Min jalousi er en ild, der kræver evig bekæmpelse. En katastrofe der kun kan blive dæmpet. Når mit glatte ansigt ændrer sig til tusind løbende åer, når mine lyse hænder bliver rynkede og grønne, vil jeg da have lært at tæmme den? Vil jeg have slået mig til tåls med mit had og min frygt? Vil jeg lære at sætte hvert et skridt nænsomt, til at plante mere end jeg høster, til at elske mere end jeg får igen? Til at elske med denne vildskab og raseri og passion og stædighed, ligeså konsekvent og vedvarende og betingelsesløst, ligeså sultent og ligeså yndefuldt i al sit væsen, som min jalousi?" Så går jalousi fra at være irrationelt, til at blive en kamp. Og, har man den følelse, ja så ville mit råd være søg hjælp. For ingen tvivl om, det kan ødelægge mere end det gavner. Selvværd hos mennesket er en sjov ting, men har man et lavt selvværd, så kommer jalousien og frem med sit grimme fjæs. Også er det med at styrke selvværdet. Og det, kan man med hjælp. Du skriver selv. Jeg citerer "en ryg og mave der driller, så potensen har ikke været super. Til gengæld er jeg grundet manglende motion pga. ryggen blevet fed," Men du, kan her selv tage affære. Heldigvis er der, hjælp at hente. Så du kan få mange gode dage igen. Og, jeg ønsker dig det allerbedste. God torsdag På trods af at det er en skod torsdag i dag. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 21. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 23 minutter siden: For mit vedkommende handler det ikke om, at jeg har fundet det optimale match hos en pige når jeg vælger at anmelde hende. Og det betyder heller ikke, at jeg har forsøgt at finde et bedre end match end den forrige pige, at jeg besøger en anden næste gang. Det betyder heller ikke, at den forrige pige ikke levede op til mine forventninger eller at jeg ikke syntes at hun nærmest var perfekt. Jeg møder ofte en nærmest perfekt pige/kvinde, men min evige søgen på nye eventyr bringer mig ofte i retning af en ny spændende pige/kvinde i stedet for at vælge det ellers sikre valg, at besøge den samme igen. Det sker jeg besøger den samme GP igen, men jeg må ærligt sige, at det faktisk sker sjældent og nogle gange undrer jeg mig selv over min søgen på nye i stedet for “bare” at søge tilbage til dem jeg kender og som jeg ved er en garanti for en lækker og fræk oplevelse. Derfor bliver jeg lidt ked af at læse, hvis din eller andre GP’ers følelse af dette er, at så har du eller de ikke været gode nok til mig siden jeg søger videre og besøger andre piger. Super godt formuleret, og hvor er jeg enig! Havde trykket “synes godt om” flere gange, hvis det var muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 135 Skrevet 21. Januar, 2021 Virkelig god tråd, som jeg gætter på er relevant for de fleste af os der er herinde. Der er næppe nogen tvivl om, at jalousi er meget tæt forbundet med mindreværdsfølelse - eller dårligt selvværd, som det også kaldes. Der kan sikkert være mange grunde til at købe sig til sex, men mon ikke at en af dem handler om sexuelt mindreværd? Og hvad sker der så med vores sexuelle selvværd efter en købesex-oplevelse? Føler vi os som nogle fandens karle eller går det snarere ud over vores selvværd? ... Stof til eftertanke. Tak til trådstarter. P.S Jennifer. En af mine bedste købesex-oplevelser var med dig. Du lod også til at nyde det rigtig meget. Det til trods har jeg alligevel kun besøgt dig en enkelt gang. Måske bl.a. fordi jeg helt irrationelt fik en følelse/tanke om at jeg aldrig ville kunne score en pige som dig ude i den virkelig verden (hvilket ikke engang er objektivt rigtigt) og på den måde kan en god oplevelse transformeres til en følelse af mindreværd. Den menneskelig psyke er sgu en mærkelig fætter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 21. Januar, 2021 Getlouder skrev, for 41 minutter siden: Virkelig god tråd, som jeg gætter på er relevant for de fleste af os der er herinde. Der er næppe nogen tvivl om, at jalousi er meget tæt forbundet med mindreværdsfølelse - eller dårligt selvværd, som det også kaldes. Der kan sikkert være mange grunde til at købe sig til sex, men mon ikke at en af dem handler om sexuelt mindreværd? Og hvad sker der så med vores sexuelle selvværd efter en købesex-oplevelse? Føler vi os som nogle fandens karle eller går det snarere ud over vores selvværd? ... Stof til eftertanke. Tak til trådstarter. P.S Jennifer. En af mine bedste købesex-oplevelser var med dig. Du lod også til at nyde det rigtig meget. Det til trods har jeg alligevel kun besøgt dig en enkelt gang. Måske bl.a. fordi jeg helt irrationelt fik en følelse/tanke om at jeg aldrig ville kunne score en pige som dig ude i den virkelig verden (hvilket ikke engang er objektivt rigtigt) og på den måde kan en god oplevelse transformeres til en følelse af mindreværd. Den menneskelig psyke er sgu en mærkelig fætter. Den med mindreføelse og sexkøb, må stå for din helt egen regning. Jeg køber udelukkende sex pga det er uforpligtende og man ikke skal stå til regnskab for en eller anden kvinde efterfølgende og desuden kan jeg ikke være i forhold/tætte relationer, hvilket får mig til at føle det som et pres, ved godt det lyder lidt selvfedt, men har skubbet de første 30 kvinder væk pga jeg ikke duer til fast forhold og så er det dejligt at man kan gå til en uforpligtende GP indimellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 135 Skrevet 21. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 13 minutter siden: Den med mindreføelse og sexkøb, må stå for din helt egen regning. Jeg køber udelukkende sex pga det er uforpligtende og man ikke skal stå til regnskab for en eller anden kvinde efterfølgende og desuden kan jeg ikke være i forhold/tætte relationer, hvilket får mig til at føle det som et pres, ved godt det lyder lidt selvfedt, men har skubbet de første 30 kvinder væk pga jeg ikke duer til fast forhold og så er det dejligt at man kan gå til en uforpligtende GP indimellem. Jeg anerkender fuldt ud at der er mange forskellige grunde til at købe sex. Det er der også for mig. Jeg forestiller mig på ingen måde, at der er et simpelt svar der gælder for alle og i alle situationer. I mit indlæg pointerede jeg også det. Åbenbart ikke tydeligt nok. Men tak for din respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 21. Januar, 2021 Mr_Swingking skrev, for 9 timer siden: Når @Mr_T keder sig, så kan jeg vel også godt bidrage med lidt. Jeg har den her irationelle jalousi, når jeg har besøgt en GP. Det er jo simpelthen så stupidt. Hvis jeg har besøgt en GP, hvor der virkeligt har været god kemi, så kan jeg næste ikke tåle at se anmeldelser fra jer ellers skønne dudes herinde - og det til trods for, at jeg besøger hende FORDI i har skrevet en anmeldelse inden. Stupidt. At se hendes annonce igen, gør mig også "sur". Jeg har igennem længere tid været syg - en ryg og mave der driller, så potensen har ikke været super. Til gengæld er jeg grundet manglende motion pga. ryggen blevet fed, så selvværdet er nærmest ikke eksisterende. Så ved jo godt, hvorfor jeg bliver jalous - men hvad fanden gør jeg ved det? ER efterhånden så dum, at jeg kigger på "andre GP'ere" fordi jeg "nok ikke kan tilfredsstille hende godt nok". Suk Blev vist alt for ærligt på sådan en skod-torsdag. Tak fordi i "lyttede". Kh Swingking Kender godt fornemmelsen fra mig selv -jeg kan godt være meget stille -med de ekstraordinær oplevelser hvor kemien har været helt i top -når man så ser deres annonce efterfølgende kan jeg godt mærke den trælse følelse af jalousi/ærgrelse over hun ikke er min ejendom;-) Realistisk så lever hun jo af det... (man kan nemt få tanken -hvor er det spil af "sådan et dejligt kvindfolk" ) Men drømmene har man jo lov at have... Og kemien er jo ikke noget en pige har med, alle deres kunder... (topkemi) det er jo noget helt særligt kun i2 har sammen -og når man så ses igen er det gensynsglæde -og man kan føle sig nyforelsket -i den stund man har sammen -det kan ingen tag fra dig... (som mand skal man passe på sine følelser -de kan pludselig løbe af med en) Synes dog du skulle komme ind i kampen igen "Mr. Swingking" og lad være at dvæle for meget ved "det er synd for mig" /"jeg kan nok ik" -det ligger masser af fede oplevelser, og venter på dig -ud i fremtiden med nogle underskønne ladys Sex er ikke alt man kan få... -du døjer med ryggen -hvorfor ikke få noget massage for den -det kunne være ved en thai -det er mange der ville kunne give dig nogle fantastiske oplevelser -også uden du nødvendigvis behøver at præstere en hel masse -udover at nyde det... Når man skriver ærligt -får man også et ærligt svar;-) det kan aldrig blive for ærligt -dem der skriver uærligt -eller finder på en historie -for at fremstå bedre end andre -fortjener ingen respekt i min verden. Husk man lever kun en gang -hvorfor ikke få det bedste ud af det;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 3 timer siden: Derfor bliver jeg lidt ked af at læse, hvis din eller andre GP’ers følelse af dette er, at så har du eller de ikke været gode nok til mig siden jeg søger videre og besøger andre piger. Men I er jo unikke på hver jeres måde og et manglende gensyn fra mig behøver på ingen måde at betyde, at oplevelsen hos jer ikke var helt perfekt. Det kan den sagtens have været og helt personligt til dig Nemtøs, så var du helt perfekt for mig at være sammen med. Jeg har besøgt andre piger og anmeldt andre piger siden vi var sammen, men det gør ikke vores oplevelse eller match mindre god. Allerførst tak for din ros, jeg husker tilbage på vores leg sammen som mega fræk og god oplevelse. Jeg var ikke tydelig nok i mit skriv, der hvor det kan stikke/gøre lidt ondt på mig, er hvor jeg har mødt en mand evt over flere gange. Han skriver ingen anmeldelse af hans oplevelse af vores leg, men udtrykker overfor mig at det er skønt og lækkert. Jeg læser så en anmeldelse på en anden gp hvor han beskriver at det er den bedste oplevelse han har haft. Jeg er godt klar over at I mænd mødes med andre, ligesom vi gp'er mødes og knepper med andre. Jeg har følelserne med når jeg mødes, på godt og ondt. Det er en del af mig og det har jeg det fint med. Jeg spiller ikke, eller påtager mig en bestemt rolle som gp. Jeg er bare mig. Ved ikke om det giver nogen mening for andre end mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1551 Skrevet 21. Januar, 2021 (edited) Om jeg er jaloux? Oh min Skaber. Hvilket spørgsmål. Jeg er helt vanvittigt jaloux. Fx blot forestillingen om, at andre er sammen med @Barbarasmile1! Den er vildt provokerende. Tro mig. Hvis jeg fulgte min egen reptil-hjernes tilskyndelse, ville Barbara ikke have andre overlevende bejlere end mig selv. Jeg ville helt bogstaveligt og nidkært have nedkæmpet hver eneste rival. Men jeg er heldigvis for Barbaras (og min egen) skyld lidt mere end min egen reptil-hjerne. Jeg ved godt, at Barbara ikke er bestemt for mig. At hun er lige så guddommeligt smuk, så gennemreflekteret klog og så generøs over for alle andre, som respekterer hende, og som hun holder af at være sammen med. Men også at det, jeg har oplevet i hendes selskab, er en gave, som nogen eller noget, der er større end mit eget liv, har givet mig. Og taknemmeligheden over det sidste er det, der trods alt holder min jalousi i ave. Cob Redigeret 21. Januar, 2021 af cobham 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 22. Januar, 2021 (edited) Har haft så fantastiske oplevelser med @Nikita Darling at jeg ikke ville kunne fortælle hvad vi lavede. Har haft så fantastiske oplevelser med Emma Mira at det altid vil står helt klart for mig. Har haft så fantastiske oplevelser med @Kysseglade Molly at mine ben stadig ryster ved tanken. Har haft så fantastiske oplevelser med @Tilde at de redder selv den dårligste dag. Jaloux er jeg på ingen der har haft den slags oplevelser. Og har jeg haft bedre oplevelser end hvad andre har anmeldt, soler jeg mig i dem....... Redigeret 22. Januar, 2021 af DETH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 114 Skrevet 22. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 16 timer siden: Det er en sjov størrelse med den jalousi. Jeg kender godt til den stikkende fornemmelse som jeg kan få, ved at de mænd som jeg synes jeg har haft en virkelig lækker oplevelse så laver en anmeldelse af én anden gp og roser hende til skyerne. Har lært at trække på skulderen, og glæde mig over at mændene har fundet det optimale match hos en anden end mig. Den gode oplevelse er der ingen der kan tage fra os, og vi kan ikke tillade os at være jaloux i den her verden. Hvis den omtalte gp er den bedste for dig, så hold fast i hende. Bare husk at nogle mænd som har haft en lækker oplevelse med dig og rost dig til skyerne, måske også har fået en anden pige herinde til at trække på skulderen. Du har i hvert fald nok af gode anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Januar, 2021 den stiveste skrev, for 5 timer siden: Bare husk at nogle mænd som har haft en lækker oplevelse med dig og rost dig til skyerne, måske også har fået en anden pige herinde til at trække på skulderen. Du har i hvert fald nok af gode anmeldelser Lidt sjov kommentar, da jeg skrev hvordan jeg somme tider har haft det. Hvis du læser de andres gp'ers svar i denne her tråd, er det ikke noget de oplever. At der kan være en anden som får samme følelse som jeg har fået, gør vel ikke min følelse mere eller mindre rigtig, eller for den sag mere fornuftig. Eller at jeg ikke må have følelsen fordi jeg har fået xx antal anmeldelser som er positive. Der er intet rationelt ved jalousi, men derfor kan den godt være tilstede alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 418 Skrevet 23. Januar, 2021 Må jeg ikke godt sige TUSINDE tak for alle de fantastiske gode og udførlige råd i alle sammen har givet? Delt ud af jeres egen smerte som eksempel. Jeg har reageret med smil, fugtige øjne, nikken og eftertænksomhed. I er nogen fantastiske mennesker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 23. Januar, 2021 Mr_Swingking skrev, den 21.1.2021 at 09:26: Jeg har den her irationelle jalousi, når jeg har besøgt en GP. Det er jo simpelthen så stupidt. Hvis jeg har besøgt en GP, hvor der virkeligt har været god kemi Man kan også tænke du bør værdsætte denne måske rationelle følelse - er du ikke er blevet så kold, at du er ligeglad. At du oplever det du gør - er måske også grunden til du har gode oplevelser. For mig handler god kemi ofte om, at man selv går ind af døren og ser en kvinde og ikke blot en mis og et ur som tikker på væggen. Jeg bliver meget inspireret af musik, musik tekster; jeg reflekterer over dem i forhold hvordan jeg bliver behandlet og hvordan jeg behandler andre mennesker - der er en sang hvor hun synger “Would you really want me in the light of day”. Hver gang tænker jeg: Hvor mange af de GP’er jeg har set, ville se mig privat - drikke en flaske rød og spise en god lasagne og tale hele aftenen....... og den omvendte... hvor mange GP’er ville jeg virkelig, altså virkelig ønske at gøre den samme med. Interlude (live) by London Grammar ❤️ Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 267 Skrevet 23. Januar, 2021 Sentio skrev, for 2 timer siden: Man kan også tænke du bør værdsætte denne måske rationelle følelse - er du ikke er blevet så kold, at du er ligeglad. At du oplever det du gør - er måske også grunden til du har gode oplevelser. For mig handler god kemi ofte om, at man selv går ind af døren og ser en kvinde og ikke blot en mis og et ur som tikker på væggen. Jeg bliver meget inspireret af musik, musik tekster; jeg reflekterer over dem i forhold hvordan jeg bliver behandlet og hvordan jeg behandler andre mennesker - der er en sang hvor hun synger “Would you really want me in the light of day”. Hver gang tænker jeg: Hvor mange af de GP’er jeg har set, ville se mig privat - drikke en flaske rød og spise en god lasagne og tale hele aftenen....... og den omvendte... hvor mange GP’er ville jeg virkelig, altså virkelig ønske at gøre den samme med. Interlude (live) by London Grammar ❤️ Sentio Du har en virkelig god pointe. Hvor mange GP'ere ville jeg virkelig ønske en meget tættere oplevelse med ? Her under corona har jeg faktisk haft muligheden med en utrolig sød thai-pige i 30'erne, hvis klinik midlertidigt er lukket ned, og som tilsyneladende ikke har fundet et særligt attraktivt sted at være. Hun kontaktede mig og foreslog at jeg hentede hende, og så kunne hun bo i mit hus nogle dage, lave god thaimad og al det sex og massage jeg måtte ønske. Hun ville sætte pris på en lille gave, men absolut ikke noget voldsomt. Jeg var faktisk lige ved at slå til på stedet, for hun er enormt sød og dejlig at være sammen med. Heldigvis slog jeg lidt koldt vand i blodet og tænkte over det et døgns tid, og kom så frem til at det nok desværre ikke var en god ide. Gav hende et kærligt nej tak (man kan altid bruge corona som undskyldning selv om det overhovedet intet havde med sagen at gøre). Det blev simpelthen for privat og tæt på. Når man bliver lidt ældre får man måske nogle lidt sære vaner og dem var jeg ved nærmere eftertanke ikke rigtigt klar til at dele. Der gik det op for mig, at det netop er det uforpligtende, der tiltaler mig. Er man jaloux er det fordi man ønsker noget mere forpligtende. Så havde jeg kun meget lidt tendens til jalousi før, så er jeg helt kureret for det nu. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 23. Januar, 2021 Jeg oplevede det i går, var sammen med den dejligste sugarbabe ever, kemien var der 100 procent, virkelig flot pige, feminin, dejlig sex, skøn mis at slikke og snakken gik som om vi havde kendt hinanden altid og vi skal ses igen, men ved jo godt hun aldrig bliver min helt .....suk, ps har helt sommerfugle i maven når jeg tænker på hende og vores date i går ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 23. Januar, 2021 (edited) Dr. Duck skrev, for 50 minutter siden: Du har en virkelig god pointe. Hvor mange GP'ere ville jeg virkelig ønske en meget tættere oplevelse med ? Det er nok ikke så mange, når man virkelig skal kigge hårdt indad og forstiller sig man sidder på café/restaurant, god aften, god snak - og at man virkelig føler en connection. Jeg personligt startede i 2020 og der er 2 GP’er hvor jeg kan forestille mig dette med, fortælle venner hvad de laver og hvordan jeg har mødt dem - og være total ligeglad med reaktionen, fordi de er fantastiske kvinder. Sentio ...... som reflektion så går nogle SB over og bliver GP’er..... men måske nogle GP’er ville gå i retning af SB også. Redigeret 23. Januar, 2021 af Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 24. Januar, 2021 Nemtøs skrev, den 21/1/2021 at 09:35: Det er en sjov størrelse med den jalousi. Jeg kender godt til den stikkende fornemmelse som jeg kan få, ved at de mænd som jeg synes jeg har haft en virkelig lækker oplevelse så laver en anmeldelse af én anden gp og roser hende til skyerne. Har lært at trække på skulderen, og glæde mig over at mændene har fundet det optimale match hos en anden end mig. Den gode oplevelse er der ingen der kan tage fra os, og vi kan ikke tillade os at være jaloux i den her verden. Hvis den omtalte gp er den bedste for dig, så hold fast i hende. Du kan tro at jeg godt kan følge og forstå dig, og det behøver ikke være pga jalousi, er man bare en lille smule følsom som person, ( er jeg selv ) så kan det godt føles lidt utrolig sårende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 1 time siden: Du kan tro at jeg godt kan følge og forstå dig, og det behøver ikke være pga jalousi, er man bare en lille smule følsom som person, ( er jeg selv ) så kan det godt føles lidt utrolig sårende Tak, ja jeg er nok mere følsom end jeg er jaloux. Jeg har nemt ved at holde af og interessere mig for dem jeg leger med, hvis de invitere til snak. Jeg respektere såfremt der ikke snakkes. Når det hele går op i en højere enhed, kemi, sex, tiltrækning, er det somme tider svært ikke at blive forblændet af den parallel verden vi befinder os i mens vi nyder "købesex verden". Efter at have læst tråden, er jeg glad for at jeg kan føle, er følsom og tilstede, selvom det giver lidt smæk, hellere det end at ikke kunne mærke sig selv og livet på godt og ondt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1551 Skrevet 25. Januar, 2021 (edited) Sentio skrev, den 23.1.2021 at 10:22: Jeg bliver meget inspireret af musik, musik tekster; jeg reflekterer over dem i forhold hvordan jeg bliver behandlet og hvordan jeg behandler andre mennesker Likewise herfra: All the sisters of mercy, they are not departed or gone They were waiting for me when I thought that I just can't go on And they brought me their comfort and later they brought me this song Oh, I hope you run into them, you who've been travelling so long Well, they lay down beside me, I made my confession to them They touched both my eyes and I touched the dew on their hem If your life is a leaf that the seasons tear off and condemn They will bind you with love that is graceful and green as a stem When I left they were sleeping, I hope you run into them soon Don't turn on the lights, you can read their address by the moon And you won't make me jealous if I hear that they sweetened your night We weren't lovers like that and besides, it would still be alright (Leonard Cohen om jalousi. Og om kvinder og hvor meget de betyder for os. Den ene af de to unge kvinder, han skrev sangen til, hed Barbara). Redigeret 25. Januar, 2021 af cobham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 25. Januar, 2021 (edited) cobham skrev, for 38 minutter siden: Likewise herfra: All the sisters of mercy, they are not departed or gone They were waiting for me when I thought that I just can't go on @cobham - der mangler et her på EG når man giver sin reaktion på ting. De særlige tekster, den langsomme opbygning af et nummer som gør at det berører - præcis som et dejligt møde med den dejlige kvinde. Det her nummer og speciel en ting som bliver sunget, de par få ord ..... de gør der nogle gange går længere mellem mine besøg. “Truth is a Beautiful Thing” by London Grammer. *** “Could you take...... “ Mvh Ven/Sentio Redigeret 25. Januar, 2021 af Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cristobal 211 Skrevet 29. Januar, 2021 En god gammel klassiker - L.O.C.- Frk. Escobar (handler jo faktisk også om afhængighed): "En seriøs tøs, der ga' den for hårdt" "Knepped' med alt - ogs' mit dankort" "De ture, vi tog, var aldrig med halvt hjerte" "Faldt så småt for dig, kunne ikk' bære det" "Ingen søvn, ingen appetit" "Forsøgt' at ta' det blidt, men ku' ikk' engang lidt" "Du stjæler stolthed fra stolte mænd" "Og viljen fra dem, der ikk' ku' hold' igen" "Vi to er færdig', men helt ærligt" "Jeg savner dig, for du var sgu noget særligt" "Jalousi er en følelse, du ikk' ka' bringe Selv når du knepper halvdelen af mit slæng" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) Cristobal skrev, for 3 timer siden: En god gammel klassiker - L.O.C.- Frk. Escobar (handler jo faktisk også om afhængighed): "En seriøs tøs, der ga' den for hårdt" "Knepped' med alt - ogs' mit dankort" "De ture, vi tog, var aldrig med halvt hjerte" "Faldt så småt for dig, kunne ikk' bære det" "Ingen søvn, ingen appetit" "Forsøgt' at ta' det blidt, men ku' ikk' engang lidt" "Du stjæler stolthed fra stolte mænd" "Og viljen fra dem, der ikk' ku' hold' igen" "Vi to er færdig', men helt ærligt" "Jeg savner dig, for du var sgu noget særligt" "Jalousi er en følelse, du ikk' ka' bringe Selv når du knepper halvdelen af mit slæng" Den handler jo faktisk om stoffer.. Frøken Escobar er ikke en dame må jeg være skuffende og sige.. Redigeret 29. Januar, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg