Fyn76 47 Skrevet 20. Januar, 2021 Jeg skal en tur til det jyske i morgen eftermiddag og har kigget på Nathali og jeg vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med hendes Deepthroat ❤️ facefucking ❤️ cum in mouth til 700 kr https://annoncelight.dk/showad/303899 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sivavuxa 0 Skrevet 20. Januar, 2021 hun kender sine ting. hvis i godt humør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 20. Januar, 2021 Der ligger sådan en smart søge funktion her på sitet du kan benytte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 359 Skrevet 20. Januar, 2021 Fyn76 skrev, for 3 timer siden: Jeg skal en tur til det jyske i morgen eftermiddag og har kigget på Nathali og jeg vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med hendes Deepthroat ❤️ facefucking ❤️ cum in mouth til 700 kr https://annoncelight.dk/showad/303899 Husk at give hende mundbind på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 20. Januar, 2021 Hold da op nogle brugbare svar trådstarter har fået på sin henvendelse. Har ikke besøgt hende, men kan da læse i andre anmeldelser af hende, at det er lidt blandet, men synes ikke der står beskrevet noget decideret om hendes “facefuck”. Men kan da se, at hendes blowjob får ros. Umiddelbart ser set ud til på anmeldelserne at du godt kan få en god oplevelse hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 359 Skrevet 20. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 9 timer siden: Hold da op nogle brugbare svar trådstarter har fået på sin henvendelse. Har ikke besøgt hende, men kan da læse i andre anmeldelser af hende, at det er lidt blandet, men synes ikke der står beskrevet noget decideret om hendes “facefuck”. Men kan da se, at hendes blowjob får ros. Umiddelbart ser set ud til på anmeldelserne at du godt kan få en god oplevelse hos hende. Hvordan kan man seriøst forvente brugbare svar, på et spørgsmål om en GP, i en tid hvor der er lukket ned for den slags.....? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Januar, 2021 Kontant skrev, for 33 minutter siden: Hvordan kan man seriøst forvente brugbare svar, på et spørgsmål om en GP, i en tid hvor der er lukket ned for den slags.....? Åh jo det er stadig tilladt at spørge, dog ej tilladt at røre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn76 47 Skrevet 21. Januar, 2021 (edited) Jeg synes det er utroligt at hver gang at der bliver spurgt ind til en Gp så bliver tråden afsporet af medlemmer der har en mening om alt andet end det tråden handler om, jeg har været bruger af Eroguide igennem et godt stykke tid men overveje kraftig at forlade det på grund af de kommentar der kommer fra smagsdommerne der ved bedre end alle andre. hvis man ikke har et svar der passer ind i det spørgsmål der bliver stillet skal man holde sin mening for sig selv. jeg stillet et ganske simpel spørgsmål men det eneste jeg fik ud af det var svar om at bruge søgefunktion ( hvilket jeg har gjort) og en der skal gøre sig dommer over hvad jeg skal fortage mig. Redigeret 21. Januar, 2021 af Fyn76 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 21. Januar, 2021 Hvis du havde brugt søge funktionen ville du også se der var anmeldelser af den pågældende pige. Jeg ved da at jeg selv har lavet en anmeldelse af hende, og også set der lå andre. Det var såmænd bare en hjælp til dig i stedet for at du skulle lave en efterlysning til alle piger du støder på. Jeg ved ikke lige hvad du ellers forventer? Nogen gange får man mere hjælp hvis man selv har lavet en del af fodarbejdet selv inden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn76 47 Skrevet 21. Januar, 2021 MrLovaLova skrev, for 1 time siden: Hvis du havde brugt søge funktionen ville du også se der var anmeldelser af den pågældende pige. Jeg ved da at jeg selv har lavet en anmeldelse af hende, og også set der lå andre. Det var såmænd bare en hjælp til dig i stedet for at du skulle lave en efterlysning til alle piger du støder på. Jeg ved ikke lige hvad du ellers forventer? Nogen gange får man mere hjælp hvis man selv har lavet en del af fodarbejdet selv inden. Jeg har brugt søgefunktioner og det jeg fik frem er dette Hvis jer mere erfarende bruger kunne smide et link op på de anmeldelser i har lavet så os der ikke har brugt det så meget få glæde af jeres erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg