Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Nu siger jeg det bare, sjeisse jeg savner at holde åbent!

Recommended Posts

Guest Lige her

Jeg sidder næsten og frygter for den første gæst du få ind af døren (når det igen er tilladt) du æder ham jo levende.
Jeg kan næsten se det for mig. Gæsten har fået så hatten passer, prøver at kravle ud af døren, du tag fat i hans ankler, og hiver ham baglæns tilbage, alt imens han hulker om hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Næste gang du er på Sjælland, vil jeg give dig alt det du savner, lige så længe du har lyst til.

Kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lige her skrev, for 30 minutter siden:

Jeg sidder næsten og frygter for den første gæst du få ind af døren (når det igen er tilladt) du æder ham jo levende.
Jeg kan næsten se det for mig. Gæsten har fået så hatten passer, prøver at kravle ud af døren, du tag fat i hans ankler, og hiver ham baglæns tilbage, alt imens han hulker om hjælp.

Det er afgjort en reel risiko hvis man besøger mig på første åbningsdag - men rigtige mænd hulker vel først når jeg vrider 6. udløsning ud af dem :mrgreen:
Jeg må lige huske at advare på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
amatør skrev, for 7 minutter siden:

Næste gang du er på Sjælland, vil jeg give dig alt det du savner, lige så længe du har lyst til.

Kh

Pænt af dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Konen hjemme har fået lidt mere opmærksomhed, hvilket vel gælder for størstedelen af kundernes koner, kærester ect, hos GP'er :)

Endda så meget opmærksomhed at jeg er sendt ud af huset et par dage, så er der tid til at passe den anden :)

Hvis jeg var gp, ville jeg, foruden det allerede nævnte, eller rettere noget af det, savne en indtægt at bruge til sjov og forbrug, svært at investere de sorte :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med dig Nanna. 

Har også overvejet et Sådna skriv, men blev i tvivl om det var tilladt. Og med mine liggende advarsler fra førhen valgte jeg at lade vær, for at komme på "pause" herinde fra i denne tid ville være katastrofalt :lol:

Jeg savner i den grad alle mine gæster, hver og en, og jeg glæder mig til gensyn og nye bekendtskaber når vi igen må åbne. 

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften. <3

TAK for sit skriv, nu vil jeg tørre mine liderlige safter væk fra sofaen :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Åh jo jeg tror desværre som skrevet tidligt i tråden, vi må håbe Påsken falder tidligt i år da jeg desværre er Voldsomt bange for vi er der henne før åbningen sker :huh:

Men som Pophair nævnte, så er det jo dejligt for dem som har en derhjemme + 

Det er vi så desværre mange (tror jeg) som ikk har, så hva gør man så

Jeg har overvejet at sige til Chefen, hvis ikk jeg snart får Fisse, kommer jeg ej på job :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Det er afgjort en reel risiko hvis man besøger mig på første åbningsdag - men rigtige mænd hulker vel først når jeg vrider 6. udløsning ud af dem :mrgreen:
Jeg må lige huske at advare på forhånd. 

Kan jeg forhåndsreservere dagens første 2 timer nu? :D:D:D:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lige her skrev, for 5 timer siden:

 Gæsten har fået så hatten passer, prøver at kravle ud af døren, du tag fat i hans ankler, og hiver ham baglæns tilbage, alt imens han hulker om hjælp.

ankler jeg tænker det er letter at få fat i de kæmpe boller vi render rundt med til den tid, måske lidt a'la dette syn:

 

 

2balls.jpg

Redigeret af Anonym bruger
billede ændret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her
Nannas Hjørne skrev, for 10 timer siden:

Det er afgjort en reel risiko hvis man besøger mig på første åbningsdag - men rigtige mænd hulker vel først når jeg vrider 6. udløsning ud af dem :mrgreen:
Jeg må lige huske at advare på forhånd. 

Seks omgange, er det ikke det man kalder en seksløber:lol:

En lille afsporing, men har du tænk dig at gøre ligesom myndighederne (vaccinationsrækkefølge). Men her er det bare dem uden kone/kæreste der kommer forrest i køen:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nannas Hjørne skrev, for 16 timer siden:

Jeg sidder og bliver doven i mit lille vinterhi, når det jeg egentlig har lyst til er at åbne for telefonen og sprede mine ben.

Jeg savner dage som kun handler om nydelse.

Jeg savner følelsen af læber der bliver presset mod mine, insisterende, sultne, krævende.

Jeg savner at presse mig op mod en varm brystkasse og blive holdt, at lade fingrene glide ned og mærke hvad mine berøringer vækker til live.

Jeg savner at sidde på knæ og kigge op i øjne fyldte med begær, når jeg åbner munden og lader min tunge glide hen over pikhovedet, når jeg mærker en den hårde pulserende følelse der udvider min hals, og fingre i mit hår. At slikke hans røv og høre hans støn når jeg stikker tungen op i ham.

Jeg savner at give mig hen til en våd, varm og legesyg tunge, der vækker mit skød til live, drillende, kildende, tørstig. At vride mig og mærke presset bygge sig op i mig. At se hans ansigt blussende og vådt af mine safter og smage mig selv når vi kysser. 

Jeg savner at klatre op og besidde en mand, se hans ansigtsudtryk når min våde trængende fisse glider ned på hans pik, og jeg strammer omkring den, styre hans lyst når jeg skiftevis langsomt og hårdt rider ham, rører ved ham, læner mig frem og kysser ham.

Jeg savner at blive flippet om på alle fire, mærke smerten når en hård pik presser på og nådesløst trænger op i min røv, at blive kaldt en beskidt analtøs og få smæk mens jeg klynker og piver. Blive trukket i håret og mærke hvordan hans pik tvinges helt i bund og strækker mit røvhul ud.

Jeg savner at slikke nosser og mærke dem trække sig op, at se ham i øjnene lige inden han begynder at sprøjte og jeg må lukke dem, mens jeg mærker de varme dråber ramme mig og løbe ned ad mit ansigt.

 

Jeg savner at bruge dagevis på at sætte smil på folks ansigter. Vise dem, at de er dejlige og få det samme af vide.

Jeg savner udmattelsen når dagene er forbi, og den sikre viden om, at udmattelsen ikke bare er dovenskab, men velfortjent. Og min velfortjente fyraftens sushi.

 

Og siden jeg savner det så meget, synes jeg kun, at det var rimeligt at efterlade jer med samme følelse. Glædelig nedlukning everyone <3 Hvad savner I?

@Lady C:x og den eminente ro og smertefrihed i min krop, som kun hun kan give mig:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her
Anonym bruger skrev, for 6 timer siden:

lidt a'la dette syn:

Ikke helt, efter seks omgange, tænker jeg de mere minder om et par tennissokker med en flad 5’er i hver sok:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lauersen skrev, for 18 timer siden:

Jeg savner suset i maven over at have taget springet med den første sms eller mail. Hjertet der banker hurtigt når man ser der er kommet svar.

Jeg savner forventningen op til, at sætte mig op til at være den mest seksuelle udgave af mig selv, fantasierne om hvad der skal foregå, følelsen af hemmeligheden når der hæves kontanter.

Jeg savner "Hej med dig" øjeblikket hvor man får sat ansigt på hinanden, første gang ser i et nyt par øjne og hører stemmen fra hende man har fantaseret om. Jeg savner også gensynsglæden ved at være hos en jeg har mødt før.

Jeg savner mine hænder gå på opdagelse på en varm krop, smagen duften, lydene.

Jeg savner at gå i karakter med den frække aftale og udleve fantasien, men også at slippe tøjlerne, smide hovedet væk og lade kroppene bestemme hvad de vil.

Jeg savner pillowtalk, følelsen af nærvær og et øjebliks samhørighed. Farvelkysset, hendes duft på mig og følelsen af hendes krop i mine hænder efter jeg er gået, den "lyserøde sky" hvor jeg går halvt drømmende med fjedrende skridt og et fjollet smil.

Det hele egentlig, men lige de ting ramte totalt ind i mine egne savn/ynglings aspekter af seksuelle lege. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Pophair skrev, for 12 timer siden:

Konen hjemme har fået lidt mere opmærksomhed, hvilket vel gælder for størstedelen af kundernes koner, kærester ect, hos GP'er :)

Endda så meget opmærksomhed at jeg er sendt ud af huset et par dage, så er der tid til at passe den anden :)

Hvis jeg var gp, ville jeg, foruden det allerede nævnte, eller rettere noget af det, savne en indtægt at bruge til sjov og forbrug, svært at investere de sorte :)

 

 

 

Det er godt der kan komme noget godt ud af det, her er det bare upraktisk at være single. På den anden side misunder jeg ikke børnefamilier på 5 der ikke får et øjeblik for sig selv, men det havde ikke gjort noget med en partner at gå i hi med. 

Indtægten er da savnet, men til gengæld er der jo heller ikke noget sjovt at bruge pengene på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Frække Tanja skrev, for 11 timer siden:

Jeg er helt enig med dig Nanna. 

Har også overvejet et Sådna skriv, men blev i tvivl om det var tilladt. Og med mine liggende advarsler fra førhen valgte jeg at lade vær, for at komme på "pause" herinde fra i denne tid ville være katastrofalt :lol:

Jeg savner i den grad alle mine gæster, hver og en, og jeg glæder mig til gensyn og nye bekendtskaber når vi igen må åbne. 

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften. <3

TAK for sit skriv, nu vil jeg tørre mine liderlige safter væk fra sofaen :shock:

Ingen advarsel tikket ind fra administrationen endnu, men den kan jo nå at komme. Måske fordi det var mindre coronaopråb og mere erotica :P 
Det bliver altså dejligt når det at dele safter ikke længere er fyord. Så de ikke længere skal spildes på sofaen <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Thaimig skrev, for 10 timer siden:

Åh jo jeg tror desværre som skrevet tidligt i tråden, vi må håbe Påsken falder tidligt i år da jeg desværre er Voldsomt bange for vi er der henne før åbningen sker :huh:

Men som Pophair nævnte, så er det jo dejligt for dem som har en derhjemme + 

Det er vi så desværre mange (tror jeg) som ikk har, så hva gør man så

Jeg har overvejet at sige til Chefen, hvis ikk jeg snart får Fisse, kommer jeg ej på job :P

Pas på hvad du ønsker dig, du ender med at få en fleshlight i næste års julebonus ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lige her skrev, for 3 timer siden:

Seks omgange, er det ikke det man kalder en seksløber:lol:

En lille afsporing, men har du tænk dig at gøre ligesom myndighederne (vaccinationsrækkefølge). Men her er det bare dem uden kone/kæreste der kommer forrest i køen:lol:

Du  har ret, jeg må hellere forfatte en liste. Stamgæster først, for her forskelsbehandler vi samvittighedsløst <3 så ægtemænd der selv under corona har en kold ægteseng (for de må virkelig have haft det stramt), så singlemænd og til slut de gifte med varme ægtesenge. Bum! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

@Lady C:x og den eminente ro og smertefrihed i min krop, som kun hun kan give mig:wub:

Der er intet som den fred. Ikke at jeg har prøvet lige Lady C's behandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Nannas Hjørne skrev, for 18 minutter siden:

Det er godt der kan komme noget godt ud af det, her er det bare upraktisk at være single. På den anden side misunder jeg ikke børnefamilier på 5 der ikke får et øjeblik for sig selv, men det havde ikke gjort noget med en partner at gå i hi med. 

Indtægten er da savnet, men til gengæld er der jo heller ikke noget sjovt at bruge pengene på ;)

Nej, forstår dig godt, det intime i  at undvære at sparre med en partner må være hårdt. Jeg savner at rejse. Er afsted 5-6 gange om året. 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
amatør skrev, for 14 timer siden:

Næste gang du er på Sjælland, vil jeg give dig alt det du savner, lige så længe du har lyst til.

Kh

Hvad hvis hun siger, at hun har lyst en hel dag, så må du til lommerne, nu har du jo lovet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende, så savner jeg helt vildt duften af fisse.

Kender i mænd ikke det??

Når man sådan har været nede og servicere en kvinde mellem benene, og givet den fuld skrue og på alle tangenter, når man så skilles og der er gået en times tid, så presser man underlæben op mod overlæben som så bliver presset op under næsen, og man så tager et godt sug indad med næsen og duften af fisse bare forplanter sig i hele ens krop.

Det er bare så meget lækkerrier, og man snuser også lige til langemanden og fuck fingeren for de har selvfølgelig også været på opdagelse i den våde grotte.

Det er mega luksus, og det savner jeg virkelig:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Der er intet som den fred. Ikke at jeg har prøvet lige Lady C's behandling. 

Er sikker på at du er velkommen, og tro mig  det er uforligneligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Ingen advarsel tikket ind fra administrationen endnu, men den kan jo nå at komme. Måske fordi det var mindre coronaopråb og mere erotica :P 
Det bliver altså dejligt når det at dele safter ikke længere er fyord. Så de ikke længere skal spildes på sofaen <3 

Ja jeg kan heller ikke vente :wub:

Er ved at skabe mig en vandsofa herhjemme :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
StockingsFeeet skrev, for 3 timer siden:

Hvad hvis hun siger, at hun har lyst en hel dag, så må du til lommerne, nu har du jo lovet ;)

Så tager jeg selvfølgelig en hel dag, som du skriver, har jeg jo lovet det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nannas Hjørne god damn it. Du kan da ikke være bekendt at skrive sådan noget?

Jeg sidder nu med det bredeste smil - OG den mest skumle (læs liderlige) smil.

Og så kommer du sjældent til KBH. Damn it

ANYHOW - jeg håber du får det fantastisk når der bliver åbnet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...