Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Nu siger jeg det bare, sjeisse jeg savner at holde åbent!

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Jeg sidder og bliver doven i mit lille vinterhi, når det jeg egentlig har lyst til er at åbne for telefonen og sprede mine ben.

Jeg savner dage som kun handler om nydelse.

Jeg savner følelsen af læber der bliver presset mod mine, insisterende, sultne, krævende.

Jeg savner at presse mig op mod en varm brystkasse og blive holdt, at lade fingrene glide ned og mærke hvad mine berøringer vækker til live.

Jeg savner at sidde på knæ og kigge op i øjne fyldte med begær, når jeg åbner munden og lader min tunge glide hen over pikhovedet, når jeg mærker en den hårde pulserende følelse der udvider min hals, og fingre i mit hår. At slikke hans røv og høre hans støn når jeg stikker tungen op i ham.

Jeg savner at give mig hen til en våd, varm og legesyg tunge, der vækker mit skød til live, drillende, kildende, tørstig. At vride mig og mærke presset bygge sig op i mig. At se hans ansigt blussende og vådt af mine safter og smage mig selv når vi kysser. 

Jeg savner at klatre op og besidde en mand, se hans ansigtsudtryk når min våde trængende fisse glider ned på hans pik, og jeg strammer omkring den, styre hans lyst når jeg skiftevis langsomt og hårdt rider ham, rører ved ham, læner mig frem og kysser ham.

Jeg savner at blive flippet om på alle fire, mærke smerten når en hård pik presser på og nådesløst trænger op i min røv, at blive kaldt en beskidt analtøs og få smæk mens jeg klynker og piver. Blive trukket i håret og mærke hvordan hans pik tvinges helt i bund og strækker mit røvhul ud.

Jeg savner at slikke nosser og mærke dem trække sig op, at se ham i øjnene lige inden han begynder at sprøjte og jeg må lukke dem, mens jeg mærker de varme dråber ramme mig og løbe ned ad mit ansigt.

 

Jeg savner at bruge dagevis på at sætte smil på folks ansigter. Vise dem, at de er dejlige og få det samme af vide.

Jeg savner udmattelsen når dagene er forbi, og den sikre viden om, at udmattelsen ikke bare er dovenskab, men velfortjent. Og min velfortjente fyraftens sushi.

 

Og siden jeg savner det så meget, synes jeg kun, at det var rimeligt at efterlade jer med samme følelse. Glædelig nedlukning everyone <3 Hvad savner I?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden:

Jeg sidder og bliver doven i mit lille vinterhi, når det jeg egentlig har lyst til er at åbne for telefonen og sprede mine ben.

Jeg savner dage som kun handler om nydelse.

Jeg savner følelsen af læber der bliver presset mod mine, insisterende, sultne, krævende.

Jeg savner at presse mig op mod en varm brystkasse og blive holdt, at lade fingrene glide ned og mærke hvad mine berøringer vækker til live.

Jeg savner at sidde på knæ og kigge op i øjne fyldte med begær, når jeg åbner munden og lader min tunge glide hen over pikhovedet, når jeg mærker en den hårde pulserende følelse der udvider min hals, og fingre i mit hår. At slikke hans røv og høre hans støn når jeg stikker tungen op i ham.

Jeg savner at give mig hen til en våd, varm og legesyg tunge, der vækker mit skød til live, drillende, kildende, tørstig. At vride mig og mærke presset bygge sig op i mig. At se hans ansigt blussende og vådt af mine safter og smage mig selv når vi kysser. 

Jeg savner at klatre op og besidde en mand, se hans ansigtsudtryk når min våde trængende fisse glider ned på hans pik, og jeg strammer omkring den, styre hans lyst når jeg skiftevis langsomt og hårdt rider ham, rører ved ham, læner mig frem og kysser ham.

Jeg savner at blive flippet om på alle fire, mærke smerten når en hård pik presser på og nådesløst trænger op i min røv, at blive kaldt en beskidt analtøs og få smæk mens jeg klynker og piver. Blive trukket i håret og mærke hvordan hans pik tvinges helt i bund og strækker mit røvhul ud.

Jeg savner at slikke nosser og mærke dem trække sig op, at se ham i øjnene lige inden han begynder at sprøjte og jeg må lukke dem, mens jeg mærker de varme dråber ramme mig og løbe ned ad mit ansigt.

 

Jeg savner at bruge dagevis på at sætte smil på folks ansigter. Vise dem, at de er dejlige og få det samme af vide.

Jeg savner udmattelsen når dagene er forbi, og den sikre viden om, at udmattelsen ikke bare er dovenskab, men velfortjent. Og min velfortjente fyraftens sushi.

 

Og siden jeg savner det så meget, synes jeg kun, at det var rimeligt at efterlade jer med samme følelse. Glædelig nedlukning everyone <3 Hvad savner I?

Savner mine thai massager, berøringer, nærhed, savner i det hele taget bare normale tilstande igen. Hører lige statsministeren på news, som siger at hun ikke aviser at forlænge yderligere efter 7 feb, tror desværre Nana at du først skal sprede dine GP ben engang efter påske .

Ps sorry, kom til at kopiere !

Redigeret af StockingsFeeet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
StockingsFeeet skrev, for 3 minutter siden:

Savner mine thai massager, berøringer, nærhed, savner i det hele taget bare normale tilstande igen. Hører lige statsministeren på news, som siger at hun ikke aviser at forlænge yderligere efter 7 feb, tror desværre Nana at du først skal sprede dine GP ben engang efter påske .

Ps sorry, kom til at kopiere !

Det frygter jeg også. Det begynder at holde hårdt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  savner  i stor  stil  mit  normale  liv,  hvor  jeg møder  på  arbejde  og  er  sammen  med mine  kollegaer,  savner  mit  sociale  liv  efter  arbejde  hvor  jeg  kan  dyrke  mine  fritidshobbyer,  se  venner  og  bekendte.  Gå  i biografen, teater  og  på  restaurant. 

Som  fritidsgp  savner  jeg  i stor  stil  det  at  mødes  med  de  dejlige  mænd  og  lege  frit  og  uhæmmet.  

Jeg  tænder  på  ord,  og  er  så  heldig  i denne  her  tid  at skrive  med  et  par  mænd,  der  venter  et  par  gensynsmøder  og  et  møde  med  en  ny  spændene  mand  i udsigt.  Forventnings glæden  er  stor  og  nye  lege  skal  afprøves og  gamle  gentages. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner suset i maven over at have taget springet med den første sms eller mail. Hjertet der banker hurtigt når man ser der er kommet svar.

Jeg savner forventningen op til, at sætte mig op til at være den mest seksuelle udgave af mig selv, fantasierne om hvad der skal foregå, følelsen af hemmeligheden når der hæves kontanter.

Jeg savner "Hej med dig" øjeblikket hvor man får sat ansigt på hinanden, første gang ser i et nyt par øjne og hører stemmen fra hende man har fantaseret om. Jeg savner også gensynsglæden ved at være hos en jeg har mødt før.

Jeg savner mine hænder gå på opdagelse på en varm krop, smagen duften, lydene.

Jeg savner at gå i karakter med den frække aftale og udleve fantasien, men også at slippe tøjlerne, smide hovedet væk og lade kroppene bestemme hvad de vil.

Jeg savner pillowtalk, følelsen af nærvær og et øjebliks samhørighed. Farvelkysset, hendes duft på mig og følelsen af hendes krop i mine hænder efter jeg er gået, den "lyserøde sky" hvor jeg går halvt drømmende med fjedrende skridt og et fjollet smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 54 minutter siden:

Jeg sidder og bliver doven i mit lille vinterhi, når det jeg egentlig har lyst til er at åbne for telefonen og sprede mine ben.

Jeg savner dage som kun handler om nydelse.

Jeg savner følelsen af læber der bliver presset mod mine, insisterende, sultne, krævende.

Jeg savner at presse mig op mod en varm brystkasse og blive holdt, at lade fingrene glide ned og mærke hvad mine berøringer vækker til live.

Jeg savner at sidde på knæ og kigge op i øjne fyldte med begær, når jeg åbner munden og lader min tunge glide hen over pikhovedet, når jeg mærker en den hårde pulserende følelse der udvider min hals, og fingre i mit hår. At slikke hans røv og høre hans støn når jeg stikker tungen op i ham.

Jeg savner at give mig hen til en våd, varm og legesyg tunge, der vækker mit skød til live, drillende, kildende, tørstig. At vride mig og mærke presset bygge sig op i mig. At se hans ansigt blussende og vådt af mine safter og smage mig selv når vi kysser. 

Jeg savner at klatre op og besidde en mand, se hans ansigtsudtryk når min våde trængende fisse glider ned på hans pik, og jeg strammer omkring den, styre hans lyst når jeg skiftevis langsomt og hårdt rider ham, rører ved ham, læner mig frem og kysser ham.

Jeg savner at blive flippet om på alle fire, mærke smerten når en hård pik presser på og nådesløst trænger op i min røv, at blive kaldt en beskidt analtøs og få smæk mens jeg klynker og piver. Blive trukket i håret og mærke hvordan hans pik tvinges helt i bund og strækker mit røvhul ud.

Jeg savner at slikke nosser og mærke dem trække sig op, at se ham i øjnene lige inden han begynder at sprøjte og jeg må lukke dem, mens jeg mærker de varme dråber ramme mig og løbe ned ad mit ansigt.

 

Jeg savner at bruge dagevis på at sætte smil på folks ansigter. Vise dem, at de er dejlige og få det samme af vide.

Jeg savner udmattelsen når dagene er forbi, og den sikre viden om, at udmattelsen ikke bare er dovenskab, men velfortjent. Og min velfortjente fyraftens sushi.

 

Og siden jeg savner det så meget, synes jeg kun, at det var rimeligt at efterlade jer med samme følelse. Glædelig nedlukning everyone <3 Hvad savner I?

Og vi savner dig og dine kollegaer, dejligt skriv du har lagt op <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Nannas Hjørne 

Et super oplæg fra din hånd, der perfekt beskriver hvert fald dele af det vi allesammen går og savner. For pokker nu må de kloge hoveder godt snart trykke på open the samfund igen knappen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det godt og levende beskrevet, men var det nødvendigt at gøre det så godt? Nu længes jeg endnu mere efter at være sammen med en GP!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Claesen skrev, for 10 minutter siden:

Hej @Nannas Hjørne 

Et super oplæg fra din hånd, der perfekt beskriver hvert fald dele af det vi allesammen går og savner. For pokker nu må de kloge hoveder godt snart trykke på open the samfund igen knappen :)

tak :) jeg blev så træt af at alle mine indlæg var så forbandet fornuftige, nu skulle der altså lidt andet til. og i dag er en trængede dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
warmgun skrev, for 11 minutter siden:

Hvor er det godt og levende beskrevet, men var det nødvendigt at gøre det så godt? Nu længes jeg endnu mere efter at være sammen med en GP!

Det var absolut nødvendigt, hvis jeg lider er det kun fair at I lider med mig <3 Vi lider sammen hver for sig, ikke? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
klinikfuckers skrev, for 21 minutter siden:

Og vi savner dig og dine kollegaer, dejligt skriv du har lagt op <3

Tusind tak :) gensynene bliver saftige på den anden side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Det var absolut nødvendigt, hvis jeg lider er det kun fair at I lider med mig <3 Vi lider sammen hver for sig, ikke? ;) 

Altså når du sætter? I enden har man så et valg, for så vil jeg hellere lide sammen ♥ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner det hele, ja ja jeg kan arbejde nu, men da jeg arbejder helt alene og lever alene bliver tilværelsen meget ensom, jeg har været vant til at gå til massør flere gange om ugen, og bruge min fritid i forskellige sports klubber og interesse fællesskaber så hver eneste aften og fridag var besat med at være sammen med andre.

Jeg brugerr nu meget tid i whatsapp og på telefonen med at tale med venner og veninder, hygge aftener med vennerne foregår nu via webcam og det kræver man har 2 øl for at kunne høre skålen.

Det værste er de manglende berøringer, jeg har en enkelt veninde jeg ser, det er uden sex og kommer aldrig på tale, men jeg giver hende massage og de 2-3 timer en gang om ugen er vist noget hudkontakt vi begge kan bruge. så det den eneste kontakt udover 2 venner jeg ses med. 

Tilgengæld har jeg lært kassefolkene i supermarkedet at kende, det virker som om at alle har større behov for at tale med nogen andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vi må lide hver for sig desværre, og lige siden sidst vi sås @Nannas Hjørne har jeg tænkt på hvordan det vil være at trænge dybt ind i dig og bare mærke hinanden. 

Og så lige som en sidenote: Den første dag der igen bliver åbnet har jeg en hvis forestilling om det bliver umuligt at få en tid nogen steder med alle de blå nosser der flusere rundt derude i denne tid :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nannas Hjørne 

HØRT...!!!

Ku’ ikk ha’ sagt det bedre selv... :P

Var så tæt på at skrive et tilsvarende indlæg forleden, men tænkte.. Narhhh... De må da tro jeg er helt “bimmelim” derude hvis jeg gør..... :biggrin:

Griner... :P

Tak for smilet... Dejligt at vide man ikke er den eneste, der snart begynder at kravle på væggene... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vi allesammen er lidt bimmelim efterhånden, og Nannas forfærdeligt skønne skriv gør det bestemt ikke bedre.

:(:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Frodige Jeanette skrev, for 3 minutter siden:

@Nannas Hjørne 

HØRT...!!!

Ku’ ikk ha’ sagt det bedre selv... :P

Var så tæt på at skrive et tilsvarende indlæg forleden, men tænkte.. Narhhh... De må da tro jeg er helt “bimmelim” derude hvis jeg gør..... :biggrin:

Griner... :P

Tak for smilet... Dejligt at vide man ikke er den eneste, der snart begynder at kravle på væggene... :lol:

Jeg synes ikke jeg har gjort meget andet herinde den sidste tid end at skrive om lovgivning og corona... noget så tørre emner, når jeg går rundt og er så våd :D Så kan man altså godt tillade sig lige at huske på, at man er et seksuelt væsen inde under tøjet og fornuften. Nu hænger coronasnak mig ud af halsen, og det eneste jeg kan fokusere på er hvor meget jeg trænger til at få noget andet tvunget dybt ned i halsen. Du er velkommen til at tilføje lidt af det du selv mangler her <3 Godt med en lidelsesfælle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Anonym bruger skrev, for 47 minutter siden:

Jeg savner det hele, ja ja jeg kan arbejde nu, men da jeg arbejder helt alene og lever alene bliver tilværelsen meget ensom, jeg har været vant til at gå til massør flere gange om ugen, og bruge min fritid i forskellige sports klubber og interesse fællesskaber så hver eneste aften og fridag var besat med at være sammen med andre.

Jeg brugerr nu meget tid i whatsapp og på telefonen med at tale med venner og veninder, hygge aftener med vennerne foregår nu via webcam og det kræver man har 2 øl for at kunne høre skålen.

Det værste er de manglende berøringer, jeg har en enkelt veninde jeg ser, det er uden sex og kommer aldrig på tale, men jeg giver hende massage og de 2-3 timer en gang om ugen er vist noget hudkontakt vi begge kan bruge. så det den eneste kontakt udover 2 venner jeg ses med. 

Tilgengæld har jeg lært kassefolkene i supermarkedet at kende, det virker som om at alle har større behov for at tale med nogen andre.

Det er ret gennemgribende når man er single. Jeg bor også selv og min familie er ikke i nærheden. Selv min kat er hos en veninde som trænger mere til den end mig :lol: Så begynder man altså at drømme om knus og kys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
GenerationX skrev, for 17 minutter siden:

Ja vi må lide hver for sig desværre, og lige siden sidst vi sås @Nannas Hjørne har jeg tænkt på hvordan det vil være at trænge dybt ind i dig og bare mærke hinanden. 

Og så lige som en sidenote: Den første dag der igen bliver åbnet har jeg en hvis forestilling om det bliver umuligt at få en tid nogen steder med alle de blå nosser der flusere rundt derude i denne tid :P

Til gengæld bliver der nok også mange dejlige piger at vælge imellem når dagen endelig kommer. Meget trængende piger. 
Men det glæder mig at vide, at jeg spøger indtil jeg kan genopstå <3 eller.. måske skal vi lade det med at rejse sig stå til dig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Brutus skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror vi allesammen er lidt bimmelim efterhånden, og Nannas forfærdeligt skønne skriv gør det bestemt ikke bedre.

:(:wub:

Totalt bimmelim! I aim to please... nej vent... Tease! <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Til gengæld bliver der nok også mange dejlige piger at vælge imellem når dagen endelig kommer. Meget trængende piger. 
Men det glæder mig at vide, at jeg spøger indtil jeg kan genopstå <3 eller.. måske skal vi lade det med at rejse sig stå til dig? 

Ja der var da ihvertfal noget der kunne rejse sig ved at læse dit indlæg med mentale billeder af dig foran mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
anmelder skrev, for 15 minutter siden:

Hold kæft hvor er du nedren :( Hvis jeg var liderlig før, så er jeg nu !!!!!!!! det kan man ikke skrive :)

 

 Jeg fortryder intet! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...