Hop til indhold
Gabel

Aggersundvej 303 Fjerritslev/Løgstør

Recommended Posts

Da jeg alligevel skulle den vej forbi, kunne jeg ligeså godt holde ind. Gaby har fået lidt blandende anmeldelser her på siden. 

Jeg vil ikke gå i dybten. Men hun sku helt sikkert et besøg værd. Smilende, glad, iført frækt undertøj, slank og høj, super slank ung pige krop, uden at være skind og ben. Små ungpige bryster, og ikke mindst mega stram. Hun er glat og helt sikkert hende på billederne. 

Pris er også top dollar. 

Hun er her kun 1 uge, og tager her efter til kbh. Så skynd jer. Hun er åbenbart kendt og meget populær, for svært at få en tid. Hun meget optaget. Men får i en aftale, så holder hun den inden for 15 min +/-

Hun er fra Litauen, men snakker flydende engelsk. 

Jeg vil helt sikkert se om jeg kan ligge turen den vej forbi igen, I løbet af denne uge. Hun stopper i dette erhverv, da hun skal læse. Har været i dk I 3 år, og vil videre med hendes liv. 

Pas godt på hende. Hun sku en drøm. 

https://annoncelight.dk/showad/256371

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabel skrev, 1 time siden:

Da jeg alligevel skulle den vej forbi, kunne jeg ligeså godt holde ind. Gaby har fået lidt blandende anmeldelser her på siden. 

Jeg vil ikke gå i dybten. Men hun sku helt sikkert et besøg værd. Smilende, glad, iført frækt undertøj, slank og høj, super slank ung pige krop, uden at være skind og ben. Små ungpige bryster, og ikke mindst mega stram. Hun er glat og helt sikkert hende på billederne. 

Pris er også top dollar. 

Hun er her kun 1 uge, og tager her efter til kbh. Så skynd jer. Hun er åbenbart kendt og meget populær, for svært at få en tid. Hun meget optaget. Men får i en aftale, så holder hun den inden for 15 min +/-

Jeg vil helt sikkert se om jeg kan ligge turen den vej forbi igen, I løbet af denne uge. Hun stopper i dette erhverv, da hun skal læse. Har været i dk I 3 år, og vil videre med hendes liv. 

Tak for anmeldelsen. Det lyder lækkert. 

Nu har du så også fortalt Bent Betjent at hun holder åbent under Corona nedrykningen.

Risikoen/chancen for at han ringer på når næste kunde ligger på briksen er hermed blevet forøget væsentligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, for 53 minutter siden:

Nu har du så også fortalt Bent Betjent at hun holder åbent under Corona nedrykningen.

Risikoen/chancen for at han ringer på når næste kunde ligger på briksen er hermed blevet forøget væsentligt. 

Hvis Bent Betjent kan finde ud af at læse herinde , ka’ han sikkert også finde ud af at læse annoncer - så i dén forbindelse betyder en anmeldelse som denne næppe det helt store ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, for 4 timer siden:

De piger der holder åbent med annonce på feks. Annoncelight.Dk de løber jo selv en risiko ved at annoncere, så det er næppe Gabels skyld hvis hun bliver knaldet udover i sin seng. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg

I øvrigt bliver jeg nød til at trække min anmeldelse tilbage. 

Gaby har slet ikke tid nu, så der må være en del der har taget anmeldelsen til sig. Ville som tidligere skrevet, lige smutte forbi igen. Men en lang kø ved hendes indkørsel, med hjælp fra hjemmeværnet, så var der lange udsigter til et besøg. Og når man trækker et nummer og opdager der er 243 foran i køen, så smuttede jeg igen. Tænk hvor længe man skal vente hvis alle skal købe 1 time

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabel skrev, den 19/1/2021 at 11:56:

Pris er også top dollar. 

Jeg var forbi i gåri lastbilen, holder altid lidt øje med bordellerne, men synes ikke der var lys i open skiltet , var det slukket dengang du var der?

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 2 minutter siden:

Jeg var forbi i gåri lastbilen, holder altid lidt øje med bordellerne, men synes ikke der var lys i open skiltet , var det slukket dengang du var der?

knus

Der ser lukket ud, og ingen åben skilt I vinduet. Måske pga. corona, dog annoncere hun på annonceligt. 

Hun er der ugen ud, så du kan roligt book en tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom min store ros til Gaby den anden dag, så har jeg fået et lidt andet syn på hende her de sidste par dage. 

Ville forbi i tirsdags, men der var desværre optaget. 

Bookede en tid igår, og aftalen blev igen bekræfte inden jeg startede bilen og satte kurs mod nord. 

Ved ankomst blev der ikke svaret. Hun havde en anden kunde. Har iøvrigt skrevet flere gange. Først søde beskeder, og senere lidt mere negative beskeder, nu hvor hun ikke overholdt sin aftale. 

Er jeg den eneste der er træt af piger man laver aftaler med, kører afsted, hvor ved ankomst blive brændt af? 

Havde også planer med hende i weekenden, men den er ude af tankerne igen. 

I øvrigt kan man ikke tilkøbe ekstra ydelser. 

Eksempel koster 15 min sex 500. Hvis man ønsker 69, så man nødtaget til at købe pakken med luksus dansk. 15 min 800. Det vil sige 300 ekstra får lidt slik. 

1 time luksus cocktail koster 2000 kr. Det synes jeg så er lidt i den høje ende. Kunne være fedt hvis man eksempel kunne købe 30 min, plus 1 ekstra ydelse. Som ville reducere prisen en del. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...